vooral hoeveel tijd....quote:Op zondag 9 mei 2010 16:50 schreef mighty_myte het volgende:
Hoe veel euro heb je al in dat ding geïnvesteerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef 2cv het volgende:
Ik wist die boom anders precies zo te raken dat ik geen nieuwe/2e handse onderdelen nodig had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha, helemaal goed!![]()
LHM-olie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
wat voor spul zit er in de leidingen na die 2 groene ballen (ADALS?)
Hadekaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:54 schreef Garbageman het volgende:
Als je es in Groningen komt moet je hier eens langs gaan. Ze zijn niet duur, en ze zullen je bix met draaiende motor uitlijnen. En je zal het niet eens hoeven uitleggen
Aan de muur met de kantine hangt een mooie poster met een BX 16V velg
Nee gewoon speciale olie. BX-en hebben geen remvloeistof, en ook geen vacuum-rembekrachtiger overigensquote:
Heb het helemaal over me heen gekregenquote:
Mooi systeem.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:30 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb het helemaal over me heen gekregen![]()
Bah wat stinkt dat ding en wat zit daar voor druk op man, zelfs als de auto een jaar stil heeft gestaan op een ander auto..![]()
Mad 4x4 skillz in de hoogste stand jeweets.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mooi systeem.
Waarom heeft die BX stilgestaan óp een andere auto, trouwens?
Sloop..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mooi systeem.
Waarom heeft die BX stilgestaan óp een andere auto, trouwens?
Ja, staat afhankelijk van de bol een barretje of 20-30 op hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sloop..
Moest voor een Xantia 1 leiding demonteren voor een ander Xantia.. Dus beide nippels losgemaakt maar die klote ding ging er niet uitDus ik hard aan trekken ineens pssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttt en ik lag onder, maar uit shock reactie gelijk achteruitgegaan dus miste wel een groot deel van dat "sap" maar dannog.. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sloop..
Moest voor een Xantia 1 leiding demonteren voor een ander Xantia.. Dus beide nippels losgemaakt maar die klote ding ging er niet uitDus ik hard aan trekken ineens pssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttt en ik lag onder, maar uit shock reactie gelijk achteruitgegaan dus miste wel een groot deel van dat "sap" maar dannog.. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |