Nou indd.. die beesten knagen door muren heen... maar een plantje wil nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
dat die beesten zich niet een weg naar buiten knagen ofzo
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
dat die beesten zich niet een weg naar buiten knagen ofzo
Zullen die niet door een of ander goedje direct half bewusteloos worden gemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef iFries het volgende:
[..]
Nou indd.. die beesten knagen door muren heen... maar een plantje wil niet?
Ik denk het. Er is ook een filmpje van een spin die eruit probeert te klimmen, maar zo gauw hij helemaal onderin belandt beweegt ie ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Zullen die niet door een of ander goedje direct half bewusteloos worden gemaakt ofzo?
Door die plant dus?
quote:The lower part of the trap contains glands which absorb nutrients from captured prey. Along the upper inside part of the trap is a slick waxy coating which makes the escape of its prey nearly impossible. Surrounding the entrance to the trap is a structure called the peristome (the "lip") which is slippery and often quite colorful, attracting prey but offering an unsure footing. Above the peristome is a lid (the operculum): in many species this keeps rain from diluting the fluid within the pitcher, the underside of which may contain nectar glands which attract prey.[17]
Ik denk dat carnivorous plant opgegeten gaat worden door omnivorous katquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
Haar, ga jij ook eens zo'n plantje kopen?
Ah, toe?
Ahhh welnee. Boor heeft er ook nog niet naar omgekekenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat carnivorous plant opgegeten gaat worden door omnivorous kat.
Geen enkel bloemetje of plantje hier is veiligquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhh welnee. Boor heeft er ook nog niet naar omgekeken
Hier ook niet. Maar ik heb een kast waar ze niet in komen (daar staan nu dus alle plantjes...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen enkel bloemetje of plantje hier is veilig
quote:
* Greys mompelt iets over Secret Santaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:03 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb hier nog steeds geen zonnedauw kunnen vinden trouwensook niet bij de lokale plantenboer
quote:
Das idd wel duurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:31 schreef muisje-eliza het volgende:
mn mams was bij t tuincentrum om de hoek, en Ze vond van die bekerplanten... 8,49![]()
neehdat vind ik best wel duur zeg voor zo n klein plantje
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
of is het er een van deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ving Omnomnom maar diamantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |