Beter ga ik na uitgaan niet meer op Fok!quote:Op zondag 1 november 2009 04:16 schreef Ethanolic het volgende:
TS = ALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _!
Vanwege de regen?quote:Op zondag 1 november 2009 04:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iedereen die een geloof aanhangt is niet helemaal goed snik en verdient het om bespot te worden. Nu zijn het de moslims, vroeger waren het de Christenen.
Kan me nog beelden herinneren van de Paus die NL bezochtMogen jullie drie keer raden waarom de Paus nooit meer is teruggekomen naar NL
quote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef thewishmaster het volgende:
Die slachtofferrol van die moslims ben ik ook wel een beetje klaar mee. Laat die mensen eerst eens de misstanden vanuit de islamitische gemeenschap veroordelen in plaats van eke keer diescrieminasie te roepen.
Dat is dan een uitzondering op de regel.quote:Op zondag 1 november 2009 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam een poos geleden een man tegen, Marokkaans, boven de 80, die vertelde in heel moeilijk verstaanbaar Nederlands dat de Turkse en Marokkaanse jeugd er een potje van maakt. En hij zich er ook voor schaamde...
En dat voor een man van in de 80
quote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is dan een uitzondering op de regel.
Sukkel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef wise het volgende:
Wat is dit nou weer voor een nutteloze klacht?
Die gore ratten maken het er zelf naar om telkens zo in het licht te komen. En dan hier een beetje zielig te doen en hen te verdedigen
je bent zelf zo'n rat. Ik ruik het gewoonˇ˛
Alvast RIP voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef misteriks het volgende:
Ik wil nu niet zeiken, maar het eerste echt positieve dat moslims voor hun gastland gedaan hebben , moet ik nog meemaken... en ik denk dat zelf niet meer mee te maken
Dikke duim verhaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:18 schreef TeaserRay het volgende:
Aangezien ik erg van dönör houd ging ik een maand geleden ofzo in mijn woonplaats naar de Marokkaanse dönörboer. Sta netjes in de rij te wachten tot ik aan de beurt ben. Dringt er een of andere 19jarige Marokkan gewoon voor. Ik zeg er wat van krijg ik gewoon een grote bek.
Kom ik met mijn dönör buiten staat hij daar weer met al zijn vriendjes mij op te wachten. Een van zn matties slaat mijn broodje uit mn handen en de volgende spuwt mij vol in mijn gezicht. Dus die gast krijgt van mij een hoek. Was 's avonds laat in het centrum, politie overal, want altijd gekut in de stad. Dus die zagen dat van een afstandje en kwamen snel naderbij. Kon IK mee naar het bureau...
Ik ben een maand geleden verhuist, een vriendin van mij hielp mij en die zat bij mij in de auto met mijn tv, kleren, boeken de hele teringzooi...
Per ongeluk (lees: ECHT per ongeluk) snij ik met mijn auto de een of andere ongelukkige af. Ok sorry. Mijn fout. Maar ik sein ff met mijn pechlampen, als in: sorry, sorry, sorry.. en ik zwaai even naar die man..
Komen we op een kruising aan, haalt die auto mij net in.. stopt zn auto, stapt uit, rukt mijn deur open, sleurt mij de straat op, mijn vriendin politie bellen, gillen...
Begint die kerel mij gewoon op mijn bek te timmeren. Ik ben 190 en best breed, dus ik in het verweer. Er moesten voetgangers bijkomen om die gek van mij af te trekken.
BLIJKT?!?!?!?!
Die gast is een of andere debiele 40-er van Marokkaanse afkomst en begon te gillen...
DISSIMINATIE DISSIMINATIE DIE MAN STUREN IK MAROKKAAN HIJ HEKEL BUITENLANDERS!!!
Godverdegodverdomme...
Ik zal je zeggen: ik eet die godverdomde dönör niet meer al krijg ik geld toe...
en als de snor van zo'n pinguin in de fik staat tuf ik 'r niet eens in d'r gezicht.
Als zo'n gek ligt te verzuipen in het zwembad, dan spring ik er niet in.... ik gooi 'm een betonblok toe om vast te houden...
En WIJ ????? WIJ ????? wij zijn de slechteriken opeens... tja, daar zakt mijn broek van af...
Kun je ook nog iets anders dan generaliseren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:06 schreef Martinovibes het volgende:
De haat tegen moslims zal pas ophouden als ze zich gedragen
Als ze bijvoorbeeld hun spaargeld hier uitgeven IPV het op te potten en in het land van herkomst uitgeven ( dat gegeven zette een paar dagen geleden nog kwaad bloed bij van der Laan )
Als je kiest om Nederlander te worden dan draag je je steentje bij aan de NEDERLANDSE samenleving niet de Turkse of de Somalische of whatever.
Het is niet alleen de criminaliteit maar gewoon de algemene haat jegens Nederland en die is bij een meerderheid van de "Nederlandse " moslims aanwezig
En dus zeg ik..als het je niet zint dan rot je toch op........maar nee......de centjes he ...parasieten, dat zijn het!
Die zogenaamde positieve verhalen die altijd breeduit in de media komen, over de Marokkaan die het gemaakt heeft en dergelijke, dat zijn achteraf altij dikke duim verhalen. Dit soort verhalen kent iedere Nederlander die in de Randstad woont in zijn directe kennissenkring.quote:
Op dit forum kan ik het helaas niet bewijzen. Maar het is daadwerkelijk gebeurd.quote:
Denk niet dat de frontpage selecteerd op het feit dat het moslims zijn, maar meer op nieuwswaarde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Beste Fokkers,
Ik constateer dat de haat jegens moslims de laaste tijd enorm is toegenomen op Fok.
Er komt veel negatief nieuws over moslims op de frontpage.
quote:
Ik betreur het... Ik zal niet ontkennen dat sommige moslims verkeerde dingen doen, maar er zijn ook genoeg moslims die goede dingen doen. Daar hoor je op Fok helaas nooit iets over.
quote:
Het is jammer dat veel Fokkers alle moslims met radicale moslims associëren en alle moslims de schuld geven wat radicale moslims hebben gedaan. Het ergste is nog wel dat sommige mensen negatief over moslims beginnen in verschillende nieuwsberichten op de frontpage wat helemaal niets met moslims te maken heeft... Deze ontwikkeling baart me echt zorgen..
Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatschappij keren...
Ik praat het natuurlijk niet goed, haat met haat bestrijden is geen oplossing(zie Wilders![]()
)..
Dit is Fok!, Fok! is geen evenbeeld van de maatschappij.quote:
Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
Waarom worden moslims zo vernederd op de frontpage?
Als er iemand zijn verstand dient te gebruiken ben jij het wel. Hetgeen waar ik eigenlijk op wijs is dit:quote:Op zondag 1 november 2009 04:18 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.
Ik woon in een stadje waar heel veel marokkanen wonen en hier zijn vooral de jongere een groot probleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan gewoon een bange kneus die overal spoken ziet. ik ontken niet dat er marokkanen zijn die agressief reageren als je ze iets te lang aankijkt. maar dat geldt ook voor andere bevolkingsgroepen. ik woon al een paar jaar in de baarsjes in amsterdam, in een wijk met bijna alleen maar moslims, en ik heb nog nooit ruzie met iemand gehad om zo'n domme reden.
Dat is hetzelfde als roepen dat je een onmetelijke haat hebt jegens iedereen die blauwe ogen heeft, idioot! Alsof je ze allemaal kent. Heeft je moeder je nooit geleerd dat je ieder mens als een individu moet beoordelen en nooit hele groepen over 1 kam kunt scheren?quote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef RickoKun het volgende:
Klopt, ik heb een onmetelijke haat jegens moslims en marokkanen. Sterker nog, als er een nationale (of europese) rel uit zou breken om al het geloof te bannen uit Europa, dan ben ik zeker van de partij.
Laat er maar eentje komen die NIET iets van mij af pakt, maar iets teruggeeft.
Nee idioot... want ik weet waarom mensen die discrimineren klootzakken zijn... namelijk omdat ze discrimineren. Jij weet niet waarom Moslims/buitenlanders klootzakken zijn want die hebben niet een soortgelijke verboden overeenkomst. Snap je het nog? Of kun je zo ver niet denken?quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Als er iemand zijn verstand dient te gebruiken ben jij het wel. Hetgeen waar ik eigenlijk op wijs is dit:
Jij zegt in misschien niet exact de woorden, maar goed: mensen die discrimineren (mensen die verontwaardigt en beschadigt een hekel hebben aan alle buitenlanders) dat zij van hetzelfde laken een pak zijn als de terroristen en haatzaaiers uit het Midden-Oosten.
Dan maak je OOK een discriminerende veronderstelling..dom dom dom
Reken daar maar niet op, want in de regering zal hij nooit komen. NOOIT. Geen enkele partij wil met hem regeren, net als in Belgie is gebeurd met het VB. Dus je kunt stemmen wat je wilt op die potentiele Hitler, maar aan de macht komen kan hij alleen als de PVV in haar eentje meer dan 75 zetels krijgt. En zoveel domme mensen heeft Nederland niet, dus 75 zetels zullen ze nooit krijgen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef Fortitudo het volgende:
Ik hoop dat wilders meer dan 20 zetels krijgt en eens een keer wat doet aan de problemen doet in NL.
Ik stem trouwens niet op Wilders. Maar ik denk wel dat hij de man is om wat aan dit probleem te doen.
Helaas vrees is dat je met dat laatste de plank misslaat. Mensen durven juist te zeggen wat ze denken vanachter hun schermpje, wat ze eerder in een zekere zin eerlijker maakt. Men kan zeggen dat hij/zij 18 is ipv 45, of een foto plaatsen van een lekker stuk ter illustratie, maar men zal eerder juist opener zijn over een mening op internet. En hoe anoniemer, hoe eerlijker.quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denk niet dat de frontpage selecteerd op het feit dat het moslims zijn, maar meer op nieuwswaarde.
[..]
Er staan sowieso weinig positieve berichten, ongeacht geloofsovertuiging.
Slecht nieuws vinden mensen gewoonweg interessanter
[..]
Op Fok! vind je alle versies radicaler dan in het echte leven, er zitten hier meer vrouwenhaters, moslimhaters, kinderhaters, ouderenhaters enz.
Moslims zal je gewoonweg meer opvallen, maar de meeste reacties zullen toch puur om het rellen zijn.
[..]
Dit is Fok!, Fok! is geen evenbeeld van de maatschappij.
Nee, je redeneert verkeerd, als een persoon een misdrijf pleegt komt dat in de krant. "Een 29-jarige man slaat oma neer". Als het een Marokkaan betreft staat er "een 29-jarige Marokkaanse man slaat oma neer".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet! Al is het maar 5% die zich daarmee bezig houdt! Het zijn wel die Marokkanen die in de krant komen.
En we hebben allemaal kunnen zien wat voor "kwaliteitsinjectie" zo'n cordon sanitairequote:Op maandag 2 november 2009 04:01 schreef scanman1 het volgende:
Reken daar maar niet op, want in de regering zal hij nooit komen. NOOIT. Geen enkele partij wil met hem regeren, net als in Belgie is gebeurd met het VB. Dus je kunt stemmen wat je wilt op die potentiele Hitler, maar aan de macht komen kan hij alleen als de PVV in haar eentje meer dan 75 zetels krijgt. En zoveel domme mensen heeft Nederland niet, dus 75 zetels zullen ze nooit krijgen.
Schandalig dat het nog steeds in heel moeilijk verstaanbaar Nederlands moet. Dat mag hij onderhand toch wel onder de knie hebben op die leeftijd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam een poos geleden een man tegen, Marokkaans, boven de 80, die vertelde in heel moeilijk verstaanbaar Nederlands dat de Turkse en Marokkaanse jeugd er een potje van maakt. En hij zich er ook voor schaamde...
En dat voor een man van in de 80
Wat een heldenberichtquote:Op maandag 9 november 2009 01:30 schreef TeaserRay het volgende:
Als ik in Australië ga wonen, met mijn hele familie en ik neem het halve dorp mee en we nemen een buurt in Canberra over... (even ter illustratie) ...dan is er misschien nog niet zoveel aan de hand. Maar als ik dan het vertik Engels te leren en mijn gehele familie-vrienden-dorpelingen-groep ook. We slaan daar alle homo's, niet-Nederlanders, aboriginals en de hele mikmak op hun bek. We integreren niet.
50 jaren in de toekomst is er géén fuck veranderd... het enige wat wel anders is dat wij dood zijn, maar dat onze kinderen en kleinkinderen het stokje overnemen...
Deze groep mensen, vertikt het nog steeds fatsoenlijk Engels te praten. De groep slaat nog steeds alle inlanders, anderdenkenden etc op de bek...
WEET JE WAT ZE DAAR DAN ZULLEN DENKEN EN ZEGGEN???
![]()
Je raadt het al... alle Nederlanders zijn kut ze deugen niet en ze zijn agressief. Twee wel ingeburgerde Nederlandse Australiërs zullen het dan voor de hele clan opnemen, de politiek ingaan en maar blijven hameren: "we zijn NIET allemaal zo, we doen ons best, jullie zijn een stelletje achterlijke racisten".![]()
De Australiërs in dit kleine verhaaltje zullen dan tegen elkaar en die twee gasten zeggen: "fuck op naar je eigen land, je kent de taal niet, de kent de cultuur niet, jullie eten alleen maar kaas, we moeten die godverdomde klompen niet meer en neem als tyfustulpen maar weer mee."![]()
De Nederlands-Australische reactie daar weer op: "Godverdomme, we hebben een paspoort van Australië, dus jullie moeten jullie bekken dicht houden."![]()
Het terechte weerwoord: "Steek dat paspoortmaar tussen jullie billetjes, en stik in die kaas van jullie."
Dat verdomde paspoort wat die gasten hebben en wat hun vervolgens zogenaamd Nederland maakt... (weer even terug naar de realiteit) ...dat zegt geen fuck. Wat je Nederlander maakt en het recht geeft hier te vertoeven en generatie op generatie hier in te burgeren, dat is, in grote lijnen onze cultuur volgen, Religie daargelaten... en dat wat men eet... maar je leert de TAAL, je GEDRAAGT je, je doet normaal... En je volgt een cursus normen en waarden... plus niet onbelangrijk: niet iedereen die terecht een hekel heeft aan Marokkanen of Moslims is een racist. Het heeft niets met ras, religie, of kleur te maken...
Het heeft te maken met het FEIT dat die haatbaarden er een potje van maken en de boel voor zichzelf verpesten. Daar dragen wij nauwelijks aan bij. Als ik over straat loop spuug ik niet standaard een moslim in zijn gezicht... maar het is mij meermaals overkomen...
Ik ga juist genieten als straks die PVV stemmers uitermate gefrustreerd raken als hun 'held' de meese zetels wint en toch niet in de regering komt. Dat wordt dikke pret hier. Wel jammer dat hij dan een aaige vinger in de pap krijgt in de oppositie, maar ach... je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
En we hebben allemaal kunnen zien wat voor "kwaliteitsinjectie" zo'n cordon sanitairevoor de belgische regering geweest is. Als BakEllende&Co. hun (huis)werk nou goed hadden gedaan had je niet zo uitgebreid hoeven te janken om waterstofperoxidekoppie
Mensen die zo'n generaliserend bericht plaatsenquote:
voorspelling:quote:Op maandag 9 november 2009 01:30 schreef TeaserRay het volgende:
Als ik in Australië ga wonen, met mijn hele familie en ik neem het halve dorp mee en we nemen een buurt in Canberra over... (even ter illustratie) ...dan is er misschien nog niet zoveel aan de hand. Maar als ik dan het vertik Engels te leren en mijn gehele familie-vrienden-dorpelingen-groep ook. We slaan daar alle homo's, niet-Nederlanders, aboriginals en de hele mikmak op hun bek. We integreren niet.
50 jaren in de toekomst is er géén fuck veranderd... het enige wat wel anders is dat wij dood zijn, maar dat onze kinderen en kleinkinderen het stokje overnemen...
Deze groep mensen, vertikt het nog steeds fatsoenlijk Engels te praten. De groep slaat nog steeds alle inlanders, anderdenkenden etc op de bek...
![]()
Je raadt het al... alle Nederlanders zijn kut ze deugen niet en ze zijn agressief. Twee wel ingeburgerde Nederlandse Australiërs zullen het dan voor de hele clan opnemen, de politiek ingaan en maar blijven hameren: "we zijn NIET allemaal zo, we doen ons best, jullie zijn een stelletje achterlijke racisten".![]()
De Australiërs in dit kleine verhaaltje zullen dan tegen elkaar en die twee gasten zeggen: "fuck op naar je eigen land, je kent de taal niet, de kent de cultuur niet, jullie eten alleen maar kaas, we moeten die godverdomde klompen niet meer en neem als tyfustulpen maar weer mee."![]()
De Nederlands-Australische reactie daar weer op: "Godverdomme, we hebben een paspoort van Australië, dus jullie moeten jullie bekken dicht houden."![]()
Het terechte weerwoord: "Steek dat paspoortmaar tussen jullie billetjes, en stik in die kaas van jullie."
Dat verdomde paspoort wat die gasten hebben en wat hun vervolgens zogenaamd Nederland maakt... (weer even terug naar de realiteit) ...dat zegt geen fuck. Wat je Nederlander maakt en het recht geeft hier te vertoeven en generatie op generatie hier in te burgeren, dat is, in grote lijnen onze cultuur volgen, Religie daargelaten... en dat wat men eet... maar je leert de TAAL, je GEDRAAGT je, je doet normaal... En je volgt een cursus normen en waarden... plus niet onbelangrijk: niet iedereen die terecht een hekel heeft aan Marokkanen of Moslims is een racist. Het heeft niets met ras, religie, of kleur te maken...
Het heeft te maken met het FEIT dat die haatbaarden er een potje van maken en de boel voor zichzelf verpesten. Daar dragen wij nauwelijks aan bij. Als ik over straat loop spuug ik niet standaard een moslim in zijn gezicht... maar het is mij meermaals overkomen...
Kwaliteitspostquote:Op maandag 9 november 2009 01:30 schreef TeaserRay het volgende:
![]()
Zelden zo'n slechte cartoon gezien. Lijkt wel Han Pekel met die dikke bolle kopquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef player-boy het volgende:
PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV PVV
[ afbeelding ]
maw, je bent trots op het feit dat de nederlandse regering straks mss een nog logger en besluitelozer bagger-orgaan gaat worden dan dat zij nu al is, omwille van het uithangen van de "verstandige antifascist" die te benauwd is om op lange tenen te trappen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:41 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik ga juist genieten als straks die PVV stemmers uitermate gefrustreerd raken als hun 'held' de meese zetels wint en toch niet in de regering komt. Dat wordt dikke pret hier. Wel jammer dat hij dan een aaige vinger in de pap krijgt in de oppositie, maar ach... je kunt niet alles hebben.
En gezeik op de huidige regering hou je altijd als het in het land en in de wereld niet zo goed gaat. Dan is altijd iemand de klos en dat lijkt nu de PvdA te worden. Maar ik denk dat ze gewoon weer in de regering komen na de volgende verkiezingen. Kan haast niet anders, want een regering met de PVV is dus ondenkbaar.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:03 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Haat tegen moslims ? Wat is dat nou weer voor stigmatisering ?
Er wordt rechtvaardige kritiek geuit op criminele jongeren die hun afkomst als zondebok gebruiken en vervolgens zitten te janken dat ze gediscrimineerd worden ?
Wat heeft dat met haat te maken ? En ik maar denken dat dat realsime is.
...Zat ik er effe naast zeg.![]()
Only in NL
Ik denk niet dat die jongeren hun achtergrond als zondebok gebruiken, daar worden ze van beticht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:03 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Haat tegen moslims ? Wat is dat nou weer voor stigmatisering ?
Er wordt rechtvaardige kritiek geuit op criminele jongeren die hun afkomst als zondebok gebruiken en vervolgens zitten te janken dat ze gediscrimineerd worden ?
Wat heeft dat met haat te maken ? En ik maar denken dat dat realsime is.
...Zat ik er effe naast zeg.![]()
Only in NL
Daar worden ze van betichtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:30 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die jongeren hun achtergrond als zondebok gebruiken, daar worden ze van beticht.
Die jongeren zeggen niet: ik ben moslim dus mag ik crimineel zijn. of ik ben marokkaan dus ik mag crimineel zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |