sssssstquote:
Geef mij eens rechten om die bladzijde te bekijken prwwwwwwwwwetty please?quote:
Er staat een foto van JP Balkenende in de OPquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geef mij eens rechten om die bladzijde te bekijken prwwwwwwwwwetty please?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en precies in die 8 seconde keek jij.
Ja! ga me nog een beetje lopen teasen ook nog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Er staat een foto van JP Balkenende in de OP
Ja sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en precies in die 8 seconde keek jij.
Ja echt! Ik kom helemaal tot rust!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Deisyy het volgende:
Hee Lies, heb jij het fijn nu je vakantie hebt?
oh, ik zou dan 14.99 doen. koopje! het kostte tenslotte 15 euro dussssssssssquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Gert het volgende:
Ik ga vanavond bestellen en dan bij de buren aanbellen of ze een pizza willen kopen voor 16 euro.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Gert het volgende:
Ik ga vanavond bestellen en dan bij de buren aanbellen of ze een pizza willen kopen voor 16 euro.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
dan moet je ook echt handig zijn, en alleen het toetje laten brengen.B&J FTW.
Zo werkt het dus niet. Je moet ook een hoofdgerecht bestellen heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
dan moet je ook echt handig zijn, en alleen het toetje laten brengen.B&J FTW.
Ja zeg! Ik eet altijd B&J als hoodgerecht!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Je moet ook een hoofdgerecht bestellen heb ik begrepen.
Geweldig, de B&J bij de pizza in de bezorgkoffer van de koerier.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Je moet ook een hoofdgerecht bestellen heb ik begrepen.
True story!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja zeg! Ik eet altijd B&J als hoodgerecht!
Kijk maar uit dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja zeg! Ik eet altijd B&J als hoodgerecht!
De VOC was zoveel meer dan dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, jij ziet dat als iets positiefs? Slavenhandel en uitbuiting?
Nog 10 minuten en dan zit de werkdag er weer opquote:
En dan snel naar huus om eten te bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en dan zit de werkdag er weer op
INa de couscous en pizza's van vorige week zit ik nu weer in mijn gezonde fase, dus vanavond broccoli met vis uit de ovenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan snel naar huus om eten te bestellen.
Ik ben ook bang voor boontjes op mijn beurd vnvnd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
INa de couscous en pizza's van vorige week zit ik nu weer in mijn gezonde fase, dus vanavond broccoli met vis uit de oven
Spaghetti is zo veel lekkerderder als je het eet met lepel en vorkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef Wijnneus het volgende:
Spaghetti met vork en mes hier, dus als ik onder die rooie troep zit, dat weet je waarvan
Ik hou ook niet van boontjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor boontjes op mijn beurd vnvnd.
nee lidlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, uit de super zeker, uit 't vak "Doe eens makkelijk en neem een snelle microwave hap"
het gaat om de sliertjes...dat zijn zulke kliertjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:59 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ook niet als ik er geraspte kaas opdoe?
Kun je niet achter wat antwoorden op prangende vragen komen over StudioVlemmix?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
smakelijk wijnneus![]()
Hoi Laysa.![]()
Is er hier wat te doen?Ik verveel me. Moet heel mn huis nog opruimen maar geen zin.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je niet achter wat antwoorden op prangende vragen komen over StudioVlemmix?
Persbericht schrijven? Of hier wat namen van meewerkende B- en CNers laten vallen?
Iets! Throw me a bone, here!
Ja, dat kan. Maar ga ik niet doen. Pas als Vlemmix dat zelf aangeeft. Ben het een beetje beu om aan de ene kant mijn best te doen om vragen te beantwoorden en daar aan de andere kant op afgerekend te worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je niet achter wat antwoorden op prangende vragen komen over StudioVlemmix?
Persbericht schrijven? Of hier wat namen van meewerkende B- en CNers laten vallen?
Iets! Throw me a bone, here!
Je weet toch hoe het hier werkt? Zo ging het ook met TBO, zo gaat het nu met SV en ook een volgend project zal zo gaan op FOK!.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat kan. Maar ga ik niet doen. Pas als Vlemmix dat zelf aangeeft. Ben het een beetje beu om aan de ene kant mijn best te doen om vragen te beantwoorden en daar aan de andere kant op afgerekend te worden.
Komt tijd, komt nieuws.
Ik heb het niet eens over mensen op FOKquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het hier werkt? Zo ging het ook met TBO, zo gaat het nu met SV en ook een volgend project zal zo gaan op FOK!.
En je kan het mensen niet bepaald kwalijk nemen dat ze volop vragen hebben, gezien het Hosannageluid van het begin en de doodse stilte van nu ... een paar dagen voor D-Day.
Dus dat!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
Voor je het weet zeg jij A en denkt Johan de volgende dag weer Z.
haha krijgt Dementor nog geen pizzaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Nou wij eten dus geen boontjes, aard en filetlapjes. Na al dat geneuzel hier, heb ik daar helegaar geen zin in.
Dus zo even snel naar de supermarkt, wat sla, paprika, mais en geraspte kaas halen en dan eten we lekker wraps. Dat is tenminste ook snel klaar
jij leest duidelijk niet terug he....het schijnt dat je gratis kan bestellen vandaag...dusssssssssssssssquote:
Ik zit met hetzelfde probleem. Zullen we ff Maccenquote:
Wat? Waar??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij leest duidelijk niet terug he....het schijnt dat je gratis kan bestellen vandaag...dusssssssssssssss
Ik zit in Duitsland, lollerbekkie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij leest duidelijk niet terug he....het schijnt dat je gratis kan bestellen vandaag...dusssssssssssssss
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem. Zullen we ff Maccen
owjah....weer een reden waarom je daar dus niet moet wonenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit in Duitsland, lollerbekkie.
Die is slim, en al die gasten die denken gratis te vreten .. Veel gelukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:Dat gaat 'em dus niet worden.
Hier in de buurt maar 1 restaurant aangesloten en die is niet open vandaag.
Ik fiets zo wel naar de friettent, denk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is slim, en al die gasten die denken gratis te vreten .. Veel geluk
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik fiets zo wel naar de friettent, denk.
Wehehe, ik hou van dat soort achterlijke mensen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dereacties . Plus de gasten die de regeltjes niet helemaal goed hebben gelezen en met 4 liter ijs zitten ter waarde van 14,99 En het moeten betalen
die ligt bij die koe in de weiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand hier mijn linker kist gezien?
bij de voordeur? of naast de bank?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dan zijn ze zo verontwaardigd dat de bezorger ook nog es kan fluiten naar een fooitje.. Gelukkig is het niet echt honde weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, ik hou van dat soort achterlijke mensen.
Ben je verdeeld over twee kisten ?? Vond het al altijd verdacht dat je pas als het donker is post.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
De rechter lag naast mijn bureau.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...dus? een redelijk logische plek
je bent vast weer dronken geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De rechter lag naast mijn bureau.
Ik ben 30 meter door het huis gestuiterd op één kist?
Verdacht...
Jij ook geen zin om de deur uit te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga voor tomaten crème soep met brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |