quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg geen beeld vanuit Eindhoven.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoveel streams, zoveel sites, zoveel problemen om überhaupt beeld te krijgen. Heb je problemen? Meld 't hier!
Probeer zo specifiek mogelijk zijn:Welke brower gebruik je? (internet explorer, firefox, etc.) Om welke stream gaat 't? (linkje) Wat gaat er precies mis? (omschrijving)
Oh ik gebruik Firefox, het gaat om de stream van Johan Vlemmix TV en de intro wil maar niet starten.quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Kan ik hier ook terecht met mijn mediaplayerprobleempje?
Vertelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Kan ik hier ook terecht met mijn mediaplayerprobleempje?
Effe cammen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg geen beeld vanuit Eindhoven.
quote:You have version 10,0,42,34 installed
Deel "de link van Rene" met onsquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een link van Rene gedownload een nieuwe media en voor alsnog loopt het.
Maar jij wilde niet geholpen worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:08 schreef Copycat het volgende:
Ja! Jij en die Spanningszoeker zitten in een IT-team dat niet werkt.
Die kon ik wel aan hoor. Mijn pc ook welquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef Maanvis het volgende:
Misschien een idee om René duidelijk te maken of je wel of niet de streams van de Bunker goed aan kon?
Het probleem is, hoe lager de bitrate van de stream, hoe meer je pc zijn best moet doen om het te decoderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ff hier verder
[..]
Die kon ik wel aan hoor. Mijn pc ook wel![]()
Ik dacht binnen PS ook gehoord te hebben dat als TBO geen probleem was, dit dat ook niet zou moeten zijn.
Maar dat is het dus wél![]()
Ik heb een vaag vermoeden dat het eerder iets te maken heeft met een update van iets van Windows.
Aangezien mijn lieve compie dol wordt als de stream aan staat en al helemaal als ik dan óók nog WLM opstartCammen is dan ook een crime en dat is zeer vervelend.
Ik vraag me af of ze er op NL ook last van hebben eigenlijk, zal het eens vragen.
Ooh ik dacht dat een lage bitrate juist minder moeite zou kosten, want dat is toch gewoon minder data?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het probleem is, hoe lager de bitrate van de stream, hoe meer je pc zijn best moet doen om het te decoderen.
lage bitrate = hoog cpu verbruik ALTIJD !
Je krijgt ook heel snel overgeslagen beelden![]()
Helemaal als de stream op zich al niet klopt![]()
Hoge bitrate is beter voor de pc van de gebruikers(en de gebruikers) maar is zwaarder voor de server die het moet encoderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat een lage bitrate juist minder moeite zou kosten, want dat is toch gewoon minder data?![]()
Volgens mij doen ze ook hun best om de bitrate zo laag mogelijk te houden.
Jij zegt dus dat je juist beter in hoge bitrate uit kunt zenden?
Haaa. Het verklaart meteen een hoop.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoge bitrate is beter voor de pc van de gebruikers(en de gebruikers) maar is zwaarder voor de server die het moet encoderen.
En lage bitrate verbruikt meer cpu omdat ie net zoveel beeld moet halen uit minder data.
Ja, lagere cpu snelheden zullen eerder last hebben. Ook telt geheugen meequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Haaa. Het verklaart meteen een hoop.![]()
Maar hoe kan het dan dat het zo verschilt per gebruiker? Kwestie van processorprestaties?
Klinkt logisch. Verklaart het ook wel voor mijn pc denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, lagere cpu snelheden zullen eerder last hebben. Ook telt geheugen mee
Mijn legtoppie is nog geen jaar oud!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen die last heeft moet gewoon z'n laptop uit 1998 een keer vervangen. Opgelost, slotje.
wat voor processor zit erin en hoeveel werkgeheugen dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn legtoppie is nog geen jaar oud!
Als ie niet zo oud is, is ie meestal snel met veel geheugenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wat voor processor zit erin en hoeveel werkgeheugen dan?
Denk idd nu ook dat het meer daarmee te maken heeft dan met de leeftijd van je legdop.
en tbo lukte ook nog gewoon, neem ik aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie niet zo oud is, is ie meestal snel met veel geheugen
Maar 10 jaar geleden keek ik ook al big brother via de stream![]()
idd, kan ook. maar ze moeten het ff goed zettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
en tbo lukte ook nog gewoon, neem ik aan.
dan moet dit toch ook probleemloos kunnen imo?
kwestie van testen of je op HiDi's stream ook vastloopt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan het door de chat komen dat het zo traag gaat?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik heb zelf nergens meer last van sinds ik bij HiDiHo zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
kwestie van testen of je op HiDi's stream ook vastloopt?
Er zit eigenlijk weinig verschil in werking van de pagina'squote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelf nergens meer last van sinds ik bij HiDiHo zit.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Edit, HiDiHo,quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik heb zelf nergens meer last van sinds ik bij HiDiHo zit.
Dus bedankt voor dit onderzoekje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een probleem gevonden;
De chat van sv eet je geheugen op waardoor je steeds minder overhoudt. (memory leak in flash, om precies te zijn in irq.swf)
Deze chat 'eet' ongeveer 100MB per uur weg. Dus als je lang blijft kijken heb je geen geheugen meer over en begint je systeem onstabiel te worden, afhankelijk van de hoeveelheid geheugen in je pc/laptop.
Getest met XP en Win7 met IE8
-einde mededeling-
[ afbeelding ]
En als je de chat weg klikt krijg je dat geheugen weer terug? Of is dat weg = weg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
De chat van sv eet je geheugen op waardoor je steeds minder overhoudt. (memory leak in flash, om precies te zijn in irc.swf)
Deze chat 'eet' ongeveer 100MB per uur weg. Dus als je lang blijft kijken heb je geen geheugen meer over en begint je systeem onstabiel te worden, afhankelijk van de hoeveelheid geheugen in je pc/laptop.
-einde mededeling-
[ afbeelding ]
ik zal eens in firefox kijken, ik heb een test pagina, kijk anders evenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je dat ook in andere browers Hidi?
als je het venster sluit, ververst of internetexplorer sluit dan krijg je het terugquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als je de chat weg klikt krijg je dat geheugen weer terug? Of is dat weg = weg.
Wanneer het mogelijk is : ga ik voor keuze: alleen stream .quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Edit, HiDiHo,
keek gisteravond ietsje langer naar de stream van afwassen Stefan en Liesbeth,
dat ging een tijdje goed totdat ik echt vastliep, zeker 30 minuten kon ik niets
meer anders doen, PC was totaal van slag, heb toen moeten afsluiten.
Dus bedankt voor dit onderzoekje.![]()
Uh ja.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer het mogelijk is : ga ik voor keuze: alleen stream .
En wanneer ik wil cossen dat op Fok, Nowlive of Vol kan doen.
Chat hoef ik niet naast de stream te zien.
Dus wanneer ik de stream aanklik niet de chat erbij krijg ,
de chat die na onderzoek 100 MB per uur geheugen opeet waardoor je steeds minder
geheugen overhoudt en na een tijdje je stysteem onstabiel wordt, afhankelijk van de hoeveelheid
geheugen in je pc/laptop.
Ja , klopt....quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
Uh ja.....![]()
Ik heb ooit weleens ziets gemaakt voor dgk geloof ik
Ik heb gezocht naar een andere flash voor irc, maar hoe je dan moet aanmelden??quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef Maanvis het volgende:
De chat kan je gewoon via IRC doen, en er zijn genoeg IRC flash of Java dingetjes die niet keiveel geheugen opvreten.
Dat is mijn sitequote:
Kijk eens aan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
De chat van sv eet je geheugen op waardoor je steeds minder overhoudt. (memory leak in flash, om precies te zijn in irc.swf)
-einde mededeling-
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |