Verstandig, om je tegen de maatschappij te keren in plaats van te bewijzen dat moslims ook iets positiefs kunnen inbrengen in de maatschappij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatschappij keren...
Waarom? Ik bekijk de dingen gewoon positief. En ik ben bereid me in te zetten voor mijn vaderland!quote:
Dit soort tuig moet geīnjecteerd worden met de meest ernstige ziektes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Doler12 het volgende:
Moet je even bij Marokko.nl langsgaan. Je bloeddruk zal omhoog schieten, wat een haat verschijnt toch altijd op die site![]()
[..]
Voorbeelden please. Dan praten we verder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Beste Fokkers,
maar er zijn ook genoeg moslims die goede dingen doen.
Amen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Verstandig, om je tegen de maatschappij te keren in plaats van te bewijzen dat moslims ook iets positiefs kunnen inbrengen in de maatschappij.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:03 schreef Demon-X het volgende:
filmtip voor iedereen, die (zwaar) gelovig is: Bill Maher's Religilous
Dit dus. Van die mensen die zich dan gekwetst gaan voelen en zich gaan afzetten tegen de maatschappij. Dat zijn mensen die er gewoon niet mee om kunnen gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Amen.![]()
Er moet altijd iemand de sjaak zijn, negers, moslims, polen etc. Balen voor je als je tot die groep behoort, maar verlaag je niet door je 'af te zetten tegen de maatschappij', dat vind ik echt een belachelijke oplossing.
'Nou, we zullen maar niet meer over moslims beginnen, anders gaan ze zich zo afzetten en daar zijn we bang voor.'
Lul niet Linkse Lutserquote:
Nou begin eens te vertellen over de goede dingen dan...wij luisteren welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Beste Fokkers,
Ik constateer dat de haat jegens moslims de laaste tijd enorm is toegenomen op Fok.
Er komt veel negatief nieuws over moslims op de frontpage. Ik betreur het... Ik zal niet ontkennen dat sommige moslims verkeerde dingen doen, maar er zijn ook genoeg moslims die goede dingen doen. Daar hoor je op Fok helaas nooit iets over. Het is jammer dat veel Fokkers alle moslims met radicale moslims associëren en alle moslims de schuld geven wat radicale moslims hebben gedaan. Het ergste is nog wel dat sommige mensen negatief over moslims beginnen in verschillende nieuwsberichten op de frontpage wat helemaal niets met moslims te maken heeft..
. Deze ontwikkeling baart me echt zorgen..
Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatschappij keren...
Ik praat het natuurlijk niet goed, haat met haat bestrijden is geen oplossing(zie Wilders![]()
)..
Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
Waarom worden moslims zo vernederd op de frontpage?
Waarom zou een religie van iemand anders voor jou een aanwinst moeten zijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou begin eens te vertellen over de goede dingen dan...wij luisteren wel
Omdat we ons portie reli-ellende "dankzij" de grrristenfundies al gehad hebben. Die inwisselen voor een andere club fundies en hun voetvolk is de spreekwoordelijke "oude wijn in nieuwe zakken".quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom zou een religie van iemand anders voor jou een aanwinst moeten zijn?
Vind je dat niet een béétje aso? Een beetje maar?
Als je hiervan al schrikt, kan je maar beter niet kijken op maroc.nl, marokko.nl en/of mahgreb.nl . Daar gaat het ook van dik hout zaagt men planken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:54 schreef scanman1 het volgende:
De FP is idd enorm tragisch. Als dat een afspiegeling van de samenleving is dan hebben we een enorm probleem. Dat zou betekenen dat de overgrote meerderheid dus enorm generaliseert en niet meer ieder mens als een individu behandelt. De dag dat dat gebeurt is toch een dieptepunt zou je denken.
Daar zou je je nog eens lelijk in kunnen vergissen; ik denk nl. dat je het aandeel proteststemmers van 1 of 2 generaties ouder flink onderschat. Over het algemeen laag tot middelbaar opgeleid, maar zeker niet alleen de VMBO/LBO-kaalkopjes/tokkies waar links zo graag over in de rondte schreeuwt. Zelfde verhaal als met de LPF toen.quote:Hoe dan ook, ik hoop dat het vooral van die stoertjes zijn die dat soort racisme roepen en schrijven, maar gezien de peilingen onlangs kan ik het wel eens mis hebben en zijn er veel meer van dat soort mensen.
Misschien niet verstandig maar enigszins wel begrijpelijk. Keer op keer horen wat voor naar geloof je aanhangt of wat voor rot tuig je bent werkt niet echt motiverend voor sommigen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Verstandig, om je tegen de maatschappij te keren in plaats van te bewijzen dat moslims ook iets positiefs kunnen inbrengen in de maatschappij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |