Of een Berlingoquote:Op zondag 7 februari 2010 15:42 schreef Erasmo het volgende:
Is anders een Xsara of Xantia niet wat voor jou?
De lampen die ik nu heb zijn van een BMW. Er moet alleen nog 'even' Xenon in.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is zo een aftermarket BMW unit met Angeleyes niet om te bouwen naar BX-Moirette inbouw?
Ziet er uit als een tuinhuisje, rijdt als een tuinhuisje. Het is praktisch, maar verderquote:
Toen ik nog koerier was hadden we ze ook en ik vond ze best prima rijden. En met een 2.0 HDI blok zijn het best snelle tuinhuisjes.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ziet er uit als een tuinhuisje, rijdt als een tuinhuisje. Het is praktisch, maar verder
tuurlijk wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef 2cv het volgende:
En voor meerdere dempers heb ik geen ruimte onder Criezel
Onder een BX heb je weinig ruimte hoor. Of je moet vrij kritieke delen weg slijpenquote:
lijkt me sterk.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Onder een BX heb je weinig ruimte hoor. Of je moet vrij kritieke delen weg slijpen.
Je bent ervan op de hoogte dat de BX zo een sjiek hendig veersysteem heeft en dat-ie dus soms, als je een tijd niet rijdt, zo ongeveer met de bodemplaat op de straat ligt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:10 schreef Turquaz52 het volgende:
lijkt me sterk.
Yes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat de BX zo een sjiek hendig veersysteem heeft en dat-ie dus soms, als je een tijd niet rijdt, zo ongeveer met de bodemplaat op de straat ligt?
Je gokt maar wat, maar ik vergeef het je.quote:
Godallemachtig manquote:
Dat jullie serieus op hem ingaan, iedereen in PTA weet toch dat hij zelfs de sterkste auto's kapot krijgt.quote:
Tsja, ik ben gewoon hoopvol dat er nog een beetje verstand in geslagen kan worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat jullie serieus op hem ingaan, iedereen in PTA weet toch dat hij zelfs de sterkste auto's kapot krijgt.
Ik weet nog van onze BX dat het ook zo zat, en daar was idd 0 ruimtequote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:02 schreef 2cv het volgende:
Turq, als ik weer eens onder Criezel lig zal ik eens kijken, maar ik ben er voor 99% zeker van dat het niet past. Er gaat van de motor een lange rechte pijp onder het midden van de auto naar achter. Die pijp maakt wat bochten en komt zo uit op een demper (1e demper) die dwars onder de auto hangt, voor het reservewiel. Uit die demper komt weer en pijp en die gaat naar de 2e demper welke in de lengterichting (nouja, ongeveer in de lengterichting) onder de auto hangt, naast het reservewiel. Na die demper komt nog een stukje pijp en that's it.
In het stuk van de motor naar d e eerste demper is geen ruimte voor extra dempers (tenzij het dempers worden van een brommer ofzo, maar ik denk dat ik dan ietsje teveel tegendruk ga hebben) en in de buurt waar de orginele dempers zitten is ook niet veel ruimte meer, tenzij ik een totaal ander, custom made uitlaat systeem er onder hang met zowel links als rechts naast het reservewiel een demper hang.
Dan laat je je uitlaat gewoon langs je dorpels lopen en hang je de demper aan de achterste wielkast.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik weet nog van onze BX dat het ook zo zat, en daar was idd 0 ruimte. Die bak hangt ook al zo laag bij de grond.
Op zich een heel goed puntquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
Misschien een hele rare vraag, maar waarom hang je er niet gewoon dempers van een diesel onder?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat jullie serieus op hem ingaan, iedereen in PTA weet toch dat hij zelfs de sterkste auto's kapot krijgt.
Heb je het nou over die babes?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:04 schreef 2cv het volgende:
Zou kunnen hoor. De pijpdiameter is in elk geval anders
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
3x over de kop, zware lantaarnpaal vermorzeld en verbogen, auto heeft deukje op dak, deukje links achter, bumper achter hangt los, voorfront kapot, radiator lek, zijschermen gedeukt en auto starte direct maar zat vast.
Ik heb het geprobeerd, maar nee. Niet kapot.
Nee, over de stukken aan elkaar gelaste uitlaat die onder mijn barrel hangen.quote:
Ben ik ook, heb maar 1 schrammetje en de dames die in me auto zaten waarvan 1 zonder gordel om (tevens model) had niks en de andere had wel gordel en had ook niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |