quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatschappij keren...
Ik ken diverse hoge ambtenaren op het Stopera(Stadhuis, Amsterdam) die er zo overdenken, net zoals vele leraren in het onderwijs. Ik pak mijn biezen ook trouwensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:27 schreef scanman1 het volgende:
We zullen het zien bij de volgende verkiezingen. Ik denk dat echt veel mensen serieus aan emigratie beginnen te denken als de PVV de grootste gaat worden in dit land en dan krijgt Wilders echt wat hij juist niet wil: dat meer en meer Nederlanders dit land verlaten en dat er dus meer en meer allochtonen overblijven. Hij kan daar dus wel eens zelf voornamelijk schuld aan zijn.
Niet bij mij in de buurt, dank je voor de reply btw, de geiteneuker die mij in mijn gezicht spuwde kwam ik tegen in het centrum van de stad waar ik woon; de andere gek ergens anders, beiden helemaal niet in de buurt waar ik toen woonde of nu woonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:18 schreef Demon-X het volgende:
meen je dat nou serieus Teaserray?
wtf voorn debielen wonen er wel niet in jouw buurt zeg, k schrok me echt van dat verhaal
ik weet dat er een groep van aso is maar ZO erg Oo
dan verbaasd het me dan geert wilders onze grootste rechtse boeman is
m'schien tijd om wat amerikaanse rednecks in te huren
over dat maroc.nl ding trouwens, moet je nou perse een account maken om uberhaubt reacties te lezen
moet je zeker een arabische puzzel invullen voor activatie
de buurt waar ik woon valt mee, 's avonds een beetje hangjongeren, beetje blowen meer niet, kan ik wel hebben, lig ik niet wakker van, maar je gewoon uit je auto rukken?!?!?! WTF ik ben nog kwaad!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef Rbhp het volgende:
Misschien verhuizen uit die pauperbuurten waar jullie wonen? Ik heb alleen maar last van schijtende poedels.
Dat zijn nare gebeurtenissenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:18 schreef TeaserRay het volgende:
Aangezien ik erg van dönör houd ging ik een maand geleden ofzo in mijn woonplaats naar de Marokkaanse dönörboer. Sta netjes in de rij te wachten tot ik aan de beurt ben. Dringt er een of andere 19jarige Marokkan gewoon voor. Ik zeg er wat van krijg ik gewoon een grote bek.
Kom ik met mijn dönör buiten staat hij daar weer met al zijn vriendjes mij op te wachten. Een van zn matties slaat mijn broodje uit mn handen en de volgende spuwt mij vol in mijn gezicht. Dus die gast krijgt van mij een hoek. Was 's avonds laat in het centrum, politie overal, want altijd gekut in de stad. Dus die zagen dat van een afstandje en kwamen snel naderbij. Kon IK mee naar het bureau...
Ik ben een maand geleden verhuist, een vriendin van mij hielp mij en die zat bij mij in de auto met mijn tv, kleren, boeken de hele teringzooi...
Per ongeluk (lees: ECHT per ongeluk) snij ik met mijn auto de een of andere ongelukkige af. Ok sorry. Mijn fout. Maar ik sein ff met mijn pechlampen, als in: sorry, sorry, sorry.. en ik zwaai even naar die man..
Komen we op een kruising aan, haalt die auto mij net in.. stopt zn auto, stapt uit, rukt mijn deur open, sleurt mij de straat op, mijn vriendin politie bellen, gillen...
Begint die kerel mij gewoon op mijn bek te timmeren. Ik ben 190 en best breed, dus ik in het verweer. Er moesten voetgangers bijkomen om die gek van mij af te trekken.
BLIJKT?!?!?!?!
Die gast is een of andere debiele 40-er van Marokkaanse afkomst en begon te gillen...
DISSIMINATIE DISSIMINATIE DIE MAN STUREN IK MAROKKAAN HIJ HEKEL BUITENLANDERS!!!
Godverdegodverdomme...
Ik zal je zeggen: ik eet die godverdomde dönör niet meer al krijg ik geld toe...
en als de snor van zo'n pinguin in de fik staat tuf ik 'r niet eens in d'r gezicht.
Als zo'n gek ligt te verzuipen in het zwembad, dan spring ik er niet in.... ik gooi 'm een betonblok toe om vast te houden...
En WIJ ????? WIJ ????? wij zijn de slechteriken opeens... tja, daar zakt mijn broek van af...
Marokkanen hebben hier het vuile werk gedaan waar de Nederlands zich te goed voor voeldenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Voorbeelden please. Dan praten we verder.
Voorbeelden van slechte dingen lijken me vanzelfsprekend.
In de jaren 50 en 60 zijn er 20 000 marokkanen als GASTRARBEIDERS uit marokko gehaald.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:46 schreef Ali53J het volgende:
[..]
Marokkanen hebben hier het vuile werk gedaan waar de Nederlands zich te goed voor voelden.
Marokkaanse soldaten hebben Nederland geholpen in de Tweede Wereldoorlog. En nu zijn veel Nederlands ons liever kwijt dan rijk? Stelletje ondakbare honden....![]()
Zo kan ik nog wel even door gaan...
Allemachtig.quote:
OPEN JE OGEN!!!!1111 DE MOSLIMS GAAN HET HIER OVERNEMEN11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OVER 10 JAAR LOPE WE HIER ALLEMAAL MET BURKA'S111!!!!!!!!!! STEMP PVV OF ANDERS BEN JE EEN VERRADER111!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef TeaserRay het volgende:
Mensen............................. !!!!!!! Zo worden GODVERDOMME racisten GEMAAKT, hallo wakker worden NEDERLAND!!!
IK ZEG AMEN, BROEDERquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:42 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN!!!!1111 DE MOSLIMS GAAN HET HIER OVERNEMEN11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OVER 10 JAAR LOPE WE HIER ALLEMAAL MET BURKA'S111!!!!!!!!!! STEMP PVV OF ANDERS BEN JE EEN VERRADER111!!!!!!!!!!!!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef TeaserRay het volgende:
Wat is dat toch steeds met dat politiek correcte gedoe man...![]()
Slappe ouwehoerderij.. datist. Uiteraard ga ik mee, stiekem iedereen die de TS post, volgens mij dat IDD NIET IEDEREEN zo is, nee...
Niet ALLE homoos zijn kwijleballen (twee van mijn beste matties zijn zo gay als een duifen vet cool, toch moeten die gasten zich niet aanstellen met die roze boten in de grachten van A*Dam
.
Niet alle Nederlanders zijn kaaskoppen (ik heb en vriend, die NL is vet coole gast), sommige lusten ook hagelslag
Niet alle belgen zijn dom, ik ben er een paar tegengekomen, die zijn nóg dommer
Sommige Marokkaanse vrouwen hebben géén snor, die scheren zich elke ochtend...
Sommige Marokkaanse jongeren hebben géén bomgordel om, die dragen jeans (ik ken er één Achmed)
En niet alle vaders huwelijken hun dochter uit, die laten het aan hun zonen over...
'nuff said
en WTF is dat bidden 5x per dag ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEINTJE jongens sommigen zijn cool, maar de andere 80% wil ons dood hebben; ik stel voor om uit veiligheidsoverwegingen die gasten minstens te mijden
Standaard boring lefty knee-jerk reactie van kastnazi-doctrine en zeiken op de vorm ipv inhoud ;') . Maarreh, wat snappen jullie niet aan de kern van zijn verhaal, "ZO worden racisten gemaakt". Of zijn jullie nog steeds overtuigd van de "waarheid" van het dogma dat het labeltje racist tegelijk met de CITO-score en aansluitend VMBO-advies wordt uitgedeeldquote:
Nee hoor, enkel goed op hun plaats zetten is IMHO voldoendequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:40 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Wir mussen die Moslims ausrotten!
AMENquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou begin eens te vertellen over de goede dingen dan...wij luisteren wel
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:42 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Standaard boring lefty knee-jerk reactie van kastnazi-doctrine en zeiken op de vorm ipv inhoud ;') . Maarreh, wat snappen jullie niet aan de kern van zijn verhaal, "ZO worden racisten gemaakt". Of zijn jullie nog steeds overtuigd van de "waarheid" van het dogma dat het labeltje racist tegelijk met de CITO-score en aansluitend VMBO-advies wordt uitgedeeld?
quote:Ignoracisme
Het gemakkelijkst te bestrijden is ignoracisme: racisme gebaseerd op feitelijke onjuistheden. Zoals: ‘Ik houd mijn hart vast als er een islamitische partij komt. Die krijgt dan de meerderheid en dan kunnen we het shaken.’ Of: ‘Het gros van de moslims dat hier komt, is uitgehuwelijkt.’
Hiertegen zijn informatiecampagnes raadzaam, die duidelijk maken dat moslims in Nederland een kleine minderheid zijn, en dat hoogstens een kwart wordt uitgehuwelijkt (vrom.nl).
Gastverwarringsracisme
De tweede soort, gastverwarringsracisme, is ook gebaseerd op een feitelijk misverstand: dat veel nieuwe Nederlanders hier te gast zijn. Wie zich misdraagt, moet weg, is de redenering, want ‘je mag de geboden gastvrijheid niet misbruiken’. Deze mensen weten blijkbaar niet dat de meeste nieuwe Nederlanders geen gast, maar medeburger zijn.
Pragmatische racisten
Ten derde zijn er pragmatische racisten, die eigenlijk alle criminelen en etters weg willen hebben, ongeacht etnische afkomst, maar zich om pragmatische redenen beperken tot wie in hun visie uitgezet kunnen worden. ‘Nederlanders die zich misdragen moeten worden aangepakt, zeker. Maar die kun je het land niet uitzetten. Maar zo’n jongen met een negroïde uiterlijk die een winkel berooft, wel.’
Blinde-haatracisme
Tegen de vierde soort, blinde-haatracisme, helpt informatie niet. Het gaat om blinde haat tegen een bevolkingsgroep, ongeacht wat deze doet of zegt. Zelfs als deze het toonbeeld is van de hardwerkende Nederlander. ‘Ik reken niet af bij een kassa waar een hoofddoekje zit. Ik heb meegemaakt dat er bij de Jumbo vijf moslims met een hoofddoek zaten en één Hindoestaan. Bij die Hindoestaan stond een rij van vijftig mensen. Ik zeg tegen die manager: ‘We zijn een christelijk gereformeerde gemeente. Mensen zijn hier niet van gediend.
Achter deze haat gaat vast groot leed en frustratie schuil over heel andere dingen. De man die dit zegt, is een chronisch zieke WAO’er, wiens ouders zouden zijn gestorven door medische fouten. Hier helpen eerder begrip en ontwarring. Inderdaad allemaal heel akelig, maar niet de schuld van immigranten.
Er zijn ook PVV-stemmers die deze vier vormen van racisme weerzinwekkend vinden. Dat zijn vaker mensen die eerder links of soms VVD stemden, terwijl de aanhangers van de eerste drie standpunten vaker van conservatief rechts komen. ‘Het gaat mij niet om bevolkingsgroepen, ik wil gewoon dat iedereen in Nederland zich correct gedraagt’, is een typerende uitspraak voor deze groep. Vervolgens komt men met concrete, soms systematische negatieve ervaringen met nieuwe Nederlanders die zich niet gedroegen. Reële ervaringen van overlast en criminaliteit.
Marokkaans-Nederlandse jongens die een shagje vroegen, en toen ze het niet kregen in iemands nek spuugden. Antillianen in de wijk ‘die de hele tijd op straat hingen. Zeiken tegen winkels aan. Feesten, keiharde muziek. De politie kwam nooit als je ze belde.’ Of: ‘In het verzorgingshuis waar ik werk, zijn veel inbraken. Helaas, allemaal Marokkaanse mensen.’ Vrouwen die op straat voor kankerhoer worden uitgemaakt.
Ervaringsracisme
Deze ervaringen zijn reëel en je erover beklagen is niet racistisch. Daaruit concluderen dat de moslims of de migranten zo zijn of doen, is wel racistisch. Dit ervaringsracisme is het moeilijkst te bestrijden. Deze mensen zijn best goed geïnformeerd, alleen hebben ze reële negatieve ervaringen. Hier helpt eerder erkenning en bestrijding van hun problemen, gecombineerd met positieve ervaringen.
http://extra.volkskrant.n(...)e_valt_te_bestrijden
Vooral die in Volendam zeker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Ik ga zelfs zover te stellen dat het gros van de PVV-stemmers ervarings"racisten" zijn.
Whehehehehe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Ik ga zelfs zover te stellen dat het gros van de PVV-stemmers ervarings"racisten" zijn.
Alsof Volendam het leeuwendeel van het PVV-electoraat is wou je zeggenquote:
Ik denk in tegenstelling tot jou dat de meerderheid van PVV-stemmers helemaal niet tot ervaringsracisten behoren, natuurlijk wel een deel, ik denk dat het voor een groot deel ignoracisten (MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!) zijn en voor een deel gastverwarringsracisten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:04 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Alsof Volendam het leeuwendeel van het PVV-electoraat is wou je zeggen![]()
? Maar dan nog, je kan ze moeilijk kwalijk nemen als ze niet willen dat towelhead-fanbois en halve-dollar-wannabees toestanden ook hun kant opkomen.
U bent een idioot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
ervaringsracisten
ignoracisten
gastverwarringsracisten
het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.
Ik vraag mij af hoeveel belang ik moet hechten aan de mening van een user met de volgende signature: "AIDS, gods wapen tegen negers.".quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
U bent een idioot.
Niet onderbouwd, slechts een feit.
Ga belang hechten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel belang ik moet hechten aan de mening van een user met de volgende signature: "AIDS, gods wapen tegen negers.".
Mijn allerbeste vriend in de wereld is een neger... twee vrienden van mij (nog steeds) Daoed en Masoed ken ik al mijn hele leven, we gaan 1x in de mnd stappen en 1x in de mnd squashen. Als jullie dit lezen LOVE U.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Meh7 het volgende:
Ervaringsracisme
Deze ervaringen zijn reëel en je erover beklagen is niet racistisch. Daaruit concluderen dat de moslims of de migranten zo zijn of doen, is wel racistisch. Dit ervaringsracisme is het moeilijkst te bestrijden. Deze mensen zijn best goed geïnformeerd, alleen hebben ze reële negatieve ervaringen. Hier helpt eerder erkenning en bestrijding van hun problemen, gecombineerd met positieve ervaringen.
Had ik jou niet eens eerder verteld dat het grootste deel bestaat uit laag- tot middelbaar opgeleiden van 1 tot 2 generaties ouder? Althans, dat heb ik ooit eens in zo'n praatprogramma (NOVA, netwerk, je kent ze wel) voorbij zien komen. En met uitzondering van de allerlaagst opgeleiden zijn dat niet je typsiche "MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!"-schreeuwerds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk in tegenstelling tot jou dat de meerderheid van PVV-stemmers helemaal niet tot ervaringsracisten behoren, natuurlijk wel een deel, ik denk dat het voor een groot deel ignoracisten (MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!) zijn en voor een deel gastverwarringsracisten.
FOUT: dat is en blijft bevooroordeeld, maar daarmee niet automagisch racisme. Dr is een overlap omdat nationaliteit meespeelt, maar racisme houdt ook dat men bepaalde groepen bij voorbaat minderwaardig acht op basis van raciale/genetische (voor zover die bestaan en er überhaupt zoveel aan toe te schrijven valtquote:Het blijft natuurlijk ook kwalijk om een ervaringsracist te zijn, het projecteren van eigen ervaringen op een hele groep, blijft racisme.
Moet je eens op telegraaf.nl de comments gaan lezen, mensen die overal moslims bij halen en als enige oplossing op alle problemen Geert zien. "STEMP PVV" sluiten ze dan mee af.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:22 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Had ik jou niet eens eerder verteld dat het grootste deel bestaat uit laag- tot middelbaar opgeleiden van 1 tot 2 generaties ouder? Althans, dat heb ik ooit eens in zo'n praatprogramma (NOVA, netwerk, je kent ze wel) voorbij zien komen. En met uitzondering van de allerlaagst opgeleiden zijn dat niet je typsiche "MOSLIMPS NEME NEEDURLAND OVUURR!!"-schreeuwerds.
Maar dit is ook bij voorbaat. Negatieve persoonlijke ervaringen toeschrijven aan een heel ras, is "bij voorbaat". Je kent immers niet de gehele groep (niet eens de meerderheid, niet eens een minderheid).quote:FOUT: dat is en blijft bevooroordeeld, maar daarmee niet automagisch racisme. Dr is een overlap omdat nationaliteit meespeelt, maar racisme houdt ook dat men bepaalde groepen bij voorbaat minderwaardig acht op basis van raciale/genetische (voor zover die bestaan en er überhaupt zoveel aan toe te schrijven valt) verschillen.
Gabbers zijn een sub-groep binnen bevolkingsgroepen, niet te vergelijken met een algemene bevolkingsgroep.quote:Vervang mocro's door de gabbers van 10-15 jaar gelden en je hebt ruwweg hetzelfde verhaal, met als grote verschil dat het toen wel salonfähig bij links was.
Als jij zoveel problemen hebt, ligt het misschien aan jezelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef yasunni_ het volgende:
Ik heb geen problemen met de Islam, ik heb problemen met ALLE Marokkaanse jongens onder de 25 (en veel Turkse)
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals we die in Nederland kennen. Zaai haat en je wordt vervolgd (zie: Wilders).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals die in de VS beleefd wordt. Gooi liever alles op tafel dan dat alle gevoelens verborgen blijven.
Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting zoals we die in Nederland kennen. Zaai haat en je wordt vervolgd (zie: Wilders).
Dit kom ik verdomme elke week wel weer tegen op FOK.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.
Die haatzaaier uit die moskee in Den Haag zit nog steeds in het zadel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dit kom ik verdomme elke week wel weer tegen op FOK.
Er zijn al meerdere imams uitgezet om hun uitspraken.
Nou en, punt was dat je liegt met je 'er is nog nooit een imam veroordeeld'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die haatzaaier uit die moskee in Den Haag zit nog steeds in het zadel.
De grootste haatzaaier zit in de Tweede Kamer. Ik hoef de naam niet te noemen....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die haatzaaier uit die moskee in Den Haag zit nog steeds in het zadel.
Dan noem je ook gelijk een van de afvoerputjes van het nl. internet op, en het internet brengt het meest primitieve in de mens naar boven. Zie maroc.nl voor voorbeeldjes aan de andere kant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Meh7 het volgende:
Moet je eens op telegraaf.nl de comments gaan lezen, mensen die overal moslims bij halen en als enige oplossing op alle problemen Geert zien. "STEMP PVV" sluiten ze dan mee af.
Sinds wanneer zijn nationaliteit of religie raciale eigenschappenquote:Maar dit is ook bij voorbaat. Negatieve persoonlijke ervaringen toeschrijven aan een heel ras, is "bij voorbaat". Je kent immers niet de gehele groep (niet eens de meerderheid, niet eens een minderheid).
Toendertijd waren ze groot genoeg om als bevolkingsgroep gezien te kunnen worden, en speelde hetzelfde soort problemen met die groep.quote:Gabbers zijn een sub-groep binnen bevolkingsgroepen, niet te vergelijken met een algemene bevolkingsgroep.
Die mensen zaaien ook haat ja, maar wij hebben de westerse beschaving en wij staan boven zulke dingen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gaat wel vrijgesproken worden hoor, die imams die oproepen tot heilige oorlogen en beweren dat Europeanen lager dan varkens zijn, zijn volgens mij nooit veroordeeld.
Dat is het probleem met die naieve types die alles wat Wilders roept geweldig vinden. Ze hebben niet door dat ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als die extreme moslims. Die extreme moslims zijn tuig en de mensen die alle moslims over 1 kam scheren zijn ook tuig. De wereld moet beschermd worden tegen beide gestoorde groepen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Die mensen zaaien ook haat ja, maar wij hebben de westerse beschaving en wij staan boven zulke dingen.
Alleen omdat iemand iets tegen jou doet is geen reden om precies hetzelfde terug te doen. Integendeel.
Je moet jezelf niet verlagen tot het niveau van je vijand, je moet boven hem staan.
Hey niet-toffe nu discrimineer jij. Mensen die anderen discrimineren scheer jij over een kam met zelfmoordterroristen...quote:Op zondag 1 november 2009 03:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met die naieve types die alles wat Wilders roept geweldig vinden. Ze hebben niet door dat ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als die extreme moslims. Die extreme moslims zijn tuig en de mensen die alle moslims over 1 kam scheren zijn ook tuig. De wereld moet beschermd worden tegen beide gestoorde groepen.
Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.quote:Op zondag 1 november 2009 04:09 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Hey niet-toffe nu discrimineer jij. Mensen die anderen discrimineren scheer jij over een kam met zelfmoordterroristen...
WIE IS ER NOU GEK??? Jij of jouw moeder?
Zit je hier ook al te huilenquote:Op zondag 1 november 2009 04:18 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Een meer onzinnige post had je niet kunnen plaatsen. Ga anders even hulp vragen bij iemand die jou weer normaal laat denken want wat je nu uitkraamt slaat echt nergens meer op. En als je dat zelf niet door hebt moet je echt de drank even minderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |