quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:45 schreef Raissa het volgende:
Even een vraagje voor de 9+ maanden baby's. Op borstvoeding.com staat dat ze vanaf 9 maanden sinaasappel mogen, maakt het uit of het een perssinaasappel of een handsinaasappel is? Heb namelijk voor mezelf sinaasappelsap met banaan er door gemaakt en vroeg me af of Mila dit ook al mag?
Zo kom ik zelf ook aan de vitamientjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Jore het volgende:
Ik denk dat dat niks uitmaakt Raissa, ik zou het gewoon eens proberen. Eerst een klein beetje, en als ze geen last van haar buikje krijgt kan het gewoon lijkt mij.
Fijne postquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Kersjes het volgende:
Heerlijk he, dat we mama mogen zijn van zulke lieve kleintjes!
Er bestaat toch niks fijners dan knuffelen met je baby(hoe oud die ook mag zijn). En hoewel het lang niet altijd even lekker gaat en er heus wel eens grrrrrrr-momenten voorbij komen.... die vergeet je toch gelijk weer als er zo'n warm knuffeltje tegen je ligt te lachen?
Ik ben verliefd
....om je vervolgens flink tussen de plooien op de buik te spugen en dan weer vrolijk verder lachenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef Tinuviel het volgende:
En als je kleine baby dan na de borstvoeding heerlijk tegen je buik aangeplakt ligt te slapen
Lief dat je het vraagt (ik werd getipt naar dit topic)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef trui het volgende:
ik was benieuwd naar 't babietje van Xenia! joehoe, Xenia, lees je hier nog wel es? hoe gaat 't met je meisje???
Leander heeft vanaf zijn geboorte al een knuffeltutje in bed. De laatste weken legt ie hem op zijn gezicht als ie gaat slapenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wanneer vinden babietjes het eigenlijk leuk om met een knuffeltje te slapen (en vanaf wanneer is dat veilig?). Hier is er zegmaar 0 interesse voor een knuffeltje, terwijl ik dacht dat dat al heel vroeg kon zijn?
Hee maar dat mag zo niet he. We willen een actiefoto!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:26 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een knuffel, maar met een andere knuffel kan hij ook wel slapen. Hij heeft niet echt een voorkeur
De knuffelhond die hij heeft heb ik hem een beetje opgedrongen zeg maarMaar hij is zoooo leuk
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Kleurdoos het volgende:
pstt nog meer Pietjes hier?
[ afbeelding ]
zo'n enthousiaste moederKerstmuts ligt ook al klaar
Die Thomas is dan ook niet gemaakt voor babybadjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:14 schreef Ca.ra het volgende:
Mama's van de iets grotere kindjes, tot wanneer hebben jullie het babybadje gebruikt? Thomas past er ineens niet meer inAls hij zijn benen strekt dan kan ik zijn hoofd niet meer wassen.
Is zo'n badje toch weer fijn tegen de tijd dat ze kunnen zitten, of kan ik hem dan net zo goed in het grote bad laten spetteren?
Het badje dat ik heb is nog mijn eigen babybadje, beschilderd door mijn opa. Na mij is het nog gebruikt door mijn twee neefjes en nichtje. Nu hoorde ik gisteren dat de oudste van de neefjes ook een kindje verwacht dus misschien vind hij het ook wel leuk om dan 'zijn eigen badje' te kunnen gebruiken...
Marie, wij hebben Jair met 9 maanden nog in het babybadje. Hij kan nog niet goed genoeg zelfstandig zitten, dat ik dat aandurf in bad. Wij hebben omdat het mij te zwaar werd zo'n babyzitje gekocht. Vind ik ideaal. Daardoor past hij zittend nog goed in bad, wat liggend niet meer zou passen. Zijn bovenlichaam is dan buiten het water maar je kan er steeds water overheen gieten, dat kan ook over zijn koppie/ haar of ik was het met het washandje. Wat ik ook nog leuk vind is het bibabad. Dat heeft ook minder water nodig dan een groot bad en is ideaal als je geen badkuip hebt, zet je hem in de douche.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:03 schreef Marie79 het volgende:
Wij hebben het babybadje alleen maar gebruikt toen Maarten heel klein was, daarna eigenlijk een hele tijd niet (toen kon hij nog niet zitten, maar werd wel een stuk zwaarder, en we hebben hem toen alleen maar onder de douche meegehad) en nu gaat hij alleen maar in het grote bad. Hij kan toch goed zitten en spetteren. Ik vond het in het kleine badje (in de standaard) toen zelfs een beetje eng, dat als hij een onverwachte beweging zou maken, dat hij er dan zo uit zou kunnen vallen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Raissa het volgende:
Mila hebben we ook al heel lang niet meer in het babybad, ze trappelt als een idioot en zo hard dat er in the end geen water meer in het badje zatNu dus maar in het grote bad met een laagje water of mee onder de douche.
Ja dat kost wel extra geld. Misschien gaat die van ons ook gewoon tot een paar jaar oud in het babybad zonder standaard. Die van ons trappelt ook heel erg, maar het badje staat in de douche. Alleen Mama moet haar kleren beschermen om niet zeiknat te worden.quote:
Dat dus ook, en hij is zo beweeglijk dat ik bang was dat hij zou vallen ofzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Raissa het volgende:
Mila hebben we ook al heel lang niet meer in het babybad, ze trappelt als een idioot en zo hard dat er in the end geen water meer in het badje zatNu dus maar in het grote bad met een laagje water of mee onder de douche.
Je moet ook niet de andere kant opkijken als je kind in bad zitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:29 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Dat dus ook, en hij is zo beweeglijk dat ik bang was dat hij zou vallen ofzo.
En in het grote bad gaat maar een klein laagje water hoor, dus ws. net zoveel als in het kleine badje.
En ja hoor, vanmorgen dus weer 'gzelliig' in bad. Nou, dit meneertje vond het ineens helemaal niet meer leuk. Heb hem echt even 5 á 10 minuten ge-entertained en toen ging het wel, maar zodra ik maar even de andere kant op keek, was het brullen. Waar dat nou weer vandaan komt?
En doordat hij dus helemaal niet wilde zitten, ging hij op zijn knietjes zitten hangend op de rand en ineens stond hij zo... Eng kind, primeur van het staan in bad!
Nu heeft hij alweer in de box gespeeld en op dit moment op de grond, maar staan... ho maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |