Ja dat kan dus niet. Het moet met dezelfde rekening teruggeboekt worden. Anders had ik dat wel gedaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Dennis101 het volgende:
Ze kunnen naar de rechter stappen inderdaad. Maar het geld staat op je spaarrekening neem ik aan? Dan schrijf je dat toch over naar je betaalrekening en maak je het over naar die rekening van het bedrijf?
Maar ik ga er geen tijd voor vrij maken. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik er volgende week geen tijd voor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Zeroku het volgende:
Het is je eigen geld niet, dus je hoort het gewoon terug te geven als dat gevraagd wordt. Dat er dan een tripje naar de bank aan vast zit is dan jammer.
Ze hebben geen gegevens gevraagd tijdens het telefoongesprek. De brief was idd niet aangetekend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef Hydrogeny het volgende:
Je had niet moeten bellenBrief was waarschijnlijk niet aangetekend... ?
Wat een onzin, ik neem aan dat de vraag van terugschrijving komt van het bedrijf, kan je toch gewoon het bedrag terugstorten en dan in beschrijving zetten van onterecht gestort op rekening 1234 ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet. Het moet met dezelfde rekening teruggeboekt worden. Anders had ik dat wel gedaan.
Zo staat het niet in de brief. Die vrouw aan de lijn kwam ook niet met dat idee tijdens het telefoongesprek. Ik moest van haar naar mijn eigen bank toe met de brief.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik neem aan dat de vraag van terugschrijving komt van het bedrijf, kan je toch gewoon het bedrag terugstorten en dan in beschrijving zetten van onterecht gestort op rekening 1234 ofzo.
Ik zou het gewoon zo doen als ik zei, het gaat er toch om dat het bedrijf zijn geld terugkrijgt? Bel anders het bedrijf op (als je achter hun gegeven kan komen) en zeg dat het geld naar hun over maakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo staat het niet in de brief. En die allochtoonse vrouw aan de lijn kwam ook niet met dat idee tijdens het telefoongesprek. Ik moest van haar naar mijn eigen bank toe met de brief.
Ik wil het best zo doen. Maar het bedrijf waar het om gaat is volgens mij best groot. Ik zie het dan wel gebeuren dat ik het geld terugboek met een ander rekeningnummer en dat ze vervolgens mij nog blijven bestoken dat ik geld aan hun schuldig ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zo doen als ik zei, het gaat er toch om dat het bedrijf zijn geld terugkrijgt? Bel anders het bedrijf op (als je achter hun gegeven kan komen) en zeg dat het geld naar hun over maakt.
Als jij in het betalingskenmerk zet wat je terugboekt en het bedrijf komt later toch nog zeuren kan je heel makkelijk aantonen dat jij dat geld hebt overgemaakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik wil het best zo doen. Maar het bedrijf waar het om gaat is volgens mij best groot. Ik zie het dan wel gebeuren dat ik het geld terugboek met een ander rekeningnummer en dat ze vervolgens mij nog blijven bestoken dat ik geld aan hun schuldig ben.
Kijk, ik wil het probleem best oplossen maar ik ga er niet een halve dag voor vrij maken.
Vooruit denken heet zoietsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef TeleluvR het volgende:
TS ziet allemaal problemen die er (nog lang) niet zijn, schitterend!
Je had moeten zeggen dat ze Allah afvallig is en in de hel zal branden omdat ze bij een bedrijf werkt dat leningen verstrekt en lenen rente berekenen mag nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu werd mij dus op een snauwende toon door een allochtone vrouw duidelijk gemaakt dat ik dat dus wel moest doen.
ja dat zou bij mij de doorslag geven om het gesprek meteen te beëindigen en er helemaal niets meer mee te doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef Sjaakz het volgende:
Belachelijke reactie van de ABN trouwens.
Niet eens voor ABN toch, want die is alleen bemiddelaar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Het hóeft helemaal niet vanaf dezelfde rekening, het gaat gewoon om die +/- ¤100. Dat is onverschuldigd betaald en dat moet dus weer terug. Dat het boekhoudkundig een rommel geeft is gewoon een probleem van de ABN.
Wat trouwens de toevoeging van 'allochtoon' in de OP doet, begrijp ik eerlijk gezegd niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |