oh okquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]Die ring HEERSCHT!!!
Het lijkt me trouwens eerder een smaragd dan een diamant
quote:
Caesar heeft nog niets gevangen, dus die heeft hongerquote:
noem em Pingu !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:39 schreef muisje-eliza het volgende:
heb daar een Pinguicula gekocht. heul grappig ding
Je bent hooked he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
Het Rosenberg Trio
Ik hoop voor je dat ze geen gitaar kunnen spelen. Een half uurtje is leuk, maar elke dag die herrie op je vensterbank word je horendol van denk ik
Oh hou op, ik hing vanmiddag als een debiel over de bank, mijn fotocamera in Cleopatra proppend. Tong nog net niet uit mijn mond, vol inspanning... Oh! Hoi buurman!quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op, ik hing vanmiddag als een debiel over de bank, mijn fotocamera in Cleopatra proppend. Tong nog net niet uit mijn mond, vol inspanning... Oh! Hoi buurman!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
Het Rosenberg Trio
Ik hoop voor je dat ze geen gitaar kunnen spelen. Een half uurtje is leuk, maar elke dag die herrie op je vensterbank word je horendol van denk ik
Leuk, welkom!quote:
Het is wel verslavend hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remy: (drosera - zonnedauw)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miles Davis (sarracenia - trompetbekerplant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Louis Armstrong (sarracenia - trompetbekerplant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dizzy Gillespie (sarracenia - trompetbekerplant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magic (sarracenia - trompetbekerplant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kast waar de plantjes heel even in hebben gestaan:
bleek net iets te toegankelijk voor de katten...![]()
Dus verhuisd:
deuren dicht:
ps; muisje_eliza, ik denk dat jou bekerplant deze is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cephalotus_follicularis
die wil ik dus ook nog!
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 01-11-2009 18:20:56 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
ze staan nu trouwens nog op een schaal, als ze het overleven krijgen ze tzt ook een eigen potje...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:![]()
![]()
gelukkig hebben deze ook niet echt een trompet...
whoei! een Australische mini George-Beker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef tombolafan het volgende:
ps; muisje_eliza, ik denk dat jou bekerplant deze is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cephalotus_follicularis
die wil ik dus ook nog!
En wat herken ik je verhaal...Alle tafels afzoeken en dan in je hoofd laten spoken "ik zie ze niet hoor...waar staan ze dan"![]()
oh en zeg maar eliza hoor![]()
![]()
vleesetende planten, nu al groter dan tamagotchi's en pokemon ooit waren
ik wil er ook een paar, dan toch maandag maar dat rot eind fietsen
🐙![]()
Tombolafan, heb je de wiki inmiddels al geupdate met alle nieuwe eigenaren en hun hongerige kindjes?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
inderdaad! en ik dacht maar; "straks hebben ze ze hier niet! wat moet ik dan"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
En wat herken ik je verhaal...Alle tafels afzoeken en dan in je hoofd laten spoken "ik zie ze niet hoor...waar staan ze dan"![]()
jahquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad! en ik dacht maar; "straks hebben ze ze hier niet! wat moet ik dan"
![]()
![]()
de gedachte alleen al dat je voor de kat zn kut komt
![]()
Ik heb hem nu zo:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
Tombolafan, heb je de wiki inmiddels al geupdate met alle nieuwe eigenaren en hun hongerige kindjes?
De Familie:Samson van Saninl De superplant van MrEko Mr. Venus van Remake Schnappie van muisje-eliza Het Rosenberg Trio van muisje-eliza Happie van MrSubtle Catchy van geelkuikentje De verzameling van tubacloud Omnomnom van DeZwabber Sjors en Alli van tombolafan De nieuwe batch van tombolafan Kroost van ToT Evil en Knievel van SuperWeber De Diosera en Dionaea van SuperWeber Ceasar en Cleopatra van Greys De Venus Vliegenvangers van iFries
Als er nog mensen bij moeten hoor ik het wel!
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 31-10-2009 22:29:00 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb geen drosera en dionaea
nja, wel een dionaea maar das omnomnom
ik bedoel superweber...
heb hem aangepast!
Ik heb er ook 1!!
Zo'n Venus Vliegenvanger
Ik twijfel nog tussen 'Feed Me' en 'Audrey II' als naam
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Yeah!
Foto's komen morgen!Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Jeeeeej!![]()
Re wilde wel een Zonnedauw las ik, dus dan hebben jullie er straks twee!![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:05 schreef Greys het volgende:
Jeeeeej! [afbeelding]
Re wilde wel een Zonnedauw las ik, dus dan hebben jullie er straks twee!![]()
Maar die kon ik niet vinden bij de Intratuin vanmiddag, dus we moeten binnenkort maar weer op jacht
Morgen ga ik de gieter maar buiten zetten, zodat ik vers regenwater heb![]()
Ziggy played guitar
Hihihi!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaMaar die kon ik niet vinden bij de Intratuin vanmiddag, dus we moeten binnenkort maar weer op jacht
Morgen ga ik de gieter maar buiten zetten, zodat ik vers regenwater heb![]()
Oh hebben ze daar een Overvecht Tuincentrum? Daar hebben ze wel de Zonnedauw!
Tenminste, daar heb ik hem vandaan.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is hier wel een enorm groot tuincentrum nog, dus ik vind er vast wel 1
Ziggy played guitar
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb er ook 1!!
Zo'n Venus Vliegenvanger
Ik twijfel nog tussen 'Feed Me' en 'Audrey II' als naam![]()
Het wordt echt een gezellige ragefamilie
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Nog een paar dagen en dan is mijn rozezonnedauw er ook trouwens
Hij gaat Gloebel heten.
Combinatienaam: uitspraak van glue-ball vanwege de kleverige balletjes, en "gloeb" is ook het strip / cartoon / tekenfilm geluid als iets wordt doorgeslikt)Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik moet me nog helemaal verdiepen in alle verschillende soorten, maar YAY voor Gloebel de rozendauwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
Nog een paar dagen en dan is mijn rozendauw er ook trouwens
Hij gaat Gloebel heten.
Combinatienaam: uitspraak van glue-ball vanwege de kleverige balletjes, en "gloeb" is ook het strip / cartoon / tekenfilm geluid als iets wordt doorgeslikt)
Ziggy played guitar
Wat is een rozendauwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Rozendauw? Is dat hetzelfde als een zonnedauw?
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: