ik heb t nu zo vaak gemaakt,doe t n btje op gevoel. er is n roti topic en ik ben begonnen met n combi van shmoopy en volgens mij n hindoestaanse. doe internet via mobiel, kan ff niet voor je opzoeken. uiteindelijk is het gewoon een makkelijk recept waar je je gasten veel plezier mee doet. de roti-vellen haal ik btw bij de toko. die zijn prima imo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
rotiheb je daar ergens een goed recept voor staan? L
Rotiquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
rotiheb je daar ergens een goed recept voor staan? Kant en klare meuk lijkt me niet te vreten.
Vork had laatst nog een lekkere vega variant voor ons gemaakt, waar ik ook het recept nog wel van wil overigens, maar met vlees is natuurlijk ook goed!
Mag ut wat calorietjes meer zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Staat nu een pan snert op het fornuis en de cake heb ik net uit de oven gehaald.
Dus straks: Snert met saucijsjes, krabbetjes, speklapjes, rookworst en hamlap met roggebrood.
Als nagerecht: Plakjes cake, roomijs en verse slagroom.
Het viel allemaal reuze mee! Ze vonden het lekker, hihi........ Ze vroegen of ik het nog een keer wilde maken.... (maar ik weet niet of het nog een keer lukt om het te laten mislukken hihi)quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:06 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz. gelukkig heb je aan b. wel een makkelijke eetster. ontopic: thee
kipspier ?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij haddem bami met kipspier en satesaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |