Wat een aparte manier van discussiëren heb jij. In plaats van inhoudelijk in te gaan op wat een ander zegt, ridiculiseer je andermans standpunten. Niemand beweert dat er niets aan de hand is, dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus volgens jullie is er niks aan de hand, is het een hype, en laat de GGD en de minister van Gezondsheidszorg zich hierin meetrekken?
Nou zeg, doe even normaal. Ochtendhumeurtje ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een aparte manier van discussiëren heb jij. In plaats van inhoudelijk in te gaan op wat een ander zegt, ridiculiseer je andermans standpunten. Niemand beweert dat er niets aan de hand is, dat maak jij ervan.
deze logica moet je me toch nog eens uitleggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef texelonia het volgende:
Ik las gisteren dat er geen gewone griep heerst. Weet alleen niet meer waar, heb zoveel gelezen gisteren...
En mijn zus vertelt net dat iemand die in een ziekenhuis op de IC werkt hetzelfde zegt, dat er geen gewone griep heerst. Dus als je griep hebt, is het *dus* de gewone griep. En dat ze daarom niet meer testen op mexicaanse.
Doe je het weer... ik heb geen ochtendhumeur, maar wel een hekel aan mensen die niet lezen wat je schrijft.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou zeg, doe even normaal. Ochtendhumeurtje ofzo?
Ik snap 'em ook niet helemaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef trui het volgende:
[..]
deze logica moet je me toch nog eens uitleggen.
Volgens mij staat er na de "dus" een keer gewone griep waar Mex Griep moet staan, dan klopt het al beter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef trui het volgende:
[..]
deze logica moet je me toch nog eens uitleggen.
Maar waar is de gewone griep dan gebleven? Die kan toch helemaal niet in één keer zijn uitgeroeid. Toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij staat er na de "dus" een keer gewone griep waar Mex Griep moet staan, dan klopt het al beter.
Als in, er is nu geen normale griep en dus is alle griep die er is mexicaanse griep..
Dat kan natuurlijk. Dat alles nu H1N1 is ipv H1N2 bijvoorbeeld.
Oeps. Wat BE zegt dus, sorryquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij staat er na de "dus" een keer gewone griep waar Mex Griep moet staan, dan klopt het al beter.
Als in, er is nu geen normale griep en dus is alle griep die er is mexicaanse griep..
Dat kan natuurlijk. Dat alles nu H1N1 is ipv H1N2 bijvoorbeeld.
Is hij getest dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:54 schreef Troel het volgende:
Er is ook wel degelijk normale griepBert heeft hem al gehad
http://www.griep.info/mex(...)rs-mexicaanse-griep/quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vraag het me dus gewoon echt af. Ik heb het idee dat er gewoon wat gegoocheld wordt met cijfers. Nergens zie je exacte cijfers. Nergens zie je hoeveel (onderzochte) mexicaanse griepgevallen er nu daadwerkelijk in het ziekenhuis terecht komen (en komen te overlijden) afgezet tegen het aantal normale griepgevallen. Er wordt alleen gezegd: groter, meer etc.
Hoeveel meer? Kunnen ze percentages noemen?
Bij She-Wolf juist wel toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Maar er heerst wel degelijk nog gewone griep, want ik geloof dat bij She-Wolf (?) iedereen ziek is geweest en getest maar allemaal geen mex griep!
Het is toch ook al jaren zo dat men zichzelf de griep verklaard terwijl het feitelijk niet meer dan een zware verkoudheid is...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:09 schreef Re het volgende:
[..]
http://www.griep.info/mex(...)rs-mexicaanse-griep/
zo moeilijk is google niet hoor
gewone griep heerst gewoon niet, 4% van de griep gevallen maar meer ook niet.
Die is er nog wel, maar er is op dit moment geen griepgolf van de normale griep zeg maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waar is de gewone griep dan gebleven? Die kan toch helemaal niet in één keer zijn uitgeroeid. Toch?
Elk jaar overlijden mensen aan griep, maar aan de Mexicaanse griep zijn nu ook gezonde, jonge mensen overleden, dát is het verschil. En bij een 'gewone' griep zijn het mensen die al ouder zijn of al ziek waren die overlijden. Daarom haalt dat het nieuws niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, en de 99,9% van de andere gevallen worden niet getest, dus weet je niet wat het is. Maar voor het gemak wordt alles maar even Mexicaanse griep genoemd. En de sterfgevallen die niet door de Mexicaanse griep komen, daar hoor je verder niets van, maar misschien zijn er door een 'normale' ziekte inmiddels al veel meer sterfgevallen in dezelfde periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |