quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Allemaal 1 grote CARE-Factor voor mij, ik betaal niet voor Pets/Mounts, Gear, Name Change, Migrate,Rass change, Faction change of wat dan ook.
![]()
Betaal met Pijn en Moeite 13 Eurie per maand en zal ook nooit betalen voor ingame pixels.
Kan dus ook geen authenticator kopen wat ik ook gelijk wou gaan doenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Allemaal 1 grote CARE-Factor voor mij, ik betaal niet voor Pets/Mounts, Gear, Name Change, Migrate,Rass change, Faction change of wat dan ook.
![]()
Betaal met Pijn en Moeite 13 Eurie per maand en zal ook nooit betalen voor ingame pixels.
Die groep kreeg wel koralon neer, maar niet Emalon ? Dan zou de dps daar toch ook hard moeten falen. ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef Blistering het volgende:
Lucky zijn in VoA 25 ftw! 2x prot legs van Koralon. Ik won er 1 setje van! Zie er gelijk heel anders uit
.
[ afbeelding ]
Maar best vette looks alsnog imo! Daarna disbande de raid omdat Emalon enragede. Echt pathetic, die dps. Ik stond 3rde, als tank..
3 mensen vertrokken omdat hun loot niet dropte van Koralonquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die groep kreeg wel koralon neer, maar niet Emalon ? Dan zou de dps daar toch ook hard moeten falen. ?
Authenticator hoeft je niet te "kopen", als je een telefoon hebt waar de software van hun op kan draaien.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan dus ook geen authenticator kopen wat ik ook gelijk wou gaan doen. Name change en alles kan me ook gestolen worden dit is imo nog wel aardig zit ook nog steeds te twijfelen
.
VOA was nooit echt moeilijk geweest. emalon was in het begin moeilijk omdat niemand de overchargde add aanviel. Vind het eigenlijk wel leuk.. lekker 20 min. vermaak in een raid.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef Vengswiejj het volgende:
Voa is zooooooooooh Boredwe doen het meestal voor de guild om mensen die wat gear kunnen gebruiken up te gearen, door vrijwel niks te doen op 1 button bash spam na zowat. Zelfs Kor is Boring en simpel. Het is gwoon 1 nuke en als ie zn fire comit punch doet laat je de tanks er staan... GG wat moeilijk.
De oudste boss ga ik meestal als holy "Dspen" zover dat lukt.
Dat is irritant, begint bij ons ook te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
3 mensen vertrokken omdat hun loot niet dropte van Koralon.
Ik heb hem 4 dagen ofzo na de release van WoTLK gedaan, iedereen zat nog voor 75% in lvl70 items en toen kregen we archavon niet dood voor de enragequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:02 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
VOA was nooit echt moeilijk geweest. emalon was in het begin moeilijk omdat niemand de overchargde add aanviel. Vind het eigenlijk wel leuk.. lekker 20 min. vermaak in een raid.
Good times.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb hem 4 dagen ofzo na de release van WoTLK gedaan, iedereen zat nog voor 75% in lvl70 items en toen kregen we archavon niet dood voor de enrage.
Good times, waren de one shot wipes op C'thun als je het hoekje om kwam rennenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef Atreidez het volgende:
Good times? Dat waren toch de wipefests op Vael?Of praat ik nu echt te retro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |