sssssstquote:
Geef mij eens rechten om die bladzijde te bekijken prwwwwwwwwwetty please?quote:
Er staat een foto van JP Balkenende in de OPquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geef mij eens rechten om die bladzijde te bekijken prwwwwwwwwwetty please?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en precies in die 8 seconde keek jij.
Ja! ga me nog een beetje lopen teasen ook nog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Er staat een foto van JP Balkenende in de OP
Ja sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en precies in die 8 seconde keek jij.
Ja echt! Ik kom helemaal tot rust!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Deisyy het volgende:
Hee Lies, heb jij het fijn nu je vakantie hebt?
oh, ik zou dan 14.99 doen. koopje! het kostte tenslotte 15 euro dussssssssssquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Gert het volgende:
Ik ga vanavond bestellen en dan bij de buren aanbellen of ze een pizza willen kopen voor 16 euro.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Gert het volgende:
Ik ga vanavond bestellen en dan bij de buren aanbellen of ze een pizza willen kopen voor 16 euro.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
dan moet je ook echt handig zijn, en alleen het toetje laten brengen.B&J FTW.
Zo werkt het dus niet. Je moet ook een hoofdgerecht bestellen heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
dan moet je ook echt handig zijn, en alleen het toetje laten brengen.B&J FTW.
Ja zeg! Ik eet altijd B&J als hoodgerecht!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Je moet ook een hoofdgerecht bestellen heb ik begrepen.
Geweldig, de B&J bij de pizza in de bezorgkoffer van de koerier.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Je moet ook een hoofdgerecht bestellen heb ik begrepen.
True story!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja zeg! Ik eet altijd B&J als hoodgerecht!
Kijk maar uit dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja zeg! Ik eet altijd B&J als hoodgerecht!
De VOC was zoveel meer dan dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, jij ziet dat als iets positiefs? Slavenhandel en uitbuiting?
Nog 10 minuten en dan zit de werkdag er weer opquote:
En dan snel naar huus om eten te bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en dan zit de werkdag er weer op
INa de couscous en pizza's van vorige week zit ik nu weer in mijn gezonde fase, dus vanavond broccoli met vis uit de ovenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan snel naar huus om eten te bestellen.
Ik ben ook bang voor boontjes op mijn beurd vnvnd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
INa de couscous en pizza's van vorige week zit ik nu weer in mijn gezonde fase, dus vanavond broccoli met vis uit de oven
Spaghetti is zo veel lekkerderder als je het eet met lepel en vorkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef Wijnneus het volgende:
Spaghetti met vork en mes hier, dus als ik onder die rooie troep zit, dat weet je waarvan
Ik hou ook niet van boontjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor boontjes op mijn beurd vnvnd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |