Is dat een zwembad achter Liekequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanuit zonnig Dubai een vakantiekiekje van onze superkanjer
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is dat een zembad achter LiekeIk had eff de neiging om een duwtje te geven
![]()
![]()
Ja, ze wil er nog mee in bad. Dan moet je ze te vriend houden he?quote:
Yep, ze is geen mietje.quote:
Jammer voor je, want het is een exquise 3-sterren menu!!quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef Wijnneus het volgende:
Ik lees ook mee, maar heb geen honger
Als dat zo was zou ik de hele dag met mezelf spelen..quote:
Die uitdrukking heeft Winston Gervanowitsch ok een benoemd..Als ie tieten had dan zou ie..quote:Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik de hele dag met mezelf spelen..![]()
Waarschijnlijk iets nepsquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Elisa1958 het volgende:
Knap hoe snel die borsten van lieke groeien. Het verschil tussen haar bikini en haar blauwe jurk inhoud is zeker 3 cupmaten.
Ik wil dat ook hebben wat zij daar voor heeft gebruikt.
Tja, maar op de een of andere manier klinkt het uit de mond van een man toch net wat ordinairder dan als een vrouw het zegt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die uitdrukking heeft Winston Gervanowitsch ok een benoemd..Als ie tieten had dan zou ie..
ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Elisa1958 het volgende:
Knap hoe snel die borsten van lieke groeien. Het verschil tussen haar bikini en haar blauwe jurk inhoud is zeker 3 cupmaten.
Ze noemen het ook wel humorquote:Op zondag 22 november 2009 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, maar op de een of andere manier klinkt het uit de mond van een man toch net wat ordinairder dan als een vrouw het zegt.
Klopt. Waar zouden we zijn zonder de kipfiletjesquote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets nepsNiks mis mee heurr
Wequote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Waar zouden we zijn zonder de kipfiletjes
Maar wel niveautje Geer & Goor.quote:
dat zijn de welbekende kipfilet'squote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Elisa1958 het volgende:
Ach, voor vrouwen met een b-tje is het wel handig.quote:
Kipfiletjes zijn een uitkomst voor sommige vrouwen.Dat is zo.quote:Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, voor vrouwen met een b-tje is het wel handig.
Spreekt hier een d of een f ?quote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kipfiletjes zijn een uitkomst voor sommige vrouwen.Dat is zo.
Gquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |