owjah....weer een reden waarom je daar dus niet moet wonenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit in Duitsland, lollerbekkie.
Die is slim, en al die gasten die denken gratis te vreten .. Veel gelukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:Dat gaat 'em dus niet worden.
Hier in de buurt maar 1 restaurant aangesloten en die is niet open vandaag.
Ik fiets zo wel naar de friettent, denk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is slim, en al die gasten die denken gratis te vreten .. Veel geluk
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik fiets zo wel naar de friettent, denk.
Wehehe, ik hou van dat soort achterlijke mensen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dereacties . Plus de gasten die de regeltjes niet helemaal goed hebben gelezen en met 4 liter ijs zitten ter waarde van 14,99 En het moeten betalen
die ligt bij die koe in de weiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand hier mijn linker kist gezien?
bij de voordeur? of naast de bank?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dan zijn ze zo verontwaardigd dat de bezorger ook nog es kan fluiten naar een fooitje.. Gelukkig is het niet echt honde weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, ik hou van dat soort achterlijke mensen.
Ben je verdeeld over twee kisten ?? Vond het al altijd verdacht dat je pas als het donker is post.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
De rechter lag naast mijn bureau.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...dus? een redelijk logische plek
je bent vast weer dronken geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De rechter lag naast mijn bureau.
Ik ben 30 meter door het huis gestuiterd op één kist?
Verdacht...
Jij ook geen zin om de deur uit te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga voor tomaten crème soep met brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |