abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74225966
Wupwup, gefeliciteerd!!

Hier doe ik het huishouden wel. Ik kan het ook nog wel redelijk. Maar je moet wel weten dat ik niet echt een echte poetsvrouw ben. 1 keer in de week stofzuigen en stof neem ik af als ik het zie. De was doe ik theoretisch alleen op maandag. (vandaag uitzondering) en de vaat doen we beide wel.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:40:09 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74226544
Zo dan:

Borra,hartelijk welkom en geniet van je zwangerschap.

Freubelmuts uit de kast! nogmaals welkom,en nu voor het eggie dan maar he. Hoe gaat het met je misselijkheid?

DJrandall,hoe gaat het met de schilderwerkzaamheden? Ben je al klaar?

Vlindur, gefeliciteerd met je 31 weken mijlpaal!

BJ een fijne intake gehad.Dat lucht wel op he.wat balen zeg dat je migraine hebt. Veel beterschap en lekker rustig aan doen vandaag.

Inca heeft stickers van de VK gekregen, helemaal te goed! En ik ben ook impressed als jij zo goed je bekkenbodem ondercontrole hebt.
Ik pis regelmatig in mijn broek als ik moet niezen
En de luiertjes binnen,ga zo naar je foto kijken.
én de baby ingedaald!woah!

Ikzelf heb overigens afgelopen woensdag telefonisch intake gehad van de kraam.

Ymme,wat fijn dat je man uit zoveel banen kan kiezen. En jakkie maagzuur. En ja, ik heb gruwelijk veel pijn links en rechts en achter. maar dat heeft een andere reden.
Mijn ribben zijn gewoon helemaal van slag van al het hoesten. jep, nog steeds. Vanmorgen wéér in mn rug geschoten. au.
Van wie heb je die bekkenband gekregen? En waarom heeft die persoon je geen uitleg gegeven over het gebruik ervan? Lijkt me wel zo logisch eigenlijk.
Maar meissie, zou je die oppasbaan wel gaan doen? Denk je aan je lijf?

Asy,volgens mij heb jij echt leuke collega's, ben super benieuwd naar je uitje.

Luna, hopelijk heb jij maandag gewoon je meissie in je handen!
hou moed!

Sindell ook goedgekeurd, jeah!

Bucko ook al maagzuur, datumtweelinkje van me, verder alles goed?
Nog 1 week maar?Ik moet nog 2 wk. Stop jij met 5 wk van te voren dan?

Guess, pizza mozzarella mag volgens mij gewoon, maar als jij je er niet prettig bij voelt danniet doen.

eggbird welkom! Geniet ervan! En weer een papa!!!1jeeeeej

Davinia, ben super benieuwd naar je fotosessie!

Groofsken, hi!
Vakantie zit er op helaas

Ikmoet nu om de 2wk bij de vk.Maar ben morgen 34 wk. Daarvoor was het 1 keer3 weken en daarvoor 4 weken.

Harley, shopze zondag

Knuffelbeestje, ook jij van harte welkom, geniet ervan!

Leo,alles is al gezegd he meid.denk aan jezelf

Becky, maak je maar geen zorgen, daar bereik je toch niks mee. Geniet er gewoon van en ga er vanuit dat het goed is.
Jezelf kwellen is nergens voor nodig lieffie!

claudia, tja het is niet anders.jammer voor die studenten maar er is vast een collega van je die het prima van je overkan nemen toch?

Clovertje, ook jij welkom en geniet ervan!

mamapapa, jij fontysbofkont!!! hoe is het met je 'vriendjes'

wupwup, gefeliciteerd,goed gedaan meid

knuffelbeestje welkom,b en benieuwd wie je bent!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:54:25 #253
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_74227010
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef amaranta het volgende:
Bucko ook al maagzuur, datumtweelinkje van me, verder alles goed?
Nog 1 week maar?Ik moet nog 2 wk. Stop jij met 5 wk van te voren dan?

haha, ja leuk samen uitgerekend, al zegt de echo bij mij de 8e!!

Opzich gaat het allemaal wel goed ja, heb alleen pijn onderaan mijn ribben...volgens mij zit de kleine daar met de voetjes. Maandag ha dik wat eiwit in de urine, maar totaal geen hoge bloeddruk. Eiwit kon van meer afscheiding ziijn. Dus zou dan geen zwangerschapsvergiftiging zijn. Maar ik lees op internet dat een symptoom ook kan zijn pijn rechts onder je ribben....dus maak me een klein beetje zorgen.

In principe moet ik ook nog twee weken, maar ik had nog wat ADV dagen die op moeten en toen heb ik er maar gelijk een hele week van gemaakt . De koek is nu ook echt op....maar ik weet hoe ik ben, als ik dadelijk thuis zit, ga ik me vervelen

heb je ook last van maagzuur dan? en hoe gaat ie verder?Echt goed op het eten letten helpt wel moet ik zeggen en af en toe een rennie...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:03:13 #254
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74227327
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef happyme28 het volgende:
Qua huishoudelijke taken mag ik niet klagen. Alles lukt nog wel als ik het maar rustig aan doe en mijn man doet ook echt heel veel. Sowieso alles tillen, koken en de was meestal ook (maar dat was voor mijn zwangerschap eigenlijk ook al zo )
Je vergeet er ook nog bij te vertellen dat we een intrieurverzorgster hebben één keer in de week
pi_74227625
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef marky het volgende:

[..]

Je vergeet er ook nog bij te vertellen dat we een intrieurverzorgster hebben één keer in de week
Oeh, jaloers....
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:14:14 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74227715
Wupwup, gefeliciteerd met het behalen van je diploma!

Ow en welkom nieuwe mama's in spé!

Het uitje was heel erg leuk. We hebben zelf Limburgse vlaai gebakken!
Daarna nog geluncht
Het was echt heel erg leuk en ik heb ook echt heel lieve collega's
ze zijn zuiniger op mij dan ik op mijzelf
pi_74227955
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef amaranta het volgende:

Ymme,wat fijn dat je man uit zoveel banen kan kiezen. En jakkie maagzuur. En ja, ik heb gruwelijk veel pijn links en rechts en achter. maar dat heeft een andere reden.
Mijn ribben zijn gewoon helemaal van slag van al het hoesten. jep, nog steeds. Vanmorgen wéér in mn rug geschoten. au.
Van wie heb je die bekkenband gekregen? En waarom heeft die persoon je geen uitleg gegeven over het gebruik ervan? Lijkt me wel zo logisch eigenlijk.
Maar meissie, zou je die oppasbaan wel gaan doen? Denk je aan je lijf?

Megapost

Heb mijn moeder opdracht gegeven deze te halen, nadat ik hierover een tip had gekregen.
Maar nu weet ik dus heel dom, niet hoe z'n ding dus eigenlijk om moet

En die oppasbaan is alleen zaterdag 4 uur achter elkaar.
We hebben besloten de jongenste toch op de creché te laten, omdat hier 2 maanden opzegtermijn is.
De creché wordt pas opgezegt als ik bevallen ben. Dus voor nu is het 3 of 4 keer per week, ophalen van school/creché en dan uurtje oppassen. En soms een zaterdag ochtend. Dus is goed te doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door ymme op 30-10-2009 16:27:36 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:31:10 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74228339
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Bucko het volgende:

[..]

haha, ja leuk samen uitgerekend, al zegt de echo bij mij de 8e!!

Opzich gaat het allemaal wel goed ja, heb alleen pijn onderaan mijn ribben...volgens mij zit de kleine daar met de voetjes. Maandag ha dik wat eiwit in de urine, maar totaal geen hoge bloeddruk. Eiwit kon van meer afscheiding ziijn. Dus zou dan geen zwangerschapsvergiftiging zijn. Maar ik lees op internet dat een symptoom ook kan zijn pijn rechts onder je ribben....dus maak me een klein beetje zorgen.

In principe moet ik ook nog twee weken, maar ik had nog wat ADV dagen die op moeten en toen heb ik er maar gelijk een hele week van gemaakt . De koek is nu ook echt op....maar ik weet hoe ik ben, als ik dadelijk thuis zit, ga ik me vervelen

heb je ook last van maagzuur dan? en hoe gaat ie verder?Echt goed op het eten letten helpt wel moet ik zeggen en af en toe een rennie...
nee ik heb (nog) geen maagzuur, wel ribbenpijn
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:47:47 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74228890
Even een dienstmededeling/vraag: Kan deze al uit de lijst? 13 oktober 2009: Rubey (meisje)
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:49:35 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74228934
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een dienstmededeling/vraag: Kan deze al uit de lijst? 13 oktober 2009: Rubey (meisje)
Ze heeft zich nog niet officieel gemeld met baby, maar we gaan er vanuit dat ze isbevallen ja.
pi_74229001
Hou je het nog wel bij Rocka, met al die nieuwe zwangeren?

Ben wel benieuwd naar Rubeys beebje hoor... hoe zou het met haar/ze gaan?
pi_74229688
Rocka als je toch gaat knutselen, zou je dan ook de linkjes weer terug willen zetten?
pi_74230029
Zo leuk, net het ledikantje opgemaakt... zondag komen mijn moeder en man + stiefzussen en mannen, dus dan moeten we wel wat te showen hebben. En het is zo mooi Zou er bijna zelf in willen liggen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:30:00 #264
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74231532
Had ik nou gezien dat er nog meer nieuwe aanwinsten zijn? gefeliciteerd iedereen!

trixie, hoe gaat het eigenlijk met de verschillende medicijnen? je had toch iets waarvoor je maag helemaal leeg moest zijn, maar daar kreeg je weer meer last van maagzuur van? ik weet het niet meer precies, sollie!

vandaag heb ik superweinig gelegen! ik word er knetterstijf van! Dus nu ineens weer kort liggen (als het lukt, want als fok eenmaal is aanegzwengeld, blijf je liggen ), en meer zitten, het is niet bij te houden hierzo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74233145
Nog meer zwangeren erbij gekomen hier, joepie!! Allemaal gefeliciteerd!!

Ik heb verlof!!! Vandaag mn laatste werkdagje gehad, was even een behoorlijke drukke week met alles overdragen enzo...maar voel me nu echt wel stuk relaxter!
pi_74233683
Even een heel kort berichtje van mij, ik ben de komende dagen even niet online. Ben jullie niet vergeten dames maar mijn kleine man is opgenomen in het ziekenhuis met uitdroging door mogelijk de Mex. griep. Dat wordt nog onderzocht maar is niet eerder dan maandag pas bekend.

Dus probeer jullie zo nu en dan even te bezoeken online.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:48:11 #267
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74233909
Faja wat schrikken, heel veel sterkte voor jullie alllemaal!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:00:49 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74234400
Faja, beterschap voor je kleine man!
pi_74235085
Oh wat een naar bericht Faja! Beterschap!!
pi_74235127
Faja, beterschap voor je kleine jongen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:24:38 #271
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74235238
Faja veel beterschap voor je kleine manneke!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74236337
Faja wat naar zeg! Hopelijk knapt ie gauw weer op!

Even een stomme vraag he, mag je als je zwanger ben gewoon blijven tennissen?? Maandag begint mijn wintertraining en weet t eigenlijk niet. Misschien dat iemand t hier weet?
pi_74238854
Jemig faja, geen idee natuurlijk of en wanneer je dit leest maar sterkte en veel beterschap voor je mannetje!

oh en uhm, WEEKEND! *o*

edit: clovertje zolang het goed voelt kun je waarschijnlijk nog bet tennissen... Er zijn wel wat sporten die je niet kan blijven doen maar zelfs ik heb nog tot 12 weken op het doel gestaan en gedoken bij hockey... Vanaf dat moment mocht het niet meer ivm het hoge risico van de sport zelf... Tennis lijkt me niet echt een risico.
pi_74238919
Faja wat erg van je kindje, hopelijk valt het allemaal mee

Clovertje ik was toch wel van plan om te blijven tennissen voorlopig. Ik heb gelezen dat het juist wel goed is om in beweging te blijven. Ik heb zelf net wel mijn competitie 2010 afgezegd met de smoes dat ik een reis ga maken In januari ga ik gewoon op wintersport, maar ga uiteraard wel wat rustiger aan doen Net heerlijk met mijn vriendje uit eten geweest en naar de film (Mannen haten vrouwen/Millenium) om de zwangerschap te vieren
pi_74238960
Alle nieuwe zwangeren ook hier welkom.
Ik lees veel reageer veel minder......
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:51 schreef becky1983 het volgende:
goedemorgen iedereen,

ik loop me zelf een beetje gek te maken volgens mij..
ik ben nu 8 weken zwanger en behalve dat ik moeier ben als normaal heb ik eigenlijk weinig last van dingen..af en toe zeurt het wat in me buik en me borsten zijn af en toe wat gevoeliger maar daar blijft het nu bij.. hebben meer mensen dit gehad dat ze bijna nergens last van hebben? wordt gek van van me zelf haal me allemaal rare dingen in me hoofd gelukkig heb ik volgende week donderdag wel me eerste echo!!!

nou weer genoeg gepraat over me zelf hoe is het de rest van de a.s moeders?
Is hier ook. geen spannende dingen die verraden dat ze zwanger is. Ze zegt ook wel eens merkte ik er maar wat meer van dan weet ik het tenminste. Ik zeg dan dat ze daar nog wel van terugkomt.

Ik wilde nog een videocamera aanschaffen voor straks in/na mei (bevalling mocht ik niet filmen want dan zou de camera rectaal bij mij aangebracht worden dan wist ik ook wat het was ) maar kan nog geen geschikte vinden (stel te hoge eisen en een te laag budget, maarja babyspullen hebben straks voorrang, en ik heb al een goeie fotocamera dus dan doen we het daar maar mee)

Vandaag wel goed nieuws. Vriendin d'r contract loopt net na zwangerschap af dus beetje onzeker. Was nergens voor nodig volgens de baas tenzij ze in zwaar weer komen, en er een algeheel contractverlengingsstop zou komen,waar het niet naar uitziet. Daarnaast was ook 32 uur p/w werken geen probleem. Ik werk er nu al maar 33 en werk 1 dag op zaterdag dus ben nu al 2 doordeweekse dagen thuis. Vriendin dadelijk weekend + 1 doordeweekse dag en zondag hebben we dan samen maar zo hoeven we maar 2 dagen voor opvang te zorgen !

[ Bericht 11% gewijzigd door harley op 30-10-2009 22:15:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')