Jij altijd, dat weet je toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hihi, mag ik bij je in bed kruipen?
Ja, dat ligt dus aan de datum hè. Maar ik ben sowieso van plan te komen.quote:
Druten, yeah. En Olround. Daarna lekker pilzen in Piecken natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Officieel in Druten, maar aangezien niemand dat kent!In nijmegen zit een leuk bowling centrum, kun je ook leuk borrelen. Weet alleen niet hoe hij heet wel dat hij bij een universiteit in de buurt zat.
Of in hun auto.quote:
Of in bushokjes.quote:
En ik?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
als we hem in januari plannen (in nov of dec nog die utrecht meet en verder toch alles druk met vrienden en familie) dan heb ik mn kamer, dan mag kano wel blijven slapen
Ik reserveer ook vastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
als we hem in januari plannen (in nov of dec nog die utrecht meet en verder toch alles druk met vrienden en familie) dan heb ik mn kamer, dan mag kano wel blijven slapen
BITCH! Dan moet ik in m'n eentje de laatste bus nemen.quote:
Nee! Ik ben er ook nog!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:08 schreef livalo het volgende:
[..]
BITCH! Dan moet ik in m'n eentje de laatste bus nemen.!
Woon jij ook in druten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Druten, yeah. En Olround. Daarna lekker pilzen in Piecken natuurlijk.
Kom jij ook tijger?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:17 schreef Tijgertje. het volgende:
Datum?
Misschien wel een goed idee om een beetje tijd tussen Utrecht en Nijmegen te doen.
Ik wil wel. Maar als die meets heel dicht op elkaar zijn dan kan ik dat niet regelen met mn werk.quote:
Dan moeten ze maar zorgen dat er tijd tussen zitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar als die meets heel dicht op elkaar zijn dan kan ik dat niet regelen met mn werk.
En de meet in Utrecht gaat voor.
Ik wil jou erg graag ontmoeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar zorgen dat er tijd tussen zitWil wel eens weten wie jullie nu allemaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |