quote:
Gozer, echt, je mag mijn uurtjes echt wel een paar weken overnemen. Ik ben nu thuis om te eten (gewoon brood ja) en dan door te gaan naar een vergadering. Half 6 tot 7 uur zit ik daarin en dan nog kijken of ik ga sporten (oke, dat is vrijwillig).quote:
Hap hapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Gozer, echt, je mag mijn uurtjes echt wel een paar weken overnemen. Ik ben nu thuis om te eten (gewoon brood ja) en dan door te gaan naar een vergadering. Half 6 tot 7 uur zit ik daarin en dan nog kijken of ik ga sporten (oke, dat is vrijwillig).
en ik ben vanmorgen om kwart over 7 begonnen.
quote:
quote:
Vanuit Pedagogiek in Nijmegen. De stage-instelling noem ik ivm privacy nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar loop je stage en vanuit welke opleiding?
Te vroeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu even tussen mijn foto's een leuke foto aan het zoeken voor een kerstkaart.Ja, ik ben er maar alvast mee begonnen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
400-fout is opgelostHet bleek gewoon iets heel simpels te zijn.
![]()
Maar het duurt even voordat ze dan bezorgd worden en dan moet ik ze ook nog aan iedereen opsturen enzo...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Te vroeg.
Begin dan alvast met een kerstboom.
Het is oktober!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het duurt even voordat ze dan bezorgd worden en dan moet ik ze ook nog aan iedereen opsturen enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |