Dat is wat ik gisteren zei: sinds ik zelf mamma ben, kan ik daar enorm kwaad en verdrietig van worden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef john-frusciante het volgende:
Ma zegt: Voor elke dag die gewerkt heeft elke dag 37 steken![]()
Moeders word hier erg kwaad om. Ze loopt hier zo van straks hebben die kinderen iets opgelopen `stomme fluit`
why the ?quote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gebiedsverbod pedofiel onterecht
typisch nederlands
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen concrete bedreiging.
hij had moeten aanvoeren dat de omgeving een bedreiging was voor hem. omdat in de krant (hint) stond dat de pedofiel terug zou komen en er bedreigingen zijn ge-uit.
de regels zijn niet moeilijk, je moet alleen verdomd creatief zijn om de regels tegen de overheid te kunnen gebruiken.
en als crimineel leer je dat welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen concrete bedreiging.
hij had moeten aanvoeren dat de omgeving een bedreiging was voor hem. omdat in de krant (hint) stond dat de pedofiel terug zou komen en er bedreigingen zijn ge-uit.
de regels zijn niet moeilijk, je moet alleen verdomd creatief zijn om de regels tegen de overheid te kunnen gebruiken.
teach me Oh masterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als crimineel leer je dat wel
whehehequote:
zeg dat welquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als crimineel leer je dat wel
Begreep eigenlijk vrij weinig van het verhaal, maar waarschijnlijk heeft dat te maken dat ik het vorige topic niet teruggelezen hebquote:
samenvatting:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Begreep eigenlijk vrij weinig van het verhaal, maar waarschijnlijk heeft dat te maken dat ik het vorige topic niet teruggelezen heb
klopt van de regelsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik kan je wel 1 tip geven.
ga er vanuit dat de regels altijd gemaakt zijn om de overheid te helpen, niet de burgers.
soms kan je regels op meerdere manieren interpreteren, houd bovenstaande regel aan en je hebt minder tegenvallers
John Frusciantequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef john-frusciante het volgende:
Voor Sjowhan Kleuters gestraft met injectiespuit
werk zequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef john-frusciante het volgende:
Voor Sjowhan Kleuters gestraft met injectiespuit
Zo ik ga nog wat doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Fha het volgende:
Shittoetsen uit mn toetsenbord gesloopt en nu weet ik niet meer waar ze moeten
quote:
Handigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Fha het volgende:
Shittoetsen uit mn toetsenbord gesloopt en nu weet ik niet meer waar ze moeten
je hoord mij niet klagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg dat wel![]()
* LL kruipt bij Fubar op schoot en duimt
[ afbeelding ]
nog 2 en 19minquote:
vraagteken en slashquote:
gewoon afkoppelen en in de vaatwasser knallenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Fha het volgende:
[..]
vraagteken en slash
punt en komma
en dan nog de
o heeals ik er nu op typ doet hij natuurlijk de letter die het eigenlijk had moeten zijn
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Fha het volgende:
[..]
vraagteken en slash
punt en komma
en dan nog de
o heeals ik er nu op typ doet hij natuurlijk de letter die het eigenlijk had moeten zijn
edit: zo nu zit alles weer goed![]()
en weer een uitdaging beslechtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Fha het volgende:
[..]
vraagteken en slash
punt en komma
en dan nog de
edit: zo nu zit alles weer goed![]()
Ik heb heul geen vaatwasser manquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gewoon afkoppelen en in de vaatwasser knallen
(wel goed laten drogen)
quote:
een genie in wordingquote:
ik heb hier nog 59 uitdagingen, iets te doen vandaag?quote:
Jups genoegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hier nog 59 uitdagingen, iets te doen vandaag?
quote:
awas borstel + kraan doet het ook goed zelfde resultaatquote:
een wc papiertje deed ook wonderenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
awas borstel + kraan doet het ook goed zelfde resultaat![]()
nogmaals wel goed laten droogen![]()
nee geen nieuwe ava loop te kloten
oke.. ook halloquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeie middag, ik ben erachter waarom mn gedachten zo'n warboel zijn heb ADD
![]()
Lekker maar m'n gedachten zijn en grote warboel.
hoiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeie middag, ik ben erachter waarom mn gedachten zo'n warboel zijn heb ADD
![]()
Lekker maar m'n gedachten zijn en grote warboel.
Hey FHAquote:
Mogelijk Ritalin maar de kans is groot. ik heb het zelf een naam gegeven. omdat het de grootste boosdoener LIJKT te zijn. Het loopt namelijk heel erg in onze familie pa en ma hebben het zelfde en mn broer ook . dus de kans dat dat de oorzaak is is 80 % ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoi![]()
tja, je kan je het nu een naam geven.
gaan ze er ook nog iets aan doen ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
Mogelijk Ritalin maar de kans is groot. ik heb het zelf een naam gegeven. omdat het de grootste boosdoener LIJKT te zijn. Het loopt namelijk heel erg in onze familie pa en ma hebben het zelfde en mn broer ook . dus de kans dat dat de oorzaak is is 80 % ?.
Wist niet dat het erfelijk wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey FHA![]()
[..]
Mogelijk Ritalin maar de kans is groot. ik heb het zelf een naam gegeven. omdat het de grootste boosdoener LIJKT te zijn. Het loopt namelijk heel erg in onze familie pa en ma hebben het zelfde en mn broer ook . dus de kans dat dat de oorzaak is is 80 % ?.
het is geen zelf benoeming want ik ga er nog voor naar de dokter. het is niet zo dat ik opeens zelf denk dat ik het heb het is eerder dat ik er al eerder denk dat ik ergens last van heb geef het beestje een naampje maar mogelijk is dit een van de oorzaken. mn ouders hebben het beide dus de kans is groot dat ik dat ook heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
En door dit soort zelfbenoemingen komt het dus dat ineens iedereen ADHD en ADD heeft. En ritalin ga je niet krijgen hoor als je geen officiële diagnose hebt. Het zou wat zijn zeg. "ja hoi, ik denk dat ik ritalin nodig heb" - o hier heb je een potje veel plezier er mee.
het kan nooit kwaad om jezelf in te lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is geen zelf benoeming want ik ga er nog voor naar de dokter. het is niet zo dat ik opeens zelf denk dat ik het heb het is eerder dat ik er al eerder denk dat ik ergens last van heb geef het beestje een naampje maar mogelijk is dit een van de oorzaken. mn ouders hebben het beide dus de kans is groot dat ik dat ook heb.
Nee ik ben ook niet zo van zelf doktoren ja geheel tegenstrijdig met wat ik zelf zeg. maar binnenkort toch maar langs de huisarts.
Zolang je huisarts t niet heeft bevestigd, is het een zelfbenoeming. Iets wat m.i. te vaak gebeurt met deze modeziektes. Is een kind druk? Ach het zal wel ADHD zijn. Is een kind dom? Nee, het heeft dyslexiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is geen zelf benoeming want ik ga er nog voor naar de dokter. het is niet zo dat ik opeens zelf denk dat ik het heb het is eerder dat ik er al eerder denk dat ik ergens last van heb geef het beestje een naampje maar mogelijk is dit een van de oorzaken. mn ouders hebben het beide dus de kans is groot dat ik dat ook heb.
Nee ik ben ook niet zo van zelf doktoren ja geheel tegenstrijdig met wat ik zelf zeg. maar binnenkort toch maar langs de huisarts.
Je zegt net dat je het zelf heb benoemd dus in welk opzicht is het geen zelfbenoeming dan? Dan nog vind ik dat je daar mee op moet passen, het komt regelmatig voor dat mensen die eenmaal in hun hoofd halen dat ze iets hebben zich vervolgens ook zo gaan gedragen (al dan niet bewust) terwijl er eigenlijk iets heel anders aan de hand is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bij die kleine ligt aan de leeftijd, babypubertijd, peuterpubertijd, kleuterpubertijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wist niet dat het erfelijk was
merk wel dat de kleine van mij even hyper als zn moeder is
wie jij of die kleine ?quote:druk druk druk
Inlezen niet neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het kan nooit kwaad om jezelf in te lezen.
Of het is gewoon stom en dyslectisch!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang je huisarts t niet heeft bevestigd, is het een zelfbenoeming. Iets wat m.i. te vaak gebeurt met deze modeziektes. Is een kind druk? Ach het zal wel ADHD zijn. Is een kind dom? Nee, het heeft dyslexie.
Natuurlijkk zijn er genoeg mensen die wel zo'n ziekte hebben, maar volgens mij lopen er ook een boel aanstellers tussen.
Er kan geen sprake zijn van dyslectie bij een IQ van lager dan 85. Dus nee dat kan nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of het is gewoon stom en dyslectisch!vaak genoeg dat dat gebeurt.
Is dat even depressief..quote:
Bij mn broer is het ook gediagnostiseerd en bij mij misschien een iets mildere variant maar als je er hinder van ondervind en bij mij is er niet op getest maar ik merk het wel in mn dagelijkse leven. dan zal er een zekere mate van aanwezig zijn dunk me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Inlezen niet neeMaar een lijstje pakken en zeggen "goh ja dit heb ik ook dus ik zal wel ADD hebben" is dus niet handig
Op die manier voldoet iedereen wel aan een of meerdere stoornissen.
iets slimmere mensen kunnen ook stom overkomen en dyslectisch zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Er kan geen sprake zijn van dyslectie bij een IQ van lager dan 85. Dus nee dat kan niet
je moet niet jagen maar genieten.quote:
wantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Er kan geen sprake zijn van dyslectie bij een IQ van lager dan 85. Dus nee dat kan niet
1: ik snap werkelijk de helft van wat jij typt nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bij mn broer is het ook gediagnostiseerd en bij mij misschien een iets mildere variant maar als je er hinder van ondervind en bij mij is er niet op getest maar ik merk het wel in mn dagelijkse leven. dan zal er een zekere mate van aanwezig zijn dunk me.
Ik snap je punt zelf doktoren is niet handig . en niet aan te raden tot een bepaalde hoogte.
En daarom zijn idioten gelukkigerquote:
Want dan is je IQ te laag om van dyslexie te spreken(het was trouwens onder de 70, foutje). Je kunt toch niet zeggen dat iemand met het verstand van een 4 jarige dyslexie heeft? Dan ben je gewoon verstandelijk beperkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want![]()
dan kan je niet lezen of de testjes werken niet meer?
Je kunt toch ook genieten van het najagen van dromen? Als ik dat niet meer zou doen kun je me net zo goed meteen opvegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet niet jagen maar genieten.
dan is ie opeens minder depressief
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme, leef ik toch gewoon een uur later..
de klok van mn gsm is nog niet goed gezet
Ik al blij dat ik bijna naar huis mocht...
hoe blond kun je zijn
voor mijn ninja schoen is duiken te laatquote:
volgens mij ben jij te klein om mijn hoofd te rakenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mijn ninja schoen is duiken te laat
Ik weet een veel pijnlijkere plek waar ze prima bij kan..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij ben jij te klein om mijn hoofd te raken
OAaquote:
Waarom?quote:
De vraag is of daar voldoende raakvlak zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet een veel pijnlijkere plek waar ze prima bij kan..
Now you're speaking my languagequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
tis wel een mooi plaatje, dat dan weer welquote:
in mijn ballen kan ze niet schoppenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
hou daar eens mee op dan.quote:
de punt van mijn laars in je aars (hihi dat rijmt) doet ook pijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in mijn ballen kan ze niet schoppenfysiek onmogelijk
[..]
hou daar eens mee op dan.
ik heb me net laten prikken met een injectienaald maar das geen kindermishandeling hoor.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in mijn ballen kan ze niet schoppenfysiek onmogelijk
wat is het verschil tussen 100 euro en wel.o.k?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 100 euro en wel.o.k?slappe lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
erg he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een dom blondje 1 hersencel meer dan een koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
er zijn mensen die dat lekker vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de punt van mijn laars in je aars (hihi dat rijmt) doet ook pijn
dat wel, maar operatief verwijderd. 1 dan.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 100 euro en wel.o.k?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.99 dus
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Help, mn schoonvader is wel.o.kquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn mensen die dat lekker vinden.
[..]
dat wel, maar operatief verwijderd. 1 dan.
dus ballen heb ik niet![]()
[..]
99 dus
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he..
collega's begonnen net domme blondjes moppen te tappen..
heb hun weer 2 nieuwe geleerd
Waarom is een dom blondje tijdens de sex ineens slim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een dom blondje 1 hersencel meer dan een koeAllemachtig wat flauw, vooral die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
ik mag dat, als blondine...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Allemachtig wat flauw, vooral die eerste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Nee dan is het geen optie neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
dat wel, maar operatief verwijderd. 1 dan.
dus ballen heb ik niet![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Help, mn schoonvader is wel.o.k
dat grapje hoort de beste man al 15 jaar
(van die 99 ballen, niet dat jij hem zou zijn)
je moest lachen, geef maar toe
dat valt wel mee, maar het rammelt nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dan is het geen optie neeLoop je nu scheef?
jah en nou gaf god jullie er 2 zodat wij jullie horen aankomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar het rammelt niet
Kun je vet goed voor inbrekert spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar het rammelt niet
Ik heb juist voor het eerst in een week weer een keer iets productiefs gedaan.. echt een wonderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
gelukkig, bijna naar huis
heb echt weinig gedaan vandaag
nja voor mijn doen dus... voorgangster deed nog minder
wie is de ninja nouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah en nou gaf god jullie er 2 zodat wij jullie horen aankomen
goed van jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb juist voor het eerst in een week weer een keer iets productiefs gedaan.. echt een wonder
whehehe ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inbreken is eng, daar heb ik de ballen niet voor
goede vrijthuis tijd danquote:
iedereen thuis werken tegenwoordig ?quote:
En dan spareribs?quote:
quote:
eigen gemaakte. reepjes van honig, een groentepakket, kip en wat sambal en ketjap (als ik het goed heb)quote:
Als ik mijn spareribs op heb kom ik langsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigen gemaakte. reepjes van honig, een groentepakket, kip en wat sambal en ketjap (als ik het goed heb)
plakjes ham 2 gebakken eitjes erbij
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik mijn spareribs op heb kom ik langs
Oke is goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je krijgt alleen wat bami als ik wat spareribs krijg
dealquote:
Fijne avondquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deal![]()
dan ga ik nu beginnen met afsluiten en uitloggen.
Whehehe, je zit echt al paraat achter die site, of nietquote:
ik zit nog te wachten tot de kip gaar isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
BURP
![]()
zo, avond eten binnen, en ik was nog op tijd om de jongste een knuffel te geven.
ze is weer beter
Smakelijk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hij is fertig![]()
ben eten![]()
laters
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hij is fertig![]()
ben eten![]()
laters
quote:
zal wel lukkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, je zit echt al paraat achter die site, of niet?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja![]()
En hij ging inderdaad plat, niet te zuinigMaar het is toch nog gelukt om te bestellen, nu nog even ontdekken of ik zo alsnog mag dokken of niet
Ik ookquote:
quote:
quote:
De actie is verlengd, dus geen geld nodigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja![]()
En hij ging inderdaad plat, niet te zuinigMaar het is toch nog gelukt om te bestellen, nu nog even ontdekken of ik zo alsnog mag dokken of niet
Dus maar een fooi van 5 euro gegevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De actie is verlengd, dus geen geld nodig
Al had ik dat willen doen (ik hou niet van fooien geven, dus geef ik ze ook niet) kreeg ik er de kans niet voor. Kerel was zo weer wegquote:
Ik geef normaal geen fooi omdat het bestellen al duur zat isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Al had ik dat willen doen (ik hou niet van fooien geven, dus geef ik ze ook niet) kreeg ik er de kans niet voor. Kerel was zo weer weg
Slaap lekker Fhaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geef normaal geen fooi omdat het bestellen al duur zat isIk moest haar inderdaad ook tegen houden
Wel vet tof dat ze hier altijd bezorgen op de fiets
![]()
Ik ga mijn uitbuiken verder voortzetten in bed in de hoop dat ik snel slaap.. Fijne avond allemaal![]()
Fhaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geef normaal geen fooi omdat het bestellen al duur zat isIk moest haar inderdaad ook tegen houden
Wel vet tof dat ze hier altijd bezorgen op de fiets
![]()
Ik ga mijn uitbuiken verder voortzetten in bed in de hoop dat ik snel slaap.. Fijne avond allemaal![]()
Naamgenootquote:
ik net ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
gf
Lekker op de bank gelegen net. Heerlijk dat gevoel van niets moeten
quote:
quote:
quote:
quote:
niet echtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:23 schreef TedjeKroketje het volgende:
Jeah er komt weer wat leven in Fok :p
en een plaats vooruitquote:
ben druk bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:30 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Lastig...
Dan maar wat leven in brengen
Om deze tijd nogquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben druk bezig![]()
maar alleen lukt het niet zo
we moeten wel opletten dat je niet weer een lapo maaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:57 schreef TedjeKroketje het volgende:
Wij helpen je wel! zeg maar wat te doen
whehehequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 069 Ladylike
02. 060 Fha
03. 046 wel.o.k
04. 043 goldfinger1963
05. 029 vrolijke-frits
06. 025 MPG
07. 016 _F.U.B.A.R_
08. 015 Pheno
09. 012 marcb1974
10. 007 john-frusciante
11. 007 Sjowhan
12. 006 cablegunmaster
13. 003 BrandX
14. 003 DaMart
15. 003 OA
16. 002 MaleDuck
17. 002 JortK
18. 002 FFSletop
19. 001 Edwinuss
Reeks-statistieken!
Vrijdag krijg ik een echt vaccin. Overigens niet tegen dat Mexicaanse dingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren hun KSC-vaccin gehaald?
[..]
heb ik gisteren gehad van mijn opdrachtgever.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:50 schreef OA het volgende:
[..]
Vrijdag krijg ik een echt vaccin. Overigens niet tegen dat Mexicaanse ding
we zullen je missenquote:
Het waren 113.000+ mooie posts!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
@ dagcijfers: ik zei toch dat ik weinig gedaan had hier opt werk
@ Aarti:yum!!!!!
![]()
@ aanwezigen: hallow lieve mensen
Ik pas me aan aan de wereldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:49 schreef Aarti het volgende:
Hai Ladylike!!
ook al ziek? de wereld is ziek
Mogguhquote:
ik had jou niet zo volgzaam ingeschatquote:
soms welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik had jou niet zo volgzaam ingeschat
halloquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
@ dagcijfers: ik zei toch dat ik weinig gedaan had hier opt werk
@ Aarti:yum!!!!!
![]()
@ aanwezigen: hallow lieve mensen
jij gaat ook chocoladeletters kopen met sinterklaas?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Aarti het volgende:
http://www.choca.nu/17/home/
ik ga hierheen!!![]()
![]()
quote:
Nee, ik hou niet van chocoladelettersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
jij gaat ook chocoladeletters kopen met sinterklaas?
ook lekker maar ik ga toch voor de lettersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van chocoladeletters
ik hou van bonbonbloc
quote:
quote:
quote:
GFquote:
Frutsebeestjequote:
Slaaipownerquote:
LLquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG als ik me zo klote blijf voelen ga ik na de lunch naar huis. Jammer voor mn baas dan hoor, maar ziek is ziek
denk hetquote:
beschuitje erbij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
Wie tilt mij op en legt mijn in een zacht, warm bedje, om me over een uurtje te wekken met een kopje thee of koffie?
[..]
da mag.. maar als ik dan mag kiezen, een zacht gekookt eitje met toast aubquote:
* GF schrijft alles op legt LL in d'r bedje en gaat brood en eieren halenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
da mag.. maar als ik dan mag kiezen, een zacht gekookt eitje met toast aub
och ken gebeuren ....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh hubbie![]()
Ik ben jou helemaal vergeten te bellen
*kuch*
*hoest*
*snotter*
oh gatver, ben echt een wrak
quote:
wakker maken? dat moet je bij mij niet doen, gewoon laten liggen. ik kom er wel uit als ik wat nodig heb.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
Wie tilt mij op en legt mijn in een zacht, warm bedje, om me over een uurtje te wekken met een kopje thee of koffie?
[..]
denk het
rekelquote:
Ai luf joequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF schrijft alles op legt LL in d'r bedje en gaat brood en eieren halen
dennis zei het nogquote:
nou slaap ik graag, maar er zijn dingen waar je me wakker voor mag makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wakker maken? dat moet je bij mij niet doen, gewoon laten liggen. ik kom er wel uit als ik wat nodig heb.
Beterschap.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
da mag.. maar als ik dan mag kiezen, een zacht gekookt eitje met toast aub
Rekel?quote:
ontbijt op bedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou slaap ik graag, maar er zijn dingen waar je me wakker voor mag maken
heb mn verlening jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
Hoe is het op je werk, al wat meer duidelijkheid?![]()
Checkquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn verlening ja
voor 3 lousy maanden
crisis...jaja..
Drie mnd door de crisis?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn verlening ja
voor 3 lousy maanden
crisis...jaja..
[..]
Check
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou slaap ik graag, maar er zijn dingen waar je me wakker voor mag maken
bengel, rekel, belhamelquote:
yepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan over 3 maanden weer hetzelfde riedeltje?
wrs gaat vanaf jan.2010 een nieuwe wet van kracht die ervoor zorgt dat mensen boven de 27 pas na het 4e een vast contract krijgenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Drie mnd door de crisis?mja, drie mnd is beter dan op straat staan. En sneller naar je derde contract.
Maar goed, ze gooien zoveel op de crisis.. garantie krijg je nergens meer bij.
Oja tuurlijk.quote:
Boven? Onder mag ik hopen, want anders hebben de ouderen helemaal pech.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep
[..]
wrs gaat vanaf jan.2010 een nieuwe wet van kracht die ervoor zorgt dat mensen boven de 27 pas na het 4e een vast contract krijgenen val ik dus binnen die regeling (net een maandje)
thanx kabinet
pardon, het is idd benedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja tuurlijk.Maar ik ben dan wel een lieve.
![]()
[..]
Boven? Onder mag ik hopen, want anders hebben de ouderen helemaal pech.En die worden
als minder snel aangenomen dan de jongere. Jonger is goedkoper enz..
tis gewoon bullshit wat ze allemaal bedenkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep
[..]
wrs gaat vanaf jan.2010 een nieuwe wet van kracht die ervoor zorgt dat mensen boven de 27 pas na het 4e een vast contract krijgenen val ik dus binnen die regeling (net een maandje)
thanx kabinet
typisch nederlandquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tis gewoon bullshit wat ze allemaal bedenken
mn ma was weg gereorganiseerd ...
als je ziet wat die moet doen voor een uitkering ... mens heeft 40jaar non stop gewerkt ...
en dan zie ik de niet nader te noemen bevolkings groep ... gewoon de geheledag in de stad rondhangen ... met een leuke uitkering ... echt triest en in triest ...
helaas welquote:
Even opgezocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
boven
oh wacht.. ff opnieuw doorlezen.. momentje
quote:Het kabinet maakt het voor de duur van de crisis mogelijk om een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd bij jongeren tot 27 jaar vaker te verlengen of aan te laten aangaan.
Ik had mn post aangepast...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even opgezocht.
[..]
Tot 27 jaar dus.
je eigen de tyfus sparen om toch nog van een oude dag te kunnen genietenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
och zelfde met die ouderen... zelf zeuren dat zij 2 jaar langer moeten werken, maar wij jongeren mogen NOG langer werken..
als zij het al niet willen, hoe moeten wij dat dan doen straks?
goede voorbeeld voor de mensen die hun pensioen betalen hoor(sarasme hier)
mja wat doe je eraan?
en als je dat nou niet kan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je eigen de tyfus sparen om toch nog van een oude dag te kunnen genieten
dat kan gebeurenquote:
ach, zo een jonge blom als jij heeft nog tijd genoeg om dat te regelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als je dat nou niet kan?
dan heb ik dus mooi een probleem
* nicole zegt tegen GF "geen sex voor jou" en zet nors kijkende GF midden in de zaak. zo klaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk eens gaan beginnen met de halloween versieringen![]()
![]()
thanx for the reminderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, zo een jonge blom als jij heeft nog tijd genoeg om dat te regelen![]()
je hebt nog 40 jaar om te sparen voor een pre-pensioen
GF zei gisteren al dat we JF zaterdag als spook bij de ingang zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* nicole zegt tegen GF "geen sex voor jou" en zet nors kijkende GF midden in de zaak. zo klaar
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* nicole zegt tegen GF "geen sex voor jou" en zet nors kijkende GF midden in de zaak. zo klaar
whehehe kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF zei gisteren al dat we JF zaterdag als spook bij de ingang zetten
Leest hij dit mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik vermoord de dir. echt..
vanmorgen zegt ie: bel ff met milieuzaken, er is stankoverlast van bedrijf X
dus ik bel en spreek in...
word nu teruggebeld met de vraag WAT voor stank?
jah dat weet ik dus niet, zit zelf binnen.. dus vraag aan de dir: wat ruikt u
dir: stank.. dat ie anders maar zelf komt ruiken
man van gemeente: ja maar zo werkt het niet...
dir. wil hem niet spreken en blijft bij zn standpunt dat ie zelf moet ruiken
fuck you all... regel het zelf ofzo
echt waar...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
niet te hopenquote:
Zou een beste stunt zijnquote:
ik vermoed van nietquote:
Muckquote:
aangezien je toch al een hekel aan de gemeente hebt, de ambtenaar de huid vol gescholden ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vermoed van niet
(zeker weten doe ik het natuurlijk nooit)
maar ik heb gezegd dat ik weinig kan zeggen over oorzaak en soort en afkomst als ik niets ruik en in zijn naam moet bellen.
Maar als goed secretaresse () heb ik het netjes opgelost
ben nu bezig, krijg 4 keer een klachtennummer dat een fax blijft te zijn...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien je toch al een hekel aan de gemeente hebt, de ambtenaar de huid vol gescholden ?
De provincie is een nog veel erger orgaan....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben nu bezig, krijg 4 keer een klachtennummer dat een fax blijft te zijn...
nu hoor ik ze intern debateren
echt...moeilijk he.. telefoon in de wacht zetten
oh en is niet gemeente, is provincie
Ik merk het...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
De provincie is een nog veel erger orgaan....
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_met_toekomst__.html
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Toekomst in Israel
Dan kan je zien wanneer welke raket je reet in geschoten wordt?
bezinksel in koffiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_met_toekomst__.html
Ik had een broodje kroketquote:
ook lekker!quote:
Busted. Jij bent een kloon van DaMart. Met zo'n tvp vlak voordat het tpoic vol isquote:
Te lang geleden dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ook lekker!
kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst op heb
Dan is DaMart straks opeens lijstaanvoerder als dat zo is. Al zet ik mijn geld op gf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Busted. Jij bent een kloon van DaMart. Met zo'n tvp vlak voordat het tpoic vol is.
quote:
* Muck schuift nog een broodje kroket naar MPG toequote:
*absorbeerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck schuift nog een broodje kroket naar MPG toe
DaMart. Lees je nou eens inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
o jee, ninja tijd.
waar is gf? of maleduck
Die ramt de godganse dag op F5, totdat hij ineens een LaPo neer kan blaffen.quote:
Whatever rocks his boat. Ik blaf liever iets anders vol.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ramt de godganse dag op F5, totdat hij ineens een LaPo neer kan blaffen.
a, ja inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whatever rocks his boat. Ik blaf liever iets anders vol.
Heb je al aangifte gedaan? Goed gezocht?quote:
Eensch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whatever rocks his boat. Ik blaf liever iets anders vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |