Echt waar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Elst. Waar we 50% van de tijd staan te wachten voor de spoorwegovergang
Zevenaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:26 schreef ToT het volgende:
Oepsie, ik zie trouwens dat ik qua noord-zuid wel midden tussen beide steden zit, maar dan wel VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL oostelijker!
http://www.gelderlander.n(...)reinstation-Elst.ecequote:
Whehe, dat is idd een behoorlijke geography failquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Heeft iedereen al braaf zijn prikje gehaald?
Maandag ga ik voor de slacht de prikquote:Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Heeft iedereen al braaf zijn prikje gehaald?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef splendor het volgende:
In plaats van youtubes filmpje plaatsen zonder er verder bij te zeggen wat je er nu precies mee wilt zeggen, kun je beter een foto van een leuke meid in lingerie plaatsen, dat is net zo offtopic en nutteloos, maar in ieder geval wél leuk om naar te kijken.
Ben vergeten te duimen. Je hebt gefaald neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Duimen jullie allemaal mee dat ik voor dinsdag resultaten heb die interessant genoeg zijn om voor http://www.ismrm.org/ in te sturen?
Gaat nog een weekend hard werken worden...
quote:While most scientists would write off the event as a freak accident, two esteemed physicists have formulated a theory that suggests an alternative explanation: perhaps a time-traveling bird was sent from the future to sabotage the experiment. Bech Nielsen of the Niels Bohr Institute in Copenhagen and Masao Ninomiya of the Yukawa Institute for Theoretical Physics in Kyoto, Japan, have published several papers over the past year arguing that the CERN experiment may be the latest in a series of physics research projects whose purposes are so unacceptable to the universe that they are doomed to fail, subverted by the future.
BNW is nabij dood zonder Lambiekje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:49 schreef Bommenlegger het volgende:
Lambiekje zit vast.
Betrapt bij het ontucht plegen met een kikker...
Verwacht over een week of 2 weer hier te kunnen posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |