Ik wou de lapoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet echt gevolgd en modden doe ik hier niet he
Ik had een goeie, maar je verpestte het voor mequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:51 schreef Adolecens het volgende:
Ik was nog op zoek naar een goed thema en TT, maar is gevonden en geplaatst
Morgen nieuwe kans, ik deed het niet bewustquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had een goeie, maar je verpestte het voor me
tijd zat om te slapen manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Zo, nog even 717 woorden getypt!
Toch nog afgekregen!
Morgen om 6:45 er weer uit![]()
Ik snap hem niet.quote:
Volgens mij valt er verder niet zoveel aan te snappen toch? Gewoon iemand die neukt voor een lijntje.quote:
Tussen K&K was helemaal niet leuk trouwens gisteren. Het ging echt best veel over het programma zelf, best oninteressant. En ze lieten bij zo'n van Gogh schets niet eens horen hoeveel het waard was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga mijzelf eens op wat verse kibbeling van de markt trakteren.
Wat is daar nu niet aan te snappen?quote:
quote:
quote:
Story of my lifequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik was uiteindelijk om 07:45 wakker geworden om in een kwartier te douchen tanden te poetsen en weg te gaan!
Ga nu zo maar eens ontbijten
Je weet wel, line rider.quote:
2009/09 en dan een laptop uit 2004 ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef Adolecens het volgende:
Zou ie het nog doen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen Zotheidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die vroeg opstaan.
Goedemorgen!
Ik ben godverdomme al 3 uur naar school geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die vroeg opstaan.
Goedemorgen!
Bazengame was datquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet wel, line rider.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Mijn heup doet zeer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hoe voelt het nou om een jaartje ouder te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |