Dammit, log dan uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:25 schreef bleiblei het volgende:
Hmm, bovenstaande post is van mij. Niet van Stormqueen.
Een moeras van kortzichtigheid, wat een mooie omschrijving!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Eén van de bakens in een topic die verder hoofdzakelijk weer een moeras van kortzichtigheid is.
Alsof dat niet irritant is...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Ghaazi het volgende:
Lijkt me geen kwalijke zaak. Zolang Moslims ongestraft geitenneukers worden genoemd, zie ik dit als iets onschuldigs.
Ben het roerend met deze post eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef OldJeller het volgende:
Treurig topic.
Dat deze en gene hun woordkeuze proberen te verantwoorden is één.
Maar ook nog "lollig" doen over 16-jarig meisje dat ernstig ziek is en binnenkort zal overlijden.. wat zwak.
Ik gun haar ook het allerbeste, los van wat ze verder doet en vindt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Precies!
Zij laat tenminste nog de indruk van iets goeds achter, da's meer dan van het gros van de mensheid gezegd kan worden.
Ik hoop op een wonder voor haar.
Het simplisme van menig volwassene.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
LOL. Het simplisme van een kind.
Absoluut waar. Kind sloeg ook op het simplisme, niet zozeer op dit meisje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het simplisme van menig volwassene.
Goeie kickquote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Holoubek het volgende:
Dan zou je helemaal niet meer mogen vloeken hé.
Vind ik ook, gewoon niet vloeken en als het wel moet zeg je Chips, chips chips wat heb ik nou gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Holoubek het volgende:
Dan zou je helemaal niet meer mogen vloeken hé.
WAT?!?!!! Wens je mij chips toe???? Ja???? Wens je mij Obesistas toe?!!!! Nou lekker is dat, weet je hoeveel mensen daaraan doodgaan???!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewoon niet vloeken en als het wel moet zeg je Chips, chips chips wat heb ik nou gedaan
Als dit al een vraag is voor jouw, dan zegt dat toch wel iets,,,Dan heb je problemen met normaal denken...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef ThaMadEd het volgende:
De ene vindt het asociaal als iemand met kanker scheldt, degene die met kanker scheldt vindt het asociaal als hij daarin wordt beperkt door een ander persoon. Wie heeft er gelijk?
Wow...wat een orginele reactie..quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:04 schreef LostFormat het volgende:
Anders schop je een kankeroudtopic omhoog.
Nee, zielig, gewoon negeren, zo'n sukkel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:08 schreef hurmienieuw het volgende:
[..]
Wow...wat een orginele reactie..
Hoe benn je...12?...Stoer hoor...
De initiatiefneemster van deze actie was een tijdje geleden overleden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, zielig, gewoon negeren, zo'n sukkel.
Maar waarom schop je het topic nu omhoog eigenlijk? Was er weer iets op het nieuws over ofzo?
Oh, mijn mening hierover heb ik al eerder gepost maanden geleden in dit topic.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef hurmienieuw het volgende:
Een paar dagen geleden waren er "nieuwe" beelden op het journaal over het gedonder bij dat feest in Hoek van Holland. De filmpjes die op het journaal werden getoond, hadden ondertiteling...
Het was niet normaal hoe vaak je in een zin dat woord tegenkwam...
Alsof ze niets anders meer weten te zeggen. Het is gewoon triest.
Ik vind gewoon dat daar wat aan gedaan moet worden en het niet als "gemeengoed' moet worden gezien...
Daarom
jezus wat een onzin ze weten precies wat ze zeggen en het maakt geen flikker uit. Amerikanen schelden met geslachtsdelen wij met ziektes boeiendquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef hurmienieuw het volgende:
Een paar dagen geleden waren er "nieuwe" beelden op het journaal over het gedonder bij dat feest in Hoek van Holland. De filmpjes die op het journaal werden getoond, hadden ondertiteling...
Ik vind gewoon dat daar wat aan gedaan moet worden en het niet als "gemeengoed' moet worden gezien...
Daarom
Gelul.quote:Als je het als scheldwoord gebruikt dan wil je graag dat iemand het krijgt
Dat filmpje is wel kankergrappig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef hurmienieuw het volgende:
Daarom
Gaan we IQ beoordelen aan de hand van de visie op het gebruik van het woord kanker? Dat vind ik nogal voorbarig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:49 schreef hurmienieuw het volgende:
Ik kom er nu pas achter hoe laag het gem. IQ is van degene die hier reageren...
Allemachtig...wat een niveau...
Ik zou haast denken dat jullie dit doen om de boel op te stoken...maar ik begin toch echt te denken dat jullie ECHT dom zijn en echt geen enkel benul hebben van wat jullie zeggen...
Heel triest...echt heel triest...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |