abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:24:59 #151
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74246863
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:

Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatschappij keren...

doen ze toch sowieso al
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_74246918
Over andere religies is dit precies hetzelfde, ontrechte klacht.
pi_74247021
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 04:27 schreef scanman1 het volgende:
We zullen het zien bij de volgende verkiezingen. Ik denk dat echt veel mensen serieus aan emigratie beginnen te denken als de PVV de grootste gaat worden in dit land en dan krijgt Wilders echt wat hij juist niet wil: dat meer en meer Nederlanders dit land verlaten en dat er dus meer en meer allochtonen overblijven. Hij kan daar dus wel eens zelf voornamelijk schuld aan zijn.
Ik ken diverse hoge ambtenaren op het Stopera(Stadhuis, Amsterdam) die er zo overdenken, net zoals vele leraren in het onderwijs. Ik pak mijn biezen ook trouwens
No great idea in its beginning can ever be within the law. How can it be within the law? The law is stationary. The law is fixed. The law is a chariot wheel which binds us all regardless of conditions or place or time.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:18:45 #154
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74247808
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:18 schreef Demon-X het volgende:
meen je dat nou serieus Teaserray?
wtf voorn debielen wonen er wel niet in jouw buurt zeg, k schrok me echt van dat verhaal

ik weet dat er een groep van aso is maar ZO erg Oo

dan verbaasd het me dan geert wilders onze grootste rechtse boeman is
m'schien tijd om wat amerikaanse rednecks in te huren

over dat maroc.nl ding trouwens, moet je nou perse een account maken om uberhaubt reacties te lezen
moet je zeker een arabische puzzel invullen voor activatie
Niet bij mij in de buurt, dank je voor de reply btw, de geiteneuker die mij in mijn gezicht spuwde kwam ik tegen in het centrum van de stad waar ik woon; de andere gek ergens anders, beiden helemaal niet in de buurt waar ik toen woonde of nu woon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef Rbhp het volgende:
Misschien verhuizen uit die pauperbuurten waar jullie wonen? Ik heb alleen maar last van schijtende poedels.
de buurt waar ik woon valt mee, 's avonds een beetje hangjongeren, beetje blowen meer niet, kan ik wel hebben, lig ik niet wakker van, maar je gewoon uit je auto rukken?!?!?! WTF ik ben nog kwaad!
Life's often a bitch, cherish your bitch
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:27:43 #155
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74247946
Wat is dat toch steeds met dat politiek correcte gedoe man...
Slappe ouwehoerderij.. datist. Uiteraard ga ik mee, stiekem iedereen die de TS post, volgens mij dat IDD NIET IEDEREEN zo is, nee...
Niet ALLE homoos zijn kwijleballen (twee van mijn beste matties zijn zo gay als een duif en vet cool, toch moeten die gasten zich niet aanstellen met die roze boten in de grachten van A*Dam .
Niet alle Nederlanders zijn kaaskoppen (ik heb en vriend, die NL is vet coole gast), sommige lusten ook hagelslag
Niet alle belgen zijn dom, ik ben er een paar tegengekomen, die zijn nóg dommer
Sommige Marokkaanse vrouwen hebben géén snor, die scheren zich elke ochtend...
Sommige Marokkaanse jongeren hebben géén bomgordel om, die dragen jeans (ik ken er één Achmed)
En niet alle vaders huwelijken hun dochter uit, die laten het aan hun zonen over...
'nuff said
en WTF is dat bidden 5x per dag ???
GEINTJE jongens sommigen zijn cool, maar de andere 80% wil ons dood hebben; ik stel voor om uit veiligheidsoverwegingen die gasten minstens te mijden
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:38:38 #156
261499 Ali53J
Iedereen is belangrijk
pi_74253444
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:18 schreef TeaserRay het volgende:
Aangezien ik erg van dönör houd ging ik een maand geleden ofzo in mijn woonplaats naar de Marokkaanse dönörboer. Sta netjes in de rij te wachten tot ik aan de beurt ben. Dringt er een of andere 19jarige Marokkan gewoon voor. Ik zeg er wat van krijg ik gewoon een grote bek.
Kom ik met mijn dönör buiten staat hij daar weer met al zijn vriendjes mij op te wachten. Een van zn matties slaat mijn broodje uit mn handen en de volgende spuwt mij vol in mijn gezicht. Dus die gast krijgt van mij een hoek. Was 's avonds laat in het centrum, politie overal, want altijd gekut in de stad. Dus die zagen dat van een afstandje en kwamen snel naderbij. Kon IK mee naar het bureau...
Ik ben een maand geleden verhuist, een vriendin van mij hielp mij en die zat bij mij in de auto met mijn tv, kleren, boeken de hele teringzooi...
Per ongeluk (lees: ECHT per ongeluk) snij ik met mijn auto de een of andere ongelukkige af. Ok sorry. Mijn fout. Maar ik sein ff met mijn pechlampen, als in: sorry, sorry, sorry.. en ik zwaai even naar die man..
Komen we op een kruising aan, haalt die auto mij net in.. stopt zn auto, stapt uit, rukt mijn deur open, sleurt mij de straat op, mijn vriendin politie bellen, gillen...
Begint die kerel mij gewoon op mijn bek te timmeren. Ik ben 190 en best breed, dus ik in het verweer. Er moesten voetgangers bijkomen om die gek van mij af te trekken.
BLIJKT?!?!?!?!
Die gast is een of andere debiele 40-er van Marokkaanse afkomst en begon te gillen...
DISSIMINATIE DISSIMINATIE DIE MAN STUREN IK MAROKKAAN HIJ HEKEL BUITENLANDERS!!!
Godverdegodverdomme...
Ik zal je zeggen: ik eet die godverdomde dönör niet meer al krijg ik geld toe...
en als de snor van zo'n pinguin in de fik staat tuf ik 'r niet eens in d'r gezicht.
Als zo'n gek ligt te verzuipen in het zwembad, dan spring ik er niet in.... ik gooi 'm een betonblok toe om vast te houden...
En WIJ ????? WIJ ????? wij zijn de slechteriken opeens... tja, daar zakt mijn broek van af...
Dat zijn nare gebeurtenissen . Maar goed, daar kan je alle Marokkanen niet op afrekenen. Je moet iedere Marokkaan per individu behandelen, anders ben je racistisch bezig .
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:46:46 #157
261499 Ali53J
Iedereen is belangrijk
pi_74253624
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Voorbeelden please. Dan praten we verder.

Voorbeelden van slechte dingen lijken me vanzelfsprekend.
Marokkanen hebben hier het vuile werk gedaan waar de Nederlands zich te goed voor voelden .
Marokkaanse soldaten hebben Nederland geholpen in de Tweede Wereldoorlog. En nu zijn veel Nederlands ons liever kwijt dan rijk? Stelletje ondankbare honden....
Zo kan ik nog wel even door gaan...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali53J op 31-10-2009 17:33:34 ]
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:07:52 #158
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74254072
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:46 schreef Ali53J het volgende:

[..]

Marokkanen hebben hier het vuile werk gedaan waar de Nederlands zich te goed voor voelden .
Marokkaanse soldaten hebben Nederland geholpen in de Tweede Wereldoorlog. En nu zijn veel Nederlands ons liever kwijt dan rijk? Stelletje ondakbare honden....
Zo kan ik nog wel even door gaan...
In de jaren 50 en 60 zijn er 20 000 marokkanen als GASTRARBEIDERS uit marokko gehaald.
Die hebben inderdaad hard werk gedaan net als miljoenen nederlanders. Dit was echter voor tijdelijk bedoelt, maar in de Olie crisis van 1973 gingen de kakkerlakken GASTARBEIDERS niet meer weg.
Sinds toen is er geen ene marokkaan gehaalt.
En sindsdien heeft er ook geen een marokkaan vies werk gedaan of hard gewerkt. Want de GASTARBEIDERS hadden de uitkering gevonden.
Als jij niet 1 van die 20 000 gastarbeiders bent heb jij geen recht van spreken over hard of vies werk.
Jezus zij met ons!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:24:37 #159
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74254473
Heen-en-weer-slap-gelul...

Moslims zijn lief vs. moslims zijn kwaadaardig .

Waarom blijven we allemaal in het greenpeace-vegetariër-geitenwollensokken-GroenLinks-ikhouVANiedereen-geneuzel steken...

Realistisch gesproken, maak ik net even in één keer een einde aan dit gesprek, vanzelfsprekend..
Net zo realistisch is het dat moslims ons dood willen, de andere 20% wil met rust gelaten worden. Voor beiden heb ik een oplossing:
De harige moordenaars opzouten ; de andere 20% weest WELKOM en geniet hier van je vrijheid

Maar de eindeloze discussie over TOLERANTIE WTF, man. Nu even voor alle redelijkheid: ik hoorde op mijn opleidingen, in de buurten waar ik opgroeide niet anders dan dat Nederlanders racisten zijn
Dat was in de eerste instantie helemaal niet zo, niet voor MIJ. Als onbenul van 12 kwam ik op de middelbare school voor het eerst in grote concentraties allochtone (meeste moslims) jongens en meiden tegen.
Geen cliché's met hoofddoeken. Maar toen ik met gym een keer de snelste was met atletiek en dus Mohammed (je verzint het niet, maar het is toch zo) werd door mij verslagen en werd tweede. Arme Mohammed. Na schooltijd wachtte hij mij op (in dit geval alleen) en sloeg mij verrot . Ik wou dat ik won, maar goed. Toen ik naar de rector ging... o ho, hij gaat klikken bij de meester o ho
En de rector, zoals hem betaamde pakte die jongen aan omdat ik hechtingen had in mijn kin van het pak slaag dat ik gehad heb van 'm. En wat zei die flikker toen? Raad 's....

HIJ DEED HET... HIJ IS EEN RACIST...

Mensen............................. !!!!!!! Zo worden GODVERDOMME racisten GEMAAKT, hallo wakker worden NEDERLAND!!!

Nederlanders waren in de jaren 50 & 60 dolblij dat er mensen waren die vuilnisman, loodgieter, fabrieksarbeider wilden worden, zo hoefden wij niet meer de vuile klusjes op te knappen. KIJK DAT HEBBEN WIJ aan ONSZELF te danken. Dank u wel...

Maar geef een marokkaan een klap op z'n bek en je bent een racist (misschien zelfs echt wel), slaat een Marokkaan mij op m'n bek dan noemen we het RUZIE. Kijk ik een van die gasten aan tijdens het shoppen in A*Dam dan kan ik een klap krijgen + de opmerking dat ik een racist ben. Als ik ergens loop en ze roepen lelijke kutnederlander, dan is het ineens weer vrijheid van menigsuiting.

wanneer houdt het eens een keer op...

En sommige mensen voor hun op de bres staan FIJN. Maar doe dat 's ff voor mensen die bij je in de straat wonen en iedere dag die wietlucht ruiken, hangjongeren onder het keukenraam hebben staan en niet meer veilig de straat op kunnen omdat ze andere een lege glazen fles naar hun harsens gesmeten krijgen
En O WEE als ik iets zeg over hangjongeren, bij mij in de buurt JA ZIJN HET ALLEEN MAAR moslims JA en wat dan nog? Dat is toch wat mijn ogen zien, en wat mijn hersens registreren. FEITEN!!!
Geen vooroordelen FEITEN.
Ja ook hollandsche jongens doen kutdingen, maar dat zijn onze kinderen, die kun je niet het land uitzetten. Maar helaas die moorddadige klootzakken ook niet. AMEN
Ik zeg doeg tegen ALLAH en z'n kinderen

[ Bericht 17% gewijzigd door TeaserRay op 31-10-2009 16:41:59 ]
pi_74254580
godskolere wat een tekst
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:35:46 #161
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74254724
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
godskolere wat een tekst
Allemachtig.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74254871
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef TeaserRay het volgende:
Mensen............................. !!!!!!! Zo worden GODVERDOMME racisten GEMAAKT, hallo wakker worden NEDERLAND!!!
OPEN JE OGEN!!!!1111 DE MOSLIMS GAAN HET HIER OVERNEMEN11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OVER 10 JAAR LOPE WE HIER ALLEMAAL MET BURKA'S111!!!!!!!!!! STEMP PVV OF ANDERS BEN JE EEN VERRADER111!!!!!!!!!!!!
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:56:22 #163
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74255231
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:42 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

OPEN JE OGEN!!!!1111 DE MOSLIMS GAAN HET HIER OVERNEMEN11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OVER 10 JAAR LOPE WE HIER ALLEMAAL MET BURKA'S111!!!!!!!!!! STEMP PVV OF ANDERS BEN JE EEN VERRADER111!!!!!!!!!!!!
IK ZEG AMEN, BROEDER
pi_74255332
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef TeaserRay het volgende:

[..]

IK ZEG AMEN, BROEDER
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:16:45 #165
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_74255769
Ik kan goed begrijpen dat TS en andere moslims het goed zat zijn, dat zij bekritiseerd worden om wat anderen doen.

Je moet je ook afvragen wat het voor zin heeft. Als ik een moslim aanval op wat iemand anders heeft gedaan, zal hij zich beledigd voelen en zich verdedigen, of zelfs terug aanvallen. Wat hebben we dan bereikt? Precies, helemaal niks.

Mensen die het niet goed doen in de samenleving (criminelen bijvoorbeeld) moeten hard worden aangepakt. Harder dan nu in Nederland het geval is. Dit geldt voor zowel moslims als voor alle anderen. Zo pak je de juiste mensen, zorg je dat de 'slechte groep moslims' minder invloed krijgt, zodat iedereen daar van kan profiteren en de algehele sfeer beter wordt.

Zelfde geldt voor zaken als uitkeringen. Gewoon geen uitkering geven als daar niet een hele goede reden voor is. Laat mensen hun eigen boontjes doppen en dan krijgen ze vanzelf meer verantwoordelijkheidsgevoel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:37:55 #166
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74256279
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef TeaserRay het volgende:
Wat is dat toch steeds met dat politiek correcte gedoe man...
Slappe ouwehoerderij.. datist. Uiteraard ga ik mee, stiekem iedereen die de TS post, volgens mij dat IDD NIET IEDEREEN zo is, nee...
Niet ALLE homoos zijn kwijleballen (twee van mijn beste matties zijn zo gay als een duif en vet cool, toch moeten die gasten zich niet aanstellen met die roze boten in de grachten van A*Dam .
Niet alle Nederlanders zijn kaaskoppen (ik heb en vriend, die NL is vet coole gast), sommige lusten ook hagelslag
Niet alle belgen zijn dom, ik ben er een paar tegengekomen, die zijn nóg dommer
Sommige Marokkaanse vrouwen hebben géén snor, die scheren zich elke ochtend...
Sommige Marokkaanse jongeren hebben géén bomgordel om, die dragen jeans (ik ken er één Achmed)
En niet alle vaders huwelijken hun dochter uit, die laten het aan hun zonen over...
'nuff said
en WTF is dat bidden 5x per dag ???
GEINTJE jongens sommigen zijn cool, maar de andere 80% wil ons dood hebben; ik stel voor om uit veiligheidsoverwegingen die gasten minstens te mijden
Ik moest lachen
maar verder sla je gewoon de spijkert op z'n kop
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:40:12 #167
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_74256332

Wir mussen die Moslims ausrotten!
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_74256380
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Standaard boring lefty knee-jerk reactie van kastnazi-doctrine en zeiken op de vorm ipv inhoud ;') . Maarreh, wat snappen jullie niet aan de kern van zijn verhaal, "ZO worden racisten gemaakt". Of zijn jullie nog steeds overtuigd van de "waarheid" van het dogma dat het labeltje racist tegelijk met de CITO-score en aansluitend VMBO-advies wordt uitgedeeld ?
pi_74256491
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:40 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]

Wir mussen die Moslims ausrotten!
Nee hoor, enkel goed op hun plaats zetten is IMHO voldoende
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:51:35 #170
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74256562
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nou begin eens te vertellen over de goede dingen dan...wij luisteren wel
AMEN
pi_74256608
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:42 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Standaard boring lefty knee-jerk reactie van kastnazi-doctrine en zeiken op de vorm ipv inhoud ;') . Maarreh, wat snappen jullie niet aan de kern van zijn verhaal, "ZO worden racisten gemaakt". Of zijn jullie nog steeds overtuigd van de "waarheid" van het dogma dat het labeltje racist tegelijk met de CITO-score en aansluitend VMBO-advies wordt uitgedeeld ?
quote:
Ignoracisme
Het gemakkelijkst te bestrijden is ignoracisme: racisme gebaseerd op feitelijke onjuistheden. Zoals: ‘Ik houd mijn hart vast als er een islamitische partij komt. Die krijgt dan de meerderheid en dan kunnen we het shaken.’ Of: ‘Het gros van de moslims dat hier komt, is uitgehuwelijkt.’

Hiertegen zijn informatiecampagnes raadzaam, die duidelijk maken dat moslims in Nederland een kleine minderheid zijn, en dat hoogstens een kwart wordt uitgehuwelijkt (vrom.nl).

Gastverwarringsracisme
De tweede soort, gastverwarringsracisme, is ook gebaseerd op een feitelijk misverstand: dat veel nieuwe Nederlanders hier te gast zijn. Wie zich misdraagt, moet weg, is de redenering, want ‘je mag de geboden gastvrijheid niet misbruiken’. Deze mensen weten blijkbaar niet dat de meeste nieuwe Nederlanders geen gast, maar medeburger zijn.

Pragmatische racisten
Ten derde zijn er pragmatische racisten, die eigenlijk alle criminelen en etters weg willen hebben, ongeacht etnische afkomst, maar zich om pragmatische redenen beperken tot wie in hun visie uitgezet kunnen worden. ‘Nederlanders die zich misdragen moeten worden aangepakt, zeker. Maar die kun je het land niet uitzetten. Maar zo’n jongen met een negroïde uiterlijk die een winkel berooft, wel.’

Blinde-haatracisme
Tegen de vierde soort, blinde-haatracisme, helpt informatie niet. Het gaat om blinde haat tegen een bevolkingsgroep, ongeacht wat deze doet of zegt. Zelfs als deze het toonbeeld is van de hardwerkende Nederlander. ‘Ik reken niet af bij een kassa waar een hoofddoekje zit. Ik heb meegemaakt dat er bij de Jumbo vijf moslims met een hoofddoek zaten en één Hindoestaan. Bij die Hindoestaan stond een rij van vijftig mensen. Ik zeg tegen die manager: ‘We zijn een christelijk gereformeerde gemeente. Mensen zijn hier niet van gediend.

Achter deze haat gaat vast groot leed en frustratie schuil over heel andere dingen. De man die dit zegt, is een chronisch zieke WAO’er, wiens ouders zouden zijn gestorven door medische fouten. Hier helpen eerder begrip en ontwarring. Inderdaad allemaal heel akelig, maar niet de schuld van immigranten.

Er zijn ook PVV-stemmers die deze vier vormen van racisme weerzinwekkend vinden. Dat zijn vaker mensen die eerder links of soms VVD stemden, terwijl de aanhangers van de eerste drie standpunten vaker van conservatief rechts komen. ‘Het gaat mij niet om bevolkingsgroepen, ik wil gewoon dat iedereen in Nederland zich correct gedraagt’, is een typerende uitspraak voor deze groep. Vervolgens komt men met concrete, soms systematische negatieve ervaringen met nieuwe Nederlanders die zich niet gedroegen. Reële ervaringen van overlast en criminaliteit.

Marokkaans-Nederlandse jongens die een shagje vroegen, en toen ze het niet kregen in iemands nek spuugden. Antillianen in de wijk ‘die de hele tijd op straat hingen. Zeiken tegen winkels aan. Feesten, keiharde muziek. De politie kwam nooit als je ze belde.’ Of: ‘In het verzorgingshuis waar ik werk, zijn veel inbraken. Helaas, allemaal Marokkaanse mensen.’ Vrouwen die op straat voor kankerhoer worden uitgemaakt.

Ervaringsracisme
Deze ervaringen zijn reëel en je erover beklagen is niet racistisch. Daaruit concluderen dat de moslims of de migranten zo zijn of doen, is wel racistisch. Dit ervaringsracisme is het moeilijkst te bestrijden. Deze mensen zijn best goed geïnformeerd, alleen hebben ze reële negatieve ervaringen. Hier helpt eerder erkenning en bestrijding van hun problemen, gecombineerd met positieve ervaringen.

http://extra.volkskrant.n(...)e_valt_te_bestrijden
pi_74256717
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

Ik ga zelfs zover te stellen dat het gros van de PVV-stemmers ervarings"racisten" zijn.
pi_74256741
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Ik ga zelfs zover te stellen dat het gros van de PVV-stemmers ervarings"racisten" zijn.
Vooral die in Volendam zeker?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:59:01 #174
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_74256784
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Whehehehehe.
Hehehehe.
Hehehe.
Hehe,
He.

Tijd voor bami.
pi_74256921
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:57 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Vooral die in Volendam zeker?
Alsof Volendam het leeuwendeel van het PVV-electoraat is wou je zeggen ? Maar dan nog, je kan ze moeilijk kwalijk nemen als ze niet willen dat towelhead-fanbois en halve-dollar-wannabees toestanden ook hun kant opkomen.

Zo jammer dit, had je ein-de-lijk eens een heel goeie quoot aangehaald, moet je het weer verpesten met zo'n linkse onderbuik one-liner .
pi_74256992
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:04 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Alsof Volendam het leeuwendeel van het PVV-electoraat is wou je zeggen ? Maar dan nog, je kan ze moeilijk kwalijk nemen als ze niet willen dat towelhead-fanbois en halve-dollar-wannabees toestanden ook hun kant opkomen.
Ik denk in tegenstelling tot jou dat de meerderheid van PVV-stemmers helemaal niet tot ervaringsracisten behoren, natuurlijk wel een deel, ik denk dat het voor een groot deel ignoracisten (MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!) zijn en voor een deel gastverwarringsracisten.

Het blijft natuurlijk ook kwalijk om een ervaringsracist te zijn, het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:09:57 #177
248844 Bowlingbal
pi_74257047
Ooit keek een blanke Nederlander ook wel een beetje vies naar me, ALLE NEDERLANDERS TERUG NAAR HOLLAND WAAR DAT OOK MOGE LIGGGEE!11!! SE HEBBEN HET DAAR MAAR DE HELE TIJD OVER NOU DAAR IS SCHIPHOLL!!!!11!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:12:01 #178
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_74257114
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:

[..]

ervaringsracisten
ignoracisten
gastverwarringsracisten
het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.

U bent een idioot.
Niet onderbouwd, slechts een feit.
pi_74257175
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef smegmanus het volgende:

[..]

U bent een idioot.
Niet onderbouwd, slechts een feit.
Ik vraag mij af hoeveel belang ik moet hechten aan de mening van een user met de volgende signature: "AIDS, gods wapen tegen negers.".
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:16:25 #180
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_74257222
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik vraag mij af hoeveel belang ik moet hechten aan de mening van een user met de volgende signature: "AIDS, gods wapen tegen negers.".
Ga belang hechten.
Dan win je nog eens wat.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:20:36 #181
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74257321
Vet goede tekst... moet ik eerlijk zeggen
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Meh7 het volgende:

Ervaringsracisme
Deze ervaringen zijn reëel en je erover beklagen is niet racistisch. Daaruit concluderen dat de moslims of de migranten zo zijn of doen, is wel racistisch. Dit ervaringsracisme is het moeilijkst te bestrijden. Deze mensen zijn best goed geïnformeerd, alleen hebben ze reële negatieve ervaringen. Hier helpt eerder erkenning en bestrijding van hun problemen, gecombineerd met positieve ervaringen.

Mijn allerbeste vriend in de wereld is een neger... twee vrienden van mij (nog steeds) Daoed en Masoed ken ik al mijn hele leven, we gaan 1x in de mnd stappen en 1x in de mnd squashen. Als jullie dit lezen LOVE U.

Maar racisme is een kutwoord voor mensen die (zoals ik) nooit een moslim een strobreed in de weg gelegd hebben. En nog steeds niet doen (afgezien van FOK).

Ik zou nooit zeggen dat die gasten geen belasting betalen ofzo, want deden ze dat niet, dan krijgen ze echt wel op hun flikker...

Maar de agressie, man. Gewoon duivels

Ik loop dagelijks over straat neem de tram enz. en loop me met mijn eigen zaken te bemoeien, Ipod in mijn hoofd lekker meeneuriën. Krijg ik om de stomste redenen het altijd aan de stok met die gasten.

Vorige week zaterdag, sta in het winkelcentrum, met een peuk in mijn bek, op mijn zakken te kloppen naar een aansteker.. komt er een man naar mij toe.. kan van alle nationaliteiten zijn maar was duidelijk Midden-Oosters. Vraagt ie: "heb je een vuurtje?", ik zeg: "wag ff, zit net zelf te zoeken, komt eraan". Kan mij op zo'n moment geen reet schelen wie het is, hoe hij heet, waar hij vandaan komt. Relaxte dude denk ik.

Zegt ie: "hey ga je net doen alsof je geen vuur hebt?", ik dus: "wat?"
"Je doet alsof je geen vuur hebt he? Heb je een hekel aan allochtonen ofso?", dus ik: "Pardon?"
Hij begint weg te lopen en laat nog even horen: "racist!"

KLOOTZAK

en dat gebeurd dagelijks. Zoiets zou nooit gebeuren als ik een dikke kerel tegenkom in exact dezelfde situatie, dat ie dan vraagt: "ik krijg geen vuur he? want ik ben volgend jou te dik."

WTF

Waarom eigenlijk???

En ik uit een beetje dit soort dingen, en dan gaat die ALI ILLIGALI een beetje doen van: "niet zo praten he, want dat is racistisch bedoeld...

DRIEWERF WTF & VIJFMAAL GODVER pontificale hoeren, kontdraaiers, wij zijn niet de racisten!!!

JULLIE, stelletje Fascistische Neo-Arabnazi's Zo steek 'm maar in je reet...
pi_74257363
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk in tegenstelling tot jou dat de meerderheid van PVV-stemmers helemaal niet tot ervaringsracisten behoren, natuurlijk wel een deel, ik denk dat het voor een groot deel ignoracisten (MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!) zijn en voor een deel gastverwarringsracisten.
Had ik jou niet eens eerder verteld dat het grootste deel bestaat uit laag- tot middelbaar opgeleiden van 1 tot 2 generaties ouder? Althans, dat heb ik ooit eens in zo'n praatprogramma (NOVA, netwerk, je kent ze wel) voorbij zien komen. En met uitzondering van de allerlaagst opgeleiden zijn dat niet je typsiche "MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!"-schreeuwerds.
quote:
Het blijft natuurlijk ook kwalijk om een ervaringsracist te zijn, het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.
FOUT: dat is en blijft bevooroordeeld, maar daarmee niet automagisch racisme. Dr is een overlap omdat nationaliteit meespeelt, maar racisme houdt ook dat men bepaalde groepen bij voorbaat minderwaardig acht op basis van raciale/genetische (voor zover die bestaan en er überhaupt zoveel aan toe te schrijven valt ) verschillen. Vervang mocro's door de gabbers van 10-15 jaar gelden en je hebt ruwweg hetzelfde verhaal, met als grote verschil dat het toen wel salonfähig bij links was.
pi_74257520
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:22 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Had ik jou niet eens eerder verteld dat het grootste deel bestaat uit laag- tot middelbaar opgeleiden van 1 tot 2 generaties ouder? Althans, dat heb ik ooit eens in zo'n praatprogramma (NOVA, netwerk, je kent ze wel) voorbij zien komen. En met uitzondering van de allerlaagst opgeleiden zijn dat niet je typsiche "MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!"-schreeuwerds.
Moet je eens op telegraaf.nl de comments gaan lezen, mensen die overal moslims bij halen en als enige oplossing op alle problemen Geert zien. "STEMP PVV" sluiten ze dan mee af.
quote:
FOUT: dat is en blijft bevooroordeeld, maar daarmee niet automagisch racisme. Dr is een overlap omdat nationaliteit meespeelt, maar racisme houdt ook dat men bepaalde groepen bij voorbaat minderwaardig acht op basis van raciale/genetische (voor zover die bestaan en er überhaupt zoveel aan toe te schrijven valt ) verschillen.
Maar dit is ook bij voorbaat. Negatieve persoonlijke ervaringen toeschrijven aan een heel ras, is "bij voorbaat". Je kent immers niet de gehele groep (niet eens de meerderheid, niet eens een minderheid).
quote:
Vervang mocro's door de gabbers van 10-15 jaar gelden en je hebt ruwweg hetzelfde verhaal, met als grote verschil dat het toen wel salonfähig bij links was.
Gabbers zijn een sub-groep binnen bevolkingsgroepen, niet te vergelijken met een algemene bevolkingsgroep.
pi_74259216
hoax de fp bestaat niet
pi_74259407
Ik heb geen problemen met de Islam, ik heb problemen met ALLE Marokkaanse jongens onder de 25 (en veel Turkse)
:U
pi_74259531
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef yasunni_ het volgende:
Ik heb geen problemen met de Islam, ik heb problemen met ALLE Marokkaanse jongens onder de 25 (en veel Turkse)
Als jij zoveel problemen hebt, ligt het misschien aan jezelf?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:46:10 #187
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_74259545
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals die in de VS beleefd wordt. Gooi liever alles op tafel dan dat alle gevoelens verborgen blijven.
pi_74259631
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals die in de VS beleefd wordt. Gooi liever alles op tafel dan dat alle gevoelens verborgen blijven.
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals we die in Nederland kennen. Zaai haat en je wordt vervolgd (zie: Wilders).
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:50:12 #189
144262 thewishmaster
pi_74259691
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals we die in Nederland kennen. Zaai haat en je wordt vervolgd (zie: Wilders).
Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:51:40 #190
248844 Bowlingbal
pi_74259736
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.
Dit kom ik verdomme elke week wel weer tegen op FOK.

Er zijn al meerdere imams uitgezet om hun uitspraken.
- Donald Love
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:52:30 #191
144262 thewishmaster
pi_74259769
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dit kom ik verdomme elke week wel weer tegen op FOK.

Er zijn al meerdere imams uitgezet om hun uitspraken.
Die haatzaaier uit die moskee in Den Haag zit nog steeds in het zadel.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:54:05 #192
248844 Bowlingbal
pi_74259821
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Nou en, punt was dat je liegt met je 'er is nog nooit een imam veroordeeld'.
- Donald Love
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:58:49 #193
261499 Ali53J
Iedereen is belangrijk
pi_74260001
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

De grootste haatzaaier zit in de Tweede Kamer. Ik hoef de naam niet te noemen....
pi_74260306
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Meh7 het volgende:
Moet je eens op telegraaf.nl de comments gaan lezen, mensen die overal moslims bij halen en als enige oplossing op alle problemen Geert zien. "STEMP PVV" sluiten ze dan mee af.
Dan noem je ook gelijk een van de afvoerputjes van het nl. internet op, en het internet brengt het meest primitieve in de mens naar boven. Zie maroc.nl voor voorbeeldjes aan de andere kant.
quote:
Maar dit is ook bij voorbaat. Negatieve persoonlijke ervaringen toeschrijven aan een heel ras, is "bij voorbaat". Je kent immers niet de gehele groep (niet eens de meerderheid, niet eens een minderheid).
Sinds wanneer zijn nationaliteit of religie raciale eigenschappen ? Ik weet dat je die vraag vaker gehoord hebt, maar je haalt hier de motieven erachter wel door elkaar. Bij racisme is er sprake van een inherente overtuiging van minderwaardigheid van andere rassen, onafhankelijk van hoe de persoon in kwestie in elkaar steekt of eerdere ervaringen met leden uit die groep. Bij bevooroordeeldheid staan juist de laatste centraal.
quote:
Gabbers zijn een sub-groep binnen bevolkingsgroepen, niet te vergelijken met een algemene bevolkingsgroep.
Toendertijd waren ze groot genoeg om als bevolkingsgroep gezien te kunnen worden, en speelde hetzelfde soort problemen met die groep.
pi_74260589
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die mensen zaaien ook haat ja, maar wij hebben de westerse beschaving en wij staan boven zulke dingen.
Alleen omdat iemand iets tegen jou doet is geen reden om precies hetzelfde terug te doen. Integendeel.
Je moet jezelf niet verlagen tot het niveau van je vijand, je moet boven hem staan.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_74269077
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Die mensen zaaien ook haat ja, maar wij hebben de westerse beschaving en wij staan boven zulke dingen.
Alleen omdat iemand iets tegen jou doet is geen reden om precies hetzelfde terug te doen. Integendeel.
Je moet jezelf niet verlagen tot het niveau van je vijand, je moet boven hem staan.
Dat is het probleem met die naieve types die alles wat Wilders roept geweldig vinden. Ze hebben niet door dat ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als die extreme moslims. Die extreme moslims zijn tuig en de mensen die alle moslims over 1 kam scheren zijn ook tuig. De wereld moet beschermd worden tegen beide gestoorde groepen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 1 november 2009 @ 04:09:11 #197
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74269481
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Dat is het probleem met die naieve types die alles wat Wilders roept geweldig vinden. Ze hebben niet door dat ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als die extreme moslims. Die extreme moslims zijn tuig en de mensen die alle moslims over 1 kam scheren zijn ook tuig. De wereld moet beschermd worden tegen beide gestoorde groepen.
Hey niet-toffe nu discrimineer jij. Mensen die anderen discrimineren scheer jij over een kam met zelfmoordterroristen...

WIE IS ER NOU GEK??? Jij of jouw moeder?
  zondag 1 november 2009 @ 04:16:49 #198
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74269534
TS = ALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _!
Deathlift or Die.
pi_74269554
quote:
Op zondag 1 november 2009 04:09 schreef TeaserRay het volgende:

[..]

Hey niet-toffe nu discrimineer jij. Mensen die anderen discrimineren scheer jij over een kam met zelfmoordterroristen...

WIE IS ER NOU GEK??? Jij of jouw moeder?
Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_74269593
quote:
Op zondag 1 november 2009 04:18 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.
Zit je hier ook al te huilen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')