quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke zijn ook lekker. Met van die uitstekende stukken
Ja maar ik vreet alles...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zijn van die vieze zelfgemaakte, met van die keiharde stukken
Dan kun je ze heel decadent vasthouden met je pinkje omhoog nog erbij eventueelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef Adelante het volgende:
Je kunt ze wel makkelijk vasthouden als er poedersuiker op zit met zo'n ahrtig uitsteeksel
quote:
Ja..quote:Op zondag 1 november 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem die ronde dingen altijd appelflappen, maar het zijn dus eigenlijk appelbeignets?
Maar in de volksmond gewoon appelflappen . . .quote:Op zondag 1 november 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem die ronde dingen altijd appelflappen, maar het zijn dus eigenlijk appelbeignets?
Ja kijk, en nu heb je het gedaan. Nu wil ik Oud & Nieuw-lekkernijenquote:Op zondag 1 november 2009 @ 14:08 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Nee, maar nu ik quote zie ik wel dat je een link hebt gepost. Het plaatje zie ik echter niet. Ook niet als hem kopieer naar een andere tab.quote:Op maandag 2 november 2009 @ 19:43 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat die bolussen in die achterste schaal zijn?
In Arnhem staat de oliebollenkraam er al weer!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vorig jaar bij Visser in Rotterdam gehaald, en die waren toch echt wel de lekkerste die ik ooit gehad heb. Meer een gebakje dan een oliebol eigenlijk.
Wie weet vanaf wanneer hij er dit jaar weer staat?
hier ook. Maar ze zijn echt niet te vretenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Arnhem staat de oliebollenkraam er al weer!
Nee, maar toch, die walm van kaneel en vet die je ruiktquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
hier ook. Maar ze zijn echt niet te vreten
True. Het heeft wat. Maar ranzige oliebollen zijn zo.. tja, ranzigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar toch, die walm van kaneel en vet die je ruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |