Zo, deze keer een wat uitgeslapener post, heb nog lekker even een tukje gedaan

Knuffelbeestje, wat mooi, dat zijn 2 heule echte streepjes hoor!

Ontzettend gefeliciteerd en welkom hier!
Lijnloos, ach, in je oor gesnurkt nog wel

Da's niet fijn, wel chill dat je dan vanmiddag dus even kunt gaan liggen

Luna, succes!! Ik ga voor je duimen, en doe er gewoon alvast een

bij voor je.
Rubey is zéker al aanhet genieten van haar baby denk ik

Ik hoop zo voor haar dat het allemaal vlot en soepel gelopen is..
Freecell, soms omdat ik moet plassen, soms van maagzuur, soms 'gewoon'.. Door de Ischias is omdraaien in bed sowieso een crime, dus elke keer als ik me wil bewegen word ik eigenlijk wakker en soms kan ik dan gewoon niet meer slapen. Lekker vierkante oogjes kweken achter de iphone helpt dan soms, heb ik het idee (en vanmorgen had ik honger dus ben ik met de éénnalaatste boterham achter de pc geschoven

). En hoe voel jij je verder vandaag? Geen harde buiken meer? En je bekken?
Asy, balen dat jij dat ook hebt hoor, ik vind dat echt heel frustrerend

Maar wel lief van je collega's dat ze een uitje voor je hebben geregeld

Veel plezier joh!
Goedemorgen Draakje

Alles goed?
Happy, de vriezer was ook verassend leeg helaas

Er waren vannacht nog 3 boterhammen, dus heb er snel eentje naar binnen geschoven, naar verwachting zit de rest in mijn lief en moet ik zo, eer ik écht kan ontbijten, eerst brood halen

Oh, óf.. Volgens mij hebben we nog wel pita's en kaas in huis!

En jij ook alweer 24 weken, woohoo!!

24 en 26 weken vond ik héle mooie/fijne mijlpalen..
Owja, in dat kader: ik ben vandaag precies 35 weken

Zal strax weer een buikenfoto maken denk ik, begin nu wel een echte skippybal te worden

Hey Davinia, nog last van je drukke dag? Of gaat het nog wel ok? En krom lopen, ja, af en toe weet ik me echt geen houding meer. Ik krijg nu sowieso al een keiharde buik eer ik mijn straat uitben als ik loop, dus ik fiets nu maar alles, ookal zei de Cesar-dame eigenlijk dat ik elke dag een stuk moest lopen op de anier die we geoefend hebben. Kun jij nog fietsen eigenlijk?
Oh Leonieke, wat zul jij je rot voelen

Ik ken het probleem, maar ik ben bang dat je een knop zal moeten omzetten: jij en je kindje zijn zó veel belangrijker!! Ik heb ook heel erg last gehad van een schuldgevoel en het gevoel dat ik verantwoordelijk was voor die problemen, maar weet je? Jíj zit ermee, jíj piekert erom en voelt je bagger, maar de mensen die het probleem hebben veroorzaakt slapen er echt geen minuutje minder om en vervolgens zit jíj strakjes met de gevolgen! Lieverd, bedenk je hoe schuldig je je zou voelen tegenover je kleine als er straks iets mis gaat met je zwangerschap omdat je zo hard door bent blijven gaan omwille van je werk.. Jij bent zijn mama en op dit moment de enige die hem kan beschermen voor alle gevaren van buitenaf, dus denk alsjeblíeft aan jezelf.. Je lijf is duidelijk en ik kan je één ding vertellen: negeren wat je lijf je zegt is op korte termijn een goede oplossing, maar daar gaat een straf op volgen en ik hoop echt heel erg dat je jezelf die straf zal besparen, want dat is echt heel erg naar.. Ik zou het je bijna willen smeken: denk alsjeblieft aan jezelf, wat niet gaat, gaat niet. Dikke

voor jou! En ow, die controle-arts is er eentje van het werk uit? Maar wat zegt je eigen arts dan? Ik vind het een beetje raar dat de arts van je werk tegen het advies van je gyn ingaat om eerlijk te zijn, kun je anders niet even contact opnemen met je eigen arts om te overleggen? Dit gaat niet goed zo en dat kan toch óók van die andere arts nooit de bedoeling zijn? Ow, en nog één ding: ik háát het als mensen zeggen dat je 'maar' een bureaubaantje hebt, waarom zou dat niet ontzettend intensief en inspannend kunnen zijn?

(Ow, ik lees nu dat dit een van buitenaf gestelde deadline is, maar ik vind dat nog steeds niet jóuw probleem. Als een werkgever een danig personeelsbeleid heeft dat er bij (gedeeltelijke) uitval van één personeelslid al meteen zó'n probleem ontstaat, is het dan aan die betreffende werknemer om dat probleem maar op te lossen?)
BJ, hum, dat was niet de deal hoor, ik had deze dienst

Maarehm, rottig dat je ook nu weer niet lekker hebt geslapen, en deze keer dus wederom een avonddienst begrijp ik? Ik hoop dat ook vanavond je collega's je er weer doorheen slepen, dat lijkt me erg fijn en gezellig werken
Becky, ontzettend begrijpelijk, ik was echt hondsmoe en bijna 24/7 misselijk, maar dat ene kwartier op een dag dat ik níet misselijk was kneep ik 'm al. Hopelijk kun je dat snel een beetje loslaten, want over het algemeen is het nergens voor nodig

Als je geen erge krampen en bloedverlies hebt zit je beebje er nog hoor! (Extra naar het toilet om jezelf gerust te stellen kan niemand je verbieden toch? Deed ik ook!

)