abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74256992
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:04 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Alsof Volendam het leeuwendeel van het PVV-electoraat is wou je zeggen ? Maar dan nog, je kan ze moeilijk kwalijk nemen als ze niet willen dat towelhead-fanbois en halve-dollar-wannabees toestanden ook hun kant opkomen.
Ik denk in tegenstelling tot jou dat de meerderheid van PVV-stemmers helemaal niet tot ervaringsracisten behoren, natuurlijk wel een deel, ik denk dat het voor een groot deel ignoracisten (MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!) zijn en voor een deel gastverwarringsracisten.

Het blijft natuurlijk ook kwalijk om een ervaringsracist te zijn, het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:09:57 #177
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74257047
Ooit keek een blanke Nederlander ook wel een beetje vies naar me, ALLE NEDERLANDERS TERUG NAAR HOLLAND WAAR DAT OOK MOGE LIGGGEE!11!! SE HEBBEN HET DAAR MAAR DE HELE TIJD OVER NOU DAAR IS SCHIPHOLL!!!!11!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:12:01 #178
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_74257114
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:

[..]

ervaringsracisten
ignoracisten
gastverwarringsracisten
het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.

U bent een idioot.
Niet onderbouwd, slechts een feit.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_74257175
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef smegmanus het volgende:

[..]

U bent een idioot.
Niet onderbouwd, slechts een feit.
Ik vraag mij af hoeveel belang ik moet hechten aan de mening van een user met de volgende signature: "AIDS, gods wapen tegen negers.".
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:16:25 #180
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_74257222
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik vraag mij af hoeveel belang ik moet hechten aan de mening van een user met de volgende signature: "AIDS, gods wapen tegen negers.".
Ga belang hechten.
Dan win je nog eens wat.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:20:36 #181
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74257321
Vet goede tekst... moet ik eerlijk zeggen
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Meh7 het volgende:

Ervaringsracisme
Deze ervaringen zijn reëel en je erover beklagen is niet racistisch. Daaruit concluderen dat de moslims of de migranten zo zijn of doen, is wel racistisch. Dit ervaringsracisme is het moeilijkst te bestrijden. Deze mensen zijn best goed geïnformeerd, alleen hebben ze reële negatieve ervaringen. Hier helpt eerder erkenning en bestrijding van hun problemen, gecombineerd met positieve ervaringen.

Mijn allerbeste vriend in de wereld is een neger... twee vrienden van mij (nog steeds) Daoed en Masoed ken ik al mijn hele leven, we gaan 1x in de mnd stappen en 1x in de mnd squashen. Als jullie dit lezen LOVE U.

Maar racisme is een kutwoord voor mensen die (zoals ik) nooit een moslim een strobreed in de weg gelegd hebben. En nog steeds niet doen (afgezien van FOK).

Ik zou nooit zeggen dat die gasten geen belasting betalen ofzo, want deden ze dat niet, dan krijgen ze echt wel op hun flikker...

Maar de agressie, man. Gewoon duivels

Ik loop dagelijks over straat neem de tram enz. en loop me met mijn eigen zaken te bemoeien, Ipod in mijn hoofd lekker meeneuriën. Krijg ik om de stomste redenen het altijd aan de stok met die gasten.

Vorige week zaterdag, sta in het winkelcentrum, met een peuk in mijn bek, op mijn zakken te kloppen naar een aansteker.. komt er een man naar mij toe.. kan van alle nationaliteiten zijn maar was duidelijk Midden-Oosters. Vraagt ie: "heb je een vuurtje?", ik zeg: "wag ff, zit net zelf te zoeken, komt eraan". Kan mij op zo'n moment geen reet schelen wie het is, hoe hij heet, waar hij vandaan komt. Relaxte dude denk ik.

Zegt ie: "hey ga je net doen alsof je geen vuur hebt?", ik dus: "wat?"
"Je doet alsof je geen vuur hebt he? Heb je een hekel aan allochtonen ofso?", dus ik: "Pardon?"
Hij begint weg te lopen en laat nog even horen: "racist!"

KLOOTZAK

en dat gebeurd dagelijks. Zoiets zou nooit gebeuren als ik een dikke kerel tegenkom in exact dezelfde situatie, dat ie dan vraagt: "ik krijg geen vuur he? want ik ben volgend jou te dik."

WTF

Waarom eigenlijk???

En ik uit een beetje dit soort dingen, en dan gaat die ALI ILLIGALI een beetje doen van: "niet zo praten he, want dat is racistisch bedoeld...

DRIEWERF WTF & VIJFMAAL GODVER pontificale hoeren, kontdraaiers, wij zijn niet de racisten!!!

JULLIE, stelletje Fascistische Neo-Arabnazi's Zo steek 'm maar in je reet...
Life's often a bitch, cherish your bitch
pi_74257363
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk in tegenstelling tot jou dat de meerderheid van PVV-stemmers helemaal niet tot ervaringsracisten behoren, natuurlijk wel een deel, ik denk dat het voor een groot deel ignoracisten (MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!) zijn en voor een deel gastverwarringsracisten.
Had ik jou niet eens eerder verteld dat het grootste deel bestaat uit laag- tot middelbaar opgeleiden van 1 tot 2 generaties ouder? Althans, dat heb ik ooit eens in zo'n praatprogramma (NOVA, netwerk, je kent ze wel) voorbij zien komen. En met uitzondering van de allerlaagst opgeleiden zijn dat niet je typsiche "MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!"-schreeuwerds.
quote:
Het blijft natuurlijk ook kwalijk om een ervaringsracist te zijn, het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.
FOUT: dat is en blijft bevooroordeeld, maar daarmee niet automagisch racisme. Dr is een overlap omdat nationaliteit meespeelt, maar racisme houdt ook dat men bepaalde groepen bij voorbaat minderwaardig acht op basis van raciale/genetische (voor zover die bestaan en er überhaupt zoveel aan toe te schrijven valt ) verschillen. Vervang mocro's door de gabbers van 10-15 jaar gelden en je hebt ruwweg hetzelfde verhaal, met als grote verschil dat het toen wel salonfähig bij links was.
pi_74257520
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:22 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Had ik jou niet eens eerder verteld dat het grootste deel bestaat uit laag- tot middelbaar opgeleiden van 1 tot 2 generaties ouder? Althans, dat heb ik ooit eens in zo'n praatprogramma (NOVA, netwerk, je kent ze wel) voorbij zien komen. En met uitzondering van de allerlaagst opgeleiden zijn dat niet je typsiche "MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!"-schreeuwerds.
Moet je eens op telegraaf.nl de comments gaan lezen, mensen die overal moslims bij halen en als enige oplossing op alle problemen Geert zien. "STEMP PVV" sluiten ze dan mee af.
quote:
FOUT: dat is en blijft bevooroordeeld, maar daarmee niet automagisch racisme. Dr is een overlap omdat nationaliteit meespeelt, maar racisme houdt ook dat men bepaalde groepen bij voorbaat minderwaardig acht op basis van raciale/genetische (voor zover die bestaan en er überhaupt zoveel aan toe te schrijven valt ) verschillen.
Maar dit is ook bij voorbaat. Negatieve persoonlijke ervaringen toeschrijven aan een heel ras, is "bij voorbaat". Je kent immers niet de gehele groep (niet eens de meerderheid, niet eens een minderheid).
quote:
Vervang mocro's door de gabbers van 10-15 jaar gelden en je hebt ruwweg hetzelfde verhaal, met als grote verschil dat het toen wel salonfähig bij links was.
Gabbers zijn een sub-groep binnen bevolkingsgroepen, niet te vergelijken met een algemene bevolkingsgroep.
pi_74259216
hoax de fp bestaat niet
pi_74259407
Ik heb geen problemen met de Islam, ik heb problemen met ALLE Marokkaanse jongens onder de 25 (en veel Turkse)
:U
pi_74259531
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef yasunni_ het volgende:
Ik heb geen problemen met de Islam, ik heb problemen met ALLE Marokkaanse jongens onder de 25 (en veel Turkse)
Als jij zoveel problemen hebt, ligt het misschien aan jezelf?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:46:10 #187
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_74259545
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals die in de VS beleefd wordt. Gooi liever alles op tafel dan dat alle gevoelens verborgen blijven.
pi_74259631
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals die in de VS beleefd wordt. Gooi liever alles op tafel dan dat alle gevoelens verborgen blijven.
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals we die in Nederland kennen. Zaai haat en je wordt vervolgd (zie: Wilders).
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:50:12 #189
144262 thewishmaster
pi_74259691
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals we die in Nederland kennen. Zaai haat en je wordt vervolgd (zie: Wilders).
Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:51:40 #190
248844 Bowlingbal
pi_74259736
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.
Dit kom ik verdomme elke week wel weer tegen op FOK.

Er zijn al meerdere imams uitgezet om hun uitspraken.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:52:30 #191
144262 thewishmaster
pi_74259769
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dit kom ik verdomme elke week wel weer tegen op FOK.

Er zijn al meerdere imams uitgezet om hun uitspraken.
Die haatzaaier uit die moskee in Den Haag zit nog steeds in het zadel.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:54:05 #192
248844 Bowlingbal
pi_74259821
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Nou en, punt was dat je liegt met je 'er is nog nooit een imam veroordeeld'.
- Donald Love
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:58:49 #193
261499 Ali53J
Iedereen is belangrijk
pi_74260001
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

De grootste haatzaaier zit in de Tweede Kamer. Ik hoef de naam niet te noemen....
pi_74260306
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Meh7 het volgende:
Moet je eens op telegraaf.nl de comments gaan lezen, mensen die overal moslims bij halen en als enige oplossing op alle problemen Geert zien. "STEMP PVV" sluiten ze dan mee af.
Dan noem je ook gelijk een van de afvoerputjes van het nl. internet op, en het internet brengt het meest primitieve in de mens naar boven. Zie maroc.nl voor voorbeeldjes aan de andere kant.
quote:
Maar dit is ook bij voorbaat. Negatieve persoonlijke ervaringen toeschrijven aan een heel ras, is "bij voorbaat". Je kent immers niet de gehele groep (niet eens de meerderheid, niet eens een minderheid).
Sinds wanneer zijn nationaliteit of religie raciale eigenschappen ? Ik weet dat je die vraag vaker gehoord hebt, maar je haalt hier de motieven erachter wel door elkaar. Bij racisme is er sprake van een inherente overtuiging van minderwaardigheid van andere rassen, onafhankelijk van hoe de persoon in kwestie in elkaar steekt of eerdere ervaringen met leden uit die groep. Bij bevooroordeeldheid staan juist de laatste centraal.
quote:
Gabbers zijn een sub-groep binnen bevolkingsgroepen, niet te vergelijken met een algemene bevolkingsgroep.
Toendertijd waren ze groot genoeg om als bevolkingsgroep gezien te kunnen worden, en speelde hetzelfde soort problemen met die groep.
pi_74260589
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die mensen zaaien ook haat ja, maar wij hebben de westerse beschaving en wij staan boven zulke dingen.
Alleen omdat iemand iets tegen jou doet is geen reden om precies hetzelfde terug te doen. Integendeel.
Je moet jezelf niet verlagen tot het niveau van je vijand, je moet boven hem staan.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_74269077
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Die mensen zaaien ook haat ja, maar wij hebben de westerse beschaving en wij staan boven zulke dingen.
Alleen omdat iemand iets tegen jou doet is geen reden om precies hetzelfde terug te doen. Integendeel.
Je moet jezelf niet verlagen tot het niveau van je vijand, je moet boven hem staan.
Dat is het probleem met die naieve types die alles wat Wilders roept geweldig vinden. Ze hebben niet door dat ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als die extreme moslims. Die extreme moslims zijn tuig en de mensen die alle moslims over 1 kam scheren zijn ook tuig. De wereld moet beschermd worden tegen beide gestoorde groepen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 1 november 2009 @ 04:09:11 #197
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74269481
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Dat is het probleem met die naieve types die alles wat Wilders roept geweldig vinden. Ze hebben niet door dat ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als die extreme moslims. Die extreme moslims zijn tuig en de mensen die alle moslims over 1 kam scheren zijn ook tuig. De wereld moet beschermd worden tegen beide gestoorde groepen.
Hey niet-toffe nu discrimineer jij. Mensen die anderen discrimineren scheer jij over een kam met zelfmoordterroristen...

WIE IS ER NOU GEK??? Jij of jouw moeder?
Life's often a bitch, cherish your bitch
  zondag 1 november 2009 @ 04:16:49 #198
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74269534
TS = ALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _!
Deathlift or Die.
pi_74269554
quote:
Op zondag 1 november 2009 04:09 schreef TeaserRay het volgende:

[..]

Hey niet-toffe nu discrimineer jij. Mensen die anderen discrimineren scheer jij over een kam met zelfmoordterroristen...

WIE IS ER NOU GEK??? Jij of jouw moeder?
Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_74269593
quote:
Op zondag 1 november 2009 04:18 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.
Zit je hier ook al te huilen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')