Gelukkig niet de meest voorspelbare zaken. Hoewel ik ook wel eens aardig met zwaar geschut in de weer ben geweest en ook wel eens met radio doequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiteraard vanwege z'n baan, maar in dit geval vooral over het gooien met handgranaten en leegknallen van AK-47's.
I think I like it
Wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef Sirolf het volgende:
"Ik had 'm gebrand en in m'n computer gezet, dus hoef ik 'm niet meer origineel!"![]()
quote:RT @3FM: Rudy een maand lang alcoholvrij: Geheel vrijwillig gaat Rudy een maand lang limonade drinken. Non- alcohol nove.. http://twurl.nl/obyr8y
Ik heb nog liever Zanger Rinus als internethype..quote:
ik heb er gemenge gevoelens bij, er zijn veel mensen in mijn naaste omgeving overleden aan kanker. Maar ik vind kanker als scheldwoord anders dan kanker, het woord voor een ziekte. Ik zeg vaak als iets me niet lukt "kankerzooi" ja ik scheld met t woord kanker, maar niet tegen iemand toch? En kutkanker mag ik zeker ook niet meer zeggen straks. Ik haat al die taboes op ziektes als scheldwoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Zanger Rinus als internethype..
Wel goed dat er iemand wat probeert te doen aan het gebruik van het woord kanker... Kan er ook niet tegen als mensen dat zomaar om ieder zever gaan roepen
Vooral in de tweede ronde vond ik de vraag van Ekdom een stuk makkelijker dan die van Veenstra. Outlandish wist ik zelf ook nog wel, maar bij die rapper had ik echt geen idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond de vragen niet echt heel pittig.
Niet obscuur, maar je moet er maar net opkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond de vragen niet echt heel pittig.
http://en.wikipedia.org/w(...)porate_the_accordionquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef on_air het volgende:
Trouwens, kan er naast Yann Tiersen (Amelie muziek) en Edward Maya nog meer trekzak muziek bedacht worden?
Mensen hebben echt niets beters te doen met hun tijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)porate_the_accordion
Yann staat er niet eens bijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)porate_the_accordion
Ik zie Wammes Waggel er ook niet bij staan...quote:
Cyaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Dag Coen en Sander, hallo 3FM LiveKom om 7 uur wel weer terug.
Maar wel een beetje een raar eindequote:
Eind was idd nogal raarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar wel een beetje een raar einde
ik kwam laatst nog een uitvoering tegen waar aan het eind een compleet koor inhaakt, was erg mooi
Ramses !quote:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder?quote:
We zullen doorgaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder?
Tot we in Toppop zijn!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
We zullen doorgaan
Prachtige chansons wat de beste man heeft gemaakt
Nope, beetje studeren en ajax kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft ondertussen een concert-DVD van Room Eleven opgezet.
Gaat er nog iemand kijken op Leiden CS vanavond?
Is niet erg hoor, dan luistert de rest van het topic wel dubbel zoveel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik zweer het. Als ze dat hyperendetering nummer van Fakeblood morgen MegaHit maken ga ik een week in staking.![]()
Ofwel. Dan gaat ie de hele week op een andere zender. Dat zal ze leren
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, dan luistert de rest van het topic wel dubbel zoveel.
quote:Recording Johnathan Ross show tonight with - gasp- Christopher Walken. May even go dorky, and get him to sign something. A cowbell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |