Ik denk in tegenstelling tot jou dat de meerderheid van PVV-stemmers helemaal niet tot ervaringsracisten behoren, natuurlijk wel een deel, ik denk dat het voor een groot deel ignoracisten (MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!) zijn en voor een deel gastverwarringsracisten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:04 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Alsof Volendam het leeuwendeel van het PVV-electoraat is wou je zeggen![]()
? Maar dan nog, je kan ze moeilijk kwalijk nemen als ze niet willen dat towelhead-fanbois en halve-dollar-wannabees toestanden ook hun kant opkomen.
U bent een idioot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
ervaringsracisten
ignoracisten
gastverwarringsracisten
het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.
Ik vraag mij af hoeveel belang ik moet hechten aan de mening van een user met de volgende signature: "AIDS, gods wapen tegen negers.".quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
U bent een idioot.
Niet onderbouwd, slechts een feit.
Ga belang hechten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel belang ik moet hechten aan de mening van een user met de volgende signature: "AIDS, gods wapen tegen negers.".
Mijn allerbeste vriend in de wereld is een neger... twee vrienden van mij (nog steeds) Daoed en Masoed ken ik al mijn hele leven, we gaan 1x in de mnd stappen en 1x in de mnd squashen. Als jullie dit lezen LOVE U.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Meh7 het volgende:
Ervaringsracisme
Deze ervaringen zijn reëel en je erover beklagen is niet racistisch. Daaruit concluderen dat de moslims of de migranten zo zijn of doen, is wel racistisch. Dit ervaringsracisme is het moeilijkst te bestrijden. Deze mensen zijn best goed geïnformeerd, alleen hebben ze reële negatieve ervaringen. Hier helpt eerder erkenning en bestrijding van hun problemen, gecombineerd met positieve ervaringen.
Had ik jou niet eens eerder verteld dat het grootste deel bestaat uit laag- tot middelbaar opgeleiden van 1 tot 2 generaties ouder? Althans, dat heb ik ooit eens in zo'n praatprogramma (NOVA, netwerk, je kent ze wel) voorbij zien komen. En met uitzondering van de allerlaagst opgeleiden zijn dat niet je typsiche "MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!"-schreeuwerds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk in tegenstelling tot jou dat de meerderheid van PVV-stemmers helemaal niet tot ervaringsracisten behoren, natuurlijk wel een deel, ik denk dat het voor een groot deel ignoracisten (MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!) zijn en voor een deel gastverwarringsracisten.
FOUT: dat is en blijft bevooroordeeld, maar daarmee niet automagisch racisme. Dr is een overlap omdat nationaliteit meespeelt, maar racisme houdt ook dat men bepaalde groepen bij voorbaat minderwaardig acht op basis van raciale/genetische (voor zover die bestaan en er überhaupt zoveel aan toe te schrijven valtquote:Het blijft natuurlijk ook kwalijk om een ervaringsracist te zijn, het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.
Moet je eens op telegraaf.nl de comments gaan lezen, mensen die overal moslims bij halen en als enige oplossing op alle problemen Geert zien. "STEMP PVV" sluiten ze dan mee af.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:22 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Had ik jou niet eens eerder verteld dat het grootste deel bestaat uit laag- tot middelbaar opgeleiden van 1 tot 2 generaties ouder? Althans, dat heb ik ooit eens in zo'n praatprogramma (NOVA, netwerk, je kent ze wel) voorbij zien komen. En met uitzondering van de allerlaagst opgeleiden zijn dat niet je typsiche "MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!"-schreeuwerds.
Maar dit is ook bij voorbaat. Negatieve persoonlijke ervaringen toeschrijven aan een heel ras, is "bij voorbaat". Je kent immers niet de gehele groep (niet eens de meerderheid, niet eens een minderheid).quote:FOUT: dat is en blijft bevooroordeeld, maar daarmee niet automagisch racisme. Dr is een overlap omdat nationaliteit meespeelt, maar racisme houdt ook dat men bepaalde groepen bij voorbaat minderwaardig acht op basis van raciale/genetische (voor zover die bestaan en er überhaupt zoveel aan toe te schrijven valt) verschillen.
Gabbers zijn een sub-groep binnen bevolkingsgroepen, niet te vergelijken met een algemene bevolkingsgroep.quote:Vervang mocro's door de gabbers van 10-15 jaar gelden en je hebt ruwweg hetzelfde verhaal, met als grote verschil dat het toen wel salonfähig bij links was.
Als jij zoveel problemen hebt, ligt het misschien aan jezelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef yasunni_ het volgende:
Ik heb geen problemen met de Islam, ik heb problemen met ALLE Marokkaanse jongens onder de 25 (en veel Turkse)
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals we die in Nederland kennen. Zaai haat en je wordt vervolgd (zie: Wilders).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals die in de VS beleefd wordt. Gooi liever alles op tafel dan dat alle gevoelens verborgen blijven.
Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals we die in Nederland kennen. Zaai haat en je wordt vervolgd (zie: Wilders).
Dit kom ik verdomme elke week wel weer tegen op FOK.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.
Die haatzaaier uit die moskee in Den Haag zit nog steeds in het zadel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dit kom ik verdomme elke week wel weer tegen op FOK.
Er zijn al meerdere imams uitgezet om hun uitspraken.
Nou en, punt was dat je liegt met je 'er is nog nooit een imam veroordeeld'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die haatzaaier uit die moskee in Den Haag zit nog steeds in het zadel.
De grootste haatzaaier zit in de Tweede Kamer. Ik hoef de naam niet te noemen....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die haatzaaier uit die moskee in Den Haag zit nog steeds in het zadel.
Dan noem je ook gelijk een van de afvoerputjes van het nl. internet op, en het internet brengt het meest primitieve in de mens naar boven. Zie maroc.nl voor voorbeeldjes aan de andere kant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Meh7 het volgende:
Moet je eens op telegraaf.nl de comments gaan lezen, mensen die overal moslims bij halen en als enige oplossing op alle problemen Geert zien. "STEMP PVV" sluiten ze dan mee af.
Sinds wanneer zijn nationaliteit of religie raciale eigenschappenquote:Maar dit is ook bij voorbaat. Negatieve persoonlijke ervaringen toeschrijven aan een heel ras, is "bij voorbaat". Je kent immers niet de gehele groep (niet eens de meerderheid, niet eens een minderheid).
Toendertijd waren ze groot genoeg om als bevolkingsgroep gezien te kunnen worden, en speelde hetzelfde soort problemen met die groep.quote:Gabbers zijn een sub-groep binnen bevolkingsgroepen, niet te vergelijken met een algemene bevolkingsgroep.
Die mensen zaaien ook haat ja, maar wij hebben de westerse beschaving en wij staan boven zulke dingen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.
Dat is het probleem met die naieve types die alles wat Wilders roept geweldig vinden. Ze hebben niet door dat ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als die extreme moslims. Die extreme moslims zijn tuig en de mensen die alle moslims over 1 kam scheren zijn ook tuig. De wereld moet beschermd worden tegen beide gestoorde groepen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Die mensen zaaien ook haat ja, maar wij hebben de westerse beschaving en wij staan boven zulke dingen.
Alleen omdat iemand iets tegen jou doet is geen reden om precies hetzelfde terug te doen. Integendeel.
Je moet jezelf niet verlagen tot het niveau van je vijand, je moet boven hem staan.
Hey niet-toffe nu discrimineer jij. Mensen die anderen discrimineren scheer jij over een kam met zelfmoordterroristen...quote:Op zondag 1 november 2009 03:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met die naieve types die alles wat Wilders roept geweldig vinden. Ze hebben niet door dat ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als die extreme moslims. Die extreme moslims zijn tuig en de mensen die alle moslims over 1 kam scheren zijn ook tuig. De wereld moet beschermd worden tegen beide gestoorde groepen.
Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.quote:Op zondag 1 november 2009 04:09 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Hey niet-toffe nu discrimineer jij. Mensen die anderen discrimineren scheer jij over een kam met zelfmoordterroristen...
WIE IS ER NOU GEK??? Jij of jouw moeder?
Zit je hier ook al te huilenquote:Op zondag 1 november 2009 04:18 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |