abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:05:28 #126
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75539744
Ik heb niet echt iets met deze actie, maar het schelden met ziektes op zich vind ik inderdaad barbaars.
pi_75539795
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:04 schreef LostFormat het volgende:
Anders schop je een kankeroudtopic omhoog.
Wow...wat een orginele reactie..
Hoe benn je...12?...Stoer hoor...
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 01:09:20 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75539815
Ja ik ben ook tegen gekanker

krijg allemaal een melanoom
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_75539826
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:08 schreef hurmienieuw het volgende:

[..]

Wow...wat een orginele reactie..
Hoe benn je...12?...Stoer hoor...
Nee, zielig, gewoon negeren, zo'n sukkel.
Maar waarom schop je het topic nu omhoog eigenlijk? Was er weer iets op het nieuws over ofzo?
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:14:05 #130
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75539884
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:10 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, zielig, gewoon negeren, zo'n sukkel.
Maar waarom schop je het topic nu omhoog eigenlijk? Was er weer iets op het nieuws over ofzo?
De initiatiefneemster van deze actie was een tijdje geleden overleden.
pi_75539887
Een paar dagen geleden waren er "nieuwe" beelden op het journaal over het gedonder bij dat feest in Hoek van Holland. De filmpjes die op het journaal werden getoond, hadden ondertiteling...
Het was niet normaal hoe vaak je in een zin dat woord tegenkwam...
Alsof ze niets anders meer weten te zeggen. Het is gewoon triest.
Ik vind gewoon dat daar wat aan gedaan moet worden en het niet als "gemeengoed' moet worden gezien...

Daarom
pi_75540325
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef hurmienieuw het volgende:
Een paar dagen geleden waren er "nieuwe" beelden op het journaal over het gedonder bij dat feest in Hoek van Holland. De filmpjes die op het journaal werden getoond, hadden ondertiteling...
Ik vind gewoon dat daar wat aan gedaan moet worden en het niet als "gemeengoed' moet worden gezien...

Daarom
Oh, mijn mening hierover heb ik al eerder gepost maanden geleden in dit topic.
Ik heb niets tegen iemand die zijn voet stoot en er een k. tegenaan gooit, alleen het gebruik als stopwoordje door pubers met een IQ van 90 en een EQ van 0, daar kan ik niet tegen.
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 01:43:50 #133
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75540381
quote:

Daarom
jezus wat een onzin ze weten precies wat ze zeggen en het maakt geen flikker uit. Amerikanen schelden met geslachtsdelen wij met ziektes boeiend

Het maakt geen klap uit of er mensen er aan dood gaan als iemand er mee wil schelden dan doet hij dat toch. Ik vind het echt extreem raar dat mensen daar aanstoot aan nemen. Kanker is toch gewoon een feit als ik tegen iemand zeg he jij met je been dan ga je toch ook niet zitten janken van mijn tante heeft ook een been.

deze discussie is zo vaak gehouden en ik snap het echt niet. ik heb meerdere familie leden die aan kanker zijn overleden en als iemand kankerhond zegt zal ik geen moment denken aan die familieleden en al zou ik het wel doen dan is het toch nogsteeds gewoon een feit dat ze zijn dood gegaan aan kanker daar veranderd wel of niet schelden met het woord kanker niks aan

pi_75540396
quote:
Als je het als scheldwoord gebruikt dan wil je graag dat iemand het krijgt
Gelul.
Ik roep vaak genoeg kanker maar dat is niet naar iemand, maar vaak om iets. Als me iets niet lukt bijvoorbeeld.
Verder heb ik ook genoeg kanker om me heen, en ben ik niet van plan dat woord te 'respecteren' door het niet te gebruiken.
Kanker is gewoon een kankerziekte en niets minder. En ja ik ben eigenlijk best wel serieus.
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 01:45:12 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75540412
Ohja ik heb al eerder aangevoerd als er iemand op straat heel hard melanoom schreeuwt of krijg nou ongebreidelde celgroei dan zal niemand zich daar aan storen terwijl dat nog veel specifieker is.
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 01:47:18 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75540444
Wel P53mutatie nog aan toe!

Verlies toch je BRCA1 allel
pi_75540462
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:48:53 #138
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75540469
quote:

Daarom
Dat filmpje is wel kankergrappig.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75540483
Ik kom er nu pas achter hoe laag het gem. IQ is van degene die hier reageren...
Allemachtig...wat een niveau...
Ik zou haast denken dat jullie dit doen om de boel op te stoken...maar ik begin toch echt te denken dat jullie ECHT dom zijn en echt geen enkel benul hebben van wat jullie zeggen...

Heel triest...echt heel triest...
pi_75540526
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:49 schreef hurmienieuw het volgende:
Ik zou haast denken dat jullie dit doen om de boel op te stoken...maar ik begin toch echt te denken dat jullie ECHT dom zijn en echt geen enkel benul hebben van wat jullie zeggen...

Gaan we IQ beoordelen aan de hand van de visie op het gebruik van het woord kanker? Dat vind ik nogal voorbarig.
pi_75540536
quote:

Ik denk eerder dat jij heel wat relativeringsvermogen mist.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_75540544
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja ik heb al eerder aangevoerd als er iemand op straat heel hard melanoom schreeuwt of krijg nou ongebreidelde celgroei dan zal niemand zich daar aan storen terwijl dat nog veel specifieker is.
Het gaat om jeugd, die dit soort zinnen maakt:

"Die k. leraar had weer de k. op me met zijn k. smoel. Ik hoop dat ie k. krijgt die vuile k. lijer."
Ik charcheer, maar je snapt het punt wel, neem ik aan?

Als ik me dan bedenk dat dat nog wel leeft, en aardige mensen die ik kende niet meer door die ziekte, irriteer ik me daar weleens aan, ja...
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 01:54:27 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75540558
quote:

jawel hoor ik zei krijg een mutatie in P53 een transcriptie factor die er normaal voor zorgt dat je cellen mooi gereguleerd delen maar als je er een mutatie in krijgt dan wordt dit dus niet meer geregulerd. Ook kan een mutatie in p53 effect hebben op DNA reparatie wat er voor zorgt dat er in de al snel groeiende cellen steeds makkelijker nieuwe mutaties ontstaan waardoor de celgroei nog meer degereguleerd kan worden.
pi_75540592
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:53 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het gaat om jeugd, die dit soort zinnen maakt:

"Die k. leraar had weer de k. op me met zijn k. smoel. Ik hoop dat ie k. krijgt die vuile k. lijer."
Ik charcheer, maar je snapt het punt wel, neem ik aan?

Als ik me dan bedenk dat dat nog wel leeft, en aardige mensen die ik kende niet meer door die ziekte, irriteer ik me daar weleens aan, ja...
Dergelijk gebruik van kanker is inderdaad vrij zwak ja.
Maargoed ik roep af en toe wel es kanker [insert ding] als je tyfus roept hoor je ook niemand en dat vind ik eigenlijk een beetje best wel heel hypocriet.

Of dergelijk taalgebruik überhaupt wenselijk is is natuurlijk ter discussie in die zin, maar daar hebben we het niet over.
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 01:57:59 #145
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75540612
Ohja hiermee probeer ik aan te geven hoe weinig het zeggen van kankerdit of kankerdat te maken heeft met de ziekte

Bijvoorbeeld iemand die zegt Kankercomputer heeft het als hij het echt over kanker zou hebben niet helemaal begrepen want een computer heeft geen celletjes en kan dus nooit kanker hebben/krijgen

maw de betekenis voor het woord kanker in nederland slaat al lang niet meer alleen op de ziekte.
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 01:58:35 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75540625
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maargoed ik roep af en toe wel es kanker [insert ding] als je tyfus roept hoor je ook niemand en dat vind ik eigenlijk een beetje best wel heel hypocriet.

Of dergelijk taalgebruik überhaupt wenselijk is is natuurlijk ter discussie in die zin, maar daar hebben we het niet over.
Krijg osteoporose
pi_75540643
Net ook, fiets ik rustig naar mn huisje toe. Kom ik door een tunneltje waar 2 mocro/turken/ander exotisch gespuis staat. Roept er een iets, dus ik denk, ik doe ff mee. Dus roep op de gino-toon terug, jeweetzelluf.. Hoor ik opeens allemaal gescheld achter me.. Ik moest komen want t blijkt dat ze een verschrikkelijke ziekte bij me hadden geconstateerd.. Naja t zegt alles over de achtergrond van deze jongens.. (mochten jullie dit lezen, jongens, jullie komen er wel! Ga zo door! NOT!)
pi_75540659
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maargoed ik roep af en toe wel es kanker [insert ding] als je tyfus roept hoor je ook niemand en dat vind ik eigenlijk een beetje best wel heel veel hypocriet.

Of dergelijk taalgebruik überhaupt wenselijk is is natuurlijk ter discussie in die zin.
Ik snap de krachtterm ook helemaal bij een gebeurtenis, maar het is gewoon geen gezond standaard taalgebruik.
Bedenk trouwens dat dergelijke jongeren ook gedoemd zijn om te mislukken als ze hun taalgebruik niet aanpassen.
Als het er helemaal in zit, dan wordt dat nog een feest bij een sollicitatiegesprek of op de werkvloer.
Kortom, als gefrustreerde kreet, ja logisch, maar als geaccepteerd taalgebruik, nee.
pi_75540665
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:59 schreef Strijkplank. het volgende:
Net ook, fiets ik rustig naar mn huisje toe. Kom ik door een tunneltje waar 2 mocro/turken/ander exotisch gespuis staat. Roept er een iets, dus ik denk, ik doe ff mee. Dus roep op de gino-toon terug, jeweetzelluf.. Hoor ik opeens allemaal gescheld achter me.. Ik moest komen want t blijkt dat ze een verschrikkelijke ziekte bij me hadden geconstateerd.. Naja t zegt alles over de achtergrond van deze jongens.. (mochten jullie dit lezen, jongens, jullie komen er wel! Ga zo door! NOT!)
Hahaha dat is wel +1, dat soort shit naar dat soort gasten slingeren. Respect.
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 02:02:16 #150
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75540690
Ach iedereen heeft wel zo'n periode ik zei tussen mijn 14de en 17de ook om de minuut godverdomme dat is er nu ook wel weer uit.

lekker boeiend ook allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')