Nou ik had liever gezien dat ik hier nooit had hoeven komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:50 schreef Kiwijuice het volgende:
woeeehoeee![]()
Ik ben trots hieraan mee te mogen werken
I agree... maar als het dan toch moet, dan maar zo!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik had liever gezien dat ik hier nooit had hoeven komen.Maar van de andere kant is het ook wel gezellig.
Ik ben blij dat mijn relatie over is... heb mooie tijden gehad, maar uiteindelijk heeft ze bewezen een harteloos oppervlakkig mens te zijn. Dus klaar drmee..... op naar een nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
I agree... maar als het dan toch moet, dan maar zo!
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn relatie over is... heb mooie tijden gehad, maar uiteindelijk heeft ze bewezen een harteloos oppervlakkig mens te zijn. Dus klaar drmee..... op naar een nieuwe uitdaging
hahahaha dat vind ik een goeiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?
hell yeah!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik ben mijn ex na gisteren in ieder geval compleet vergeten:D.
Wie wat waar welke ex?
aHH! Ik heb laatst ook bijna tentamen gehaald zonder iets te doen.. (lees: 1 college gevolgd en 1x de HC sheets doorlezen).. had maar 1 MK vraag teveel fout!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
ik moet zo een tentamen gaan maken en ik had gister nog even flink moeten leren.. en dat heb ik eigenlijk voor geen meter gedaan![]()
ah well... we zullen zien, kansloos was ik toch al
Hey ga eens werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Iig succes dudequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
ik moet zo een tentamen gaan maken en ik had gister nog even flink moeten leren.. en dat heb ik eigenlijk voor geen meter gedaan![]()
ah well... we zullen zien, kansloos was ik toch al
Ja.quote:
maar we denken iig even niet aan de exenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over in deze reeks
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:32 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
aHH! Ik heb laatst ook bijna tentamen gehaald zonder iets te doen.. (lees: 1 college gevolgd en 1x de HC sheets doorlezen).. had maar 1 MK vraag teveel fout!
Waar gaat t over?
hoevaak moet ik nog sorry gaan zeggen?quote:
Je kan het jonge! jeweetsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
media geschiedenis.... en ik heb het boek wel redelijk doorgenomen, maar er bleef echt bijna niks hangen (mede omdat het een gigantisch saai kut boek was) dus ik vrees het ergste
Op je knieën om vergiffenis smeken zul je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoevaak moet ik nog sorry gaan zeggen?
idd,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over in deze reeks
Welkom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
Heej
Mag ik meedoen hier?
Legitiem hoor, ik ben sinds afgelopen zaterdag opeens volslagen onverwachts en donderslag en out of the blue enzo tot ex gedegradeerd. Dus zonder dat ik het wil heb ik er ook (weer) 1...
En iedereen is hier heel vrolijk enzo, dus het zou best 's kunnen helpen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf en hem toch maar even m'n excuses aangeboden.) en hij vroeg vanuit het niets of ik hem gemist had. 'Gemist? Nee. Wat valt er te missen dan?'
Snel uitgepraat dus.
Zie ik hem net weer, ging rond met snoepjes maar hij wilde zelf niet pakken vanwege vieze handen (hij werkt met auto's) dus vroeg of ik even een snoepje wilde pakken voor hem. Wilde dat snoepje aangeven maar moest het in zijn mond stoppen, waarna hij zachtjes in m'n vinger beet en likte. UHHHH?![]()
10 minuten later krijg ik een smsje; 'Ik heb je gemist Tamaar..'
![]()
![]()
![]()
Heb hem gezegd dat ik daar niets mee kan en dat ik m'n vriend echt niet zomaar aan de kant zou gaan zetten. (Hij is er heilig van overtuigd dat ik een vriend heb, ik heb hem zelf niets gezegd en toen hij er naar vroeg heb ik nieteens geantwoord, maar speel het wel mee als hij vraagt of alles goed gaat etc. Vind het wel makkelijk en veilig eigenlijk.![]()
![]()
ALS hij me echt gemist heeft en terug wil dan zal hij écht voor me moeten vechten OMDAT hij in de veronderstelling is dat ik een vriend heb. Hij kent die jongen in kwestie ook en die jongen speelt het ook mee.)
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf
Ja ahahaha, vanaf den beginne al isn't it? Ik vind het stiekem wel leuk wat hij daarstraks deed, maar ik wil er niet aan toegeven. Hij laat eerst maar eens zien of hij het écht meent.quote:
Tja Re wil het zo he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef purplerose het volgende:
Humor is ook de beste genezer, haal de sc weg en we gaan weer zitten sippen omdat we diegene maar niet los kunnen laten
Hij stond met collega W. in de werkplaats en besloot cola te gaan halen voor W. en hemzelf. Maar toen m'n ex wegliep zag ik W. en ben ik even met hem gaan praten.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij stond met collega W. in de werkplaats en besloot cola te gaan halen voor W. en hemzelf. Maar toen m'n ex wegliep zag ik W. en ben ik even met hem gaan praten.
M'n ex kwam dus terug met 2 cola, gaf er eentje aan W. en wilde zijn eigen cola afstaan aan mij. Maar ik zei dat ik niet hoefde. 'Echt niet?' 'Neuh dankje.' 'Je mag de mijne hebben hoor!' 'Hoeft niet.'
Toen liep m'n ex richting kantine om zich te gaan omkleden, waarna ik achter hem aanliep om cola voor mezelf te halen. Heb dat dus voor zijn neus ingeschonken voor mezelf en opgedronken terwijl hij zich omkleedde.En BOOOOOS dat 'ie was.
Achteraf ook wel sneu, hij wil tenslotte zijn eigen cola afstaan aan mij, maar W. en ik hebben wel hárd gelachen.![]()
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat nietquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf en hem toch maar even m'n excuses aangeboden.) en hij vroeg vanuit het niets of ik hem gemist had. 'Gemist? Nee. Wat valt er te missen dan?'
Snel uitgepraat dus.
Zie ik hem net weer, ging rond met snoepjes maar hij wilde zelf niet pakken vanwege vieze handen (hij werkt met auto's) dus vroeg of ik even een snoepje wilde pakken voor hem. Wilde dat snoepje aangeven maar moest het in zijn mond stoppen, waarna hij zachtjes in m'n vinger beet en likte. UHHHH?![]()
10 minuten later krijg ik een smsje; 'Ik heb je gemist Tamaar..'
![]()
![]()
![]()
Heb hem gezegd dat ik daar niets mee kan en dat ik m'n vriend echt niet zomaar aan de kant zou gaan zetten.
M'n ex is er heilig van overtuigd dat ik een vriend heb. Ik heb hem zelf niets gezegd en toen hij vroeg of ik een vriend had heb ik niet eens geantwoord, maar ik speel het wel mee als hij vraagt of alles goed gaat etc. Vind het wel makkelijk en veilig eigenlijk.![]()
![]()
ALS hij me echt gemist heeft en terug wil dan zal hij écht voor me moeten vechten OMDAT hij in de veronderstelling is dat ik een vriend heb. Hij kent die jongen in kwestie ook en die jongen speelt het ook mee.)
Dan het idee van Dick maar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat niet
quote:
je kunt het ook proberen in de gewone SC natuurlijk, of in de singles reeks, wat ook een soort opvolging van ditquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ok ik stel voor dat we dan een nieuwe topic-reeks aan maken voor ons gezever? Aangezien we hier niet helemaal op zijn plaats zijn inderdaadAls dat mag?
wat is een goede titel? "Na je ex komt de nieuwe uitdaging!"
Goed idee?
Zit wat inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat niet
Agree zei ik gisteren ook al. Fok heeft ook onzin hoek waar je kunt lullen. Laten we hier beetje ontopic blijven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Agree zei ik gisteren ook al. Fok heeft ook onzin hoek waar je kunt lullen. Laten we hier beetje ontopic blijven.
Zaterdag personeelsfeestje. Zou ik met 'm naartoe gaan. Ik ga nu zelf ook maar niet, ik denk niet dat ik dat op kan brengen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef J0ttem het volgende:
[..]
ok
Mijn ex is morgen jarig
Ben niet van plan haar te feliciteren, ook al vind ik het een beetje lullig van mezelf
Mijn ex is over 2 weken jarig. Ben nu ook aan het nadenken of ik ga feliciteer of niet. Vind het lullig om het niet te doen, maar aan andere kant hebben we geen contact en verdiend ze het ook niet echt. Nouja heb nog even om erover na te denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef J0ttem het volgende:
Mijn ex is morgen jarig
Ben niet van plan haar te feliciteren, ook al vind ik het een beetje lullig van mezelf
Ah ok, nouja bij mij is het meer dat ik al 3 weken geen contact meer met haar heb (mijn beslissing). En het kan blijkbaar haar toch geen moer schelen, ik ga dus totaal geen (verspilde) moeite voor haar doen. Ik zit nu dus alleen met het dilemma om haar te feliciteren morgen, of om gewoon niets te doen omdat we al een tijdje geen contact meer hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zaterdag personeelsfeestje. Zou ik met 'm naartoe gaan. Ik ga nu zelf ook maar niet, ik denk niet dat ik dat op kan brengen...
Volgende week issie jarig, ik hoop dat ik dan mans vrouws genoeg ben om 'm droog op te bellen...
Ik kies er juist voor om wel contact te hebben, ook al maakt het dat misschien moeilijker. Hij is een goed mens, en als ik 'm dan niet als lief in m'n leven kan hebben, dan in ieder geval als vriend. Dat wil ik niet ook nog verliezen. En hij gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ah ok, nouja bij mij is het meer dat ik al 3 weken geen contact meer met haar heb (mijn beslissing). En het kan blijkbaar haar toch geen moer schelen, ik ga dus totaal geen (verspilde) moeite voor haar doen. Ik zit nu dus alleen met het dilemma om haar te feliciteren morgen, of om gewoon niets te doen omdat we al een tijdje geen contact meer hebben
Ach kan toch geen kwaad? Smsje / telefoontje is zo gepieptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ah ok, nouja bij mij is het meer dat ik al 3 weken geen contact meer met haar heb (mijn beslissing). En het kan blijkbaar haar toch geen moer schelen, ik ga dus totaal geen (verspilde) moeite voor haar doen. Ik zit nu dus alleen met het dilemma om haar te feliciteren morgen, of om gewoon niets te doen omdat we al een tijdje geen contact meer hebben
Mjah, blijkbaar zitten die allemaal in het nieuwe topic voor 'exen-die-eroverheen-zijn', in plaats van hier de recente exen bij te staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Miesjel het volgende:
Wat is het rustig hier ineens.. Beetje jammer.
Re heeft ons weggejaagd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, blijkbaar zitten die allemaal in het nieuwe topic voor 'exen-die-eroverheen-zijn', in plaats van hier de recente exen bij te staan
Voor de slowchat moet je daar zijn, voor raad en wijsheden is iedereen welkom. Vraag maar aan Requote:
Klopt, het is alleen een verklaring waarom het hier zo rustig is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Voor de slowchat moet je daar zijn, voor raad en wijsheden is iedereen welkom. Vraag maar aan Re
I know. Alleen moeten jullie hier niet helemaal weg gaan blijven, het zijn juist de (zinvolle, niet SC-achtige) posts van jullie waar we wat aan hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, het is alleen een verklaring waarom het hier zo rustig is.
Het gemis is ook niet goed voor je nachtrust.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:41 schreef JoeBravo het volgende:
er gaat niets boven een realistische droom over je ex om je nachtrust te verpesten![]()
Dat hoor ik pas morgen als ze de resultaten door de computer gehaald hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:45 schreef Barbusse het volgende:
Chev!Nog succes gehad met speeddaten?
Ten eerste zou ik jezelf gewoon een paar vragen stellen:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Platina het volgende:
Ik dacht dat ik over mijn ex heen was, maar zag haar 2 weken terug weer... en de vlam ging weer aan. Nu wil ik haar terugwinnen alleen is ze bang dat ik het niet meen of dat het weer mis gaat. Hoe haar van het tegendeel te overtuigen??
Ze is onder meer sceptisch omdat ik bijna geen contact met haar heb gehad nadat het uitging. Ik kan gewoon geen vrienden zijn (zonder bijbedoelingen) met een meid waar ik iets mee heb gehad. Maar dat nam ze wel een beetje kwalijk.
Hoe ECHT overtuigd ben je zelf? Is het vooral voelen of is er ook sprake van weten? Als het alleen gevoel is dan heb je grote kans dat het keihard weer fout gaat. Heb je echte redenen om te geloven dat niet weer hetzelfde fout gaat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Platina het volgende:
Ik dacht dat ik over mijn ex heen was, maar zag haar 2 weken terug weer... en de vlam ging weer aan. Nu wil ik haar terugwinnen alleen is ze bang dat ik het niet meen of dat het weer mis gaat. Hoe haar van het tegendeel te overtuigen??
Ze is onder meer sceptisch omdat ik bijna geen contact met haar heb gehad nadat het uitging. Ik kan gewoon geen vrienden zijn (zonder bijbedoelingen) met een meid waar ik iets mee heb gehad. Maar dat nam ze wel een beetje kwalijk.
Kwartje, ik heb geen idee hoe ik je kan helpen, ik heb ooit een vriendin gehad die na 16 jaar huwelijk en 2 kids uit elkaar zijn gegaan omdat hij vreemd ging, en wat zij deed is na een aantal maanden single opnieuw ging daten, en na een jaartje alleen een hele leuke man vond waar ze nu mee is getrouwd en zeer gelukkig is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Kwartje7 het volgende:
Wie haalt mij uit mijn dip.
Ik mis mijn ex. De kids missen hem ook zo erg. Iemand tips
Daar ben ik het met je eens Snowcoldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef Snowcold het volgende:
Uit ervaring (ja meerdere vriendjes hè, niet leeftijd XD) heb ik geleerd dat je voor je ex eigenlijk altijd wel een zwak houdt. Toch een vorm van liefde die blijft hangen.
Vraag me soms wel 's af wat het is.. je wilt elkaar zien, je wilt elkaar spreken, maar je weet dat het niet goed is en dat het nu zo op dat moment niet anders kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:48 schreef maartjeh het volgende:
Gister de hele avond gesmst met m'n ex nadat hij gezegd had me te missen. Heb toegegeven dat ik hem ook wel mis maar dat het niet anders is, en dat ik verder ga met m'n leven. Het valt gewoon niet meer om te draaien. (Ja, natuurlijk wel, maar ik probeer mezelf tegen te houden.)
Hij vroeg wat ik dan het meest gemist had enzo.. pff. Hij wil me graag een op een zien maar ik weet het niet hoor..
Herkenbaar, maar ik blijf overtuigd dat ik me ernstig gefrustreerd zou voelen wanneer ik haar nu zou zien. En in zulke buien is het voor mij nagenoeg onmogelijk om niet bijtend cynisch te zijn. Maar tot nu toe respecteren we beide de wederzijdse-contact stop voor 3 maanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Vraag me soms wel 's af wat het is.. je wilt elkaar zien, je wilt elkaar spreken, maar je weet dat het niet goed is en dat het nu zo op dat moment niet anders kan.
En als je dat eenmaal volhoud word het steeds moeilijker
Zit zelf ook nog wel 's te denken om ooit nog eens in de toekomst contact met haar op te nemen ondanks dat ik weet dat het niks uit maakt, en dat ik waarschijnlijk niet eens meer van haar kan houden zoals ik dat voorheen deed![]()
Ofwel waarom denk je dat danen laat je het niet gewoon los.
Antwoord: Omdat we mensen zijn.
Verders alles prima hoor hèhè![]()
Wat een herkenbaar verhaal... ik ken dat wel, dat je -tegen beter weten in- hoop blijft houden. Maar het is niet goed. Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je ex gemixte signalen afgeeft. Maar toch, denk aan jezelf. Rond het af. Blijf niet wachten op zijn luimen en buien, zet niet je leven op pauze omdat hij de boel niet op een rijtje krijgt. Dat is niet eerlijk voor jezelf, en al helemaal niet voor je kinderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik zou mijn ex ook graag niet meer willen zien/spreken. Maar dat gaat niet vanwege onze kinderen moeten we elkaar afwisselen en elkaar op de hoogte houden. Dit gaat trouwens meestal over de mail.
Elke keer als ik hem zie, vind ik zo fijn. Ik wil hem beethouden en nog meer ... Aan de andere kant vind ik hem een slapjanus. Zeg gewoon wat je wilt en niet elke keer dat je het niet weet. En de tijd zal het leren.
Heb net zijn moeder nog gesproken en zij zegt ook. Denk aan je zelf. Zij herkent haar eigen zoon niet. Ze zegt ook wij kunnen niet tot hem doordringen. Hij zit zwaar in de knoop met zichzelf. Kies voor jezelf. Uit al zijn daden, moet je hem gewoon een schop onder zijn hol geven. Misschien gaan dan zijn ogen open. Maak schriftelijk afspraken betreft de kids. En daar houden jullie je aan.
Ik wil die raad graag opvolgen. Mijn hoofd weet dat ook, maar mijn hart niet. Hoe krijg ik mijn hart ook zover. Ook maar scharrelen met een ander? Het meest wat ik mist, zijn toch de omhelsingen en intimiteit, sex met je partner. Ook al is iedereen lief voor je, zij kunnen dat gat niet vullen
't is voor mij nog maar kort geleden dat ik me ook zo gevoeld heb, maar het voelt als een eeuwigheid en stom genoeg weet ik zelf ook niet precies meer hoe ik die tijd doorgekomen ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik zou mijn ex ook graag niet meer willen zien/spreken. Maar dat gaat niet vanwege onze kinderen moeten we elkaar afwisselen en elkaar op de hoogte houden. Dit gaat trouwens meestal over de mail.
Elke keer als ik hem zie, vind ik zo fijn. Ik wil hem beethouden en nog meer ... Aan de andere kant vind ik hem een slapjanus. Zeg gewoon wat je wilt en niet elke keer dat je het niet weet. En de tijd zal het leren.
Heb net zijn moeder nog gesproken en zij zegt ook. Denk aan je zelf. Zij herkent haar eigen zoon niet. Ze zegt ook wij kunnen niet tot hem doordringen. Hij zit zwaar in de knoop met zichzelf. Kies voor jezelf. Uit al zijn daden, moet je hem gewoon een schop onder zijn hol geven. Misschien gaan dan zijn ogen open. Maak schriftelijk afspraken betreft de kids. En daar houden jullie je aan.
Ik wil die raad graag opvolgen. Mijn hoofd weet dat ook, maar mijn hart niet. Hoe krijg ik mijn hart ook zover. Ook maar scharrelen met een ander? Het meest wat ik mist, zijn toch de omhelsingen en intimiteit, sex met je partner. Ook al is iedereen lief voor je, zij kunnen dat gat niet vullen
voor tips: zie turbomuis' reactie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:13 schreef Kwartje7 het volgende:
Heb je nog een tip.
Ook het gemis van je zoontje is een hel
Inderdaad, en ik denk dat ik eerder gelukkiger ben dan hij. Hij zit nu zo in de knoop. En ik heb eigenlijk geen keuze, moet mij er maar neerleggen. Het laatste gaat hopelijk sneller dan met jezelf in de knoop te zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, we zijn sterk, we zijn dapper, we gaan er uit komen!
Een vriendin raadde me een boek aan, wat haar geholpen heeft. Ik ben er net in begonnen, en ik weet nog niet of het gaat helpen, maar proberen kan altijd: 'Mars en Venus beginnen opnieuw' van John Gray.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:13 schreef Kwartje7 het volgende:
Heb je nog een tip.
Ook het gemis van je zoontje is een hel
Ik ken dat ja. Toen ik net gescheiden was van de vader van mijn dochter (ze was toen nog geen 1, nu is ze 12) had ik dat ook. Mijn sociale leven speelde zich af op internet en via de telefoon. M'n ouders en vrienden woonden in een andere stad en om me heen alleen maar stelletjes die het drukdrukdruk hadden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:22 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik denk dat ik eerder gelukkiger ben dan hij. Hij zit nu zo in de knoop. En ik heb eigenlijk geen keuze, moet mij er maar neerleggen. Het laatste gaat hopelijk sneller dan met jezelf in de knoop te zitten.
Aan de ene kant superfijn om de kids te hebben. Aan de andere kant ben je wel erg gebonden aan je (ons) huis. Je wordt continu met alles geconfronteerd. Ik zou soms ook wel willen staan en gaan wat ik wil
Nouja bij hem en mij kan het wél anders, omdat ik helemaal geen vriend heb (maar hij dat wel denkt en ik dat wel meespeel omdat dat wel een soort van veilig voelt voor mijzelf.). Maar ik wéét dat het het beste is zoals het is, en dat is wel lastig. Hij blijft volhouden dat hij me mist en terug wil, maar ik ben niet overtuigd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Vraag me soms wel 's af wat het is.. je wilt elkaar zien, je wilt elkaar spreken, maar je weet dat het niet goed is en dat het nu zo op dat moment niet anders kan.
En als je dat eenmaal volhoud word het steeds moeilijker
Zit zelf ook nog wel 's te denken om ooit nog eens in de toekomst contact met haar op te nemen ondanks dat ik weet dat het niks uit maakt, en dat ik waarschijnlijk niet eens meer van haar kan houden zoals ik dat voorheen deed![]()
Ofwel waarom denk je dat danen laat je het niet gewoon los.
Antwoord: Omdat we mensen zijn.
Verders alles prima hoor hèhè![]()
Sorry, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen van die spelletjes spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouja bij hem en mij kan het wél anders, omdat ik helemaal geen vriend heb (maar hij dat wel denkt en ik dat wel meespeel omdat dat wel een soort van veilig voelt voor mijzelf.). Maar ik wéét dat het het beste is zoals het is, en dat is wel lastig. Hij blijft volhouden dat hij me mist en terug wil, maar ik ben niet overtuigd.
Haha ja, als loslaten nou makkelijk zou zijn.....
Ik ook, maar je kent het spel niet wat hij met mij gespeeld heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen van die spelletjes spelen.
Volgende week dinsdag zal de eerste keer gaan zijn dat ik mijn "ex" weer 1 op 1 ga zien, dan gaat ze mijn haren weer eens knippen. (zij was de laatste tijd ook mijn kapster, is daarvoor opgeleid) Ben eigenlijk eens benieuwd hoe dat zal gaan.
Durf je dat wel aan? Misschien wilt ze nog wat rechtzetten ben jij mooi de klosquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
Volgende week dinsdag zal de eerste keer gaan zijn dat ik mijn "ex" weer 1 op 1 ga zien, dan gaat ze mijn haren weer eens knippen. (zij was de laatste tijd ook mijn kapster, is daarvoor opgeleid) Ben eigenlijk eens benieuwd hoe dat zal gaan.
Haha, nee, zij is niet boos op mij, volgens mij ook nooit geweest, eerder andersom, maar dat is ook alweer tot rust gekomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan? Misschien wilt ze nog wat rechtzetten ben jij mooi de klos
Dan nog. Dus je verlaagd jezelf tot zijn niveau? Waarschijnlijk doe je het omdat je de aandacht leuk vind en je hem dus nog niet echt kan loslaten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kent het spel niet wat hij met mij gespeeld heeft.Dus ik maak graag een uitzondering voor hem en om mijzelf te beschermen.
De ultieme test of je werkelijk over haar heen bentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, nee, zij is niet boos op mij, volgens mij ook nooit geweest, eerder andersom, maar dat is ook alweer tot rust gekomen.
Dat is het inderdaad wel een beetje... Had ook weer mijn oude kapster kunnen bellen, maar goed, wilde toch dit weer eens proberen. Hoop dat ik er verder geen moeite mee heb.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
De ultieme test of je werkelijk over haar heen bent![]()
Doe ik dit om mijzelf te verlagen tot zijn niveau? Nee, absoluut niet. Ik doe dit omdat dit voor mij een manier is van mezelf beschermen, en omdat ik nooit gezegd heb dat ik een nieuwe relatie heb, maar mijn ex er zelf mee kwam en overtuigd is dat dit wel het geval is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Dan nog. Dus je verlaagd jezelf tot zijn niveau? Waarschijnlijk doe je het omdat je de aandacht leuk vind en je hem dus nog niet echt kan loslaten.
[..]
De ultieme test of je werkelijk over haar heen bent![]()
Ik geloof dat je een bepaalde hoeveelheid gerouwd(lees: gehuild) moet hebben voor je echt kan loslaten. Het helpt ook goed als je ECHT weet waarom het nu verkeerd ging. Ik heb zelf de indruk dat ik aan deze voorwaarden voldoe inmiddels. Het complete verwerken zal nog wel langer duren, maar het ergste heb ik nu echt gehad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Wat een herkenbaar verhaal... ik ken dat wel, dat je -tegen beter weten in- hoop blijft houden. Maar het is niet goed. Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je ex gemixte signalen afgeeft. Maar toch, denk aan jezelf. Rond het af. Blijf niet wachten op zijn luimen en buien, zet niet je leven op pauze omdat hij de boel niet op een rijtje krijgt. Dat is niet eerlijk voor jezelf, en al helemaal niet voor je kinderen.
Scharrelen met een ander werkt niet. Dat maakt het niet beter, en je kwets er misschien ook nog iemand anders mee.
Wat bij mij goed werkt is afleiding. Heel veel afleiding. Veel praten met vrienden, leuke dingen doen, maar ook jezelf af en toe de kans geven te rouwen en huilen over wat je kwijt bent. Want ook dat is nodig. Jezelf niet onnodig kwellen met bewust op zoek gaan naar dingen-van-jullie-samen, maar jezelf wel de ruimte geven verdriet te voelen.
Nou ja, ik zit zelf ook midden in de loslaatperiode, wat ik nu opschrijf is precies wat ik zelf uit alle macht probeer, en het kost me soms wel moeite. Zoals ik hierboven al scheef, janken om een tandenborstel...
Maar goed, we zijn sterk, we zijn dapper, we gaan er uit komen!
's avonds gaan sporten. Als je helemaal kapot bent slaap je heel makkelijker in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:19 schreef Kwartje7 het volgende:
Iemand een tip om goed te kunnen slapen. Ik loop al de hele dag te trillen van de zenuwen en slaapgebrek.
Geen drank of pillen of zoiets. Ik moet mijn kinderen kunnen horen
Sporten inderdaad. En als het blijft zou je eens moeten zoeken naar ademhalingstechnieken en/of yoga. Klinkt zweverig, maar het helpt wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:19 schreef Kwartje7 het volgende:
Iemand een tip om goed te kunnen slapen. Ik loop al de hele dag te trillen van de zenuwen en slaapgebrek.
ik heb zelf een week of 6 een homeopatisch middel gebruikt (naast het slaapmiddel voorgeschreven door m'n huisarts voor noodgevallen) dat me hielp met in slaap komen en door te slapen, maar dat belemmerde me niet om m'n zoontje te horen 's-nachts in de weekenden dat hij bij me was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:19 schreef Kwartje7 het volgende:
Er is nog wel iemand hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Kwartje7 het volgende:
Is er nu niemand meer. En ik zit in een dip.
Zat lekker in mijn stoomcabine keihard te janken met de radio hard aan. Ik dacht dat deze geluidsdicht was. Hoort mijn oudste mij toch. Komt hij tig x de badkamer in. Wil hij zijn vader bellen. Moet ik hem ook nog horen. Terwijl ik dat absoluut niet wilde.
Dat is inderdaad iets wat we opvalt. Ik denk dat je vaak al snel 'afscheid' neemt van je ex (met je hoofd in ieder geval, met je hart nog niet), en dat je vooral je toekomstbeeld gaat missen. Alles wat je had gehoopt, gepland en verwacht. Het is niet alleen je geliefde die je kwijtraakt, het is ook een stuk van je leven(sinvulling) dat je kwijt raakt. Dat is in ieder geval wat ik merk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik mis ook iemand die mij lekker vast houd. Of dit nu mijn echt alleen mijn ex is, weet ik niet. Het is nog vers. Heb meer verdriet omdat ik alles (gedeeltelijk) verlies. Dagelijks je kinderen zien, onze mooie huis, maar ook een toekomst met hem.
Euh...geen idee eigenlijk. De gesprekken waren goed, maar ja, dat waren de vorige ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef Kwartje7 het volgende:
Hee Barbusse,
Hoe zijn je sollicitaties gegaan
Fuck es effe op!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat het echt verwerken van een relatie ongeveer de helft van de duur van die relatie duurt. Je kan al wel eerder praktisch klaar zijn voor een ander, maar het complete verwerken gaat dan nog door. Ik zit dus tegen een kleine 2 jaar aan te kijken. Overigens zouden vrouwen hier iets sneller in zijn dan mannen.
Ik heb afleiding gehad in de vorm van bowlen met huisgenoten
Ow ja wat dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck es effe op!Dus ik moet hier bijna zeven (7!) jaar mee doorgaan? Bekijk het effe, heb wel wat belangrijkers te doen dan dat.
Herkenbaar, inderdaad. Maar het is makkelijker die plannen te vergeten omdat die in principe altijd nog hadden kunnen veranderen. Maar de verwachting dat je alleen zou zijn had je waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets wat we opvalt. Ik denk dat je vaak al snel 'afscheid' neemt van je ex (met je hoofd in ieder geval, met je hart nog niet), en dat je vooral je toekomstbeeld gaat missen. Alles wat je had gehoopt, gepland en verwacht. Het is niet alleen je geliefde die je kwijtraakt, het is ook een stuk van je leven(sinvulling) dat je kwijt raakt. Dat is in ieder geval wat ik merk.
Niet dat dat het makkelijker maakt, integendeel. Maar op de 1 of andere manier heb ik voor mezelf het idee, dat ik daar 'makkelijker' overheen kom dan het verliezen van mijn lief...
Kom maar op!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ow ja wat dan?![]()
Er bestaat geen echte richtlijn. Hoor soms per jaar relatie, een maand verwerken, maar zo simpel werkt het niet. Sommige mensen zijn er heel snel overheen en andere blijven erin hangen. Ligt eraan hoe je emotioneel in elkaar steekt/hoe je gehecht was/hoe het uitging/hoe het contact nu is enz enz.
Nou heb ik ook altijd het idee van dat ze vroeger gewoon bij elkaar bleven, geen gezeik, trouwen is trouwen en dat betekent dat we gewoon voor altijd bij elkaar blijven. Dan is het logisch dat na zo'n lange tijd je opa daar nogsteeds kapot van is. Tegenwoordig is scheiden net zoiets als een pakje boter kopen, waar je de papieren bijkrijgt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Jep het verschilt inderdaad, mijn opa for instance.
Mijn oma is nu drie jaar dood, maar hij is er nog steeds kapot van.
Eens. It's for some just a commodity geworden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou heb ik ook altijd het idee van dat ze vroeger gewoon bij elkaar bleven, geen gezeik, trouwen is trouwen en dat betekent dat we gewoon voor altijd bij elkaar blijven. Dan is het logisch dat na zo'n lange tijd je opa daar nogsteeds kapot van is. Tegenwoordig is scheiden net zoiets als een pakje boter kopen, waar je de papieren bijkrijgt.
Eens. We eisen te vaak perfectie vrees ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:17 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik denk dat veel relaties falen omdat men onrealistische verwachtingen heeft van hoe een goede relatie zou moeten zijn. Daar zijn we té kritisch over, of we vinden té snel dat een probleem te lang duurt. En dan pakken we in, of worden aan straat gezet. Het aantal scheidingen stijgt niet voor niks...
Misschien niet zo heel recent, maar:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eens. It's for some just a commodity geworden.
[..]
Eens. We eisen te vaak perfectie vrees ik.
Tjonge, wat ben ik meegaand zeg...![]()
Schijttijden accepteer ik. De tijdelijkheid ervan ook. En de invloed die ik daar zelf op kan uitoefenen ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:21 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Misschien niet zo heel recent, maar:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6711071.stm
Accepteer gewoon dat er schijttijden zullen zijn!
Goedemorgen allemaal,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat het echt verwerken van een relatie ongeveer de helft van de duur van die relatie duurt.
Sterkte!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:35 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Dat gaat echt niet gebeuren, dan heb ik nog bijna 10 jaar te gaan. Dacht het niet.
Heb net eindelijk gehoord dat er geen toekomst meer voor ons. Kan ik ook verder. Hoop laten varen, al was deze al redelijk weg. Ik mis eerder mijn toekomstbeeld. En straks al die rompslomp van de verdeling. Maar ja, dat is van latere zorg.
helemaal waar en Ik denk dat dat voor iedereen hier geldt. En je tijd en energie daar in steken helpt je je gedachten van de pijn af te houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sterkte!
En dat het toekomstbeeld nu heel anders is, dat is toch makkelijker te 'verhapstukken', dat heb je zelf in de hand. Als een relatie door de ander verbroken wordt, dat moet je over je heen laten komen, dat gevoel moet slijten, en daar is tijd voor nodig. Dat andere toekomstbeeld en je leven (soms letterlijk) opnieuw inrichten, dat kun je zelf doen. Dat is geen kwestie van moedeloos zitten en alles over je heen laten komen, daar moet je energie in steken. En daardoor gaat dat beter.
(daar hou ik me aan vast, het helpt wel, deze manier van kijken, moet ik zeggen...)
Psies. En er kunnen dan zelfs ook positieve dingen uit komen. Stom voorbeeld: je kunt eindelijk de muren, die hij rustig blauw wilde, knaloranje schilderen! (Niet uit eigen ervaring, ik hoef geen oranje muren, maar het gaat om de strekkingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
helemaal waar en Ik denk dat dat voor iedereen hier geldt. En je tijd en energie daar in steken helpt je je gedachten van de pijn af te houden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Psies. En er kunnen dan zelfs ook positieve dingen uit komen. Stom voorbeeld: je kunt eindelijk de muren, die hij rustig blauw wilde, knaloranje schilderen! (Niet uit eigen ervaring, ik hoef geen oranje muren, maar het gaat om de strekking)
En dan is het in eerste instantie: 'ik wil geen oranje muren, ik wil hem terug!' Maar al snel merk je dat oranje muren stukken rustiger is (en dat is knap, voor oranje muren)
Niks tegen oranje muren he!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Psies. En er kunnen dan zelfs ook positieve dingen uit komen. Stom voorbeeld: je kunt eindelijk de muren, die hij rustig blauw wilde, knaloranje schilderen! (Niet uit eigen ervaring, ik hoef geen oranje muren, maar het gaat om de strekking)
En dan is het in eerste instantie: 'ik wil geen oranje muren, ik wil hem terug!' Maar al snel merk je dat oranje muren stukken rustiger is (en dat is knap, voor oranje muren)
Nee hoor, prima, oranje muren. Als ik ze maar niet hoef te hebbenquote:
Ja, maar hij denkt alleen aan zichzelf. Ik mag gedeeltelijk het huis uit. En zij komt er gelijk in. Wordt ze gelijk aan de kinderen voorgesteld. Ik kan haar 5 dagen niet missen, wordt er dan gezegd. Het maakt niet uit of het nu gebeurt of volgende week. GVD we zijn pas 2 weken uit elkaar. De kinderen hebben hier nog volop verdriet van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en dat doordraaien doet 'ie maar lekker bij z'n nieuwe relatie. Niet in het bijzijn van jou en de kinderen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:27 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ja, maar hij denkt alleen aan zichzelf. Ik mag gedeeltelijk het huis uit. En zij komt er gelijk in. Wordt ze gelijk aan de kinderen voorgesteld. Ik kan haar 5 dagen niet missen, wordt er dan gezegd. Het maakt niet uit of het nu gebeurt of volgende week. GVD we zijn pas 2 weken uit elkaar. De kinderen hebben hier nog volop verdriet van.
Ze slapen waarschijnlijk gelijk in mijn bed. Daar vond ik rust, maar daarna natuurlijk ook niet meer. Onze auto krijg ik niet. Jij hebt toch een auto van de zaak, wordt er dan gezegd. Maar mag er wel aan meebetalen. Ik heb geen privébijtelling, dus kan er privé niet in rijden. Wat een ontzettende egoïst, klootzak en wat nog meer.
Je komt zo wel sneller los van je ex. kan je vertellen
Helaas heeft'ie juridisch gezien pech. Hij is het huis uitgegaan toen de relatie kapot ging. Jij zit er nu met de kinderen. Hij kan je dus, zolang er nog geen overeenkomst is betreffende de boedelverdeling, niet dwingen het huis uit te gaan. Pech voor hem. Egoïstisch en dom mannetje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik zit er nu over na te denken om het huis niet uit te gaan. Hij denkt alleen maar aan zichzelf, dan kan ik dit ook doen. Maar ja, onze kids wil ik graag wel voorop zetten.
Maar zij in mijn bed. Dat wil ik echt niet.
Kwartje verdient dat ook wel hè? Haar vent gedraagt zich als een klein kind, waar zij en de kinderen het slachtoffer van worden. Direct afkappen en afstraffen die gast. No mercy for the weak.quote:
19 jaar samen is juridisch hetzelfde als gehuwd in gemeenschap van goederen. Dus helaas voor hem zit partneralimentatie er wel zeker in (mits inkomensverschil voldoende is).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:33 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik wil de kinderen niet hun vertrouwde plek afnemen, maar wat is vertrouwd als er zijn weekend gelijk een andere vrouw met ook twee tieners (haar kinderen) er in komen. Misschien kunnen ze beter bij haar gaan slapen. Maar ik wil ook niet egoïstisch zijn, en mijn kinderen voorop stellen. Maar kan het ook niet aan dat hij samen met haar in mijn bed slapen. En ik de rest van de week daar moet slapen. Ik slaap dan trouwens bij mijn moeder.
We waren niet getrouwd, dus een alimentatie voor mij zit er niet in. Voor de kinderen gaan we waarschijnlijk een coöuderschap voor aanvragen, maar hij moet wel meer betalen, omdat hij iets meer werkt. Ik heb gelukkig zelf een goede baan
En die advocaat is misschien toch wel verstandig. Ik dacht dat we het als twee verstandige ouders/volwassen konden oplossen, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
dat is minder. zeker niet meer dan 6 maanden en ik geloof zelfs maar 3quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas heeft'ie juridisch gezien pech. Hij is het huis uitgegaan toen de relatie kapot ging. Jij zit er nu met de kinderen. Hij kan je dus, zolang er nog geen overeenkomst is betreffende de boedelverdeling, niet dwingen het huis uit te gaan. Pech voor hem. Egoïstisch en dom mannetje.
Oh, en rek de definitieve scheiding tot meer dan 9 maanden dacht ik. Dan woont hij juridisch gezien samen met z'n nieuwe relatie "als in een huwelijk of gelijkwaardig aan een huwelijk". Kun je een betere alimentatieregeling voor jou en je kinderen afdwingen als ik het goed heb.
Ik zou als ik jou was zsm een goede advocaat in de arm nemen.
Een advocaat is sowieso verstandig, want hoe goed je het ook wilt oplossen, jullie zijn beiden niet in staat er rationeel en objectief naar te kijken na 19 jaar en met twee kinderen.quote:En die advocaat is misschien toch wel verstandig. Ik dacht dat we het als twee verstandige ouders/volwassen konden oplossen, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Dan hangt 'ie met 9 maanden zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is minder. zeker niet meer dan 6 maanden en ik geloof zelfs maar 3
Als je het niet leuk vind, niet doen! Onthou dit: ER IS NOG HELEMAAL GEEN REGELING, OOK GEEN OMGANGSREGELING!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:49 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik zou bij mijn moeder gaan slapen, als hij de kinderen heeft. De andere dagen ben ik dan thuis. Vanavond slaap ik dus bij mijn moeder. Morgen weer thuis. Dit was om de kinderen in hun vertrouwde plek te houden. Ik weet alleen niet of ik hier goed aan doe.
Ik vind het al niet leuk dat zij in mijn huis kom, maar in mijn bed helemaal niet.
pff, m'n eigen omgangsregeling bezorgt me al een hele hoop hoofdbrekens, maar als ik me er toe in staat voel zal ik 't niet laten om te helpen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef Barbusse het volgende:
@JoeBravo: gaan wij Kwartje7 even mentaal en juridisch steunen betreffende de omgangsregeling?
partneralimentatie weet ik niet, maar kindalimentatie zeker wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:03 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik heb geen recht hoor op alimentatie. Dat is echt alleen als je getrouwd bent. Met samenleving, incl. contract, gaat dit niet op. Maar ik voel er ook niets voor om mijn handje op te houden bij hem.
We hebben wel afspraken gemaakt betreft de kinderen. Maar daar was wel de afspraak dat er voorlopig geen contact met de nieuwe partner zou zijn. Hoe langer ik nadenk, hoe langer ik besluit om in mijn eigen huis te blijven. Als die kinderen toch direct aan alles moeten wennen, dan wennen ze hier ook maar aan.
Geloof me, als het inkomensverschil voldoende is heb je er recht op. Of je het ook wilt is iets anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:03 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik heb geen recht hoor op alimentatie. Dat is echt alleen als je getrouwd bent. Met samenleving, incl. contract, gaat dit niet op. Maar ik voel er ook niets voor om mijn handje op te houden bij hem.
We hebben wel afspraken gemaakt betreft de kinderen. Maar daar was wel de afspraak dat er voorlopig geen contact met de nieuwe partner zou zijn. Hoe langer ik nadenk, hoe langer ik besluit om in mijn eigen huis te blijven. Als die kinderen toch direct aan alles moeten wennen, dan wennen ze hier ook maar aan.
Das waar...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pff, m'n eigen omgangsregeling bezorgt me al een hele hoop hoofdbrekens, maar als ik me er toe in staat voel zal ik 't niet laten om te helpen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Barbusse het volgende:
Als je daarme door gaat, pakt 'ie alles van je. Niet doen dus.
Maar het had zomaar kunnen gebeuren dat je ze wel hadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Das waar...Heel veel sterkte daarmee. * Barbusse is blij dat hij geen kinderen heeft in deze situatie
Zeg dat wel. We hadden het er nog zelfs over een week voordat ze vertrok naar haar vriendje die ze volgens zeggen niet had.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Chev het volgende:
[..]
[..]
Maar het had zomaar kunnen gebeuren dat je ze wel had![]()
Kan jij mijn handje niet vast kunnen houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, als het inkomensverschil voldoende is heb je er recht op. Of je het ook wilt is iets anders.
Er zijn afspraken gemaakt die hij nu al wilt wijzigen begrijp ik. Daarmee komt de gemaakte afspraak te vervallen. Met alle respect, maar je stelt jezelf qua omgangsregeling en dergelijke te zwak op. Als je daarme door gaat, pakt 'ie alles van je. Niet doen dus.
Dat vind ik wel heel erg. Net zo'n leugenaar als mijn ex dus. Ik heb niets met haar, maar de volgende dag wel bij haar slapen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat wel. We hadden het er nog zelfs over een week voordat ze vertrok naar haar vriendje die ze volgens zeggen niet had.
Dat denk ik ook, maar onze exen blijkbaar niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:47 schreef Chev het volgende:
Je kan beter een relatie eindigen door allebei even rust te nemen voor jezelf denk ik, maarja 1 1/2 jaar laten zijn ze nog steeds samen dus zal het wel iets zijn.
Maarja uiteinderlijk komt alles wel goed![]()
Nu alleen nog een leuke vriendin.
Ach, ellende komt altijd dubbel hè?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg. Net zo'n leugenaar als mijn ex dus. Ik heb niets met haar, maar de volgende dag wel bij haar slapen.
Sorry, ik herken dit niet. Heb jij het tegenovergestelde. Wie is die vent met wie ik ruim 19 jaar een relatie heb gehad. Hij is echt een vreemde voor mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef DeuceFour het volgende:
Is het normaal dat het lijkt alsof niemand zo leuk is als haar (m'n ex), omdat ik zo iemand niet tegenkom of nergens zie? Krijg steeds meer het gevoel dat ik haar terug wil, terwijl ik tegelijkertijd steeds meer afstand van haar kan nemen.
Jij hebt gewoon altijd goed advies voor mij. En volgens mij heb jij het een en ander uitgezocht, dus dat kom mij dan ook goed van pas, toch.quote:
Met uitzondering van kinderen lijkt jouw situatie ook wel heel erg op de mijne.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon altijd goed advies voor mij. En volgens mij heb jij het een en ander uitgezocht, dus dat kom mij dan ook goed van pas, toch.
In het begin had ik dat wat jij zegt ook wel hoor. Maar nu ik weer wat objectiever kan denken, en eigenlijk weer gelukkig kan zijn in m'n eentje, ga ik zo denken. In ieder geval zal een toekomstige vriendin veel op haar moeten lijken (qua uiterlijk, gedrag [...nouja behalve haar 'negatieve gedrag' dan hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Sorry, ik herken dit niet. Heb jij het tegenovergestelde. Wie is die vent met wie ik ruim 19 jaar een relatie heb gehad. Hij is echt een vreemde voor mij.
Maar wat betreft jouw probleem. Mis je niet iemand om je heen. Dat heb ik namelijk ook. Het delen met elkaar en het voor elkaar zijn, maar of dit je ex moet zijn. Voor mij iig niet. Ik zou het afstand even vol houden. Als het over een maand blijkt dat je haar toch graag wil, kan je het altijd proberen
Ook herkenbaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:03 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
In het begin had ik dat wat jij zegt ook wel hoor. Maar nu ik weer wat objectiever kan denken, en eigenlijk weer gelukkig kan zijn in m'n eentje, ga ik zo denken. In ieder geval zal een toekomstige vriendin veel op haar moeten lijken (qua uiterlijk, gedrag [...nouja behalve haar 'negatieve gedrag' dan haha], interesses e.d.), want ik merk dat ik anders gewoon niet verliefd kan worden. Zo is er iemand die laat merken mij nu leuk te vinden, maar ik heb zelfs geen behoefte om met haar bv. af te spreken. Dus het is niet zozeer iemand om samen mee te zijn, maar iemand om samen mee te zijn die ik echt leuk vind. En dat was mijn vrees en observatie: het lijkt alsof er niemand anders is die ik zo leuk kan vinden en waar ik zo verliefd op kan zijn....realistisch gedacht weet ik dat dat niet zo is (there are a lot of fish in the sea), maar zo voelt het nu.
De typische 180 degreequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Kwartje7 het volgende:
Sorry, ik herken dit niet. Heb jij het tegenovergestelde. Wie is die vent met wie ik ruim 19 jaar een relatie heb gehad. Hij is echt een vreemde voor mij.
Hoe lang hadden jullie geen contact?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:49 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren een hele tijd met m'n ex aan de telefoomn gezeten. Gewoon gezellig, zonder gedoe enzo. Dus ik heb goede hoop dat het 'we kunnen vrienden blijven'-idee blijkt te gaan werken
Zou ik niet kunnen. Ik kan niet een ex-geliefde zien als een vriend, ik blijf diegene altijd zien als een geliefdequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:49 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren een hele tijd met m'n ex aan de telefoomn gezeten. Gewoon gezellig, zonder gedoe enzo. Dus ik heb goede hoop dat het 'we kunnen vrienden blijven'-idee blijkt te gaan werken
Ik ook, sinds ehhh, eergister. Hij stond ineens voor m'n neus en we hebben best een goed gesprek gehad. Gewoon leuk. Erg eerlijk en open en eerlijk geweest dat we elkaar wel echt gemist hebben en de tijd samen ook wel missen (maar dat het nu gewoon even niet anders is zoals het is, vanuit mijn kant).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:49 schreef Turbomuis het volgende:
Het is pas sinds afgelopen zaterdag uit, dus niet zo lang... Maar ik ben blij om te merken, nu al, dat ik dingen gezonder en rustiger en beter en met minder pijn kan zien.quote:
Yep, voelt goed. Dat niet alles helemaal weg is zeg maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ook, sinds ehhh, eergister. Hij stond ineens voor m'n neus en we hebben best een goed gesprek gehad. Gewoon leuk. Erg eerlijk en open en eerlijk geweest dat we elkaar wel echt gemist hebben en de tijd samen ook wel missen (maar dat het nu gewoon even niet anders is zoals het is, vanuit mijn kant).
Sindsdien best okay contact gehad. Elke dag wel even een SMS-je over en weer, gewoon leuk en luchtig.![]()
Voelt best goed hè Turbomuis?
Ik wist ook niet of ik dat zou kunnen. Hoewel ik met een ex van heel lang terug ook een goede vriendschap heb, nu. Dus ik wist al wel dat het kan, als de wil er van beide kanten is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen. Ik kan niet een ex-geliefde zien als een vriend, ik blijf diegene altijd zien als een geliefde
Die keuze maakt het ook niet echt makkelijker hoor Chev, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb die keuze ook een hele tijd niet gehad met mijn laatste ex (waar ik nu dus wel contact mee heb) omdat hij het niet wilde. Ofja, hij wilde het wel, maar het ging gewoon echt niet door omstandigheden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef Chev het volgende:
Wel mooi dat jullie die optie hebben, ik heb nooit geen keuze gehad.
Ach weet je, ik weet niet of het een goed of slecht iets is, mijn ex leeft haar leven met haar nieuwe vriend al 1 1/2 jaar lang, heeft mij zelfs nog in een kwaad dachlicht gezet tegenover kennissen van me, en ik leef de mijne als vrijgezel diezelfde tijd zonder me met haar leven te bemoeien zoals afgesproken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die keuze maakt het ook niet echt makkelijker hoor Chev, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb die keuze ook een hele tijd niet gehad met mijn laatste ex (waar ik nu dus wel contact mee heb) omdat hij het niet wilde. Ofja, hij wilde het wel, maar het ging gewoon echt niet door omstandigheden.
Die herinnering aan liefde is toch alleen maar iets moois? En dat jij vrijgezel bent gebleven hoeft ook echt niet slecht te zijn. Dat wil niet zeggen dat jij bent blijven hangen of niet verder bent gegaan, toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Ach weet je, ik weet niet of het een goed of slecht iets is, mijn ex leeft haar leven met haar nieuwe vriend al 1 1/2 jaar lang, ik leef de mijne als vrijgezel diezelfde tijd.
Ik heb de zaken wel kunnen relativeren, ik denk dat ik beter af ben zonder haar en zonder contact, maar uit het oog uit het hart zal het nooit worden voor mij, al zal het geen liefde meer zijn, maar mee een herinnering aan liefde.
Ik ben ooit getrouwd geweest, en we hebben toen een kind gekregen. Dus na de scheiding had ik ook geen keuze. We waren niet voor niets uit elkaar gegaan, dus dat ik hem moest blijven zien was ook niet echt fijn. Niet dat we slaande ruzie hadden, helemaal niet, maar de redenen dat we uit elkaar gingen, daar bleef ik last van hebben. En heb ik nog steeds. Maar goed, het is zo, niks aan te doen. M'n dochter is het allemaal waardquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef Chev het volgende:
Wel mooi dat jullie die optie hebben, ik heb nooit geen keuze gehad.
Ik het de text nog iets aangepast hierbovenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:21 schreef maartjeh het volgende:
Die herinnering aan liefde is toch alleen maar iets moois? En dat jij vrijgezel bent gebleven hoeft ook echt niet slecht te zijn. Dat wil niet zeggen dat jij bent blijven hangen of niet verder bent gegaan, toch?
Ik had 't er gister toevallig nog over met een vriend van me. Hij vroeg of ik nog van mijn ex hield, waarop ik 'Ja natuurlijk, maar da's toch ook logisch?' antwoordde. Hij begrijpt dat niet, terwijl ik het iets heel normaals vind. Je bent niet voor niets samen geweest, en je hebt samen toch mooie dingen meegemaakt?
Wat flauw dat ze jou zo zwart heeft lopen maken. Dat zegt meer over haar dan over jou.![]()
Vrienden worden is een groot woord, daar is veel voor gebeurd en verschillen onze werelden 'n beetje te veel voor denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef Barbusse het volgende:
Vrienden blijven met je ex...op zich wel goed dat jullie het proberen/kunnen. Ik denk dat het er voor mij niet inzit. Ik weet eigenlijk ook niet eens of ik dat zou willen. Wel weet ik vrijwel zeker dat zij dat niet wilt.
Oh well....ik heb andere prioriteiten dan dat, dus erg lang ga ik er niet over nadenken.
Dat was allemaal wel te verwachten...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef Kwartje7 het volgende:
Kwam ik net in mijn huis. Ik ging één nacht bij mijn moeder slapen, zodat de kinderen in hun eigen bed konden slapen. Zit zij al in mijn huis. Wordt direct voorgesteld aan de kinderen. Mijn oudste zal vanavond wel weer erg gesloten zijn. Hij wil zijn moeder geen pijn doen.
Hij maakt mij helemaal kapot. Heb gelijk een advocaat ingeschakeld
Vanavond zeker weer schuren hè?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:52 schreef dick_laurent het volgende:
Hoi allemaal
Ik kijk ook nog mee... maar ben de laatste dagen druk met vanalles en nog niksdus daarom effe wat minder vaak actief hier
Oh mijn god.. wat lijkt me het ongelovelijk klote zoiets.. ik zou echt woedend worden als ik in jouw situatie zou zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef Kwartje7 het volgende:
Kwam ik net in mijn huis. Ik ging één nacht bij mijn moeder slapen, zodat de kinderen in hun eigen bed konden slapen. Zit zij al in mijn huis. Wordt direct voorgesteld aan de kinderen. Mijn oudste zal vanavond wel weer erg gesloten zijn. Hij wil zijn moeder geen pijn doen.
Hij maakt mij helemaal kapot. Heb gelijk een advocaat ingeschakeld
Koud... Achja, doe mn naam dan eer aan denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Chev het volgende:
Jeetje snow, klinkt wel koud, maar misschien verdiend ie 't wel![]()
Aan de andere kant ben je wel eerlijk en duidelijk en niet heel hard , zorg er alleen voor dat je hem geen pijn gaat doen om jezelf beter te laten voelen, want dat gaat natuurlijk nergens heen en daar krijg je spijt van.
[..]
Kwartje, ik heb geen idee hoe ik je kan helpen, ik heb ooit een vriendin gehad die na 16 jaar huwelijk en 2 kids uit elkaar zijn gegaan omdat hij vreemd ging, en wat zij deed is na een aantal maanden single opnieuw ging daten, en na een jaartje alleen een hele leuke man vond waar ze nu mee is getrouwd en zeer gelukkig is.
Er is dus wel hoopmaar je moet sterk zijn voor jezelf en je kids, een dip momentje hoort er ook bij.
Sterkte
[..]
Daar ben ik het met je eens Snowcold
Exact de reden waarom zoveel mense die bij eklaar terug komen weer uit elkaar gaanmaar soms gaat het wel goed
![]()
Ja inderdaad...nieuwe liefje van haar ex mist ook wat in haar hoofd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:56 schreef Chev het volgende:
[..]
Oh mijn god.. wat lijkt me het ongelovelijk klote zoiets.. ik zou echt woedend worden als ik in jouw situatie zou zitten.
Lijkt mij dat zo'n vrouw ook alleen maar gebruik maakt van jouw ex-man als ik het zo lees.
Wat een dom wijf ...
Hoe kan iemand nou zo ongevoelloos zijn, om te zien hoe HAAR nieuwe vriend(jou ex-vriend) ZIJN ex-geliefde (jij dus) behandeld als oud vuil zonder de conclusie te trekken dat zij zelf ook zo behandeld gaat worden als het uit gaat, en ze vrolijk haar kinderen in laat trekken en daar gaat wonen terwijl jij er nog niet eens uit ben!
Laat je niet je huis uit pesten hoor! Houd vol!
En laat je advocaat je helpen hiermee, die gozer verdiend 't niet om dingen zó gemakkelijk van je af te pakken
ik stel voor dat we met z'n allen gaan rellen grrr (nee natuurlijk niet, maargoed..)
Precies! Daarom ben ik zo blij dat yhet nu goed loopt allemaal. Ik heb in het verleden wel 's anders meegemaakt, waaronder een ex die m'n dochter is gaan stalken, omdat ik geen contact meer wilde (vanwege heel goede redenen, die hij ook weet)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Chev het volgende:
Pff waarom doen mensen altijd zo rot tegen elkaar als het uit gaat :s kan toch ook wel op een normale manier.. weet dat emoties behoorlijk heftig kunnen zijn, maar beetje inlevings vermogen zou mooi zijn..
Nou, het hele punt van het uitmaken is dat je juist alleen met jezelf bezig bent natuurlijk. En vooral als je al langere tijd bij elkaar bent geweest zal diegene die het uitmaakt tot groot verdriet van de ander al het inlevingsvermogen uitschakelen als zelfbescherming.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Chev het volgende:
Pff waarom doen mensen altijd zo rot tegen elkaar als het uit gaat :s kan toch ook wel op een normale manier.. weet dat emoties behoorlijk heftig kunnen zijn, maar beetje inlevings vermogen zou mooi zijn..
Right on!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het hele punt van het uitmaken is dat je juist alleen met jezelf bezig bent natuurlijk. En vooral als je al langere tijd bij elkaar bent geweest zal diegene die het uitmaakt tot groot verdriet van de ander al het inlevingsvermogen uitschakelen als zelfbescherming.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon asociaal is als je niet probeert op een fatsoenlijke manier met elkaar te communiceren, vooral door diegene die het uitmaakt.
Ik had wel verwacht dat hij ze zou voorstellen aan de kids, maar nu zit ze aan mijn tafel te lunchen en avondeten met mijn kinderen in ons huis. Ik denk ze gaan eerst ergens heen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef Barbusse het volgende:
Dat was allemaal wel te verwachten...Sterkte meid...
En hij maakt niet alleen jou kapot, de kinderen gaan hier ook niet beter van worden. Een scheiding is al traumatisch genoeg voor ze, laat staan dat ze direct aan een vreemde vrouw worden voorgesteld "omdat papa haar heel erg leuk en lief vindt".
Goed idee om een advocaat in te schakelen, en voortaan niet meer bij je moeder blijven slapen. Hij ging weg, tis nu jouw huis en jij bepaalt wie er wel of niet inkomt!
Nope. Ik was niet van plan om m'n leven en m'n perceptie op mensen hierdoor te laten verzuren eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Right on!![]()
![]()
Hebben jullie nou niet dat je nu daardoor minder snel mensen vertrouwd?
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat hij ze zou voorstellen aan de kids, maar nu zit ze aan mijn tafel te lunchen en avondeten met mijn kinderen in ons huis. Ik denk ze gaan eerst ergens heen.
Ze had eerst lekker hard gelopen in de buurt en nu gaat ze heerlijk douchen/badderen in mijn huis. Haar kleren lagen ook gewoon uitgestald op mijn bed.
Dat huis staat toch op JULLIE naam neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat hij ze zou voorstellen aan de kids, maar nu zit ze aan mijn tafel te lunchen en avondeten met mijn kinderen in ons huis. Ik denk ze gaan eerst ergens heen.
Ze had eerst lekker hard gelopen in de buurt en nu gaat ze heerlijk douchen/badderen in mijn huis. Haar kleren lagen ook gewoon uitgestald op mijn bed.
In mensen over het algemeen? Nee, in relaties jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef DeuceFour het volgende:
Right on!![]()
![]()
Hebben jullie nou niet dat je nu daardoor minder snel mensen vertrouwd?
Ik vind het niet normaal dat hij haar gelijk in mijn huis haalt. De ene dag bij haar en hun vader aan tafel en de volgende met hun moeder. Volgens mij werkt dit niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Chev het volgende:
[..]
Laat haar anders maar slapen op een luchtbed ofzo![]()
Je moet ff harder zijn voor hem meid..![]()
![]()
Dus ze komt er niet meer in? Goed zo!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat hij haar gelijk in mijn huis haalt. De ene dag bij haar en hun vader aan tafel en de volgende met hun moeder. Volgens mij werkt dit niet.
Ze slaapt helemaal niet meer in mijn huis. Als hij niet buiten haar kan, gaat hij maar naar haar huis. Ik kan nooit controleren of ze echt niet in mijn bed slaapt.
Zij heeft ondanks ze zelf 18 jaar getrouwd was en twee tieners echt werk van hem gemaakt. Zij woonde binnen korte tijd in een huurhuis en ligt in scheiding. Mijn ex is gelijk na onze breuk bij haar ingetrokken. Blijkbaar interesseert haar het helemaal niet. Ze heeft hem.
Is het ook niet Kwartje.. helemaal niet normaal, maar abnormaal ascosiaal!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat hij haar gelijk in mijn huis haalt. De ene dag bij haar en hun vader aan tafel en de volgende met hun moeder. Volgens mij werkt dit niet.
Ze slaapt helemaal niet meer in mijn huis. Als hij niet buiten haar kan, gaat hij maar naar haar huis. Ik kan nooit controleren of ze echt niet in mijn bed slaapt.
Zij heeft ondanks ze zelf 18 jaar getrouwd was en twee tieners echt werk van hem gemaakt. Zij woonde binnen korte tijd in een huurhuis en ligt in scheiding. Mijn ex is gelijk na onze breuk bij haar ingetrokken. Blijkbaar interesseert haar het helemaal niet. Ze heeft hem.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik weet het allemaal niet zo goed meer. Ik begrijp er echt helemaal niets van. Mijn hoofd is helemaal leeg. Sta te trillen op mijn benen.
Ik ga nu naar mijn schoonzus. Ik zal jullie steun hard nodig hebben de aankomende tijd. Tot later
Ook hierquote:
WTF dat meen je niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Er valt echt niet met hem te praten. Hij doet echt alleen zijn eigen zin. Volgens mij is hij gewoon overspannen. Van onze kinderen heb ik al diverse keren gezegd dat het niet goed is, dat zij gelijkt geconfronteerd worden met haar en zelfs in ons huis. Dat zij niet in mijn huis mag komen en zeker niet in mijn bed. Maar hij doet het wel. Heeft echt schijt aan mij. Mijn collega was gisteren mee gekomen om mij te steunen om hem te confronteren. Die zei ook er valt echt niet met hem te praten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je heel erg op je strepen moet staan met je ex kwartje.
Hem dus ook onder 4 ogen spreken en duidelijk maken wat wel en niet kan. Zowieso moet je ook duidelijk maken dat wat die nu doet niet kan naar de kinderen.
En ook voor jezelf opkomen van zolang ik er niet ben komt zij er ook niet in , desnoods levert hij tijdelijk de sleutel in.
Hij is degene die je verlaten heeft, en moet daar ook maar de gevolgen van in zien.
Ik denk inderdaad ook dat je voor jezelf een boel juridisch moet regelen sterkte.
Dat zal zijn houding nu wel zijn. Erg onvolwassen. Maar hij zal jou zien als lastig en die andere vrouw als iemand waar hij heel goed te boek wil staan. Dus in zijn hoofd gaan haar wensen boven die van jou, hoe kinderachtig ook... Zorg er in ieder geval voor dat de kinderen niet de inzet worden bij de scheiding, maar volgens mij zit dat al wel goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:38 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Er valt echt niet met hem te praten. Hij doet echt alleen zijn eigen zin. Volgens mij is hij gewoon overspannen. Van onze kinderen heb ik al diverse keren gezegd dat het niet goed is, dat zij gelijkt geconfronteerd worden met haar en zelfs in ons huis. Dat zij niet in mijn huis mag komen en zeker niet in mijn bed. Maar hij doet het wel. Heeft echt schijt aan mij. Mijn collega was gisteren mee gekomen om mij te steunen om hem te confronteren. Die zei ook er valt echt niet met hem te praten.
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat iemand waar je ruim 19 jaar mee samen bent en alles heb opgebouwd, zich nu zo opstelt en mij zo respectloos behandelt.
oh oh oh oh oh.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef maartjeh het volgende:
Ik ben er weer ingetrapt.. verdomme.
Van de week heeft hij me herhaaldelijk verteld hoe erg hij me mist, hoe graag hij bij me wil zijn, en hij heeft me gekust.
Vanavond komt hij langs, maar nu lees ik net op zijn Hyves hoe zijn 'vriendin' hem bedankt voor de ring die ze gisteravond van hem heeft gekregen. Ze zegt dat ze van hem houdt, en dat ze nooit ruzie zullen gaan krijgen.![]()
Tsja, weinig denk ik. Ik had het kunnen verwachten, dat weet ik ook wel, maar het is toch rot. Maar goed, hij komt dus langs straks.. weet echt niet hoe ik moet doen. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe híj doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
oh oh oh oh oh.....
tja wat kan je hier op zeggen.... je bent er inderdaad ingetrapt ben ik bang
tja... je moet zelf beslissen wat je wil doen hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Tsja, weinig denk ik. Ik had het kunnen verwachten, dat weet ik ook wel, maar het is toch rot. Maar goed, hij komt dus langs straks.. weet echt niet hoe ik moet doen. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe híj doet.
Gewoon op de man af vragen hoe dat zit lijkt me het beste. Dan zet je hem gelijk voor het blok, en jij weet waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Maar goed, hij komt dus langs straks.. weet echt niet hoe ik moet doen. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe híj doet.
Hm ik denk dat ik gewoon even afwacht. Even kijken hoe HIJ zich gedraagt en hem de kans geven er zélf over te beginnen. Doet 'ie dat niet, dan vraag ik hem of hij vind dat ik het verdien om voorgelogen te worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef buzz_aldrin het volgende:
[..]
Gewoon op de man af vragen hoe dat zit lijkt me het beste. Dan zet je hem gelijk voor het blok, en jij weet waar je aan toe bent.
Mijn situatie is ook weer wat vreemder aan het worden. Gister erg lang gesproken weer, ze was in ieder geval blij me weer gesproken te hebben en we hebben behoorlijk open en eerlijk wat dingen besproken. En eigenlijk weet ze nu geloof ik niet zo goed wat ze moet. De relatie die ze nu heeft is kennelijk 'goed' maar ik blijf het idee houden dat het vooral iets is omdat het handig/noodzakelijk is (omdat ze anders qua woonruimte en financien het niet zou redden). Daarnaast gaf ze aan nog erg veel voor me te voelen en als ik ook nog wat voor haar voelde ik dat gevoel niet te ver moest laten verdwijnen 'just in case..'. niet echt iets wat je zou zeggen als je nieuwe relatie geweldig is..lijkt me. Dat of ze probeert mij nog achter de hand te houden natuurlijk.
Toen ik vroeg wat ze nu voelde was het 'confused and regretful'. En dat laatste is omdat ze het idee heeft dat ze de relatie wellicht te snel heeft beeindigd. Daarnaast hebben we het over haar studie gehad, en over het feit dat ze die best wel hier in NL zou willen/kunnen doen. Ze vroeg in ieder of ik globaal wilde kijken naar de mogelijkheden om haar master hier te doen. Eerlijk gezegd zou ik niets liever willen dan dat ze haar master hier zou doen, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om lang in het ongewisse te blijven omtrent haar. Dat heb ik de afgelopen jaren al genoeg gedaan. Lastig dus.
Al blijft het algehele gevoel van een soort berusting gelukkig wel hangen, als het weer wat wordt is dat erg mooi, zo niet is het jammer.
Zo blijven slapen? En je was nog zo boos dat ring had gegeven aan een meisje? Vertel hoe zit dat nu?quote:Op zondag 1 november 2009 11:31 schreef maartjeh het volgende:
Tof Remco! Hoop dat je d'r maar veel plezier aan mag beleven! Gaat vast wel lukken zo te horen!![]()
Zo, mijn ex is ook de deur weer uit........
Nu pas?quote:Op zondag 1 november 2009 11:31 schreef maartjeh het volgende:
Tof Remco! Hoop dat je d'r maar veel plezier aan mag beleven! Gaat vast wel lukken zo te horen!![]()
Zo, mijn ex is ook de deur weer uit........
Nee nee, hij is niet blijven slapen. Hij is vannacht al weggegaan hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Zo blijven slapen? En je was nog zo boos dat ring had gegeven aan een meisje? Vertel hoe zit dat nu?
Gisteren een vreemde avond. Het was erg gezellig met het stappe met me vrienden. Er waren ook paar leuke dames waarmee we contact hadden en ook duidelijk interesse hadden. Maar was met me hoofd niet aanwezig, wuifde het gewoon beetje weg![]()
Weet niet wat ik had. Misschien het idee dat me ex 2 kroegen verderop was. Was in elk geval niet te genieten gisteren ondanks dat het gezellig was.
Dat doe ik ook zeker.quote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef Kwartje7 het volgende:
[quote]Op zondag 1 november 2009 11:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee nee, hij is niet blijven slapen. Hij is vannacht al weggegaan hoor.![]()
Nouja, echt boos was ik niet, maar voelde me wel genaaid. Maar we hebben gister écht een goed gesprek gehad (eigenlijk voor het eerst sinds jaren) en dat was wel even heel fijn eigenlijk. Gewoon een eerlijk gesprek gehad en allebei duidelijk geweest.
Weet je zeker dat hij te vertrouwen is. Hij zegt misschien wel het een, maar zijn daden zeggen wat anders. Ik heb daar zelf mee te maken. Nog steeds trouwens. Laat hij eerst zijn woorden maar waarmaken, vind je ook niet
Heel goed. Kom maar voor je zelf op.quote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker.Ik ken die mooie praatjes van hem ondertussen wel en hij weet sinds gisteravond ook wel dat die niet meer gaan werken bij mij.
Nouja het is soms wel moeilijk om niet in bepaalde dingen te trappen, ik denk dat jij dat ook wel herkent misschien. Maar aan de andere kant hebben we gister voor het eerst een echt goed gesprek gehad, en dat is al wel een stapje in de goede richting wat mij betreft.quote:Op zondag 1 november 2009 11:57 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Heel goed. Kom maar voor je zelf op.
Ow, dat herken ik wel, maar heeft bij mij niks met een ex te maken. De ene keer heb ik bijvoorbeeld ook op een avondje hele verhalen te vertellen en de andere keer ben ik vrij stil en komt er niet veel uit me. Heb ik altijd al gehad, maar heb nooit kunnen achterhalen waardoor dat komt.quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef Swatfire het volgende:
Gisteren een vreemde avond. Het was erg gezellig met het stappe met me vrienden. Er waren ook paar leuke dames waarmee we contact hadden en ook duidelijk interesse hadden. Maar was met me hoofd niet aanwezig, wuifde het gewoon beetje weg![]()
Weet niet wat ik had. Misschien het idee dat me ex 2 kroegen verderop was. Was in elk geval niet te genieten gisteren ondanks dat het gezellig was.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik ben nog behoorlijk druk met veel lullen. Gisteren voor het eerst in tijden stond ik maar beetje dood bij. Ben ik niet van mezelf gewend, zeker omdat er paar leuke dames waren waarmee we mee in gesprek waren. Meestal sta ik dan vrij vooraan in zo'n gesprek, maar nu boeide het me gewoon niet.quote:Op zondag 1 november 2009 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
Ow, dat herken ik wel, maar heeft bij mij niks met een ex te maken. De ene keer heb ik bijvoorbeeld ook op een avondje hele verhalen te vertellen en de andere keer ben ik vrij stil en komt er niet veel uit me. Heb ik altijd al gehad, maar heb nooit kunnen achterhalen waardoor dat komt.
Beter dat, dan dat je alleen zit, toch. Succesquote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef Barbusse het volgende:
M'n zus kom zo langs met de kinderen. Een goede manier om de inmiddels bekende zondagdip tegen te gaan. Alleen moet ik zo eerst als een bezetene schoon gaan maken...Om te zien dat het huis, nadat ze weer weg zijn, weer een teringzooitje is geworden.
De gewone ups en downs van het leven, denk ik. Ik ben ook een paar keer goed wezen stappen sinds ik weer single ben, en ik merkte ook wel interesse van enkele schone dames. Maar ik had er gewoon geen zin in, maar het is natuurlijk wél leuk om te merken dat je nog goed in de markt ligt.quote:Op zondag 1 november 2009 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow, dat herken ik wel, maar heeft bij mij niks met een ex te maken. De ene keer heb ik bijvoorbeeld ook op een avondje hele verhalen te vertellen en de andere keer ben ik vrij stil en komt er niet veel uit me. Heb ik altijd al gehad, maar heb nooit kunnen achterhalen waardoor dat komt.
Same here.quote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef DeuceFour het volgende:
ik haat mezelf, voel me klote, en wil een andere persoonlijkheid en gedragen waarom? Omdat ik van iemand hou die niet (meer) bij me wil zijn.
depri
Sorry hoor, maar dit is toch wat iedereen hier al tegen je zei, maar waar je altijd tegen in ging van, nee hoor, bij ons werkt het..quote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef Snowcold het volgende:
Bah, wat voel ik me in en in rot. Gisteren hem aan de telefoon gehad, even snel (ik gaf aan dat hij ongelegen belde) en toen zei hij dat hij druk bezig was met nadenken over 'ons' en hoe het nou zit. Het zint hem niet dat we nog steeds onszelf gedragen alsof we een relatie hebben, doelend op discussies. Maar ook dat hij wil gaan nadenken over zijn eigen gedrag, toegevend dat hij een klootzak is. Heb gezegd dat hij er geen IS, maar zich af en toe wel zo gedraagd.
![]()
Er zijn echter nog een hoop dingen die ik kwijt moet. Aan hem. Ik heb het gevoel alsof ik en onze relatie als pispaaltje worden gebruikt voor alles wat niet goed gaat in zijn leven. En dat ben ik zat, ik wil niet als grof vuil behandeld worden. Het eerst leuk en gezellig met mij hebben, maar dan plotseling (door iets wat ik weer gedaan heb zogenaamd) tegen mij gaan lopen kutten.
Ik probeer het allemaal leuk te houden, tot dat ik zelf ook chagrijnig wordt van zijn humeur. Maar ik pik het niet meer, er moet nou eens duidelijkheid komen. Hij moet maar eens een goede reden geven waarom hij dit doet en waarom ik al dat gezeik over me heen krijg. Ik voel me zo zwak dat ik over me heen laat lopen alleen omdat ik van hem hou.Ik doe mezelf tekort voor hem en dat moet maar eens afgelopen zijn.
Er moet eens duidelijk gepraat worden en er moet maar eens een oplossing komen. Ik vrees het ergste (contactbreuk) maar als het moet, dan moet het maar. Maar ik hoop in ieder geval dat we hier uit kunnen komen, want op deze manier komen we beiden geen stap verder.
Een andere toon in je bericht had het misschien wat vriendelijker gemaakt. Ik waardeer je opmerking, hoewel niet alles wat je zegt in je post klopt over ons. We zoeken geen partners voor elkaar en we lopen ook niet constant lief tegen elkaar te doen. Dat zijn eenmalige dingen waar ik toen vragen over had, maar over het algemeen zijn die er niet. Bovendien ken ik meer mensen die gewoon vriendschappelijk contact hebben gehouden en dat nu nog steeds hebben. Vandaar dat ik contactbreuk niet als enige middel zag, maar dat ik dacht dat het op een andere manier ook wel zou lukken.quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is toch wat iedereen hier al tegen je zei, maar waar je altijd tegen in ging van, nee hoor, bij ons werkt het..
Wake up and smell the coffee, je rolt niet zomaar van een relatie in een vriendschap!
Tegen elkaar blijven zeggen dat je van elkaar houdt..lief zijn voor elkaar..nee het werkt niet.
Ook dat hele "partners voor elkaar zoeken" en er op die manier denken dat je er overheen bent..neen.
Tuurlijk krijgen jullie gezeik, tuurlijk voel je je misbruikt, want jullie laten het alletwee toe.
Als geen van de partijen sterk genoeg is om het echt af te kappen, dan blijven jullie hangen.
Daarom doet hij kut tegen je, hij beseft dondersgoed dat hij er nog tot zn knieen in zit en te zwak is om er echt uit te stappen. En jij laat het toe!
Dus stop er alsjeblieft gewoon mee en doe wat de meesten hier doen, verbreek het contact.
Dat is de enige magische formule om over je ex heen te komen, er is geen zacht wondermiddel om t makkelijker voor elkaar te maken.
Gewoon stoppen en er alleen(!) uit gaan komen!
Succes sterkte met het daadwerkelijk over je ex heen gaan komen.
Sorry, je hebt gelijk, mn toon was niet echt lekker.quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Een andere toon in je bericht had het misschien wat vriendelijker gemaakt. Ik waardeer je opmerking, hoewel niet alles wat je zegt in je post klopt over ons. We zoeken geen partners voor elkaar en we lopen ook niet constant lief tegen elkaar te doen. Dat zijn eenmalige dingen waar ik toen vragen over had, maar over het algemeen zijn die er niet. Bovendien ken ik meer mensen die gewoon vriendschappelijk contact hebben gehouden en dat nu nog steeds hebben. Vandaar dat ik contactbreuk niet als enige middel zag, maar dat ik dacht dat het op een andere manier ook wel zou lukken.
Dus wie weet komt het inderdaad tot een contactbreuk en heb je lekker gelijk gehad, maar tot dusver doet dat er niet toe. Het kan me niet schelen of ik een fout heb gemaakt, daar leer ik tenslotte van. Het gaat er in eerste instantie gewoon om dat we hier gewoon over praten en dan een beslissing maken. Brengt voor ons duidelijkheid in de hele situatie en dan kunnen we het (wanneer nodig) ook fatsoenlijk afkappen.
Ik herken mezelf daar ook wel in. Heb haar aantal kansen gegeven voor normaal contact toen het uit ging. Ze heeft het meerdere malen verneukt en dan kwam ze daarna weer slijmen om het goed te maken. Tot ik het zat was en dus het contact volledig heb afgekapt. Zoals eeder genoemd hier het middel om over te je ex te komen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef maartjeh het volgende:
Hè Snowcold, wat rot! Dat van over je heen laten lopen omdat je van hem houdt herken ik helaas heel erg.
Doe wat goed is voor jou hè!
Dat klopt ook wel, de enige remedie is gewoon géén contact.quote:Op zondag 1 november 2009 17:19 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ik herken mezelf daar ook wel in. Heb haar aantal kansen gegeven voor normaal contact toen het uit ging. Ze heeft het meerdere malen verneukt en dan kwam ze daarna weer slijmen om het goed te maken. Tot ik het zat was en dus het contact volledig heb afgekapt. Zoals eeder genoemd hier het middel om over te je ex te komen.
Doe wat goed voelt, maar laat je niet gebruiken.
Jij hebt dus ook redenen waarom je hem wel zult moeten blijven zien. Moeilijk is dat soms.quote:Op zondag 1 november 2009 17:24 schreef Kwartje7 het volgende:
Al die overeenkomsten. Waarschijnlijk zijn we allemaal niet degene die heeft uit gemaakt.
Het is idd moeilijk om los te komen van je ex. Maar mijn ex heeft het zo verbruid, dat ik hem echt nooit terug wil. Helaas moet ik wel contact houden vanwege de kids. En ik denk als ik hem zie, het moeilijker is. Als het zou kunnen, had ik echt nooit meer contact met hem gehad.
Maar ik heb vandaag een goede dag, misschien denk ik er morgen wel anders over. Ik hoop het niet
Ook zo herkenbaar. Alleen reageren als het hun uitkomt. Kon mezelf wel opvreten op die momenten. Das ook precies de reden voor mij geweest om contact te verbreken. Spraken we wat af kwam ze niet opdagen en reageerde niet op bellen/sms'en. Daar kan ik zooo slecht tegen. Ene kant baal je van het gedrag van je ex en de andere kant ben je boos op jezelf dat het je zoveel doet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:24 schreef maartjeh het volgende:
Gister best een gezellige avond met hem gehad, begin van de middag nog even contact gehad via SMS, en nu reageert meneer weer nergens op. Voel ik me meteen rot. WAT IS DIT?! Ik baal zo van mezelf hè. Gadverdamme.![]()
Ik ga m'n telefoon nú boven leggen, dan zit ik ook niet steeds te wachten op een berichtje.![]()
Hij heeft zoveel tegen mij gelogen en daarnaast dat wijf binnen twee weken in mijn huis en in mijn bed gelaten. En zij stond hier ook, alsof het haar huis was. Niet te geloven. Blijkbaar hebben ze precies dezelfde normen en waarden, niet dus. Ben er helemaal klaar. Ben nu wel stoer, hoor. Ik weet echt niet wat ik doe als ik hem wel zie. Maar dat probeer ik te vermijden.quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook redenen waarom je hem wel zult moeten blijven zien. Moeilijk is dat soms.
Goed dat je hem nooit meer terug wilt. Dat is al een hele grote stap in mijn ogen.
Ik kan mezelf nu idd ook wel opvreten. Niet zo zeer om het niet reageren van zijn kant, maar meer omdat het mij nog zoveel doet na alles. Vraag mezelf echt af waarom, maar ik weet ook wel dat ik nog van hem hou en het het liefst goed zie komen. En dan vraag ik mezelf wederom af waarom.quote:Op zondag 1 november 2009 17:42 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ook zo herkenbaar. Alleen reageren als het hun uitkomt. Kon mezelf wel opvreten op die momenten. Das ook precies de reden voor mij geweest om contact te verbreken. Spraken we wat af kwam ze niet opdagen en reageerde niet op bellen/sms'en. Daar kan ik zooo slecht tegen. Ene kant baal je van het gedrag van je ex en de andere kant ben je boos op jezelf dat het je zoveel doet.![]()
Geen contact = zekerheid en dat voelt voor mij goed.
Ah wat goed! Is even een rot gevoel maar je hebt wel weer wat overwonnen/bent weer een stukje sterker.quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik heb haar vandaag voor het eerst via MSN weer eens gesproken. Het ging ietsje slechter dan ik dacht, maar toch goed genoeg. Een beetje droef werd ik nog wel, maar al stukken minder dan ik geweest ben.
Victory!
Ja, ik ben er ook wel blij mee. Ik had me nog wat zorgen over haar gemaakt, maar bij haar lijkt alles nu goed te zijn. Dus ik kan alle aandacht op mezelf richten en het helemaal achter me laten. Het zal nog even moeten slijten, maar dat valt niet te versnellen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ah wat goed! Is even een rot gevoel maar je hebt wel weer wat overwonnen/bent weer een stukje sterker.![]()
Ik ga de hondjes uitlaten en m'n bed in. Voel me superrot.
Erg grappige avond gehad gister.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef Metalfreak het volgende:
Ik baal een beetje omdat ik niet eens een date geregeld krijg met een ander meisje. Waarom kunnen vrouwen toch altijd zo vaag doen? De ene keer zijn ze superenthousiast, de andere keer interesseert het ze allemaal geen bal... Wat is dat toch bij vrouwen?
Ben dus vanavond maar volledig met muziek bezig geweest, heb wat opgenomen. Voor de liefhebbers hier de opname:
Klinkt bekend, helaasquote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef DeuceFour het volgende:
ik haat mezelf, voel me klote, en wil een andere persoonlijkheid en gedragen waarom? Omdat ik van iemand hou die niet (meer) bij me wil zijn.
depri
Jah, en na de wedstrijd van gisteren zal je frustratie nog dieper zitten... of was jij toevallig soms die keeper die mocht invallen?quote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef smulder1991 het volgende:
Sinds vandaag pas ik ook in dit topic thuis, bleeh frustratie frustratie. ookal doe je t zelf. wat kan zoiets je dan toch nog raken..
bleehhhhhh
oef, sterkte kwartjequote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Kwartje7 het volgende:
Net bij de advocaat geweest. Helaas is het niet echt rooskleurig voor mij. Ze gaat vandaag een voorstel naar hem sturen. Ben benieuwd.
Denk dat hij echt kwaad gaat worden, omdat ik er geen gras over heb laten groeien om gelijk naar de advocaat te gaan. Hij heeft pas een afspraak gemaakt op 12 november. Maar dit heb ik gedaan omdat ik haar echt niet in mijn huis en bed wil. Ik hoop maar dat hij dat begrijpt, maar dat zal wel niet. Ik hou jullie wel op de hoogte.
In ieder geval wel succes van mij danquote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef purplerose het volgende:
Ik mag vandaag naar de internist voor een uitslag van wat testen maar zal hij me succes wensen? Nee tuurlijk niet gekkie, hijs drukker met 2 van zn andere vriendinnen die respectievelijk in elkaar is gemept en de ander ook ziek is.
Blijkbaar word ik niet beschouwd als een even goede vriendin als die andere 2
Dan maar succes aan mezelf wensen.
*eigenlijk heb ik de neiging er iets over te zeggen maarja, het enige dat eruit gaat komen is iets sarcastisch*
Tis idd net iets anders maar wel zeer gewaardeerdquote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
In ieder geval wel succes van mij dan
(is anders, ik weet, maar tis iets he)
Namens mij ook veel succes.quote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef purplerose het volgende:
Ik mag vandaag naar de internist voor een uitslag van wat testen maar zal hij me succes wensen? Nee tuurlijk niet gekkie, hijs drukker met 2 van zn andere vriendinnen die respectievelijk in elkaar is gemept en de ander ook ziek is.
Blijkbaar word ik niet beschouwd als een even goede vriendin als die andere 2
Dan maar succes aan mezelf wensen.
*eigenlijk heb ik de neiging er iets over te zeggen maarja, het enige dat eruit gaat komen is iets sarcastisch*
We hebben wel contact via de mail, maar hij wil niet begrijpen dat ik haar niet in ons huis wil. Hij vindt het normaal, onbegrijpelijk maar ja.quote:Op maandag 2 november 2009 14:47 schreef Chev het volgende:
Respectloos gedrag dat ken ik wel..
Respectloos.. leer er maar mee omgaan, laat alle materialistische dingen uit je handen vallen en hecht zo min mogelijk waarder eraan, alles wat belangrijk is, is momenteel jij en je kinderen.
Niet het bed, niet het huis, maar de toekomst.
Als je het hem uit wil leggen stuur dan een brief als de zaken wat gekalmeerd zijn, probeer alleen wel voorzichtig na te denken wat je schrijft.
Laat je desnoods uitkopen en bouw een nieuw leven op in een ander huis, de huizenprijs is gunstig zeg maar, of vecht ervoor via je advocaat maar reken erop dat het veel energie gaat kosten.
Soms is de oplossing dichtbij maar zie je het niet, heb ik zelf ook gehad
Meer advies kan ik je niet geven.
Precies. Mijn broer zei toen hij in scheiding lag altijd: 'hou het bij jezelf', en dat heb ik in m'n achterhoofd ergens vast gezet. Zorg gewoon dat je niet met verwijten enzo gaat lopen gooien, dat je je niet tot scheldpartijen laat uitlokken, zorg dat je de eer aan jezelf houdt. Dan kun je jezelf altijd recht aan blijven kijken in de spiegel, en dan weet je dat het aan jou niet zal liggen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef Chev het volgende:
Een trieste zaak Kwartje, ik hoop dat hij er spijt van krijgt dat hij je zo behandeld.
Maargoed ik geloo er in dat je altijd krijgt uiteinderlijk wat je verdien, ofwel een soort karma.
Het kan wel even duren, maar je zal er sterker uitkomen, al misschien wat bitterder over het andere geslacht![]()
Neem de tijd en wees geduldig laat je niet door je woede overnemen en probeer redelijk te zijn ook al is de ander dat niet.
Mocht het zover komen dat het voor de rechter moet komen dan heb jij een schoon geweten.
Gaat 't meid?quote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef purplerose het volgende:
kleine breakdown nu![]()
Waar is de uit-knop als je hem nodig hebt
Ene kant mooi natuurlijk, andere kant nog steeds de onzekerheid van wat het nu wel is.quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef purplerose het volgende:
Thx guys, er is nix uitgekomen, ik ben gezondheel leuk maar toch word ik regelmatig onwel. Ze raadt me aan een fietstest te laten te doen bij de cardioloog
Ik hoop het, ik ben al jaren bezig maar iedereen doet of ik me aanstel omdat het ook om van die vage klachten gaatquote:Op maandag 2 november 2009 16:52 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ene kant mooi natuurlijk, andere kant nog steeds de onzekerheid van wat het nu wel is.
En er zijn ergere dingen dan een fietstest, gewoon doen, wie weet.
Gewoon door blijven zoeken, als er echt iets is, vinden ze het uiteindelijk wel.
Tip: Stress voor Dummiesquote:Op maandag 2 november 2009 16:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik ben al jaren bezig maar iedereen doet of ik me aanstel omdat het ook om van die vage klachten gaaten ik hoopte heel erg dat het met de suiker te maken heeft want dat kan je dan oplossen met een pilletje en een dieet
![]()
Ze opperde ook dat het een vorm van panic attacks zijn, dan moet ik ze idd ook wel het moment krijgen dat het van toepassing is en niet als ik thee zit te drinken of in bed lig
Daarnaast wil ik ook graag iets slaan of schoppen, heb zoveel frustratie nu en nergens om het naartoe te spuwen, degene waar het hoort die heeft geen zin in drama
Wauw, mijn ex moet dat boek eens lezenquote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Tip: Stress voor DummiesIk heb het boek bijna uit, en realiseer me nu (al langer trouwens) dat ik me veeeeeeeel te veel zorgen maak om van alles en nog wat. Maar relaxen is moeilijk...
Pffff ja, heeel herkenbaar. Ik maak me ook veel te snel druk/boos/verdrietig, maar eigenlijk alleen wat betreft mijn ex.quote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Tip: Stress voor DummiesIk heb het boek bijna uit, en realiseer me nu (al langer trouwens) dat ik me veeeeeeeel te veel zorgen maak om van alles en nog wat. Maar relaxen is moeilijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet heel goed dat ik teveel pieker maar zie het maar es te stoppen, dat gaat gewoon de ene dag beter dan de andere dagquote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
quote:
Fijn dat ik niet de enige ben. Right now ben ik echt depressief aan het worden, kan niet met mezelf leven...maar wil ook weer niet dood ofzo ook al zeg ik dat tegen mezelf.....ja misschien triest..gevoelensquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 19:08 schreef maartjeh het volgende:Ik ga maar even de hondjes uitlaten en een sigaretje roken buiten. Even nadenken. Voel me echt.. verdrietig/eenzaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het gaat weer, thxquote:
Ook daar heeft het boek tips voorquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik weet heel goed dat ik teveel pieker maar zie het maar es te stoppen, dat gaat gewoon de ene dag beter dan de andere dag
jou niet alleen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef EviL_AleX het volgende:
Je begraven in andere nuttige bezigheden helpt! Mij in ieder geval wel. Ik heb mijn ex bereid gevonden eens over MSN bepaalde vragen waar ik nog een beetje mee zit te laten antwoorden. Voor mij is het waarom echt een obsessie. Ik (misschien zij ook) zou een dergelijk gesprek IRL niet aan kunnen nu. Maar sommige antwoorden brengen me hopelijk meer vrede. Ik zal er anders ook wel overheen komen, maar zo misschien sneller. Praten met haar is in ieder geval niet meer zo pijnlijk.
Hier nog 1. Nog steeds bezig met afronden school(nog 4 verslagen te gaan) en bezig met soliciteren naar full-time baan. Daarnaast ook bezig nieuwe(of oude verloren) contacten te leggen. Mijn eerste echte vooruitgang is nog niet geboekt, maar gaat wel de goede kant uit. Met beetje geluk heb ik volgende week me eerste solicitatie gesprek.quote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
jou niet alleen.
Ik richt me nu ook zoveel mogelijk op de verandering van werk en het leggen van nieuwe contacten. Echt succes laat nog op zich wachten, maar ik ben in ieder geval bezig.
Ik heb dat al eerder gezegd, maar het schijnt zo te zijn dat de verwerking de helft van de duur van de relatie in beslag neemt. Praktisch ben je sneller klaar, maar er echt klaar mee duurt langer.quote:Op maandag 2 november 2009 23:00 schreef Mavro het volgende:
Vraagje: hoe lang duurt het om over je ex te komen?
'T is nu al 3 jaar geleden en de twee scharrels die ik tussendoor heb gehad hebben ook niet echt gewerkt.
Lijkt mij niet. Zes, tien of veertien jaar maakt volgens mij geen verschil voor de verwerking. Lange relatie is nu eenmaal een lange relatie.quote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik heb dat al eerder gezegd, maar het schijnt zo te zijn dat de verwerking de helft van de duur van de relatie in beslag neemt. Praktisch ben je sneller klaar, maar er echt klaar mee duurt langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |