Al mp3 gemaakt van je YouTube filmpjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef DjRex89 het volgende:
Nog steeds geen mail Paula?
Heb alweer een nieuw klusje gekregen. Is research dus kan tussendoor nog wel fokkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef Puala het volgende:
Zullen we gaan voor een #1,2,3,4,5 positie in de top 100 van vandaag?
Gisteravond geprobeerd en is wel gelukt maar duurde fuckin lang..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Al mp3 gemaakt van je YouTube filmpje
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb alweer een nieuw klusje gekregen. Is research dus kan tussendoor nog wel fokken
Wat ben je ook een sletje hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef Puala het volgende:
Zullen we gaan voor een #1,2,3,4,5 positie in de top 100 van vandaag?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
Oke. Ik ben stage echt spuugzat op het moment. Stop eens met dat gezeik onderling en de eindeloze discussies over hetzelfde onderwerp![]()
![]()
Maar bij jou valt het opquote:
Niet echt. Het is wel te verklaren op zich, maar ik snap niet dat er geen enkele coördinator in grijpt?quote:
Hmpf, wil je ruzie sletje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar bij jou valt het opElke keer weer die stats...
Hou me tegen!quote:
Is het nou al gefixt dat ik het kan zien?quote:
Ambtenaren he....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet echt. Het is wel te verklaren op zich, maar ik snap niet dat er geen enkele coördinator in grijpt?
Hehe Paula heeft je geweigerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het nou al gefixt dat ik het kan zien?
Nee je moet me ff opnieuw uitnodigen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het nou al gefixt dat ik het kan zien?
Ja ik ga hierna er nog blijven werken, maar het is mijn shit en echt niets meer. En eind augustus 2010 ben ik weg.quote:
Zo lang nog?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik ga hierna er nog blijven werken, maar het is mijn shit en echt niets meer. En eind augustus 2010 ben ik weg.
Ik blijf niet aan de gangquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee je moet me ff opnieuw uitnodigen.
quote:
quote:
SLETJE!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:43 schreef jna het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin om te sletten
Waarom dat dan?quote:
/Refereert naar zn eerste tweetquote:
Zegt m'n vader ook altijd. "ik ben maar 1 keer stoned geweest, alleen het duurde wel van 1969 tot 1980. "quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alleen duurt het wat langer bij mij als bij jou.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
Zegt m'n vader ook altijd. "ik ben maar 1 keer stoned geweest, alleen het duurde wel van 1969 tot 1980. "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja maar het moet wel leuk zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat 't goed verdiend en op mijn vakgebied is?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
1987SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:
Dan kan het alleen nog maar leuker wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, het is wel vol te houden normaal. Alleen deze week + vorige week zijn gewoon bagger.
Valt me een beetje tegen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:54 schreef jna het volgende:
Wat ben je stil sletje
Hmm, komt wel goed. Vanmiddag het eerste afdelingsoverleg sinds ik ben begonnen, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan kan het alleen nog maar leuker worden
Ik heb 5november werkoverlegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, komt wel goed. Vanmiddag het eerste afdelingsoverleg sinds ik ben begonnen, dus ik ben benieuwd.
Oh, dat duurt nog ff.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb 5november werkoverlegIedereen verplicht aanwezig.. Ben benieuwd..
Ja idd, maar er zijn genoeg 'problemen' dus dat wordt een lang overlegquote:
Dat zal best ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, maar er zijn genoeg 'problemen' dus dat wordt een lang overleg
Mja ik heb dat soort dingen na een uur altijd wel gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zal best ja.
Hier staat 1,5 uur gepland. Ik vraag me alleen ten zeerste af of we dat gaan halen
Het overleg vanmorgen was een uur, maar na 10 minuten had ik het al gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik heb dat soort dingen na een uur altijd wel gehad
Whehe dan duurt een uur langquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Het overleg vanmorgen was een uur, maar na 10 minuten had ik het al gehad
Of zal ik gewoon in bed komen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef jna het volgende:
Zal ik maar eens uit bed komen?
Pff, je bent zelf ook stil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:13 schreef jna het volgende:
Wat zijn die sletten stil. Wat zijn die sletten stil. Wat zijn die sletten stil
Ba doem tjinggggquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef Puala het volgende:
Hoe heet het sperma van een ambtenaar? Kruipolie.
Jij ook alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:22 schreef Puala het volgende:
Zit een pagina met ambtenaren moppen door te lezen, maar er zitten wel echt hele leuke bij
Te lang om te lezen. Je denkt zeker dat ik niks te doen hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:29 schreef Puala het volgende:
Een ingenieur, een boekhouder, een chemicus, een informaticus en een ambtenaar zijn aan het opscheppen hoe fantastisch hun hond wel is.
Om het te bewijzen roept de ingenieur zijn hondje: “Vierkantswortel, toon ons je talenten!” De hond loopt naar een schoolbord en tekent er met een krijtje een vierkant, een cirkel en een driehoek op.
Ook de boekhouder roept zijn hond: “Kasboek, toon jij ons eens al je competenties!” De hond loopt naar de keuken en komt terug met 12 koekjes.
Hij legt ze op 3 stapeltjes, elk van 4 koekjes.
De chemicus beweert dat zijn hond het nog beter kan en roept: “Thermometer, toon jij ons eens je kunsten!” De hond loopt naar de kast, haalt er een glas van 10 cl uit, neemt de melk en giet exact 8 cl melk in het glas zonder ook maar één druppel te morsen.
De informaticus wil ze allemaal overbluffen en roept zijn hond: “Harde schijf, verbaas deze mensen eens!” De hond begeeft zich naar een computer, start deze op, laat een antivirusprogramma starten, verstuurt een e-mail en installeert ten slotte een nieuw spel.
De 4 mannen keren zich nu tot de ambtenaar en vragen hem wat zijn hond allemaal kan. De ambtenaar roept zijn hond: “Koffiepauze, toon je talenten eens!” De hond wordt wakker, eet de koekjes op, drinkt het glas melk leeg, wist alle bestanden van de computer, veegt het schoolbord schoon en doet alsof hij zich daardoor geblesseerd heeft aan zijn rug, waarna hij in zevenvoud het formulier “arbeidsongeval” invult met als periode van verwachte arbeidsongeschiktheid : 6 maanden.
Ik vond dit toch de mooiste tot nu toe hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:31 schreef jna het volgende:
[..]
Te lang om te lezen. Je denkt zeker dat ik niks te doen heb
Ik vind jou de mooiste. Rijm en slijmquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vond dit toch de mooiste tot nu toe hoor
Vertel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef Puala het volgende:
Wow, collega verteld me net over de problemen thuis. Ben gewoon beetje shocked.
Hij heeft een gehandicapt kindje en heeft gevraagd aan de gemeente waarin hij woont om financiële hulp voor aanpassingen aan huis/auto. De brief die hij gisteren heeft ontvangen is zo vreselijk onpersoonlijk en respectloos geschreven. Het raakte me echt gewoon.quote:
quote:
quote:
Succesquote:
Leuk je gekend te hebbenquote:
RIP aan de nabestaanden?quote:
Als we over een uur niks hebben gehoord zal ik alvast een herdenkingsdienst organiseren..quote:
Nee maar een herdenkingsdienst betekend welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
Paula is niet voor een gat te vangen hoor
Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Liever zo eenen een levende Paula hoor
Faalhaas..quote:
quote:
Topickiller nummer 4?quote:
Jij?quote:
Je leeft nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:00 schreef Puala het volgende:
Zo, overleg klaar.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja![]()
Binnen 5 minuten zat ik al met mijn mond vol tanden
En toen maakte je die collega met de grond gelijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ging over een collega. Ze lieten zich allemaal nogal negatief uit en wilde mijn mening weten.
Nee die collega was afwezig. Ik heb me er vanaf gemaakt met de opmerking dat ik ook wel zo mijn irritaties richting die kant had, maar dat ik er niet zo mee zat als de rest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En toen maakte je die collega met de grond gelijk?
Doe je netjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee die collega was afwezig. Ik heb me er vanaf gemaakt met de opmerking dat ik ook wel zo mijn irritaties richting die kant had, maar dat ik er niet zo mee zat als de rest.
Ik heb gelukkig geen collega's die me irriterenquote:
Hier helaas wel. Alleen dat lossen ze zelf maar op. Ze gaan nu klagen bij de manager geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen collega's die me irriteren
Daar werken natuurlijk ook veel meer mensen, dat scheelt een hoop. Wij zitten hier met 15manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier helaas wel. Alleen dat lossen ze zelf maar op. Ze gaan nu klagen bij de manager geloof ik.
De IT tak hier is maar 6 manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar werken natuurlijk ook veel meer mensen, dat scheelt een hoop. Wij zitten hier met 15man
En daarmee had je net overleg?quote:
Oke.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En daarmee had je net overleg?
Hier zitten 3 TI'ers (ik + klasgenoot en een vaste werknemer)
3 designers en 2 I programmeurs
De rest is marketing/manager etc.. Maar die zijn er niet elke dag.
Opzich wel relax toch? Heb ik liever dan met 100 man op 1 afdeling te moeten werken..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke.
Hier 2 netwerkbeheerders
1 helpdeskmedewerker (+ ik)
1 programmeur/communicatie persoontje
1 coördinator
That's it.
Dat wel, maar als er onderling veel irritaties zijn is het toch echt een stuk minder. Dan kun je beter 100 man hebben, want dan heb je tenminste nog afleiding.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Opzich wel relax toch? Heb ik liever dan met 100 man op 1 afdeling te moeten werken..
Daar zit idd wat in. Ik zou daar iig wel van balen als dat hier ook zo was..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel, maar als er onderling veel irritaties zijn is het toch echt een stuk minder. Dan kun je beter 100 man hebben, want dan heb je tenminste nog afleiding.
Ja, doe maar zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:43 schreef Puala het volgende:
Ik ga er vandoor. Ik vind het genoeg geweest voor vandaag.
Ik ben het hier ook wel beu nu, moet alleen nog 10minquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef Puala het volgende:
Sorry, maar ik was het echt zat op stage
Ik moest officieel ook nog 10 minuten toen ik dat typtequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook wel beu nu, moet alleen nog 10min
Bij mij valt het nogal op als ik nu weg gaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moest officieel ook nog 10 minuten toen ik dat typte
Tsja, dat laatste doe je zelf. Bij mij valt het niet op. Alleen moet wel oppassen dat ik aan mijn uren kom uiteindelijk. Ben morgenmiddag ook al vrij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij valt het nogal op als ik nu weg gaDaarnaast rij ik vandaag niet zelf dus is het sowieso geen optie.
We moeten zoveel mogelijk samen rijden om zo de reiskosten te beperken.. Opzich niet zo'n probleem, hij woont voor mij op de route, voor hem is het een paar km om.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, dat laatste doe je zelf. Bij mij valt het niet op. Alleen moet wel oppassen dat ik aan mijn uren kom uiteindelijk. Ben morgenmiddag ook al vrij.
Ik moet morgen naar maatschappelijk werkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We moeten zoveel mogelijk samen rijden om zo de reiskosten te beperken.. Opzich niet zo'n probleem, hij woont voor mij op de route, voor hem is het een paar km om.
Jij bent ook altijd vrij..![]()
Joahquote:
Het was wel mooi weer trouwens.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef PieterBas het volgende:
Even voor werk naar Apeldoorn geweest... Langer onderweg geweest, dan bij de klant
Ja, het weer was primaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was wel mooi weer trouwens.![]()
Het begon nogal mistig.Maar het klaarde mooi op. Het was 's middags gewoon warm.
Iets van 40 minuten bij de klant... en totaal 3 uur onderwegquote:
lekker productief dagje zo dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets van 40 minuten bij de klant... en totaal 3 uur onderweg
en wel de uren schrijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lekker productief dagje zo dus.
Sportzequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu sporten...![]()
wellicht tot over een paar uur.
pics or it didn't happen, linkje mag ook.quote:
QFT! Loopt idd lekker vlees rond!!quote:
Ja iddquote:
Ja hoor, vanavond feestje en nu al super zin inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:14 schreef L.no het volgende:
Naast dat jullie brak zijn, gaat alles nog goed?
Niet voor iedereen gelukkig.quote:
Jup, vanavond ook 'feestje'.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, vanavond feestje en nu al super zin inDaar ook alles goed?
Ik weet gewoon nu al dat het vanavond een grote zatte gezellige boel gaat wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet voor iedereen gelukkig.![]()
![]()
[..]
Jup, vanavond ook 'feestje'.
Whehe, dus we zullen morgen in de sc horen hoe brak je wel niet bent. ^^quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon nu al dat het vanavond een grote zatte gezellige boel gaat worden
Die kans zit er dik inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, dus we zullen morgen in de sc horen hoe brak je wel niet bent. ^^
Ook goedemorgen....quote:
Die staat niet in het huidige topicquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT! Loopt idd lekker vlees rond!!
Doe mij maar die Sleeping__devil
I know. Heb er wel een zooi foto's vanquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pics or it didn't happen, linkje mag ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan wel janken. Onderuit gaan met je scooter met een km of 50 per uur is echt bagger
Recht stuk weg, moest naar links toe. Laat gas los en ik rem wat. Glij gewoon spontaan weg. De weg was wat vervuild met modder etc. Ik denk dat dat het hele probleem is geweest.quote:
Nog iets aan over gehouden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Recht stuk weg, moest naar links toe. Laat gas los en ik rem wat. Glij gewoon spontaan weg. De weg was wat vervuild met modder etc. Ik denk dat dat het hele probleem is geweest.
Ja best wel. Mijn knie ligt open (grote schaafwond van +- 15 bij 10 cm, niet diep gelukkig), een ei op beide knieën en op mijn scheenbeen ook nog is.quote:
Lekker begin van de dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja best wel. Mijn knie ligt open (grote schaafwond van +- 15 bij 10 cm, niet diep gelukkig), een ei op beide knieën en op mijn scheenbeen ook nog is.
Niet echt. Ben ff langs de huisarts geweest om het schoon te laten maken + even te laten onderzoeken. Toen naar huis voor een broek die heel was en die niet te strak zat.quote:
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet echt. Ben ff langs de huisarts geweest om het schoon te laten maken + even te laten onderzoeken. Toen naar huis voor een broek die heel was en die niet te strak zat.
Nu wel keurig netjes op stage.
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 29-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 Puala
02. 074 DjRex89
03. 047 jna
04. 030 The_Dean
05. 022 L.no
06. 013 Bootje84
07. 013 Luctor.et.Emergo
08. 005 Dark_Angelus
09. 004 Bravebart
10. 004 PieterBas
11. 002 Vono
Reeks-statistieken!
quote:
Weekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekendScooter ook nog heel?
Aaah, dat is idd niet zo veelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:52 schreef DjRex89 het volgende:
Dit is dan wel weer een beetje teleurstellend
[..]
Nep ambtenaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet echt. Ben ff langs de huisarts geweest om het schoon te laten maken + even te laten onderzoeken. Toen naar huis voor een broek die heel was en die niet te strak zat.
Nu wel keurig netjes op stage.
Oh dat is ook balen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Weekend![]()
![]()
Ik had mijn hele weekend vol gestampt met allemaal dingen. Ik weet niet wat ik nu nog ga redden. Fotoshoots zijn niet zo heel erg slim denk ik als je amper meer kan lopen..
Scooter heeft flink schade. *zoekt plaatje scooter*
http://www.wkscootercentre.nl/plaatjes/Peugeot736.jpg
Kappen achter: Zilvere is een stuk uit & de blauwe halverwege is ook een stuk afgebroken.
Kappen voor: Volledig onder de krassen.
Spiegel: stuk
Je bent ambtenaar of je bent het niet. Daarnaast ben je vanmiddag toch vrij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, ik had thuis moeten blijven volgens jou?
Ja dat komt wel weer goed. Alleen wel weg spaargeldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dat is ook balen!Naja iig gelukkig dat je zelf niks mega ernstigs hebt..
Nou dat valt je nog vies tegen dan. We doen buiten shoots, omdat het nog gewoon mooi weer is. Dan loop je dus door een bos op zoek naar mooie plekjes of iets.quote:Voor een fotoshoot hoef je toch alleen maar stil te staan?
[bootje modus] of liggen... [/bootje modus]quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dat is ook balen!Naja iig gelukkig dat je zelf niks mega ernstigs hebt..
Voor een fotoshoot hoef je toch alleen maar stil te staan?
Tsja, dure hobby zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat komt wel weer goed. Alleen wel weg spaargeld![]()
Ik hoop dat ik morgen nog wat kan lopen, want zoals het nu voelt gaat dat heel moeilijk worden![]()
Dat gaat m niet worden als je nu al moeilijk looptquote:Nou dat valt je nog vies tegen dan. We doen buiten shoots, omdat het nog gewoon mooi weer is. Dan loop je dus door een bos op zoek naar mooie plekjes of iets.
Nou was het maar een hobby. Het is puur dat ik anders niet op school kan komen of op stage. Al is stage eventueel nog wel te fietsen als het niet anders kan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, dure hobby zoZal er morgen wel komisch uitzien als je probeert uit bed te stappen
Ach, ik moet in beweging blijven. Misschien is het juist wel goed om dan zoiets te gaan doen.quote:[..]
Dat gaat m niet worden als je nu al moeilijk looptIs morgen alleen maar erger..
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:00 schreef jna het volgende:
[..]
[bootje modus] of liggen... [/bootje modus]
Gelukkig is er nog zoiets als openbaar vervoerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou was het maar een hobby. Het is puur dat ik anders niet op school kan komen of op stage. Al is stage eventueel nog wel te fietsen als het niet anders kan.
Ik zal aan je denken als ik morgen het bed uit probeer te komen![]()
Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan..quote:Ach, ik moet in beweging blijven. Misschien is het juist wel goed om dan zoiets te gaan doen.
He? Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog zoiets als openbaar vervoer![]()
Ik zal is kijken of dat er in zit. Verwacht ergens niet dat slapen vannacht gaat lukken eigenlijkquote:Oh, ik ben benieuwd of het helptIk verwacht wel een uitgebreid verslag he
![]()
Ja dat helaas wel. Alleen van mijn vorige kneuzingen rondom mijn knie bleek wel dat het echt werkt. Je kan beter echt regelmatig een rondje lopen, omdat je anders echt te stijf wordt.quote:[..]
Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan..
Stad ftw! Openbaar vervoer op elke straathoekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef Puala het volgende:
[..]
He? Wat is dat?
Dat kennen ze hier in de buurt nietik moet 15 minuten fietsen voor de eerste bushalte en 25 minuten voor het eerste treinstation. En die gaan dan ook nog maar is 1x per uur
![]()
[..]
Ik zal is kijken of dat er in zit. Verwacht ergens niet dat slapen vannacht gaat lukken eigenlijk![]()
[..]
Ja dat helaas wel. Alleen van mijn vorige kneuzingen rondom mijn knie bleek wel dat het echt werkt. Je kan beter echt regelmatig een rondje lopen, omdat je anders echt te stijf wordt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef Puala het volgende:
[..]
He? Wat is dat?
Dat kennen ze hier in de buurt nietik moet 15 minuten fietsen voor de eerste bushalte en 25 minuten voor het eerste treinstation. En die gaan dan ook nog maar is 1x per uur
![]()
Om mijn medeleven te uiten zal ik wel met je meedoen en vannacht niet zoveel slapenquote:Ik zal is kijken of dat er in zit. Verwacht ergens niet dat slapen vannacht gaat lukken eigenlijk![]()
Daar zit ook wel wat in.quote:Ja dat helaas wel. Alleen van mijn vorige kneuzingen rondom mijn knie bleek wel dat het echt werkt. Je kan beter echt regelmatig een rondje lopen, omdat je anders echt te stijf wordt.
Het is maar goed dat je niet op je gezicht bent gevallen danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:10 schreef Puala het volgende:
Fotograaf reageert lief, fotoshoot gaat morgen door
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet op je gezicht bent gevallen dan
Ja ik denk nog aan jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
Rex.. Gister een collega van je gesproken. Ik zei fok en hij wist meteen wie ik bedoelde!
en jna, bedankt voor het topic
Fietsen mag dan gezond zijn, maar ik heb d'r een hekel aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfs in dat 'gat' waar ik woon stikt het van de bushaltesDus dat is wel heel erg dan.. Fietsen is gezond voor je
quote:[..]
Om mijn medeleven te uiten zal ik wel met je meedoen en vannacht niet zoveel slapen
Nee dat wordt hem ook niet idd. Al ben ik wel van plan om dat zo snel mogelijk weer op te gaan pakken eigenlijk. Beweging is nooit weg. Je hoeft niet per see op een loopband de 10 km/u aan te tikken. Als je gewoon rustig door wandeld dan is het ook prima in mijn ogen.quote:[..]
Daar zit ook wel wat in.
Dat wordt dan voorlopig ook niet meer sporten...
Robert-Jan zeker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
Rex.. Gister een collega van je gesproken. Ik zei fok en hij wist meteen wie ik bedoelde!
en jna, bedankt voor het topic
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet op je gezicht bent gevallen dan
quote:
Was het op het mediapark? Een of andere dag van Uitzendinggemist?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Uhh.. Ik onthou heel slecht namen
Kloptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was het op het mediapark? Een of andere dag van Uitzendinggemist?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben om 1 uur klaar hier en dan ga ik kijken thuis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
Paula: Verder ook dingen krom [as/voorvork/ophanging] of alleen kapschade?
Die rooie jonguh!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
Gefeliciteerd ouwe tak.. En WTH @ jouw UI?
Wat had jij/hij gezegd dan?quote:
Dankje.. En als je m'n UI niet kentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
Gefeliciteerd ouwe tak.. En WTH @ jouw UI?
Zolang je niks geraakt hebt denk ik dat dat wel mee zal vallen. Ben je nu ook op de scooter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben om 1 uur klaar hier en dan ga ik kijken thuis.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dankje.. En als je m'n UI niet kent
Dat maakt hij ervanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Noet veel boeiends hoor alleen dat jij hele dagen op fok zit
Nu welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat maakt hij ervan
Hoe kwam je op mij/fok als onderwerp dan? Daarnaast kent hij volgens mij niet eens mn nickname
Hij startte niet meer lekker en ik kon niet meer staan op mijn benen. Ben opgehaald door mijn vader, dus heb geen idee of hij nog lekker rijd. Ben nu met de auto, maar moet vanmiddag wel op de scooter. Zie er eerlijk gezegd als een berg tegenop.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang je niks geraakt hebt denk ik dat dat wel mee zal vallen. Ben je nu ook op de scooter?
Als je niks merkt is er ook weinig krom
Ik.quote:
Wij drieën..quote:
Oe, klinkt niet relaxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij startte niet meer lekker en ik kon niet meer staan op mijn benen. Ben opgehaald door mijn vader, dus heb geen idee of hij nog lekker rijd. Ben nu met de auto, maar moet vanmiddag wel op de scooter. Zie er eerlijk gezegd als een berg tegenop.
Ik heb niets geraakt, maar ik heb zelfs een duik over mijn stuur gemaakt en dat was ook het eerste onderdeel dat de grond raakte..
Ja.. Via dailymedia hè.. Dat ik daar ooit een opdracht voor had gedaan en dat ik iemand kende die daar ook werktequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat maakt hij ervan
Hoe kwam je op mij/fok als onderwerp dan? Daarnaast kent hij volgens mij niet eens mn nickname
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef L.no het volgende:
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG NICO!![]()
![]()
Als je nog uberhaupt bij de sc langskomt.
Het komt wel goed hoop ik. Vanmiddag even laten schatten wat het kost om de kappen te maken. Heb al wel gezien dat ik precies de duurste en moeilijkste kappen kapot ben gevallen.quote:
Dan heb je echt gelijk gehadquote:Ben ook regelmatig ter aarde gestort met zo'n ding, maar gelukkig nog nooit [soms net niet] over het stuur gegaan.
Oh.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij heeft gisteravond volgens mij al gereageerd toch?
Van jou had ik het helemaal niet verwacht. De persoon die constant filmpjes op internet zit te kijken.quote:
Oh dankje! Je was op tijd zeg!quote:
Guilty. Maar ja.. Link..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Van jou had ik het helemaal niet verwacht. De persoon die constant filmpjes op internet zit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |