abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74421929
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Allemaal 1 grote CARE-Factor voor mij , ik betaal niet voor Pets/Mounts, Gear, Name Change, Migrate,Rass change, Faction change of wat dan ook.

Betaal met Pijn en Moeite 13 Eurie per maand en zal ook nooit betalen voor ingame pixels.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 november 2009 @ 15:59:43 #252
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74422856
Ben sinds gisteren dankzij Ramps 3 leuke dingen rijker:

Hellreaver
Jade Warrior Pauldrons
Mok'Natal Clan Ring

Zoek ze maar lekker zelf op

Vanavond een of twee keer naar BF, en hopen op goeie loot.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_74424751
Lucky zijn in VoA 25 ftw! 2x prot legs van Koralon . Ik won er 1 setje van! Zie er gelijk heel anders uit .

Maar best vette looks alsnog imo! Daarna disbande de raid omdat Emalon enragede. Echt pathetic, die dps. Ik stond 3rde, als tank..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:50:48 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74424827
Die Horde T9 ziet er beter uit voor Paladins moet ik zeggen .

Hoewel Ally T9 er ook goed uit ziet op Belfs, ik verander mijn human daar nog wel eens in voor de lol. Of in een gnome .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_74427312
Ik vind sowieso de gear tegenwoordig er niet uit zien. Zowel voor de horde als de alliance. En alles lijkt op elkaar.. Alle T9 sets, de triumph items hebben ook hetzelfde model, de normale loot in ToC heeft ook dezelfde looks als de tier gear.. beetje geval van luiheid oid.
  donderdag 5 november 2009 @ 21:35:22 #256
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74435030
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Allemaal 1 grote CARE-Factor voor mij , ik betaal niet voor Pets/Mounts, Gear, Name Change, Migrate,Rass change, Faction change of wat dan ook.

Betaal met Pijn en Moeite 13 Eurie per maand en zal ook nooit betalen voor ingame pixels.
Kan dus ook geen authenticator kopen wat ik ook gelijk wou gaan doen . Name change en alles kan me ook gestolen worden dit is imo nog wel aardig zit ook nog steeds te twijfelen .
phluphy for president!
pi_74438372

Aan de ene kant slaapverwekkend, maar wel leuker dan ik dacht. En in 2 dagen cooking en fishing naar 360 dus dat valt opzich ook wel mee. Het gaat alleen nu zo ontzettend sloom. 10 vissen per lvl up, en dat wordt alleen maar meer
pi_74442947
nee het blijft 10vissen per lvl.
pi_74443917
yeuy, dit weekend

MLG Anaheim - WoW Tournament Teams
Schedule
Teams
pi_74444176
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef Blistering het volgende:
Lucky zijn in VoA 25 ftw! 2x prot legs van Koralon . Ik won er 1 setje van! Zie er gelijk heel anders uit .

[ afbeelding ]

Maar best vette looks alsnog imo! Daarna disbande de raid omdat Emalon enragede. Echt pathetic, die dps. Ik stond 3rde, als tank..
Die groep kreeg wel koralon neer, maar niet Emalon ? Dan zou de dps daar toch ook hard moeten falen. ?
pi_74444577
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:25 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Die groep kreeg wel koralon neer, maar niet Emalon ? Dan zou de dps daar toch ook hard moeten falen. ?
3 mensen vertrokken omdat hun loot niet dropte van Koralon .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:53:21 #262
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74444817
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Kan dus ook geen authenticator kopen wat ik ook gelijk wou gaan doen . Name change en alles kan me ook gestolen worden dit is imo nog wel aardig zit ook nog steeds te twijfelen .
Authenticator hoeft je niet te "kopen", als je een telefoon hebt waar de software van hun op kan draaien.

Ik heb het al een paar maanden op mijn blackberry draaien en het werkt als een zonnetje

Blijft leuk sinds gisteren is er geen 2de groep totc 10 meer gepland in de guild. Blijkbaar was ik niet geapproved voor de eerste. Tja kan gebeuren normaal ga ik altijd mee in de eerste groep.

Dus na de raid vraag ik netjes of het nu dus vrij was om totc 10 te puggen. Dat had ik beter niet kunnen doen
Een paar lui in de guild haakten daarop in om van zich af te zeuren dat hun nooit mee konden met die raids omdat het op verkeerde dagen was en als ze al konden dat ze dan niet geapproved werden...

Gevalletje jongens ik wou alleen maar weten of ik mocht puggen of niet

De GM had in /g al voor mijn vraag weten te melden dat hij verveeld was en vroeg of er nog wat te doen was. Dus men vond het nodig om dan maar een group te maken. Het varieerde van een paar alts tot aan de GM. En niet alle chars waren even goed gegeard. Het kwam erop neer dat de tweede healer samen met mij de derde mochten compenseren Damn dat veranderd de instance, dan moet je daadwerkelijk split second besluiten nemen over wie de welke heals krijgt.

En dan is zo'n totc 10 run in eens leuk ipv een simpele farm run.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_74444918
Voa is zooooooooooh Bored we doen het meestal voor de guild om mensen die wat gear kunnen gebruiken up te gearen, door vrijwel niks te doen op 1 button bash spam na zowat. Zelfs Kor is Boring en simpel. Het is gwoon 1 nuke en als ie zn fire comit punch doet laat je de tanks er staan... GG wat moeilijk.
De oudste boss ga ik meestal als holy "Dspen" zover dat lukt .
Jeweet!
pi_74445068
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef Vengswiejj het volgende:
Voa is zooooooooooh Bored we doen het meestal voor de guild om mensen die wat gear kunnen gebruiken up te gearen, door vrijwel niks te doen op 1 button bash spam na zowat. Zelfs Kor is Boring en simpel. Het is gwoon 1 nuke en als ie zn fire comit punch doet laat je de tanks er staan... GG wat moeilijk.
De oudste boss ga ik meestal als holy "Dspen" zover dat lukt .
VOA was nooit echt moeilijk geweest. emalon was in het begin moeilijk omdat niemand de overchargde add aanviel. Vind het eigenlijk wel leuk.. lekker 20 min. vermaak in een raid.
Dit keer zonder signature
pi_74445179
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

3 mensen vertrokken omdat hun loot niet dropte van Koralon .
Dat is irritant, begint bij ons ook te komen.
pi_74445748
Iemand met een CC hier toevallig?

Ik wil Little KT, maar geen CC zelf . Dus als iemand zo lief wilt zijn, maak ik het geld aan je over
pi_74446580
VoA is zo saai... Kologarn is te makkelijk. DPS moet opletten waar ze staan. Ranged nuked en tanks lopen alleen als ze in het vuur staan....

Emalon is dan nog het moeilijkste omdat je DPS nodig hebt en mensen moeten lopen.
Voor tank is dit de meest saaie fight. Meestal bouw ik aggro tot zo een 50% op en dan ga ik AFK.

Archavon is boring. Niet eens een healer nodig...
pi_74447942
Iemand met een CC gevonden

pi_74448073
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:02 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

VOA was nooit echt moeilijk geweest. emalon was in het begin moeilijk omdat niemand de overchargde add aanviel. Vind het eigenlijk wel leuk.. lekker 20 min. vermaak in een raid.
Ik heb hem 4 dagen ofzo na de release van WoTLK gedaan, iedereen zat nog voor 75% in lvl70 items en toen kregen we archavon niet dood voor de enrage .
pi_74448178
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb hem 4 dagen ofzo na de release van WoTLK gedaan, iedereen zat nog voor 75% in lvl70 items en toen kregen we archavon niet dood voor de enrage .
Good times.
pi_74452310
Neem aan dat het alleen archavon was aangezien Emalon er nog niet was 4 dagen na release
Jeweet!
pi_74452364
Good times? Dat waren toch de wipefests op Vael? Of praat ik nu echt te retro?
Where facts are few, experts are many.
pi_74452838
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef Atreidez het volgende:
Good times? Dat waren toch de wipefests op Vael? Of praat ik nu echt te retro?
Good times, waren de one shot wipes op C'thun als je het hoekje om kwam rennen
Good times, was toen UBRS nog een 15 man raid was
Good times, toen epic gear echt nog epic was
Good times, toen gold nog wat voorstelde

etc etc etc, world of casualcradft tegenwoordig....maar toch blijven spelen
Xbox Live: Anormius
pi_74452910
foutje
Xbox Live: Anormius
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 november 2009 @ 14:10:24 #275
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74452924
C'thun
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')