je hebt ook kutprijzen als 3 euro of een gratis lot t.w.v. 2 euro waardoor je alsnog verliestquote:Op zondag 21 november 2010 15:57 schreef Rivalo het volgende:
Winkans 1 op 2, zal wel zijn of je wint of je verliest
Nou leukquote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef Nooxx het volgende:
Heb er 2 gekocht.
Kon me niet inhouden gelijk alles open! :p
Met 1 lot 5 euro gewonnen en met die andere niks.
Weet iemand of je die loten nu al in kan leveren?
Zeg dan ook hoeveel je hebt gewonnenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
Alles open gekrast. Kon me niet beheersen.
Groetjes.
Je kunt in ieder geval met zowel symbolen als extra spellen winnen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kun je ook meerdere prijzen winnen op 1 lot? Ik wil niet over een paar dagen de 3 euro hebben gewonnen dat ik dan verloren heb![]()
Wanten idd. Maar wij kunnen dus niet op de achterkant kijken, is opgeplakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
wanten denk ik, moet je even op de achterkant van je kraslot kijken
ik zal hem scannen voor je en hier weg zettenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wanten idd. Maar wij kunnen dus niet op de achterkant kijken, is opgeplakt.
Die scorelijst heb ik trouwens niet op inet gevonden...
Thanx, print ik hem uit.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik zal hem scannen voor je en hier weg zetten
Vast wel.quote:Op zondag 5 december 2010 00:26 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft er hier iemand uberhaupt eens een leuk bedrag mee gewonnen?
Jij altijdquote:Op zondag 5 december 2010 00:43 schreef Broodmongool het volgende:
kan ik nog met deze ding beginnen?
ik had een ster, verder ook enkele bedragenquote:Op zondag 5 december 2010 10:07 schreef Ryan3 het volgende:
5 december, is een groot vak, staat op: extra spel, met wanten en dan een streep en enkele bedragen..
Idd! einde van de maand zal het wel tot helemaal niets uitlopen.. Dan zouden anderen nog bijv. 20,- winnen en jij niets. Ik heb ook zoveel hoge!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zondag een lot gekregen, score tot nu toe:
3 sterren
3 kaarsen
2 bellen
ervaring leert dat ik aan het einde van de maand heel veel sterren heb maar net niet genoeg, en verder ook geen prijs
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef deniozzz het volgende:
ik had een 3e kalender gehaald en hem helemaal opengekrast maar zat niks in dus heb hem weer helemaal dicht geplakt en als cadeautje gegeven aan een maat van me xD
Ik weet niet of ik moetquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:50 schreef LiekevL het volgende:
Vandaag zo'n kalender gekregen en de eerste vakjes opgemaakt... allemaal cadeautjes. Wilde weten wat er onde rde rest zit.
Resultaat 31 cadeautjes......
Is dat dan 5 euro of 7 keer 5 euro, dus 35 euro??? Dat laatste zal vast niet......
Och jippie! En wat heb je daarmee gedaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik had met het eerste lot 8 euro, allemaal van het extra spel. En toen nieuw lot gekocht, daar 3 euro mee gewonnen. In totaal dus 6 euro winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |