abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74318089
quote:
Fernando Alonso stapt in februari pas in Ferrari
02 november 2009

Fernando Alonso zal in februari pas voor het eerst met de nieuwe Ferrari gaan testen. Zo heeft de tweevoudig wereldkampioen laten weten. De Spanjaard zal dus weinig betrokken zijn bij de ontwikkeling van de opvolger van de F60.

"In februari zal ik voor het eerst met de nieuwe auto van Ferrari gaan rijden", vertelde Alonso tegen de officiële Formule 1-website. "Dat geeft mij dus niet zo heel erg veel tijd om met input te komen. Tot mijn eerste test zal ik mij concentreren op het leren kennen van het team en mij zo goed mogelijk proberen voor te bereiden."

Alonso finishte zijn laatste race voor Renault zondag op de veertiende plaats.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74332650
quote:
Hopelijk kan Williams volgend jaar dan
mee doen voor de overwinningen. Barrichello
pi_74335211
Todt points out ''importance'' of French GP

Ben benieuwd hoe hij het gedonder rond o.a. Silverstone / Donington goed gaat praten.
Calm down, please!
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:21:30 #106
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74340570
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Googolplexian het volgende:
Todt points out ''importance'' of French GP

Ben benieuwd hoe hij het gedonder rond o.a. Silverstone / Donington goed gaat praten.
je zou toch vanuit commercieel oogpunt sowieso een Grand Prix willen hebben in elk land dat een team vertegenwoordigd
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:31:54 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74340776
Toyota to announce F1 future on Sunday
Racing series F1
Date 2009-11-03
By Motorsport.com/GMM
quote:
Toyota has scheduled 8 November to announce its plans about the 2010 Formula One season, it has emerged.

It was expected that the Japanese carmaker's decision about whether to continue funding its Cologne based team would not be known until the much-vaunted Tokyo board meeting a week later.

Toyota's racing budgets are always approved in advance by the end-year board meeting, leaving some experts concerned that a separate announcement has been deemed necessary ahead of 2010.

The November 8 announcement was revealed by Germany's Auto Motor und Sport magazine, and the Independent newspaper in Britain also expects that "bad news" could be emanating from Toyota "later in the week".

"(Japanese) auto and auto-part makers are questioning what they can gain now by spending hundreds of millions of yen in taking part in Formula One," said Tatsuya Mizuno, an auto analyst at Mizuno Credit Advisory.

On the bright side, Toyota's withdrawal would make room for Sauber, whose official application to race in 2010 will be automatically activated in the event of a vacancy.

But it would be very bad news for Kamui Kobayashi, the Japanese F1 rookie who has impressed Toyota with his two races in Brazil and Abu Dhabi.

The 23-year-old told reporters before leaving the Yas Marina Circuit that he has "no budget" to fall back on GP2 in 2010, after finishing sixteenth in the F1 feeder category this season.

"I would probably go back to Japan to maybe work with my father in his sushi restaurant. It was like that two months ago," said Kobayashi.

pi_74341617
Wat is de reden dat Alonso pas in februari voor het eerst met de Ferrari gaat rijden? Ze mogen voor die tijd toch al wel testen
Where facts are few, experts are many.
pi_74341685
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef Atreidez het volgende:
Wat is de reden dat Alonso pas in februari voor het eerst met de Ferrari gaat rijden? Ze mogen voor die tijd toch al wel testen
Misschien dat ze Massa vanaf nu alle voorrang geven (test-tijd)
Calm down, please!
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:09:43 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74341765
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef Atreidez het volgende:
Wat is de reden dat Alonso pas in februari voor het eerst met de Ferrari gaat rijden? Ze mogen voor die tijd toch al wel testen
There is next to no winter testing this year. Between the last race and the end of the year only young driver testing can take place, and then there are only 4 x 4 day tests (so 8 days per driver) with one car/team before the start of the new season. First test will be held in february.

(nu moet ik zeggen dat ik dit nergens anders bevestigd zie, dus onder voorbehoud)

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarado op 03-11-2009 10:28:02 ]
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:46:32 #111
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74342639
Brawn: "Raikkonen is te duur voor ons"

Coulthard bevestigde tijdens het BBC Forum ook dat Raikkonen een x aantal miljoen krijgt van Ferrari als hij niet rijdt volgend jaar.
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:47:20 #112
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74342668
Wat is de bron Tarado?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:48:48 #113
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74342716
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

There is next to no winter testing this year. Between the last race and the end of the year only young driver testing can take place, and then there are only 4 x 4 day tests (so 8 days per driver) with one car/team before the start of the new season. First test will be held in february.

(nu moet ik zeggen dat ik dit nergens anders bevestigd zie, dus onder voorbehoud)
in het kader van kostenbesparing lijkt me het verschrikkelijk inefficiënt om naar een circuit af te reizen en maar met één wagen te rijden.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_74342995
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:31 schreef Tarado het volgende:
Toyota to announce F1 future on Sunday
Racing series F1
Date 2009-11-03
By Motorsport.com/GMM
[..]
Dag Toyota
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:14:30 #115
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74343394
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef bodylotion het volgende:

[..]

in het kader van kostenbesparing lijkt me het verschrikkelijk inefficiënt om naar een circuit af te reizen en maar met één wagen te rijden.
Volgens mij mogen ze met maar 1 wagen tegelijk rijden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74345440
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:31 schreef Tarado het volgende:
Toyota to announce F1 future on Sunday
Racing series F1
Date 2009-11-03
By Motorsport.com/GMM
[..]


Link
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:45:58 #117
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74346150
Ik lees bijv. in dit artikel dat Mercedes een aandeel van 75% gaat nemen in Brawn. Als McLaren (zoals andere berichten suggereren) zich aan het loskoppelen is van Mercedes, zou Brawn dan vanaf volgend seizoen onder de naam Mercedes verder gaan?
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:57:20 #118
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74346506
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef beantherio het volgende:
Ik lees bijv. in dit artikel dat Mercedes een aandeel van 75% gaat nemen in Brawn. Als McLaren (zoals andere berichten suggereren) zich aan het loskoppelen is van Mercedes, zou Brawn dan vanaf volgend seizoen onder de naam Mercedes verder gaan?
Dat kan niet omdat er nog een exclusiviteitscontract is tussen Mercedes en McLaren. Het is overigens Mercedes die zich los wil maken van McLaren....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:31:40 #119
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74349701
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat kan niet omdat er nog een exclusiviteitscontract is tussen Mercedes en McLaren. Het is overigens Mercedes die zich los wil maken van McLaren....
Ik zie nu net een artikel verschijnen waarin een eventuele split van McLaren en Mercedes door Norbert Haug ontkent wordt: Haug: "Wij blijven partners van McLaren".

Nou ja, de tijd zal leren wat de waarheid is.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:36:01 #120
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74349858
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik zie nu net een artikel verschijnen waarin een eventuele split van McLaren en Mercedes door Norbert Haug ontkent wordt: Haug: "Wij blijven partners van McLaren".

Nou ja, de tijd zal leren wat de waarheid is.
de hele top van McLaren en Mercedes incl. advocaten waren aanwezig in Abu Dhabi. Dat zegt ook wel het een en ander.
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:36:05 #121
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74349861
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik zie nu net een artikel verschijnen waarin een eventuele split van McLaren en Mercedes door Norbert Haug ontkent wordt: Haug: "Wij blijven partners van McLaren".

Nou ja, de tijd zal leren wat de waarheid is.
Wat is een partner? Alleen motorenleverancier misschien
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74350064
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef Atreidez het volgende:
Wat is de reden dat Alonso pas in februari voor het eerst met de Ferrari gaat rijden? Ze mogen voor die tijd toch al wel testen
Bij mijn weten zijn de eerste tests pas gepland in februari.

Dat zeiden ze op de BBC. En wrs alleen in Portugal, en de teams hebben gezamenlijke catering geregeld.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:43:44 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74354500
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Sally het volgende:

[..]

Bij mijn weten zijn de eerste tests pas gepland in februari.

Dat zeiden ze op de BBC. En wrs alleen in Portugal, en de teams hebben gezamenlijke catering geregeld.
Er staan( ook) F1 tests op de agenda van Catalunya van 25 t/m 28 februari 2010
pi_74356982
Mercedes wilde toch van McLaren af omdat die met hun sportwagens die van Mercedes in de weg zouden zitten, markttechnisch dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74357196
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:52 schreef vosss het volgende:
Mercedes wilde toch van McLaren af omdat die met hun sportwagens die van Mercedes in de weg zouden zitten, markttechnisch dan?
Kan ik mij niet voorstellen. Mercedes en McLaren zitten niet echt in dezelfde niche.
Ik kan mij geen middenmotor tweezitters herinneren van Mercedes (als productiemodel dan).

Besides : Mercedes confirms long term McLaren commitment
Calm down, please!
pi_74357406
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_74358241
Calm down, please!
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:46:52 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74368404
Ik krijg berichten op twitter dat Toyota zelfs morgenochtend al komt met de mededeling dat ze ermee stoppen.
pi_74369126
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Tarado het volgende:
Ik krijg berichten op twitter dat Toyota zelfs morgenochtend al komt met de mededeling dat ze ermee stoppen.


Linkje?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:03:51 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74369269
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:01 schreef Sally het volgende:

[..]



Linkje?
dit ook goed?

Japanese press reports Toyota F1 withdrawal
quote:
According to the Mainichi Daily Newspaper from Japan, Toyota has decided that it will withdraw from Formula One. A meeting on 8 November was scheduled, but it appears that the board of directors have already decided against participation in 2010.
The newspaper reported: "Toyota Motor Corp., the world's largest car company with the biggest presence in motorsport has decided to withdraw from Formula One and not participate in 2010."

President Akio Toyoda will formally open a four-day meeting of the board tomorrow. It is believed from several sources of the newspaper that a decision is already set about the Formula One team operations.

Toyota is already racing in Formula One since 2002 and entered after a full year of preparation and testing, only to find itself in a struggle for points. The initial was back then to at least run until the end of 2012 but the recent economic downturn makes this expense difficult. Toyota is expected to have 2 consecutive years of financial losses.

Along with Honda's pull out last year, Toyota would leave a Japanese void in Formula One.

The newspaper also reports that several alternatives are being investigated to protect the employment of the member of the team. It is thought that a transfer or a continued cooperation with Formula One of some sort is being looked into.
http://www.f1technical.net/news/13742
  woensdag 4 november 2009 @ 00:08:21 #131
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74371394
Goed nieuws voor Sauber dus. Ofzo
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:42:19 #132
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74375880
Sauber-Mercedes zou echt retro zijn
Please, make yourself uncomfortable.
pi_74376083
[Upd] Toyota vertrekt uit de F1

Toyota weg uit de F1

Diverse andere sites melden het ook.

Ik vind het toch wel jammer, leuk voor sauber maar ik had toch liever toyota gehad.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 4 november 2009 @ 09:52:05 #134
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74376101
Nu officieel: http://f1.gpupdate.net/nl(...)ormule-1-de-rug-toe/

Ik zal ze niet missen. Ik vind Toyota echt de schlemiel van het startveld sinds ze erbij gekomen zijn.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:56:38 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74376201
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef Garisson72 het volgende:
Nu officieel: http://f1.gpupdate.net/nl(...)ormule-1-de-rug-toe/

Ik zal ze niet missen. Ik vind Toyota echt de schlemiel van het startveld sinds ze erbij gekomen zijn.
Toyota was in F1 wat ze in de gewone wereld ook zijn; middelmatig en saai
  woensdag 4 november 2009 @ 10:00:13 #136
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74376294
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef Tarado het volgende:
Toyota was in F1 wat ze in de gewone wereld ook zijn; middelmatig en saai
Behalve dan die exorbitante budgetten die ze er ieder jaar (en zonder enig noemenswaardig succes) in pompten. Die waren dan weer niet middelmatig en saai.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:07:27 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74376458
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:00 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Behalve dan die exorbitante budgetten die ze er ieder jaar (en zonder enig noemenswaardig succes) in pompten. Die waren dan weer niet middelmatig en saai.
Inderdaad, toch wel weinig rendement uit die kleine 4 miljard euro die ze er ingepompt hebben
  woensdag 4 november 2009 @ 10:11:03 #138
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74376543
Het bewijs dat geld handig is, maar geen kampioenschappen kan kopen. Ben benieuwd waar Toyota zich nu op gaat concentreren qua autosport, WRC ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 4 november 2009 @ 10:12:41 #139
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74376596
Dat zou een prima overstap zijn. Ze zijn toch ook actief in verschillende Amerikaanse race-klassen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:14:36 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74376646
NASCAR en diverse offroadseries, maar ik weet niet of de laatste fabriekswagens zijn. NASCAR in ieder geval wel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74377397
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef bodylotion het volgende:
Sauber-Mercedes zou echt retro zijn
[ afbeelding ]
Volgens mij is al bevestigd dat Sauber met Ferrari motoren gaat rijden als ze een plek op de grid krijgen. Met het terugtrekken van Toyota zullen ze die plek nu wel hebben .

Ik vind het toch wel jammer hoor dat Toyota weg gaat, ik vond dat team altijd wel wat hebben. Ze hadden geen goede coureurs in mijn ogen, zeker als je ziet dat een rookie gewoon direct beter presteert dan Trulli is dat toch wel een moment waarop ook in Japan de ogen open zijn gegaan en ze hun fout hebben ingezien. Jammergenoeg krijgen ze geen tijd meer om dit te herstellen .

Offtopic vraagje: Heeft iemand misschien een invite voor racing-underground voor me? Ik gebruikte die site altijd om de RTL GP jaarclip te downloaden maar m'n account is verwijderd omdat ik te inactief was. Ik zou ook al heel tevreden zijn als iemand me een URL naar de jaarclip download zou kunnen PM'en, dan zal ik die link verder met niemand delen en netjes tot 2.5 ratio seeden .
  woensdag 4 november 2009 @ 11:04:05 #142
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74378227
Kan je bij dat racing-underground ook oude races (van dit seizoen) downloaden? Zo ja, kan iemand mij dan ook aub een invite sturen?
The line is a dot to you!
  woensdag 4 november 2009 @ 11:06:00 #143
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74378292
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef XyritZz het volgende:
Offtopic vraagje: Heeft iemand misschien een invite voor racing-underground voor me? Ik gebruikte die site altijd om de RTL GP jaarclip te downloaden maar m'n account is verwijderd omdat ik te inactief was. Ik zou ook al heel tevreden zijn als iemand me een URL naar de jaarclip download zou kunnen PM'en, dan zal ik die link verder met niemand delen en netjes tot 2.5 ratio seeden .
Idem hier
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74378760
alle drie een invite gestuurd, nu mijn naam daar hoog houden
  woensdag 4 november 2009 @ 11:23:19 #145
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74378946
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Tarabass het volgende:
alle drie een invite gestuurd, nu mijn naam daar hoog houden
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:15:26 #146
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74382679
Race of the Champions nu op Eurosport of op autosport.com

Button rijdt trouwens met een zwarte Monster helm. :\
Please, make yourself uncomfortable.
pi_74384332
Nieuw spionageschandaal?
quote:
A new Formula One espionage scandal is threatening to erupt.

Switzerland's Motorsport Aktuell reports that Force India is concerned that the wind tunnel model of Lotus' 2010 car strongly resembles the Silverstone based team's current VJM-02.

The common denominator is Mike Gascoyne, Lotus' technical boss but formerly with Force India.

It is believed that Force India has outstanding debts with the Italian company Aerolab, which is used by Gascoyne for its wind tunnel facilities.

When Force India stopped working at the Fondtech facility, a scale wind tunnel model was left behind. Gascoyne is now working with Aerolab/Fondtech on the Lotus F1 project.

"If at all, that is a legal problem between Fondtech and Force India," Gascoyne is quoted as saying.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 4 november 2009 @ 14:09:44 #148
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74384503
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef bodylotion het volgende:
Sauber-Mercedes zou echt retro zijn
[ afbeelding ]
De lage neus zou met terugwerkende kracht weer ingevoerd moeten worden.
Zo'n neus als Brawn is toch zum kotsen.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:09:48 #149
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74384509
Ten eerste kan je de huidige wagen gewoon namaken lijkt me? En ten tweede moet Force India zijn spullen gewoon opruimen
The line is a dot to you!
  woensdag 4 november 2009 @ 15:30:04 #150
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74387243
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:09 schreef kepler het volgende:
Ten eerste kan je de huidige wagen gewoon namaken lijkt me? En ten tweede moet Force India zijn spullen gewoon opruimen
Ten derde, waarom zou je een FI namaken

mag je eigenlijk meerdere wagens maken? Voor low-downforce bijvoorbeeld?
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 4 november 2009 @ 15:30:07 #151
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74387244
Pirelli geeft aan geen interesse te hebben in F1

Goodyear en Michelin hebben er ook geen trek in

De zoektocht naar een nieuwe bandenleverancier wordt op deze manier nog heel interessant.
  woensdag 4 november 2009 @ 15:31:30 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74387290
hmm... Kumho dan maar?
The line is a dot to you!
pi_74387559
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:30 schreef beantherio het volgende:
Pirelli geeft aan geen interesse te hebben in F1

Goodyear en Michelin hebben er ook geen trek in

De zoektocht naar een nieuwe bandenleverancier wordt op deze manier nog heel interessant.
Vredestein!!! FTW
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')