Die heldhaftige dierenliefhebster is m'n zusje dusquote:Een heldhaftige jonge dierenliefhebster die bekend was met het winkelcomplex, trapte niet lang na het uitbreken van de brand met hulp van brandweermannen de toegangsdeur in om bij de in het centrum gevestigde dierenwinkel te komen. Alle daar verblijvende dieren, met uitzondering van de vissen, konden worden gered. Ze zijn overgedragen aan medewerkers van het Sittardse Dierenhulpcentrum.
wauw!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS04/910299995/1056
[..]
Die heldhaftige dierenliefhebster is m'n zusje dus, Ze was blijkbaar om 9:00 uur ook in de 3FM Headlines te horen. Zo even luisteren of ze er nog steeds in zit.
ja liever gisteren dan vandaagquote:
Stoere actie! Wel slim dat ze het samen met de brandweer heeft gedaan en niet als een blinde dat winkelcentrum in is gerendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS04/910299995/1056
[..]
Die heldhaftige dierenliefhebster is m'n zusje dus, Ze was blijkbaar om 9:00 uur ook in de 3FM Headlines te horen. Zo even luisteren of ze er nog steeds in zit.
Yup. Bij brand etc. gaat ze altijd als een nieuwsgierige kijken, dus ook nu... Maar ze kent wat mensen bij politie en brandweer en weet wel wat ze moet doen (sleutelhouder proberen te bellen etc.), dus dat is nu ook gelukkig goed gegaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stoere actie! Wel slim dat ze het samen met de brandweer heeft gedaan en niet als een blinde dat winkelcentrum in is gerend
Hier bij Brussel ook niet zonnigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Timo20 het volgende:
Prachtig najaarsweer?? het is hier toch een partij mistig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Againzender het volgende:
Die kat in dit nummer, zoontje (2 jaar) ligt dubbel hier
"wasdat? poes in radio ?"
Nope, prachtig. Al de hele week.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Timo20 het volgende:
Prachtig najaarsweer?? het is hier toch een partij mistig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Againzender het volgende:
Iedereen loopt nu je zus te twitterenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Bij brand etc. gaat ze altijd als een nieuwsgierige kijken, dus ook nu... Maar ze kent wat mensen bij politie en brandweer en weet wel wat ze moet doen (sleutelhouder proberen te bellen etc.), dus dat is nu ook gelukkig goed gegaan. Erg heftige brand geweest, als ik die foto's zie
.
That`s goldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Againzender het volgende:
het is toch nog veels te vroeg om vogels bij te voeren? Hier zitten de mezen nog de kozijnen af te struinen naar spinnen, en die zijn er volop!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb de tuin volgehangen met vetbolletjes...en het is crowded met koolmeesjes, roodborstjes en spreeuwtjes nu
oh geen idee...ik vond het wel tijd zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is toch nog veels te vroeg om vogels bij te voeren? Hier zitten de mezen nog de kozijnen af te struinen naar spinnen, en die zijn er volop!
gezellig is het zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh geen idee...ik vond het wel tijd zohet is heel gezellig in de tuin nu met al dat gekwetter
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezellig is het zekermaar ik heb altijd als vuistregel dat ik pas wat buiten hang als er sneeuw ligt, andere momenten is er eigenlijk altijd nog wel genoeg voedsel.
En hier in de stad trek ik er toch alleen maar ongedierte mee aan
Ekdom zn kind is jarig, en hij draaide kattengejank...zo ietsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:18 schreef Brennel het volgende:
Nou, de boodschappen zijn ook weer binnen. Heb ik veel gemist tijdens het eerste uur AV?
Daar heeft NPO / 3FM helemaal niets te zoeken hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
voor als de radio zo uitvalt:
p2kgooi 11:17:06 Pr 1 MEDIA BUSINESS CENTRE FRANCISCUSWEG 10 HILVERSUM RV655 TS645 Brand/OMS brand/Automatische Melding
De police is al gebeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
voor als de radio zo uitvalt:
p2kgooi 11:17:06 Pr 1 MEDIA BUSINESS CENTRE FRANCISCUSWEG 10 HILVERSUM RV655 TS645 Brand/OMS brand/Automatische Melding
Leraar Engelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef Sersjee het volgende:
Het verhaal achter het chanson? Sting was vroeger leraar. 1+1=2!
Het kwam er niet helemaal geslaagd uit nee...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef on_air het volgende:
Vind toch dat Ekdom iets te 'vrolijk' klinkt bij het voordragen van de opsporing verzocht.
Radiohead... Komt vaag bekend voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef on_air het volgende:
Zit opeens in een email conversatie met mijn vader over Radiohead. De absolute favoriet van Leo Blokhuis, maar hij kent het niet. Of ik wat van ze ken.
Goed gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_4190033
Interview L1 met m'n zusje
En of ik voor mijn moeder Amy McDonald mee wil nemen, dat vindt ze zo leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef on_air het volgende:
Zit opeens in een email conversatie met mijn vader over Radiohead. De absolute favoriet van Leo Blokhuis, maar hij kent het niet. Of ik wat van ze ken.
Ach, mijn moeder kent U2 niet eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef on_air het volgende:
[..]
En of ik voor mijn moeder Amy McDonald mee wil nemen, dat vindt ze zo leuk.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Jammer dat er geen ondertiteling bij zit
Heb me eergisteren eindelijk Ok, Computer gekocht voor een paar euro bij de Fame Amsterdam. Nu nog luisteren en dan kan ik eindelijk eens meepratenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef on_air het volgende:
Amyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef on_air het volgende:
[..]
En of ik voor mijn moeder Amy McDonald mee wil nemen, dat vindt ze zo leuk.
In 200 woorden zien wij de recentie graag tegemoet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb me eergisteren eindelijk Ok, Computer gekocht voor een paar euro bij de Fame Amsterdam. Nu nog luisteren en dan kan ik eindelijk eens meepraten
[..]
Amy
Dat wordt net zo slaapverwekkend als de muziek van Radiohead zelf dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef on_air het volgende:
[..]
In 200 woorden zien wij de recentie graag tegemoet.
Dat dacht ik dus ook.quote:
De kwetsjbuulquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even de trekzak erbij pakken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef on_air het volgende:
[..]
In 200 woorden zien wij de recentie graag tegemoet.
Yup. Was vanochtend te lezen tussen alle kabouter Wesley-tweets doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik daar een Vreetvermaak aankomen???
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Was vanochtend te lezen tussen alle kabouter Wesley-tweets door
Rob is bang geworden voor beginnende bandjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Was vanochtend te lezen tussen alle kabouter Wesley-tweets door
Uiteraard! Daarom zetten ze vandaag de enig echte Serious Talent DJ van 3FM in, die vanavond op Leiden Centraal Serious Talent-bands staat aan te kondigen en tussendoor een radioprogramma te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob is bang geworden voor beginnende bandjes?
Kabouter Wesley is de shizzle.quote:
Twee broertjes spelen in huis, bij een stukkende wasmachine, is niet geheel stuk, armpje van broertje eraf, ander broertje doet armpje in vriezer, paniek ouders, ziekenhuis, terug naar huis, armpje halen, armpje niet meer aanzetbaar, einde verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Brennel het volgende:
Ik heb de nooit grappig gemist![]()
Kan iemand het verhaal in het kort uitleggen?
Bron?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kommop dat is gewoon een hoax
als je arm is afgerukt en je bent 4....hoe hou je je de hele avond dan stil..kinderen van 4 gillen de hele buurt bij elkaar, en btw, misschien ben je dan de volgende dag al doodgebloed?quote:
Ik heb raardere dingen gehoord. En ja, het is onwerkelijk, maar een beetje een pienter ventjes bindt het af. Hoax of niet, bizar verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je arm is afgerukt en je bent 4....hoe hou je je de hele avond dan stil..kinderen van 4 gillen de hele buurt bij elkaar, en btw, misschien ben je dan de volgende dag al doodgebloed?
Danku! En nu nog de opmerking die Veenstra maakte?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Twee broertjes spelen in huis, bij een stukkende wasmachine, is niet geheel stuk, armpje van broertje eraf, ander broertje doet armpje in vriezer, paniek ouders, ziekenhuis, terug naar huis, armpje halen, armpje niet meer aanzetbaar, einde verhaal.
Klinkt als een Kabouter Wesley verhaalquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Twee broertjes spelen in huis, bij een stukkende wasmachine, is niet geheel stuk, armpje van broertje eraf, ander broertje doet armpje in vriezer, paniek ouders, ziekenhuis, terug naar huis, armpje halen, armpje niet meer aanzetbaar, einde verhaal.
Ik denk dat je Dave nog wel zo gek zou kunnen krijgen ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Sirolf het volgende:
Them Crooked Vultures uitnodigen om bejaarden te wassen...
Ik denk het eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat je Dave nog wel zo gek zou kunnen krijgen ook.
Nicequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Sersjee het volgende:
Ook dit jaar weer Roll over Beethoven op Radio 4
Eindelijk een plaatje van ze wat je niet zo vaak hoort!quote:
Deze hoor je idd niet heel erg vaakquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eindelijk een plaatje van ze wat je niet zo vaak hoort!
Zou ook nog wel eens In Bloom wat vaker willen horen op den radio
Daar was ik nog jaloers op geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:54 schreef Sersjee het volgende:
Niks tegen Neil Diamond, hè! Ik heb 'em vorig jaar gezien en het was bril-jant!
Ey, ben al eeuwig blij dat het überhaupt gedraaid wordt. Lobby me de pleuris voor ze.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Death Cab for Cutie te goed om overdag te draaien ofzo
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9268
inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij zitten ze in de studio kabouter Wesley te kijken
En jawel: http://twitter.com/michielveenstra/status/5257094737quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij zitten ze in de studio kabouter Wesley te kijken
http://twitter.com/KabouterWesleyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En jawel: http://twitter.com/michielveenstra/status/5257094737
Yeah right... Volgende week naar Rowwen Heze en dan stop ik pas voor een paar weken... Eerder niet...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Iets voor Sander Lantinga: http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/330050
Jij moet nog een hoop leren. Maar volgens mij he'k dat al eens eerder geroepen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel heeft dus gelijk, deze man heeft niks voor de popmuziek betekend (wel voor de flopmuziek)
Zei hij dat over Neil Diamond?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel heeft dus gelijk, deze man heeft niks voor de popmuziek betekend (wel voor de flopmuziek)
Hij's 15. Zegt wat mij betreft al genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zei hij dat over Neil Diamond?
Oja, voor de liefhebbers, ik heb nog twee platen van hem te koop:
[TK] LP's en 12"s oa. Abba, UB40, Simon&Garfunkel, Creedence
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga even kraaien tellen, ben zo terug
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij's 15. Zegt wat mij betreft al genoeg.
je bent een Bluffer en blijft een Blufferquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Sersjee het volgende:
[showing my age]Bij de term "bluffer" kan ik niet anders dan aan [ afbeelding ]
denken...[/showing my age]
Uiteraard vanwege z'n baan, maar in dit geval vooral het gooien met handgranaten en leegknallen van AK-47's.quote:
Gelukkig niet de meest voorspelbare zaken. Hoewel ik ook wel eens aardig met zwaar geschut in de weer ben geweest en ook wel eens met radio doequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiteraard vanwege z'n baan, maar in dit geval vooral over het gooien met handgranaten en leegknallen van AK-47's.
I think I like it
Wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef Sirolf het volgende:
"Ik had 'm gebrand en in m'n computer gezet, dus hoef ik 'm niet meer origineel!"![]()
quote:RT @3FM: Rudy een maand lang alcoholvrij: Geheel vrijwillig gaat Rudy een maand lang limonade drinken. Non- alcohol nove.. http://twurl.nl/obyr8y
Ik heb nog liever Zanger Rinus als internethype..quote:
ik heb er gemenge gevoelens bij, er zijn veel mensen in mijn naaste omgeving overleden aan kanker. Maar ik vind kanker als scheldwoord anders dan kanker, het woord voor een ziekte. Ik zeg vaak als iets me niet lukt "kankerzooi" ja ik scheld met t woord kanker, maar niet tegen iemand toch? En kutkanker mag ik zeker ook niet meer zeggen straks. Ik haat al die taboes op ziektes als scheldwoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Zanger Rinus als internethype..
Wel goed dat er iemand wat probeert te doen aan het gebruik van het woord kanker... Kan er ook niet tegen als mensen dat zomaar om ieder zever gaan roepen
Vooral in de tweede ronde vond ik de vraag van Ekdom een stuk makkelijker dan die van Veenstra. Outlandish wist ik zelf ook nog wel, maar bij die rapper had ik echt geen idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond de vragen niet echt heel pittig.
Niet obscuur, maar je moet er maar net opkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond de vragen niet echt heel pittig.
http://en.wikipedia.org/w(...)porate_the_accordionquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef on_air het volgende:
Trouwens, kan er naast Yann Tiersen (Amelie muziek) en Edward Maya nog meer trekzak muziek bedacht worden?
Mensen hebben echt niets beters te doen met hun tijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)porate_the_accordion
Yann staat er niet eens bijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)porate_the_accordion
Ik zie Wammes Waggel er ook niet bij staan...quote:
Cyaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Dag Coen en Sander, hallo 3FM LiveKom om 7 uur wel weer terug.
Maar wel een beetje een raar eindequote:
Eind was idd nogal raarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar wel een beetje een raar einde
ik kwam laatst nog een uitvoering tegen waar aan het eind een compleet koor inhaakt, was erg mooi
Ramses !quote:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder?quote:
We zullen doorgaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder?
Tot we in Toppop zijn!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
We zullen doorgaan
Prachtige chansons wat de beste man heeft gemaakt
Nope, beetje studeren en ajax kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft ondertussen een concert-DVD van Room Eleven opgezet.
Gaat er nog iemand kijken op Leiden CS vanavond?
Is niet erg hoor, dan luistert de rest van het topic wel dubbel zoveel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik zweer het. Als ze dat hyperendetering nummer van Fakeblood morgen MegaHit maken ga ik een week in staking.![]()
Ofwel. Dan gaat ie de hele week op een andere zender. Dat zal ze leren
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, dan luistert de rest van het topic wel dubbel zoveel.
quote:Recording Johnathan Ross show tonight with - gasp- Christopher Walken. May even go dorky, and get him to sign something. A cowbell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |