50?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
Heerlijk!
op de 31e december de pan aanzetten en een stuk of 50 oliebollen bakken!,met extra veel poedersuiker en rozijnen uiteraard...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef l3laster het volgende:
olliebollen heerlijk als ontbijt na een zat avondje
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef l3laster het volgende:
olliebollen heerlijk als ontbijt na een zat avondje
Uiteraard joh,voor Familie en vriendenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
50?bak je voor de hele familie ofzo?
Een goede oliebol is heul nie zo vetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
![]()
Die vette dingen kots ik dan gelijk weer uit hoor
Koud? Of warm je ze op?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Lips het volgende:
[..]Dan vind ik ze echt het lekkerste!!!!
Tijdens oudjaarsavond eet ik meer appelbeignets maar idd de ochtend daarna dan gaat Lips aan de oliebollen
50 red ik meestal ook makkelijk hoor. Maar dan bak ik inderdaad voor de hele familie. De hele familie komt de 31ste ook altijd een voor een langs om hun bollen voor de avond op het halenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
50?bak je voor de hele familie ofzo?
Dit jaar voor het eerst dan! Dan krijg je van mij het recept. En dat is dan het recept waar mijn overgrootvader mee in de oliebollenkraam stondquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
Ik kende het helemaal niet toen wij hierkwamen toen ik nog kind was, maar sindsdien halen we er wel een aantal ieder jaar. Zelf bakken heb ik nog nooit gedaan.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke zijn ook lekker. Met van die uitstekende stukken
Ja maar ik vreet alles...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zijn van die vieze zelfgemaakte, met van die keiharde stukken
Dan kun je ze heel decadent vasthouden met je pinkje omhoog nog erbij eventueelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef Adelante het volgende:
Je kunt ze wel makkelijk vasthouden als er poedersuiker op zit met zo'n ahrtig uitsteeksel
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |