Wow...wat een orginele reactie..quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:04 schreef LostFormat het volgende:
Anders schop je een kankeroudtopic omhoog.
Nee, zielig, gewoon negeren, zo'n sukkel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:08 schreef hurmienieuw het volgende:
[..]
Wow...wat een orginele reactie..
Hoe benn je...12?...Stoer hoor...
De initiatiefneemster van deze actie was een tijdje geleden overleden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, zielig, gewoon negeren, zo'n sukkel.
Maar waarom schop je het topic nu omhoog eigenlijk? Was er weer iets op het nieuws over ofzo?
Oh, mijn mening hierover heb ik al eerder gepost maanden geleden in dit topic.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef hurmienieuw het volgende:
Een paar dagen geleden waren er "nieuwe" beelden op het journaal over het gedonder bij dat feest in Hoek van Holland. De filmpjes die op het journaal werden getoond, hadden ondertiteling...
Het was niet normaal hoe vaak je in een zin dat woord tegenkwam...
Alsof ze niets anders meer weten te zeggen. Het is gewoon triest.
Ik vind gewoon dat daar wat aan gedaan moet worden en het niet als "gemeengoed' moet worden gezien...
Daarom
jezus wat een onzin ze weten precies wat ze zeggen en het maakt geen flikker uit. Amerikanen schelden met geslachtsdelen wij met ziektes boeiendquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef hurmienieuw het volgende:
Een paar dagen geleden waren er "nieuwe" beelden op het journaal over het gedonder bij dat feest in Hoek van Holland. De filmpjes die op het journaal werden getoond, hadden ondertiteling...
Ik vind gewoon dat daar wat aan gedaan moet worden en het niet als "gemeengoed' moet worden gezien...
Daarom
Gelul.quote:Als je het als scheldwoord gebruikt dan wil je graag dat iemand het krijgt
Dat filmpje is wel kankergrappig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef hurmienieuw het volgende:
Daarom
Gaan we IQ beoordelen aan de hand van de visie op het gebruik van het woord kanker? Dat vind ik nogal voorbarig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:49 schreef hurmienieuw het volgende:
Ik kom er nu pas achter hoe laag het gem. IQ is van degene die hier reageren...
Allemachtig...wat een niveau...
Ik zou haast denken dat jullie dit doen om de boel op te stoken...maar ik begin toch echt te denken dat jullie ECHT dom zijn en echt geen enkel benul hebben van wat jullie zeggen...
Heel triest...echt heel triest...
Ik denk eerder dat jij heel wat relativeringsvermogen mist.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:49 schreef hurmienieuw het volgende:
Ik zou haast denken dat jullie dit doen om de boel op te stoken...maar ik begin toch echt te denken dat jullie ECHT dom zijn en echt geen enkel benul hebben van wat jullie zeggen...
Het gaat om jeugd, die dit soort zinnen maakt:quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja ik heb al eerder aangevoerd als er iemand op straat heel hard melanoom schreeuwt of krijg nou ongebreidelde celgroei dan zal niemand zich daar aan storen terwijl dat nog veel specifieker is.
jawel hoor ik zei krijg een mutatie in P53 een transcriptie factor die er normaal voor zorgt dat je cellen mooi gereguleerd delen maar als je er een mutatie in krijgt dan wordt dit dus niet meer geregulerd. Ook kan een mutatie in p53 effect hebben op DNA reparatie wat er voor zorgt dat er in de al snel groeiende cellen steeds makkelijker nieuwe mutaties ontstaan waardoor de celgroei nog meer degereguleerd kan worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:49 schreef hurmienieuw het volgende:
Dergelijk gebruik van kanker is inderdaad vrij zwak ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het gaat om jeugd, die dit soort zinnen maakt:
"Die k. leraar had weer de k. op me met zijn k. smoel. Ik hoop dat ie k. krijgt die vuile k. lijer."
Ik charcheer, maar je snapt het punt wel, neem ik aan?
Als ik me dan bedenk dat dat nog wel leeft, en aardige mensen die ik kende niet meer door die ziekte, irriteer ik me daar weleens aan, ja...
Krijg osteoporosequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dergelijk gebruik van kanker is inderdaad vrij zwak ja.
Maargoed ik roep af en toe wel es kanker [insert ding] als je tyfus roept hoor je ook niemand en dat vind ik eigenlijk een beetje best wel heel hypocriet.
Of dergelijk taalgebruik überhaupt wenselijk is is natuurlijk ter discussie in die zin, maar daar hebben we het niet over.
Ik snap de krachtterm ook helemaal bij een gebeurtenis, maar het is gewoon geen gezond standaard taalgebruik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dergelijk gebruik van kanker is inderdaad vrij zwak ja.
Maargoed ik roep af en toe wel es kanker [insert ding] als je tyfus roept hoor je ook niemand en dat vind ik eigenlijk een beetje best wel heel veel hypocriet.
Of dergelijk taalgebruik überhaupt wenselijk is is natuurlijk ter discussie in die zin.
Hahaha dat is wel +1, dat soort shit naar dat soort gasten slingeren. Respect.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:59 schreef Strijkplank. het volgende:
Net ook, fiets ik rustig naar mn huisje toe. Kom ik door een tunneltje waar 2 mocro/turken/ander exotisch gespuis staat. Roept er een iets, dus ik denk, ik doe ff mee. Dus roep op de gino-toon terug, jeweetzelluf.. Hoor ik opeens allemaal gescheld achter me.. Ik moest komen want t blijkt dat ze een verschrikkelijke ziekte bij me hadden geconstateerd.. Naja t zegt alles over de achtergrond van deze jongens.. (mochten jullie dit lezen, jongens, jullie komen er wel! Ga zo door! NOT!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |