abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74477779
quote:
Holy fuck, ik wou dat ik de GP van Abu Dhabi gewonnen had!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:24:16 #202
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_74477987
Vanmiddag op de bbc 14.00 Nl tijd

Jenson Button's glorious season

Ik heb de titel ook niet verzonnen

iig een seizoens terugblik voor de geintresseerden
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:29:09 #203
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74478063
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:43 schreef Sally het volgende:
It's a fact
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hóeft je niet aangesproken te voelen hè.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74478300
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Vanmiddag op de bbc 14.00 Nl tijd

Jenson Button's glorious season

Ik heb de titel ook niet verzonnen

iig een seizoens terugblik voor de geintresseerden
Bedankt voor de tip
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:37:06 #205
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74481890
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:45 schreef Trystar het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip
kut, rol er net halverwege in - nu maar hopen op een NZBtje
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:01:04 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74482462
Zeer goed gedaan door de BBC
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:07:41 #207
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74482600
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Niggerlover
ik vind Hamilton een geweldige rijder - maar kan hem uit de auto echt niet uitstaan
Button daarintegen is veel echter.
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:32:44 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74483207
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:07 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ik vind Hamilton een geweldige rijder - maar kan hem uit de auto echt niet uitstaan
Button daarintegen is veel echter.
ik vind Hamilton wel menselijker geworden sinds " lie gate", tot die tijd vond ik hem nogal gemaakt.

Toen Jake Humphrie (BBC) dit jaar met Button en met Hamilton als bijrijder/instructeur een paar rondjes maakte op Silverstone in een AMG Mercedes vond ik Hamilton veel sympathieker dan Button die zichzelf eigenlijk veel te goed vond om met Jake mee te rijden.
pi_74483404
Ik heb Hamilton altijd een sympathieke knul gevonden. Ik kan me goed in zijn situatie inleven, namelijk.

Mijn vader is van een jongen die nog moest lopen om drinkwater te halen en regelmatig een vis aan de harpoen sloeg om te helpen voedsel op tafel te krijgen opgeklommen naar een onder-directeur van de nationale divisie van een oliemaatschappij. Ergens in dat leven is hij vergeten om mij in een kart te douwen maar verder zie ik een gelijkenis ...

zelfs de kleuren kloppen
Calm down, please!
pi_74502681
Raikkonen: sabbatical lucratiever dan racen
Kimi Raikkonen staat voor de keuze: rijden of een jaartje ertussen uit. Volgens Auto Motor und Sport levert een sabbatical de Fin meer geld op dan als hij gaat racen.

Geld
Mocht de Fin het aanbod van McLaren accepteren dan verdient hij volgend jaar 15 miljoen euro, terwijl hij twee miljoen meer kan verdienen als hij niet racet. Dat is het gevolg van de afkoopsom van Ferrari. De Italiaanse renstal heeft het nog een jaar doorlopende contract van Raikkonen afgekocht.

Heidfeld
Als Raikkonen daadwerkelijk kiest voor een sabbatical is Nick Heidfeld dé kandidaat om bij McLaren aan de slag te gaan. Volgens McLaren-teambaas Martin Whitmarsh is Heidfeld de meest onderschatte coureur in de Formule 1.
  zondag 8 november 2009 @ 12:12:27 #211
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74502705
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:40 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb Hamilton altijd een sympathieke knul gevonden. Ik kan me goed in zijn situatie inleven, namelijk.

Mijn vader is van een jongen die nog moest lopen om drinkwater te halen en regelmatig een vis aan de harpoen sloeg om te helpen voedsel op tafel te krijgen opgeklommen naar een onder-directeur van de nationale divisie van een oliemaatschappij. Ergens in dat leven is hij vergeten om mij in een kart te douwen maar verder zie ik een gelijkenis ...

zelfs de kleuren kloppen
wat doet die pa van Hamilton dan?

OT
quote:
Please, make yourself uncomfortable.
pi_74503023
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef bodylotion het volgende:

[..]

wat doet die pa van Hamilton dan?

OT
[..]


Volgens mij onderhoudsmonteur voor vliegtuigen.
pi_74503574
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef bodylotion het volgende:

[..]

wat doet die pa van Hamilton dan?
quote:
That led to Hamilton sampling kart racing for the first time when, aged six, his father bought him his first go-kart as a Christmas present[11] telling him that he would support his racing career as long as he worked hard at school. When supporting his son became problematic, his father took redundancy from his position as an IT Manager and became a contractor, sometimes doing up to three jobs at a time to support his son's career and still managing to find enough time to attend all Hamilton's races. He would later set up his own computer company as well as working as a manager for Hamilton on a full time basis.[12]
Van IT Manager naar aannemer naar eigen IT bedrijfje, dus ...
Calm down, please!
  zondag 8 november 2009 @ 14:00:24 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74505526
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]


[..]

Van IT Manager naar aannemer naar eigen IT bedrijfje, dus ...
Ik denk niet dat hij daar nog veel aan doet , kwestie van prioriteiten stellen
pi_74505684
quote:
Op zondag 8 november 2009 14:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij daar nog veel aan doet , kwestie van prioriteiten stellen
Het juiste personeel aanstellen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 8 november 2009 @ 19:44:05 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74516564
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Vanmiddag op de bbc 14.00 Nl tijd

Jenson Button's glorious season

Ik heb de titel ook niet verzonnen

iig een seizoens terugblik voor de geintresseerden
Voor degenen die het gemist hebben straks om 20:00uur op BBC3 nogmaals
pi_74517871
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voor degenen die het gemist hebben straks om 20:00uur op BBC3 nogmaals
Oh, ik zapte al.. Maar 3, kan ik niet krijgen hier
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_74517894
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Sally het volgende:

[..]

Oh, ik zapte al.. Maar 3, kan ik niet krijgen hier
ik ook niet
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_74518012
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Sally het volgende:

[..]

Oh, ik zapte al.. Maar 3, kan ik niet krijgen hier
Hij is inmiddels ook te downloaden via Racing-Underground.com
pi_74523505
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:17 schreef Trystar het volgende:

[..]

Hij is inmiddels ook te downloaden via Racing-Underground.com
Geen account (en nog geen progje op de nieuwe laptop geïnstalleerd )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 09-11-2009 01:12:16 (typefout...) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 8 november 2009 @ 22:35:12 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74525959
“MANUFACTURER ERA IN F1 IS OVER” SAYS WILLIAMS BOSS
Posted on | November 8, 2009 | by James Allen | No Comments
quote:
The era of manufacturers dominating F1 is over, according to Williams chief executive Adam Parr. Following a week in which Toyota announced its withdrawal and Renault held an emergency board meeting to discuss its ongoing participation, Parr said that the tide is turning away from the manufacturer teams towards independents like Williams and Brawn.

In an article I co-wrote in this weekend’s Financial Times, Parr said, “This week marked the end of manufacturer dominance in F1, something that had been growing for a decade, ” It’s not that manufacturers are not welcome in F1, it’s just that the maths don’t make sense. If you spend $750 million a year to own an F1 team and come ninth two years in a row, you are going to stop. For an independent at times like these you are going to put your head down and keep going, because you have no choice.”
Meanwhile all the stakeholders in F1 are wondering what Toyota’s legal position will be now. They are in breach of contract, having signed the Concorde Agreement in August. Although there is no specific financial penalty written in the agreement, they do have responsibilities and potential liabilities. For instance, as one team principal pointed out to me yesterday, if another team was on the point of signing a title sponsor and that sponsor pulled out because he was unsettled by Toyota’s move, then he could have grounds to sue Toyota.
Many commentators have underestimated what Toyota’s position entails, and it is the complexity of the legal responsibilities linked to being in breach of contract which the Renault board will have been discussing this week, along with seeking an honest assessment from its commercial team of the chances of securing sponsors for next season, with the cloud from the race fixing scandal still hanging over the team. My sources suggest that Renault will definitely compete in 2010, but will review the position again after that. They will be studying what, if any, legal challenges Toyota face during that period.
Unlike Honda and to a lesser extent BMW, Toyota have not done the right thing here; they have signed the Concorde Agreement and then breached it, they have not sought to set the team up to continue in future.
The question of the 13th team remains; will Sauber get it? I’m sure they will, but contrary to rumours this weekend, I understand that Qadback has not yet paid BMW the money for the team, that is contingent on them getting the entry ratified by the FIA.
I spoke to McLaren boss Martin Whitmarsh this week and he said that Toyota was ‘not integral’ to F1 – which is a corporate way of saying they won’t be missed – and that FOTA is still in robust shape because its strength is Ferrari and McLaren. Like BMW, Toyota have not helped the manufacturer’s cause this year because they have merely served to prove the accusation that manufacturer’s come and go when it suits them.
Interestingly both sides in the FOTA/FIA war over the summer failed to get all that they wanted in the final negotiations. The FIA wanted the manufacturer’s boards to commit to 2012, not just the race teams, while Toyota and other manufacturers were keen not just for Mosley to stand down, but for Bernie Ecclestone to do so as well. Toyota were looking for different corporate governance for F1 and were reluctant signatories of the Concorde Agreement.
I sense that FOTA as an organisation is weaker now, because it has lost some manufacturer muscle and once the new teams join, they will be much more likely to side with Ecclestone, who holds the purse strings, in the event of a dust up. It also cannot help that Ferrari has once again publicly belittled the new teams this week, saying “Formula 1 continues losing important parts. In exchange, if one could call it that, Manor, Lotus, USF1 and Campos Meta arrived. You might say, “same-same” because it is enough if there are participants. But that’s not entirely true and the we’ve got to see if next year we’ll be really as many in Bahrain for the first starting grid of the 2010 season.”
Over the summer Ferrari said that many of these teams were more GP3 than F1. Some of them are already FOTA members and others have applied for membership – happy families!
Also in that FT article we got a quote from a spokesman for Jean Todt’s new regime at the FIA, who said that the events of this week prove that, “The FIA’s strategy of cost reduction and the encouragement of new independent teams was the right one for the championship.”
http://www.jamesallenonf1.com/
  zondag 8 november 2009 @ 22:53:46 #222
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74526774


Trulli doet aan carriereplanning: gespot bij Michael Waltrip Racing.
Ik pak een bak chips erbij als de man serieus Nascar gaat doen.
pi_74527493
Die Trullitrain wordt kenkerhard de muur in gereden als hij denkt zich te kunnen mengen in de Nascar dunkt me
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74527556
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef Tarabass het volgende:
Raikkonen: sabbatical lucratiever dan racen
Kimi Raikkonen staat voor de keuze: rijden of een jaartje ertussen uit. Volgens Auto Motor und Sport levert een sabbatical de Fin meer geld op dan als hij gaat racen.

Geld
Mocht de Fin het aanbod van McLaren accepteren dan verdient hij volgend jaar 15 miljoen euro, terwijl hij twee miljoen meer kan verdienen als hij niet racet. Dat is het gevolg van de afkoopsom van Ferrari. De Italiaanse renstal heeft het nog een jaar doorlopende contract van Raikkonen afgekocht.

Heidfeld
Als Raikkonen daadwerkelijk kiest voor een sabbatical is Nick Heidfeld dé kandidaat om bij McLaren aan de slag te gaan. Volgens McLaren-teambaas Martin Whitmarsh is Heidfeld de meest onderschatte coureur in de Formule 1.
Als ie een sabatical pakt voor die 2 miljoen extra is het geen echte racer. Komop, voor het geld hoeft hij het absoluut niet meer te doen.

Die 2 miljoen is peanuts voor hem, dat merkt hij echt niet meer of ie die nou we of niet extra heeft.

Als ie om deze reden een jaar sabatical doet heeft ie voor mij afgedaan iig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74532623
Hij moet er ook rekening mee houden dat er nu een plek is bij McLaren, en volgend jaar misschien niet meer. Een sabbatical zou zo maar het einde van ze F1 carriere kunnen zijn als hij dan volgend jaar geen goed stoeltje kan vinden, want bij een middenmotor stapt ie echt niet meer in...

Toch jammer van die salarisclausule, die min of meer een goeie coureur bij andere teams weghoudt door dit soort trucjes.
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')