Twee broertjes spelen in huis, bij een stukkende wasmachine, is niet geheel stuk, armpje van broertje eraf, ander broertje doet armpje in vriezer, paniek ouders, ziekenhuis, terug naar huis, armpje halen, armpje niet meer aanzetbaar, einde verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Brennel het volgende:
Ik heb de nooit grappig gemist![]()
Kan iemand het verhaal in het kort uitleggen?
Bron?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kommop dat is gewoon een hoax
als je arm is afgerukt en je bent 4....hoe hou je je de hele avond dan stil..kinderen van 4 gillen de hele buurt bij elkaar, en btw, misschien ben je dan de volgende dag al doodgebloed?quote:
Ik heb raardere dingen gehoord. En ja, het is onwerkelijk, maar een beetje een pienter ventjes bindt het af. Hoax of niet, bizar verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je arm is afgerukt en je bent 4....hoe hou je je de hele avond dan stil..kinderen van 4 gillen de hele buurt bij elkaar, en btw, misschien ben je dan de volgende dag al doodgebloed?
Danku! En nu nog de opmerking die Veenstra maakte?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Twee broertjes spelen in huis, bij een stukkende wasmachine, is niet geheel stuk, armpje van broertje eraf, ander broertje doet armpje in vriezer, paniek ouders, ziekenhuis, terug naar huis, armpje halen, armpje niet meer aanzetbaar, einde verhaal.
Klinkt als een Kabouter Wesley verhaalquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Twee broertjes spelen in huis, bij een stukkende wasmachine, is niet geheel stuk, armpje van broertje eraf, ander broertje doet armpje in vriezer, paniek ouders, ziekenhuis, terug naar huis, armpje halen, armpje niet meer aanzetbaar, einde verhaal.
Ik denk dat je Dave nog wel zo gek zou kunnen krijgen ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Sirolf het volgende:
Them Crooked Vultures uitnodigen om bejaarden te wassen...
Ik denk het eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat je Dave nog wel zo gek zou kunnen krijgen ook.
Nicequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Sersjee het volgende:
Ook dit jaar weer Roll over Beethoven op Radio 4
Eindelijk een plaatje van ze wat je niet zo vaak hoort!quote:
Deze hoor je idd niet heel erg vaakquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eindelijk een plaatje van ze wat je niet zo vaak hoort!
Zou ook nog wel eens In Bloom wat vaker willen horen op den radio
Daar was ik nog jaloers op geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:54 schreef Sersjee het volgende:
Niks tegen Neil Diamond, hè! Ik heb 'em vorig jaar gezien en het was bril-jant!
Ey, ben al eeuwig blij dat het überhaupt gedraaid wordt. Lobby me de pleuris voor ze.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Death Cab for Cutie te goed om overdag te draaien ofzo
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9268
inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij zitten ze in de studio kabouter Wesley te kijken
En jawel: http://twitter.com/michielveenstra/status/5257094737quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij zitten ze in de studio kabouter Wesley te kijken
http://twitter.com/KabouterWesleyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En jawel: http://twitter.com/michielveenstra/status/5257094737
Yeah right... Volgende week naar Rowwen Heze en dan stop ik pas voor een paar weken... Eerder niet...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Iets voor Sander Lantinga: http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/330050
Jij moet nog een hoop leren. Maar volgens mij he'k dat al eens eerder geroepen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel heeft dus gelijk, deze man heeft niks voor de popmuziek betekend (wel voor de flopmuziek)
Zei hij dat over Neil Diamond?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel heeft dus gelijk, deze man heeft niks voor de popmuziek betekend (wel voor de flopmuziek)
Hij's 15. Zegt wat mij betreft al genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zei hij dat over Neil Diamond?
Oja, voor de liefhebbers, ik heb nog twee platen van hem te koop:
[TK] LP's en 12"s oa. Abba, UB40, Simon&Garfunkel, Creedence
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga even kraaien tellen, ben zo terug
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij's 15. Zegt wat mij betreft al genoeg.
je bent een Bluffer en blijft een Blufferquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Sersjee het volgende:
[showing my age]Bij de term "bluffer" kan ik niet anders dan aan [ afbeelding ]
denken...[/showing my age]
Uiteraard vanwege z'n baan, maar in dit geval vooral het gooien met handgranaten en leegknallen van AK-47's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |