abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:36:58 #126
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_74145689
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatschappij keren...
Verstandig, om je tegen de maatschappij te keren in plaats van te bewijzen dat moslims ook iets positiefs kunnen inbrengen in de maatschappij.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_74168037
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met jou.
Waarom? Ik bekijk de dingen gewoon positief. En ik ben bereid me in te zetten voor mijn vaderland!
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_74221474
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Doler12 het volgende:
Moet je even bij Marokko.nl langsgaan. Je bloeddruk zal omhoog schieten, wat een haat verschijnt toch altijd op die site
[..]

Dit soort tuig moet geīnjecteerd worden met de meest ernstige ziektes.

En die website krijgt nog eens belastinggeld ook

Die loser met heel zijn stinkfamilie moet terug naar eigen land.
pi_74223246
1 Er staat niet meer negatief moslim nieuws op de FP als bijv NU.nl
2 Waarom zou men niet mogen berichten over de negatieve dingen die door die groep veroorzaakt worden, moet men het nieuws gewoon niet brengen , dat is BS en zal hier denk ik nooit gebeuren.

OH en @ TS
Jij hebt het elke keer over radicalen en geciviliseerden maar je vergeet die hele grote groep die daar tussenin zit
Die neigt steeds meer richting extreem moslim rechts en dat weet jij heus wel.

De haat tegen moslims zal pas ophouden als ze zich gedragen
Als ze bijvoorbeeld hun spaargeld hier uitgeven IPV het op te potten en in het land van herkomst uitgeven ( dat gegeven zette een paar dagen geleden nog kwaad bloed bij van der Laan )
Als je kiest om Nederlander te worden dan draag je je steentje bij aan de NEDERLANDSE samenleving niet de Turkse of de Somalische of whatever.
Het is niet alleen de criminaliteit maar gewoon de algemene haat jegens Nederland en die is bij een meerderheid van de "Nederlandse " moslims aanwezig
En dus zeg ik..als het je niet zint dan rot je toch op........maar nee......de centjes he ...parasieten, dat zijn het!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:07:27 #130
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74223281
Calvobbes, waar ben je!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:53:02 #131
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74224951
quote:
Beste Fokkers,

maar er zijn ook genoeg moslims die goede dingen doen.
Voorbeelden please. Dan praten we verder.

Voorbeelden van slechte dingen lijken me vanzelfsprekend.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_74224959
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Saaaaab het volgende:

[..]

Verstandig, om je tegen de maatschappij te keren in plaats van te bewijzen dat moslims ook iets positiefs kunnen inbrengen in de maatschappij.

Amen.

Er moet altijd iemand de sjaak zijn, negers, moslims, polen etc. Balen voor je als je tot die groep behoort, maar verlaag je niet door je 'af te zetten tegen de maatschappij', dat vind ik echt een belachelijke oplossing.

'Nou, we zullen maar niet meer over moslims beginnen, anders gaan ze zich zo afzetten en daar zijn we bang voor.'
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:54:33 #133
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74225006
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:03 schreef Demon-X het volgende:
filmtip voor iedereen, die (zwaar) gelovig is: Bill Maher's Religilous
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:55:29 #134
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74225037
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef CherryBom het volgende:

[..]

Amen.

Er moet altijd iemand de sjaak zijn, negers, moslims, polen etc. Balen voor je als je tot die groep behoort, maar verlaag je niet door je 'af te zetten tegen de maatschappij', dat vind ik echt een belachelijke oplossing.

'Nou, we zullen maar niet meer over moslims beginnen, anders gaan ze zich zo afzetten en daar zijn we bang voor.'
Dit dus. Van die mensen die zich dan gekwetst gaan voelen en zich gaan afzetten tegen de maatschappij. Dat zijn mensen die er gewoon niet mee om kunnen gaan
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_74225150
TS heeft gelijk. Terechte klacht.
pi_74244338
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Meh7 het volgende:
TS heeft gelijk. Terechte klacht.
Lul niet Linkse Lutser !! 10-15 jaar geleden hadden we ruwweg dezelfde problemen met kaalgeschoren kazen en toen stonden jullie wčl vooraan de rij om die groep, terecht overigens , af te zeiken.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:29:11 #137
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74244350
quote:
Beste Fokkers,

Ik constateer dat de haat jegens moslims de laaste tijd enorm is toegenomen op Fok.
Er komt veel negatief nieuws over moslims op de frontpage. Ik betreur het... Ik zal niet ontkennen dat sommige moslims verkeerde dingen doen, maar er zijn ook genoeg moslims die goede dingen doen. Daar hoor je op Fok helaas nooit iets over . Het is jammer dat veel Fokkers alle moslims met radicale moslims associëren en alle moslims de schuld geven wat radicale moslims hebben gedaan. Het ergste is nog wel dat sommige mensen negatief over moslims beginnen in verschillende nieuwsberichten op de frontpage wat helemaal niets met moslims te maken heeft.. . Deze ontwikkeling baart me echt zorgen..
Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatschappij keren...
Ik praat het natuurlijk niet goed, haat met haat bestrijden is geen oplossing(zie Wilders )..

Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
Waarom worden moslims zo vernederd op de frontpage?
Nou begin eens te vertellen over de goede dingen dan...wij luisteren wel
Snollebolt
pi_74244400
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef xyz147 het volgende:
Religie in het algemeen
celebrate your money
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:10:55 #139
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74244757
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nou begin eens te vertellen over de goede dingen dan...wij luisteren wel
Waarom zou een religie van iemand anders voor jou een aanwinst moeten zijn?

Vind je dat niet een béétje aso? Een beetje maar?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74244915
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 02:10 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Waarom zou een religie van iemand anders voor jou een aanwinst moeten zijn?

Vind je dat niet een béétje aso? Een beetje maar?
Omdat we ons portie reli-ellende "dankzij" de grrristenfundies al gehad hebben. Die inwisselen voor een andere club fundies en hun voetvolk is de spreekwoordelijke "oude wijn in nieuwe zakken".

Om de vergelijking compleet te maken: Als je ziet hoe het huidige kabinet BakEllende zich laat ringeloren door door de CU ondanks dat die partij maar 8 zetels heeft, hoop ik dat je ook ziet waarom we ons tegen mocro's/moslims niet een "vooral niet op die lange tenen trappen"-mentaliteit moeten aanmeten, maar gewoon duidelijke lijnen moeten trekken.

[ Bericht 22% gewijzigd door ErictheSwift op 31-10-2009 03:56:26 ]
pi_74245073
media doet zijn werk...
pi_74245311
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:01 schreef Antaresje het volgende:
[ afbeelding ]
Topic al in post 4 opgelost
pi_74245328
De FP is idd enorm tragisch. Als dat een afspiegeling van de samenleving is dan hebben we een enorm probleem. Dat zou betekenen dat de overgrote meerderheid dus enorm generaliseert en niet meer ieder mens als een individu behandelt. De dag dat dat gebeurt is toch een dieptepunt zou je denken. Hoe dan ook, ik hoop dat het vooral van die stoertjes zijn die dat soort racisme roepen en schrijven, maar gezien de peilingen onlangs kan ik het wel eens mis hebben en zijn er veel meer van dat soort mensen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_74245381
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 03:54 schreef scanman1 het volgende:
De FP is idd enorm tragisch. Als dat een afspiegeling van de samenleving is dan hebben we een enorm probleem. Dat zou betekenen dat de overgrote meerderheid dus enorm generaliseert en niet meer ieder mens als een individu behandelt. De dag dat dat gebeurt is toch een dieptepunt zou je denken.
Als je hiervan al schrikt, kan je maar beter niet kijken op maroc.nl, marokko.nl en/of mahgreb.nl . Daar gaat het ook van dik hout zaagt men planken.
quote:
Hoe dan ook, ik hoop dat het vooral van die stoertjes zijn die dat soort racisme roepen en schrijven, maar gezien de peilingen onlangs kan ik het wel eens mis hebben en zijn er veel meer van dat soort mensen.
Daar zou je je nog eens lelijk in kunnen vergissen; ik denk nl. dat je het aandeel proteststemmers van 1 of 2 generaties ouder flink onderschat. Over het algemeen laag tot middelbaar opgeleid, maar zeker niet alleen de VMBO/LBO-kaalkopjes/tokkies waar links zo graag over in de rondte schreeuwt. Zelfde verhaal als met de LPF toen.
pi_74245384
We zullen het zien bij de volgende verkiezingen. Ik denk dat echt veel mensen serieus aan emigratie beginnen te denken als de PVV de grootste gaat worden in dit land en dan krijgt Wilders echt wat hij juist niet wil: dat meer en meer Nederlanders dit land verlaten en dat er dus meer en meer allochtonen overblijven. Hij kan daar dus wel eens zelf voornamelijk schuld aan zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_74245410
je username zegt ook veel
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:18:13 #147
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74246192
Aangezien ik erg van dönör houd ging ik een maand geleden ofzo in mijn woonplaats naar de Marokkaanse dönörboer. Sta netjes in de rij te wachten tot ik aan de beurt ben. Dringt er een of andere 19jarige Marokkan gewoon voor. Ik zeg er wat van krijg ik gewoon een grote bek.
Kom ik met mijn dönör buiten staat hij daar weer met al zijn vriendjes mij op te wachten. Een van zn matties slaat mijn broodje uit mn handen en de volgende spuwt mij vol in mijn gezicht. Dus die gast krijgt van mij een hoek. Was 's avonds laat in het centrum, politie overal, want altijd gekut in de stad. Dus die zagen dat van een afstandje en kwamen snel naderbij. Kon IK mee naar het bureau...
Ik ben een maand geleden verhuist, een vriendin van mij hielp mij en die zat bij mij in de auto met mijn tv, kleren, boeken de hele teringzooi...
Per ongeluk (lees: ECHT per ongeluk) snij ik met mijn auto de een of andere ongelukkige af. Ok sorry. Mijn fout. Maar ik sein ff met mijn pechlampen, als in: sorry, sorry, sorry.. en ik zwaai even naar die man..
Komen we op een kruising aan, haalt die auto mij net in.. stopt zn auto, stapt uit, rukt mijn deur open, sleurt mij de straat op, mijn vriendin politie bellen, gillen...
Begint die kerel mij gewoon op mijn bek te timmeren. Ik ben 190 en best breed, dus ik in het verweer. Er moesten voetgangers bijkomen om die gek van mij af te trekken.
BLIJKT?!?!?!?!
Die gast is een of andere debiele 40-er van Marokkaanse afkomst en begon te gillen...
DISSIMINATIE DISSIMINATIE DIE MAN STUREN IK MAROKKAAN HIJ HEKEL BUITENLANDERS!!!
Godverdegodverdomme...
Ik zal je zeggen: ik eet die godverdomde dönör niet meer al krijg ik geld toe...
en als de snor van zo'n pinguin in de fik staat tuf ik 'r niet eens in d'r gezicht.
Als zo'n gek ligt te verzuipen in het zwembad, dan spring ik er niet in.... ik gooi 'm een betonblok toe om vast te houden...
En WIJ ????? WIJ ????? wij zijn de slechteriken opeens... tja, daar zakt mijn broek van af...
Life's often a bitch, cherish your bitch
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:16:50 #148
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_74246745
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Saaaaab het volgende:

[..]

Misschien niet verstandig maar enigszins wel begrijpelijk. Keer op keer horen wat voor naar geloof je aanhangt of wat voor rot tuig je bent werkt niet echt motiverend voor sommigen.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:18:25 #149
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_74246766
meen je dat nou serieus Teaserray?
wtf voorn debielen wonen er wel niet in jouw buurt zeg, k schrok me echt van dat verhaal

ik weet dat er een groep van aso is maar ZO erg Oo

dan verbaasd het me dan geert wilders onze grootste rechtse boeman is
m'schien tijd om wat amerikaanse rednecks in te huren

over dat maroc.nl ding trouwens, moet je nou perse een account maken om uberhaubt reacties te lezen
moet je zeker een arabische puzzel invullen voor activatie

[ Bericht 29% gewijzigd door Demon-X op 31-10-2009 10:26:48 ]
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:22:34 #150
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74246828
Misschien verhuizen uit die pauperbuurten waar jullie wonen? Ik heb alleen maar last van schijtende poedels.
No bad soldiers under a good leader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')