quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef Stiggie het volgende:
http://925.nl/archief/200(...)aat-overname-brawn-l
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Tarado het volgende:
Ik krijg berichten op twitter dat Toyota zelfs morgenochtend al komt met de mededeling dat ze ermee stoppen.
dit ook goed?quote:
http://www.f1technical.net/news/13742quote:According to the Mainichi Daily Newspaper from Japan, Toyota has decided that it will withdraw from Formula One. A meeting on 8 November was scheduled, but it appears that the board of directors have already decided against participation in 2010.
The newspaper reported: "Toyota Motor Corp., the world's largest car company with the biggest presence in motorsport has decided to withdraw from Formula One and not participate in 2010."
President Akio Toyoda will formally open a four-day meeting of the board tomorrow. It is believed from several sources of the newspaper that a decision is already set about the Formula One team operations.
Toyota is already racing in Formula One since 2002 and entered after a full year of preparation and testing, only to find itself in a struggle for points. The initial was back then to at least run until the end of 2012 but the recent economic downturn makes this expense difficult. Toyota is expected to have 2 consecutive years of financial losses.
Along with Honda's pull out last year, Toyota would leave a Japanese void in Formula One.
The newspaper also reports that several alternatives are being investigated to protect the employment of the member of the team. It is thought that a transfer or a continued cooperation with Formula One of some sort is being looked into.
Toyota was in F1 wat ze in de gewone wereld ook zijn; middelmatig en saaiquote:Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef Garisson72 het volgende:
Nu officieel: http://f1.gpupdate.net/nl(...)ormule-1-de-rug-toe/
Ik zal ze niet missen. Ik vind Toyota echt de schlemiel van het startveld sinds ze erbij gekomen zijn.
Behalve dan die exorbitante budgetten die ze er ieder jaar (en zonder enig noemenswaardig succes) in pompten. Die waren dan weer niet middelmatig en saai.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef Tarado het volgende:
Toyota was in F1 wat ze in de gewone wereld ook zijn; middelmatig en saai
Inderdaad, toch wel weinig rendement uit die kleine 4 miljard euro die ze er ingepompt hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Behalve dan die exorbitante budgetten die ze er ieder jaar (en zonder enig noemenswaardig succes) in pompten. Die waren dan weer niet middelmatig en saai.
Volgens mij is al bevestigd dat Sauber met Ferrari motoren gaat rijden als ze een plek op de grid krijgen. Met het terugtrekken van Toyota zullen ze die plek nu wel hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef bodylotion het volgende:
Sauber-Mercedes zou echt retro zijn
[ afbeelding ]
Idem hierquote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef XyritZz het volgende:
Offtopic vraagje: Heeft iemand misschien een invite voor racing-underground voor me? Ik gebruikte die site altijd om de RTL GP jaarclip te downloaden maar m'n account is verwijderd omdat ik te inactief was. Ik zou ook al heel tevreden zijn als iemand me een URL naar de jaarclip download zou kunnen PM'en, dan zal ik die link verder met niemand delen en netjes tot 2.5 ratio seeden.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Tarabass het volgende:
alle drie een invite gestuurd, nu mijn naam daar hoog houden
quote:A new Formula One espionage scandal is threatening to erupt.
Switzerland's Motorsport Aktuell reports that Force India is concerned that the wind tunnel model of Lotus' 2010 car strongly resembles the Silverstone based team's current VJM-02.
The common denominator is Mike Gascoyne, Lotus' technical boss but formerly with Force India.
It is believed that Force India has outstanding debts with the Italian company Aerolab, which is used by Gascoyne for its wind tunnel facilities.
When Force India stopped working at the Fondtech facility, a scale wind tunnel model was left behind. Gascoyne is now working with Aerolab/Fondtech on the Lotus F1 project.
"If at all, that is a legal problem between Fondtech and Force India," Gascoyne is quoted as saying.
De lage neus zou met terugwerkende kracht weer ingevoerd moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef bodylotion het volgende:
Sauber-Mercedes zou echt retro zijn
[ afbeelding ]
Ten derde, waarom zou je een FI namakenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:09 schreef kepler het volgende:
Ten eerste kan je de huidige wagen gewoon namaken lijkt me? En ten tweede moet Force India zijn spullen gewoon opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |