abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:40:01 #226
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74158641
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:37 schreef soofje het volgende:

[..]

eens
Deathlift or Die.
pi_74158721
hahaha vrouwen op fora
pi_74163806
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik ook gehad ja.

En nu ik achter de kinderwagen loop nog steeds bouwvakkers die fluiten.
Alles wat een kut heeft en niet lelijk is wordt nagefloten en geroepen.
En daarom walg ik als een gast vanuit zijn auto toetert of mannen (in mijn geval donkere mannen) 'contact' proberen te maken (op straat).

Kansloze mannen.
pi_74163904
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:20 schreef servus_universitas het volgende:
Dat is het resultaat van een gekrenkte ego. Daar moet je gewoon schijt aan hebben. Maar stiekem is dit natuurlijk een verkapte 'ik-word-mooi-gevonden' topic.
Nee Servus, dit is een groot probleem in onze samenleving. In Amsterdam (recentelijk: Leidseplein) worden vrouwen zelfs in elkaar geslagen als zij niet reageren op zo'n kansloze fucker.
pi_74163965
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:42 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
hahaha vrouwen op fora
Enge wezens he?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:54:01 #231
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_74164114
Ja TS, moet je er ook niet bijlopen alsof je marilyn Monroe bent, naakt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:03:20 #232
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_74164536
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef 4932735549 het volgende:

[..]

En daarom walg ik als een gast vanuit zijn auto toetert of mannen (in mijn geval donkere mannen) 'contact' proberen te maken (op straat).

Kansloze mannen.
Ik liep laatst op straat, toen ik opeens een auto met piepende banden hoorde remmen. Ik keek om, om te zien wat er aan de hand was, en in die auto zat een groepje kansloze jongens die een meisje zagen lopen. En toen ging het raampje open en wat ze precies tegen haar zeiden kon ik niet horen, maar het interesseerde der blijkbaar geen moer want ze keek niet op of om, en liep gewoon verder. Toen zette de bestuurder de auto in zijn achteruit en bleef net zo lang achteruit naast haar rijden totdat er een bus achter ze aan kwam rijden, en hun kansloze actie dus moesten staken.
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_74165374
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:21 schreef Lub_ya het volgende:
Mannen die je eerst ophemelen voor mooi hoor, wat je negeert, vervolgens wordt hier negatief op gereageerd en wordt je voor lelijk uitgescholden.

Zo gebeurde dit van de week, zitten ik en een vriendin in de trein, lopen er jongens langs die mooi hoor naar ons toeriepen, waarop wij de andere kant opkeken, waarop de jongens zeiden, laat maar ze zijn toch lelijk?!!!!?!

Of ook zoiets waarop eerst gezegd wordt lekker hoor, wat je vervolgens negeert, waarop zij daarna hoer roepen.

Kom dan niet met je praatjes aanzetten . Zo irritant eerst vrouwen ophemelen en dan de grond in douwen, doe dat eerste dan niet, daar werd toch ook niet omgevraagd .

Klacht: Mannen die vrouwen eerst ophemelen maar die vervolgens voor lelijk of hoer uitschelden.

Ik heb liever mannen die zich aan hun woord houden !

En kom nou niet met dat lief dagboek reacties , dit is gewoon een zeer terechte klacht !

nee , ff serieus.

Waarom doen jullie dan ook ZO VERWAAND ?

Neem het COMPLIMENTJE GEWOON EN ZEG .....DANK JE ...

Toch niezo moeilijk ?

pi_74165436
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef 4932735549 het volgende:

[..]

Nee Servus, dit is een groot probleem in onze samenleving. In Amsterdam (recentelijk: Leidseplein) worden vrouwen zelfs in elkaar geslagen als zij niet reageren op zo'n kansloze fucker.
Ja, het is ook een probleem. Het is een respectloze manier van doen van barbaarse proporties. De extreme uiting die jij beschrijft is natuurlijk verachtelijk en verdient een keiharde aanpak, maar ik vind dat er al een (morele) grens wordt overschreden bij de verbale toenadering.
pi_74165487
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef wise het volgende:
als jij die linker bent in je fobo.

mooi hoor
Ja, ik was de linker op de foto.

Bedankt.
pi_74165540
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Ja, ik was de linker op de foto.

Bedankt.
Foto weg?
pi_74165546
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dit nu interessant ofzo? Elk meisje/vrouw maakt dit wel eens mee.
Ja, dat weet ik, heb je de klacht goed gelezen, ik heb het over vrouwen bij wie dit gebeurd, dus ik kom ook voor jou op, tevens mag jij er hier over klagen, de keus ligt bij jou .
pi_74165765
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
niet om trollerig over te komen maar ieder zijn eigen smaak.
PICS en volgende keer een screenshot of the happening! of we geloven er niks van.

Daarnaast laat je eens beoordelen door Fokkers !
Ik heb foto's al gezet in mijn fobo en ik heb me laten beoordelen door fokkers, ik heb ze die kans gegeven, maar doe het dan ook in mijn fobo, daar is fobo toch voor gemaakt, je moet dus niet vervolgens mijn foto op het forum zetten als ik dat niet wil, privacy, portretrecht enzulks .

Ha dit niet geloven, vriendin was zo bang dat ze maar in de eerste klas ging zitten, ik bleef gewoon staan en zij kwamen naar mij toe, maar ik gaf hen dan ook de aandacht die ze wilden en gingen daarna weg, ze zat in de eerste klas omdat een jongen die ze kent erbij was, hij was haar alibi . Dat wil zeggen wij hadden ooggetuigen .
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:34:12 #239
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74165839
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Ik heb foto's al gezet in mijn fobo en ik heb me laten beoordelen door fokkers, ik heb ze die kans gegeven, maar doe het dan ook in mijn fobo, daar is fobo toch voor gemaakt, je moet dus niet vervolgens mijn foto op het forum zetten als ik dat niet wil, privacy, portretrecht enzulks .

Ha dit niet geloven, vriendin was zo bang dat ze maar in de eerste klas ging zitten, ik bleef gewoon staan en zij kwamen naar mij toe, maar ik gaf hen dan ook de aandacht die ze wilden en gingen daarna weg, ze zat in de eerste klas omdat een jongen die ze kent erbij was, hij was haar alibi . Dat wil zeggen wij hadden ooggetuigen .
Zet ze dan niet online doos
pi_74165858
Mooi hoor.
pi_74165875
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef L.no het volgende:

[..]

Verjaardagsgenootjes moeten elkaar steunen.
L.no VAN HARTE GEFELICITEERD, ik wist het niet joh! Moge er nog vele jaren komen !

Cool !!!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:35:15 #242
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74165882
Lieve Breakout,

...
Intelligent, but fucked up.
pi_74165918
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hahahaha, ja want dan komen de fokkers weer klagen he waarom ik nou geen foto's zet van mezelf in mijn fobo want dan zal er vast wat mis zijn !
pi_74165965
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Gelijk heb je en je hoeft je helemaal niet door FOK!kers te laten beoordelen. Alleen kansloze rukkers roepen leuzen als pics or it didn't happen. Welgemanierde mannen zeggen daarentegen: wij geloven je op je woord.
pi_74165979
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
Nee, het is een kuttopic geworden.

Maar ik ga, mijn verjaardag vieren. En ik wil geen felicitaties.
Even wat rechtzetten hoor, ik bedoelde ik hoef geen felicitaties .

Toch bedankt iedereen, ik heb echt een leuke dag gehad !
pi_74165999
MOOI HOOR
pi_74166017
Lelijk
pi_74166030
Bedankt nog he Walter81!!!

Zo !
pi_74166045
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef fs180 het volgende:

[..]

Als zij haar foto online zet in haar fotoboek geeft jou dat formeel nog niet het recht om deze elders te plaatsen.
pi_74166114
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef Mriya het volgende:

[..]

Ik liep laatst op straat, toen ik opeens een auto met piepende banden hoorde remmen. Ik keek om, om te zien wat er aan de hand was, en in die auto zat een groepje kansloze jongens die een meisje zagen lopen. En toen ging het raampje open en wat ze precies tegen haar zeiden kon ik niet horen, maar het interesseerde der blijkbaar geen moer want ze keek niet op of om, en liep gewoon verder. Toen zette de bestuurder de auto in zijn achteruit en bleef net zo lang achteruit naast haar rijden totdat er een bus achter ze aan kwam rijden, en hun kansloze actie dus moesten staken.
Dit is echt herkenbaar!!!

Te ernstig gewoon! In het donker blijven ze je volgen, dat is helemaal eng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')