Ik wou de lapoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet echt gevolgd en modden doe ik hier niet he
Ik had een goeie, maar je verpestte het voor mequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:51 schreef Adolecens het volgende:
Ik was nog op zoek naar een goed thema en TT, maar is gevonden en geplaatst
Morgen nieuwe kans, ik deed het niet bewustquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had een goeie, maar je verpestte het voor me
tijd zat om te slapen manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Zo, nog even 717 woorden getypt!
Toch nog afgekregen!
Morgen om 6:45 er weer uit![]()
Ik snap hem niet.quote:
Volgens mij valt er verder niet zoveel aan te snappen toch? Gewoon iemand die neukt voor een lijntje.quote:
Tussen K&K was helemaal niet leuk trouwens gisteren. Het ging echt best veel over het programma zelf, best oninteressant. En ze lieten bij zo'n van Gogh schets niet eens horen hoeveel het waard was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga mijzelf eens op wat verse kibbeling van de markt trakteren.
Wat is daar nu niet aan te snappen?quote:
quote:
quote:
Story of my lifequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik was uiteindelijk om 07:45 wakker geworden om in een kwartier te douchen tanden te poetsen en weg te gaan!
Ga nu zo maar eens ontbijten
Je weet wel, line rider.quote:
2009/09 en dan een laptop uit 2004 ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef Adolecens het volgende:
Zou ie het nog doen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen Zotheidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die vroeg opstaan.
Goedemorgen!
Ik ben godverdomme al 3 uur naar school geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die vroeg opstaan.
Goedemorgen!
Bazengame was datquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet wel, line rider.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Mijn heup doet zeer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hoe voelt het nou om een jaartje ouder te zijn?
Gatverdamme wat smerig.quote:Een 86-jarige man heeft zijn elfjarige buurmeisje zwanger gemaakt. Dat heeft het Roemeense persbureau Mediafax vandaag gemeld op gezag van de politie.
Het meisje uit Nadlac in het westen van Roemenië had zelf laten weten dat ze door haar hoogbejaarde buurman zwanger is gemaakt. De politie vermoedt dat het meisje de waarheid spreekt. Een vaderschapstest moet alle twijfel wegnemen.
De oude man steunde de familie van het meisje financieel. Daardoor kwam hij met haar in contact.
Bleghquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
HOI. Waarom reageert er niemand van de sc in mijn topic.
Ja maar het was dan ook een oud onderwerp. Maar een reactie die wel ergens op slaat:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jouw reactie sloeg nergens op.
15?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het was dan ook een oud onderwerp. Maar een reactie die wel ergens op slaat:
Natuurlijk was zij overduidelijk minderjarig toen ze elkaar hebben ontmoet. Desalniettemin vind ik het nog best kunnen aangezien ze toen al wel oud genoeg was om zelf te beslissen.
Ik vind het allemaal dus nog best meevallen
Ik vind het nogal nep overkomen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Doet me trouwens een beetje hier aan denken
Zij leefde op straat, ze was hartstikke arm. En dan komt er zo'n rijke Nederlander naar haar toe die vraagt of ze met 'm wil seksen oid voor geld. Dat is gewoon pure misbruik van omstandigheden. Logisch dat ze ja zei, ze heeft helemaal niets. Dan ben je wel oud genoeg om zelf te beslissen, maar de omstandigheden maken het daarnaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het was dan ook een oud onderwerp. Maar een reactie die wel ergens op slaat:
Natuurlijk was zij overduidelijk minderjarig toen ze elkaar hebben ontmoet. Desalniettemin vind ik het nog best kunnen aangezien ze toen al wel oud genoeg was om zelf te beslissen.
Ik vind het allemaal dus nog best meevallen
Ja, inddquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het nogal nep overkomen eigenlijk.
En hij praat als een wijf.
Op 3:01 houdt hij zijn handen in de lucht als hij praat, op 3:05 worden zijn handboeien losgemaakt. Wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het nogal nep overkomen eigenlijk.
En hij praat als een wijf.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
15?
Ik denk dat wanneer je op straat leeft en iemand wil je redden je niet echt een keuze hebt.. Ook al was die vent 70 dan nog wil je echt wel van straat af, liiiiiijkt me
Hoe komen jullie erbij dat zij op straat leefden en straatarm was? (Kan mij namelijk niet meer herinneren dat die vent dit in het filmpje zegtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zij leefde op straat, ze was hartstikke arm. En dan komt er zo'n rijke Nederlander naar haar toe die vraagt of ze met 'm wil seksen oid voor geld. Dat is gewoon pure misbruik van omstandigheden. Logisch dat ze ja zei, ze heeft helemaal niets. Dan ben je wel oud genoeg om zelf te beslissen, maar de omstandigheden maken het daarnaar.
Hahaha, okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens, zullen we een spelletje doen?Het is toch fucking saai hier. Ik neem iemand in m'n hoofd en jullie moeten door middel van ja/nee vragen erachter komen wie het is. Oke?
quote:
Is hij homo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
Maar hij is over het algemeen wel meer achter de schermen dan ervoor, zeg maar.
Wiki is your friendquote:
Ja en google ook.quote:
Pi-pa-puntenquote:
Is het een fictief personage?quote:
Jaquote:
Neequote:
Waarom ga je er vanuit dat als het geen man is gelijk een "ze" is?quote:
Hoeveel hermafrodieten ken jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat als het geen man is gelijk een "ze" is?
Nee, het is niet kelly van der veerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat als het geen man is gelijk een "ze" is?
Neequote:
Beatrix.quote:
Neequote:
Ahh, toch jammer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is niet kelly van der veer
Hij heeft iets teveel Crack gesnoeptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoeveel hermafrodieten ken jij?
quote:
Objectief:quote:
Jullie denken allemaal hetzelfdequote:
quote:
Die is nog geen 25 en haar zou ik minder snel geven.quote:
Jaquote:
quote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]Wie is het - Puntentelling:
Smart_Ass 1
Jasper 1
Wutwutquote:
HEUYquote:
Shush, wij hebben MEN naar KLB gehaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Lakitu het volgende:
Is dit een hele slechte versie van backup of wat?
Oh, ik kijk geen GTSTquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had het over Charlie he, die Crack bedoelde.
Ah okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had het over Charlie he, die Crack bedoelde.
Waarom nou weer?quote:
Gewoon, omdat jij dat nu toch niet meer erg vind en ik vind het wel leuk om te zeggenquote:
NEIN.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke
Zou je voor gigi wel even je geaardheid herzien?
HEUY NOU!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon, omdat jij dat nu toch niet meer erg vind en ik vind het wel leuk om te zeggen
quote:
Nietusquote:
Toen hij nog haar had.quote:
DAT IS VEUL LEUKER OM DIE MEE TE LATEN DOEN.quote:
Oke, ik ga fappen, doei!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, dan heb je nu geen straf meer
Doe is lief, ik heb van alles voor jou verzonnen voor morgen en jij moet het weer verpestenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT IS VEUL LEUKER OM DIE MEE TE LATEN DOEN.
We deden toen ook met dieren.
Ik had een keer Borat en Donkey uit Shrek.
[..]
Oke, ik ga fappen, doei!
Borat = Sacha Baron Cohenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT IS VEUL LEUKER OM DIE MEE TE LATEN DOEN.
We deden toen ook met dieren.
Ik had een keer Borat en Donkey uit Shrek.
[..]
Oke, ik ga fappen, doei!
Aw hoofdletter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had het al heel mooi gedaan hoor!!1 Het is trouwens Smart_ass, niet Smart_Ass!!11
Jaquote:
quote:
Maar na het werk zit ik altijd met een biertje voor de buis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe is lief, ik heb van alles voor jou verzonnen voor morgen en jij moet het weer verpesten
Neequote:
Oke, dan gaat mijn hele plan niet doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Maar na het werk zit ik altijd met een biertje voor de buis.
Voel jij je aangesproken?quote:
Nopequote:
MAAR EEN PERSONAGE IS VEUL LEUKER!quote:
Ja, dat was hij.quote:
Neequote:
Neequote:
quote:
NEE, NEEquote:
Ja maar CoD terwijl jij aan mijn lul zuigt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dan gaat mijn hele plan niet door
Als het over kale mensen gaat? Altijd!quote:
Zo kan het nog wel een jaartje durenquote:
Dat welquote:
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
Nu gaan we allemaal maar wat roepen.Ouder dan 40?
Je verneukt nu serieus mn planquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar CoD terwijl jij aan mijn lul zuigt.
[..]
Als het over kale mensen gaat? Altijd!
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
Is hij al langer dan 10 jaar dood?
Jullie gaan morgen weer neuken?quote:
Neequote:
Neequote:
????quote:
Vertel je plan!quote:
NEEquote:
Wie is het.quote:
Jaquote:
Iemand neemt een persoon in z'n hoofd en wij moeten er met ja/nee vragen achter zien te komen.quote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
DOES HE LOOK LIKE A MOTHERFUCKER?
Neequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
Die is al meer dan 10 jaar dood trouwensquote:
Neequote:
NEEquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Zotheid het volgende:
IS HET EEN POLITICUS?
HET IS MARTIN L. KING!
Wie?quote:
OKE DAN SORRY EN DOEN WE HET ALSNOG.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar je had het wel leuk gevonden
Jij zei toch ook dat ie langer dan 10 jaar dood was al?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is al meer dan 10 jaar dood trouwens
[..]
Nee
[..]
NEE
Alhoewel, hij had wel altijd een badass hoofddeksel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat ie langer dan 10 jaar dood was al?
Neequote:
Neequote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Zotheid het volgende:
Is hij doodgegaan aan een overdosis?
EEN HOED?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alhoewel, hij had wel altijd een badass hoofddeksel.
Welke paus? En de paus is een religieuze leider, niet een politieke leiderquote:
Ja, anders faal je wel heel hardquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OKE DAN SORRY EN DOEN WE HET ALSNOG.
Neequote:
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet het echt niet denk ik.Is hij ouder dan 60 geworden?
Godverdomme, houd nou eens op met zomaar wat namen rond te smijtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
Is het John Wayne on the first Thanksgiving?
quote:
Jaquote:
Mandela? Nee want die is zwart.quote:
Neequote:
Ga je dan weer in m'n piemol bijten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders werd ik wel echt boos op je
EEN KEPELTJE?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, anders faal je wel heel hard
[..]
Nee
Zure pruimen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon meedoen, zuurpruim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik dacht, ik maak het eens even lastig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus man. Dit is way too moeilijk. Had het gewoon bij het Maik de Boer niveau gehouden please.
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je dan weer in m'n piemol bijten?
[..]
EEN KEPELTJE?
Ik heb jou niet gebeten, alleen jij mij wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je dan weer in m'n piemol bijten?
[..]
EEN KEPELTJE?
MAAR FAMILY GUY!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Godverdomme, houd nou eens op met zomaar wat namen rond te smijten
Nee
Jaquote:
DIE IS TOCH AL MEER DAN 10 JAAR DOOD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |