quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Onnoman het volgende:
Ik hou nu eenmaal van elegantie, sexy, en goede kleuren combinatie..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef onearmedman het volgende:
Rot op smerige metero.
Dan nog ben je tussen de boerinnen geboren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja je bent tussen de boerinnen geboren en zo zal het blijven. Tenzij je naar parijs verhuisd ofzo.
Gast!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Onnoman het volgende:
[...]
Bijvoorbeeld schoenen.. sommige laarzen zijn zo lelijk.. bijvoorbeeld kleine laarsjes, laarzen met 1 grote gesp, laarzen met kreukels, laarzen met bolvorming (vouwen).
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Blaadkip het volgende:
Broeken zonder achterzakken!
Terechte klacht
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Dan nog ben je tussen de boerinnen geboren.
Hier op kantoor ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar in parijs hebben ze tenminste vrouwen met mantelpakjes en panty's enzo. Die zien er allemaal iets vrouwlijker en sensueler uit dan de nederlandse boerin in spijkerbroek
Ik weet er 1 die die vaak droeg naar haar werk en zij zag er toch niet verkeerd uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef exile79 het volgende:
Driekwartsbroeken![]()
Dikke vrouwen met driekwartsbroeken
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen achterzakken! Vind ik eerlijk gezegd niet zo erg......
Ik denk dat de TS echt zo'n C&A drager is, lekker cassie zonder verstand van fashion
Eens!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de TS echt zo'n C&A drager is, lekker cassie zonder verstand van fashion
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef exile79 het volgende:
Driekwartsbroeken![]()
Dikke vrouwen met driekwartsbroeken
Wat een kont heeft dat mens...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef ynuhh het volgende:
Als ik mijn laarzen/schoenen collectie ga plaatsen word ik waarschijnlijk helemaal afgebrand door ts.![]()
lelijke laarzen:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Geef eens een illustratie
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die het woord 'fashion' gebruiken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg het er niet warm of koud van. Is het trouwens niet veel leuker als haar tieten er half uithangen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lelijke laarzen:
[ afbeelding ]
mooie laarzen:
[ afbeelding ]
Sexy elegante kleren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(schoenen iets minder)
Ahahahquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lelijke laarzen:
[ afbeelding ]
mooie laarzen:
Sexy elegante kleren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(schoenen iets minder)
100% eens met TS.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Onnoman het volgende:
Dat is mijn klacht! Ook binnen mijn vriendenkring heb ik dames, en dan loop je er naast in de stad ofzo, en denk je (ook al is het merkkleding) dit ziet er gewoon niet uittttttttt! Dit weerkaatst zich meestal niet in het uiterlijk van iemand.
Bijvoorbeeld schoenen.. sommige laarzen zijn zo lelijk.. bijvoorbeeld kleine laarsjes, laarzen met 1 grote gesp, laarzen met kreukels, laarzen met bolvorming (vouwen).
Of broeken.. broeken zonder achterzakken kan niet! (behalve joggins broek) een rokje over een broek heen kan niet!
en ga zo maar door
Ik hou nu eenmaal van elegantie, sexy, en goede kleuren combinatie..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Cacciatore het volgende:
ja en hier komen ze haten als je WEL verzorgt bent ma dat mag je niet zeggen ma alleen in je dagboek dus ik zeg het hier wel! IK BEN ALTIJD VERZORGT MET MOOIE KLEDING EN JA JULLIE HATEN MIJ DAAROM??? maakt mij niet uit hoor chicks kiezen het verschil wel hahahaha
waarom zou je met sloffen over straat willen lopenquote:
Ts loopt naast damesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Onnoman het volgende:
Ook binnen mijn vriendenkring heb ik dames, en dan loop je er naast in de stad ofzo
Je let toch op alles als je iemand tegenkomt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef cerror het volgende:
Wie let er nou op schoeisel? Christus wat een verwijfde kerels zijn er tegenwoordig.
En dan vervolgens denken: "Die schoenen kunnen echt niet"?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je let toch op alles als je iemand tegenkomt?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan vervolgens denken: "Die schoenen kunnen echt niet"?
Sorry hoor, maar dat klinkt als een wijf of een verwijfde homo.
Dolce & Gabanna HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Mensen die het woord 'fashion' gebruiken.
Ahh IT-er of Pedofiel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef yasunni_ het volgende:
achterzakken op een broek is een functie. Ik draag gewoon tuinbroeken en makkelijke schoenen.
Je maakt me heel erg nieuwschierig hoe pauper jij eruit zietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ahahahdie mooie laarzen van jou zijn van die smerige ordinaire plastic scapino glimdingen waar behalve huisvrouwen met een pittig kort kapsel niemand dood gevonden mee wil worden.
De rest is ook heel erg neckermann (=stijlloos en lelijk)
Helaas zijn Fransen gewoon kut qua persoonlijkheid.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Demophon het volgende:
Ach man, rot toch op! Iedere man weet dat als het werkelijk een lekker wijf is het niet uitmaakt waar ze in loopt, het staat d'er nog steeds! Het probleem zit ém dus ook niet in de kleren, maar de vrouw daaronder die ze dragen... Nederlandse vrouwen zijn nou eenmaal langer of lomper, en niet zo knap/verfijnd als de gemiddelde vrouw uit bijvoorbeeld Parijs
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]_
Moet daar serieus op gereageerd gerangeerd worden?
Dat je om zon broek de neiging krijgr iemand neer te steken...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:57 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer niks, schijnt ook weer in te komen deze winter..![]()
Net alsof je benen vergroeid zijn of dat je zon vieze hangbuik hebt...
Goddamn, now thats ugly!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:57 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan vervolgens denken: "Die schoenen kunnen echt niet"?
Sorry hoor, maar dat klinkt als een wijf of een verwijfde homo.
Wel handig als je in je broek gescheten hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:57 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
en waar ik vaak om moet lachen zijn vrouwen/meisjes die totaal niet op hakken kunnen lopen
Zo subtiele vraag om pics, die je niet gaat krijgen overigensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Je maakt me heel erg nieuwschierig hoe pauper jij eruit ziet
He, Hammer pants, da's lang geledenquote:
ik denk dat het eerder een kwestie is van, ik wil het niet zien anders bederft het mijn dag en aanblik!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Zo subtiele vraag om pics, die je niet gaat krijgen overigens
je oma is minderjarig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij faalt zo hard
Ben je met je moeder naar de Scapino geweest met koopavond ofzo?
Not in a million yearsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet ontzettend hard zou geven.
Soms vraag ik me af of jij nou 24/7 een troll bent of dat je gewoon echt een faalusert bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:32 schreef Cacciatore het volgende:
hahaha kk nerds als je buiten kwam zou je weten dat alleen de hardste chicks uggs dragen ahahaha echte aane chicks dragen die zowiezooooo (H)
niemand beledigt mc hammerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef Demophon het volgende:
[..]
He, Hammer pants, da's lang geleden![]()
Mc Hammer: Epic Fail
ja en ik vraag me af of jij mij stalkt of gewoon een domme nerd bent die ALLEEN maar kan hatenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of jij nou 24/7 een troll bent of dat je gewoon echt een faalusert bent.
Deden ze mij ook aan denken,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ahahahdie mooie laarzen van jou zijn van die smerige ordinaire plastic scapino glimdingen waar behalve huisvrouwen met een pittig kort kapsel niemand dood gevonden mee wil worden.
O yeahquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Demophon het volgende:
Ach man, rot toch op! Iedere man weet dat als het werkelijk een lekker wijf is het niet uitmaakt waar ze in loopt, het staat d'er nog steeds! Het probleem zit ém dus ook niet in de kleren, maar de vrouw daaronder die ze dragen...
Toon mij dan een lekker wijf in lelijke kleding.....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Demophon het volgende:
Ach man, rot toch op! Iedere man weet dat als het werkelijk een lekker wijf is het niet uitmaakt waar ze in loopt, het staat d'er nog steeds! Het probleem zit ém dus ook niet in de kleren, maar de vrouw daaronder die ze dragen... Nederlandse vrouwen zijn nou eenmaal langer of lomper, en niet zo knap/verfijnd als de gemiddelde vrouw uit bijvoorbeeld Parijs
Nee, overduidelijk nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef ynuhh het volgende:
Mogen deze wel?
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst namelijk
Mits als enige kledingstuk een meer dan prima shoeisel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef ynuhh het volgende:
Mogen deze wel?
[ afbeelding ]
Ja, mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef soofje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toegestaan?
dude, en jij bent de norm zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Demophon het volgende:
Dat zijn typische schoenen wat ik leuk vind om aan te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef ynuhh het volgende:
Mogen deze wel?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Toon mij dan een lekker wijf in lelijke kleding.....
1: Graftakken pumpsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef soofje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toegestaan?
2e welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef soofje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toegestaan?
schoenen wat...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zijn typische schoenen wat ik leuk vind om aan te doen.
Die andere 2 schoenen vind ik wat minder.
* Soofje kijkt naar der voetenquote:
Haalt die maar van het schoenenrek af.quote:2. Die hebben dan wel weer stijl
Even quoten omdat het kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zonder gein, vind die 2de een stuk leuker dan die 1ste.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef soofje het volgende:
[..]
* Soofje kijkt naar der voeten![]()
[..]
Haalt die maar van het schoenenrek af.
Onder een pantalon staan ze best leuk..(als ik zo naar beneden kijk althansquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef skittelman het volgende:
[..]
zonder gein, vind die 2de een stuk leuker dan die 1ste.
Maar hoe dan ook, jij moet er op lopenJouw keus
Lukt best goed hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, mooi![]()
Alleen wat minder als je op een dag wat meer moet lopen.
Mijn Nederlands is nooit perfect geweest. Gelukkig heb ik mensen zoals jij die me corrigeren.quote:
Omdat we ze geen compliment meer kunnen geven over hun schoenen, om ze vervolgens te vragen of ze willen neuken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef cerror het volgende:
Wie let er nou op schoeisel? Christus wat een verwijfde kerels zijn er tegenwoordig.
Omdat we zo van je houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is nooit perfect geweest. Gelukkig heb ik mensen zoals jij die me corrigeren.
Die schoen heeft een mooi model! Als je er goed op kan lopen (lees: elegant ipv te waggelen):quote:
als je hakken draagt en je waggeld moet je geen hakken dragenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:21 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Die schoen heeft een mooi model! Als je er goed op kan lopen (lees: elegant ipv te waggelen):
Iedereen moet het toch leren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:53 schreef soofje het volgende:
[..]
als je hakken draagt en je waggeld moet je geen hakken dragen
Dat is allemaal simpel op te lossen toch. Uit je posts en vooral de illustrerende plaatjes kan ik afleiden dat jij valt op vrouwen van 35 en ouder. Die moet je dus meer tegenkomen. Ga meer naar kroegen die 'Bruintje' heten enzo. Alles wat onblits klinkt.. niks is minder waar: is ook onblits. Precies jouw ding dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lelijke laarzen:
[ afbeelding ]
mooie laarzen:
[ afbeelding ]
Sexy elegante kleren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(schoenen iets minder)
Dat is waar, maar je gaat er niet op door school lopen of door de stad als je het niet kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Iedereen moet het toch leren?
Ik waggelde eerst ook, maar goed, niet in het openbaar
Ik had hakken gekocht om te oefenen een paar jaar terug, en ik liep er na school dagenlang mee door het huis en de hond uit laten enzo
Als ik een 16 jarige meid zie met zoen broek aan, en dan strak, dan kom ik klaar in mijn brein.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Onnoman het volgende:
Of broeken.. broeken zonder achterzakken kan niet!
Hahaha ja iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef soofje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je gaat er niet op door school lopen of door de stad als je het niet kan.
Heb wel eens van die meiden zien lopen die dan opzich erg mode bewust maar wel netjes gekleed waren en dan hele leuke schoenen hadden maar en totaal niet op konden lopen waardoor het meer half schuifelen en half mank langs liep.. Dan lig ik dubbel. Hoe leuk schoenen ook zijn, eerst inlopen
Een mosterdpotje in de supermarkt met een kleine gelijkenis aan een borst laat je al klaarkomen in je broekje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als ik een 16 jarige meid zie met zoen broek aan, en dan strak, dan kom ik klaar in mijn brein.
wat een vreselijk lelijke schoenen! gelijk op marktplaatsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef ynuhh het volgende:
Mogen deze wel?
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst namelijkVoor dagelijks gebruik, naast een paar sneakers.
NEE!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef soofje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toegestaan?
Mijn kledingsmaak valt niet (vooral niet in leeftijd) te categorizeren! Ik heb gewoon een goede kijk op modequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dat is allemaal simpel op te lossen toch. Uit je posts en vooral de illustrerende plaatjes kan ik afleiden dat jij valt op vrouwen van 35 en ouder. Die moet je dus meer tegenkomen. Ga meer naar kroegen die 'Bruintje' heten enzo. Alles wat onblits klinkt.. niks is minder waar: is ook onblits. Precies jouw ding dus.
Veel succes !
Je doet het er gewoon om.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef Onnoman het volgende:
deze zijn ook wel cool
[ afbeelding ]
Meen je dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef Onnoman het volgende:
deze zijn ook wel cool
[ afbeelding ]
ja... misschien wel.. in bepaalde combinatie.. het heeft wel iets!quote:
Welke combinatie kleding zou jij (als je vrouw was) aan doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja... misschien wel.. in bepaalde combinatie.. het heeft wel iets!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:30 schreef Onnoman het volgende:
deze zijn ook wel cool
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Welke combinatie kleding zou jij (als je vrouw was) aan doen?
En wát voor 40+ vrouwen,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:12 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die denken dat ze smaak hebben wat eigenlijk niet zo is.
Onnoman, je valt op 40+ vrouwen.
Beetje jammer dat dat 9 van de 10 keer er niet uit ziet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:22 schreef Karina het volgende:
Mij interesseert kleding niet zo, zit toch op mijn werk.
Als ik een paar mooie laarzen heb gekocht (zoiets als op het plaatje van Onnoman), dan doe ik wel mijn broek erin, anders zie je de laarzen toch niet? Vind ik zelf nogal zonde.
eens. broek in laarzen is vaak fout gezichtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat 9 van de 10 keer er niet uit ziet.
what he said.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:12 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die denken dat ze smaak hebben wat eigenlijk niet zo is.
Onnoman, je valt op 40+ vrouwen.
ik vind dit wel wat hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Welke combinatie kleding zou jij (als je vrouw was) aan doen?
Nee, lijkt op een zwarte klomp met een hak.quote:
Dan loop ik maar voor schut, kan mij echt niets schelen, als ik mooie laarzen heb wil ik ze zien, als een ander dat niet mooi vindt, pech. Mode doe ik sowieso al jaren niet meer aan mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef soofje het volgende:
[..]
eens. broek in laarzen is vaak fout gezicht
vies dik ranzig vet volgevreten schaap dat je er rond looptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan loop ik maar voor schut, kan mij echt niets schelen, als ik mooie laarzen heb wil ik ze zien, als een ander dat niet mooi vindt, pech. Mode doe ik sowieso al jaren niet meer aan mee.
the fuck. Gewoon slank zoals je in fobo zietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vies dik ranzig vet volgevreten schaap dat je er rond loopt
kan je lezen? ik typ VAAK. Staat het leuk, dan staat het leuk. Maar je hebt van die rare combi's, kleuren die niet matchen of van die ontiegelijke glitter laarzen met dan ook nog eens een ontzettend druk bedrukte broek.. Die paupers zien er gewoon niet uit. Dat kan je niet ontkennen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan loop ik maar voor schut, kan mij echt niets schelen, als ik mooie laarzen heb wil ik ze zien, als een ander dat niet mooi vindt, pech. Mode doe ik sowieso al jaren niet meer aan mee.
kijk nooit naar fobo'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:03 schreef wise het volgende:
[..]
the fuck. Gewoon slank zoals je in fobo ziet
Toegestaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef soofje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toegestaan?
Dus. Als je niet houdt van de mode, ben je een dik ranzig vies vet volgevreten schaap?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vies dik ranzig vet volgevreten schaap dat je er rond loopt
Broek in laarzen is per definitie walgelijk en geen gezicht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:22 schreef Karina het volgende:
Mij interesseert kleding niet zo, zit toch op mijn werk.
Als ik een paar mooie laarzen heb gekocht (zoiets als op het plaatje van Onnoman), dan doe ik wel mijn broek erin, anders zie je de laarzen toch niet? Vind ik zelf nogal zonde.
Kun JIJ lezen, mij maakt het niet uit of het wel of niet leuk staat in andermans ogen. Wat jij een stomme combinatie vindt, vind ik misschien wel leuk. En wat jij omschrijft dat zie ik nooit (of het valt mij gewoon niet op, kan ook).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef soofje het volgende:
[..]
kan je lezen? ik typ VAAK. Staat het leuk, dan staat het leuk. Maar je hebt van die rare combi's, kleuren die niet matchen of van die ontiegelijke glitter laarzen met dan ook nog eens een ontzettend druk bedrukte broek.. Die paupers zien er gewoon niet uit. Dat kan je niet ontkennen.
Of uggs.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef Onnoman het volgende:
deze zijn ook wel cool
[ afbeelding ]
Wat is er nou weer mis met zwarte make-up, gebruikt bijna iedereen. Tevens kunnen skinny jeans in uitzonderingen prima staan, maar niet bij meisjes van 14 nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Poem het volgende:
Dekbedjassen, skinny jeans, bodywarmers, capuchons met bontranden, Crocs, Zweedse muilen, fleecetruien, afritsbroeken, wandel-/berg-/sportschoenen in de stad, grote oorringen, wenkbrauwpiercings, gouden tanden, zegelringen, te kleine petjes, kleding waarop met koeienletters een merk staat vermeld, de Björn-Borgonderbroeken, mannen met oorbelletjes, matjes, extentions, zware make up, lange kunstnagels, schoenen met puntneuzen of wiebelende hakjes, muffin tops en whale tails..
Allemaal behoorlijk ordi als je 't mij vraagt.
Terechte klacht van TS, maar die mensen kunnen er niets aan doen. Waar de winkels mee vol hangen, is in de mode en veel mensen denken nou eenmaal dat ze er goed uitzien als ze kleding dragen die in de mode is. Of kleding waarvan ze denken 'ik pas erin, ik krijg het nét dicht, dus ik kan het dragen'. De mode van nu vind ik lelijk, dus het is niet gek dat ik nu veel mensen in de stad tegenkom die ik er slecht vind uitzien.
zware.. je leest er een t bijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zwarte make-up, gebruikt bijna iedereen. Tevens kunnen skinny jeans in uitzonderingen prima staan, maar niet bij meisjes van 14 nee.
Skinny jeans ordi?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Poem het volgende:
Dekbedjassen, skinny jeans, bodywarmers, capuchons met bontranden, Crocs, Zweedse muilen, fleecetruien, afritsbroeken, wandel-/berg-/sportschoenen in de stad, grote oorringen, wenkbrauwpiercings, gouden tanden, zegelringen, te kleine petjes, kleding waarop met koeienletters een merk staat vermeld, de Björn-Borgonderbroeken, mannen met oorbelletjes, matjes, extentions, zware make up, lange kunstnagels, schoenen met puntneuzen of wiebelende hakjes, muffin tops en whale tails..
Allemaal behoorlijk ordi als je 't mij vraagt.
Dat is wel een oké outfit, ik had het kunnen dragen. Maarja ik zou niet altijd zo dragen ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vind dit wel wat hebben
http://www.marlboroclassics.valentinofashiongroup.com/
[ afbeelding ]
nou genoeg, anders heb ik het idee dat ik mij moet verantwoorden
Zien ze je kont zeker te goed ofzo. Tja kan me dan voorstellen dat het met een dikke kont dan ordi kán worden.quote:
Dat is inderdaad wat Soofje en ik bedoelen. Oefen eerst even (oké... het zal wel langer dan 'even' zijn), dan ziet dat er niet belachelijk uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:28 schreef Suusje-V het volgende:
Hahaha ja idd
Ik heb van die sletjes hier op school rondlopen die er idd erg (soms iets té) modieus bijlopen, met mooie hakschoenen alleen als je er dan achter loopt dan zie je gewoon bij elke pas die voet en de hak heen en weer wiebelen. Echt niet om aan te zien![]()
Hoezo? Dat ding is totaal vormloos.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zon drollenvanger, dit kun je alleen hebben als je echt heel slank bent
zijn net hoge sloffen. Spuuglelijkquote:
Omdat ze lekker zitten! en warm zijn! en sociaal geaccepteerdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je met sloffen over straat willen lopen
Die eerste jurk ziet er echt te cheap uit, alsof die applicatie elk moment los laat, die tweede is idd erg mooi.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Geef mij dit maar (wauw!):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Skinny jeans kunnen prima staan inderdaad, maar alleen op deze manier:
[ afbeelding ]
Niet bij een of ander emojongetje met allstars.
Onder 'puntschoenen' schaar ik eigenlijk gewoon van die nette herenschoenen die onder een pak moeten, of bedoel je die niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mannen met van die puntschoenen
Dit soort:quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:55 schreef Marouska het volgende:
[..]
Onder 'puntschoenen' schaar ik eigenlijk gewoon van die nette herenschoenen die onder een pak moeten, of bedoel je die niet?
Mij ook...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie me al zitten op mijn werk in zo'n jurkje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Probeer het eens...wie weet.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten op mijn werk in zo'n jurkje.
Prachtig inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:28 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Mij ook...
Een vrouw met vormen...
Zijn anders wel heel mooie jurkjes.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten op mijn werk in zo'n jurkje.
Oef....quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben echt weg van die stijl, maar inderdaad is het niet zo praktisch helaas... Ik heb ook een paar van die jaren 50 jurken, maar doe het alleen aan op feestjes enzo.
Vind ze persoonlijk ook mooi ja,quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben echt weg van die stijl, maar inderdaad is het niet zo praktisch helaas... Ik heb ook een paar van die jaren 50 jurken, maar doe het alleen aan op feestjes enzo.
I wouldn't care less. Ik zou ze gewoon dragen en niet alleen op feestjes ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn heel veel mensen die dit ook mooi vinden. Alleen smaakjes verschillenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind ze persoonlijk ook mooi ja,.
Blijkbaar zijn we de enige!
precies! , dat onderste zwartje jurkje ziet er ook niet slecht uitquote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die dit ook mooi vinden. Alleen smaakjes verschillen
quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.koreasparkle.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.koreasparkle.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Ik begrijp dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen.
Met welke browser?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Karina het volgende:
Off topic, waarom krijg ik dit bericht, elke keer als ik in dit topic kijk![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |