Nou ik had liever gezien dat ik hier nooit had hoeven komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:50 schreef Kiwijuice het volgende:
woeeehoeee![]()
Ik ben trots hieraan mee te mogen werken
I agree... maar als het dan toch moet, dan maar zo!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik had liever gezien dat ik hier nooit had hoeven komen.Maar van de andere kant is het ook wel gezellig.
Ik ben blij dat mijn relatie over is... heb mooie tijden gehad, maar uiteindelijk heeft ze bewezen een harteloos oppervlakkig mens te zijn. Dus klaar drmee..... op naar een nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
I agree... maar als het dan toch moet, dan maar zo!
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn relatie over is... heb mooie tijden gehad, maar uiteindelijk heeft ze bewezen een harteloos oppervlakkig mens te zijn. Dus klaar drmee..... op naar een nieuwe uitdaging
hahahaha dat vind ik een goeiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?
hell yeah!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik ben mijn ex na gisteren in ieder geval compleet vergeten:D.
Wie wat waar welke ex?
aHH! Ik heb laatst ook bijna tentamen gehaald zonder iets te doen.. (lees: 1 college gevolgd en 1x de HC sheets doorlezen).. had maar 1 MK vraag teveel fout!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
ik moet zo een tentamen gaan maken en ik had gister nog even flink moeten leren.. en dat heb ik eigenlijk voor geen meter gedaan![]()
ah well... we zullen zien, kansloos was ik toch al
Hey ga eens werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Iig succes dudequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
ik moet zo een tentamen gaan maken en ik had gister nog even flink moeten leren.. en dat heb ik eigenlijk voor geen meter gedaan![]()
ah well... we zullen zien, kansloos was ik toch al
Ja.quote:
maar we denken iig even niet aan de exenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over in deze reeks
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:32 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
aHH! Ik heb laatst ook bijna tentamen gehaald zonder iets te doen.. (lees: 1 college gevolgd en 1x de HC sheets doorlezen).. had maar 1 MK vraag teveel fout!
Waar gaat t over?
hoevaak moet ik nog sorry gaan zeggen?quote:
Je kan het jonge! jeweetsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
media geschiedenis.... en ik heb het boek wel redelijk doorgenomen, maar er bleef echt bijna niks hangen (mede omdat het een gigantisch saai kut boek was) dus ik vrees het ergste
Op je knieën om vergiffenis smeken zul je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoevaak moet ik nog sorry gaan zeggen?
idd,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over in deze reeks
Welkom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
Heej
Mag ik meedoen hier?
Legitiem hoor, ik ben sinds afgelopen zaterdag opeens volslagen onverwachts en donderslag en out of the blue enzo tot ex gedegradeerd. Dus zonder dat ik het wil heb ik er ook (weer) 1...
En iedereen is hier heel vrolijk enzo, dus het zou best 's kunnen helpen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf en hem toch maar even m'n excuses aangeboden.) en hij vroeg vanuit het niets of ik hem gemist had. 'Gemist? Nee. Wat valt er te missen dan?'
Snel uitgepraat dus.
Zie ik hem net weer, ging rond met snoepjes maar hij wilde zelf niet pakken vanwege vieze handen (hij werkt met auto's) dus vroeg of ik even een snoepje wilde pakken voor hem. Wilde dat snoepje aangeven maar moest het in zijn mond stoppen, waarna hij zachtjes in m'n vinger beet en likte. UHHHH?![]()
10 minuten later krijg ik een smsje; 'Ik heb je gemist Tamaar..'
![]()
![]()
![]()
Heb hem gezegd dat ik daar niets mee kan en dat ik m'n vriend echt niet zomaar aan de kant zou gaan zetten. (Hij is er heilig van overtuigd dat ik een vriend heb, ik heb hem zelf niets gezegd en toen hij er naar vroeg heb ik nieteens geantwoord, maar speel het wel mee als hij vraagt of alles goed gaat etc. Vind het wel makkelijk en veilig eigenlijk.![]()
![]()
ALS hij me echt gemist heeft en terug wil dan zal hij écht voor me moeten vechten OMDAT hij in de veronderstelling is dat ik een vriend heb. Hij kent die jongen in kwestie ook en die jongen speelt het ook mee.)
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf
Ja ahahaha, vanaf den beginne al isn't it? Ik vind het stiekem wel leuk wat hij daarstraks deed, maar ik wil er niet aan toegeven. Hij laat eerst maar eens zien of hij het écht meent.quote:
Tja Re wil het zo he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef purplerose het volgende:
Humor is ook de beste genezer, haal de sc weg en we gaan weer zitten sippen omdat we diegene maar niet los kunnen laten
Hij stond met collega W. in de werkplaats en besloot cola te gaan halen voor W. en hemzelf. Maar toen m'n ex wegliep zag ik W. en ben ik even met hem gaan praten.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij stond met collega W. in de werkplaats en besloot cola te gaan halen voor W. en hemzelf. Maar toen m'n ex wegliep zag ik W. en ben ik even met hem gaan praten.
M'n ex kwam dus terug met 2 cola, gaf er eentje aan W. en wilde zijn eigen cola afstaan aan mij. Maar ik zei dat ik niet hoefde. 'Echt niet?' 'Neuh dankje.' 'Je mag de mijne hebben hoor!' 'Hoeft niet.'
Toen liep m'n ex richting kantine om zich te gaan omkleden, waarna ik achter hem aanliep om cola voor mezelf te halen. Heb dat dus voor zijn neus ingeschonken voor mezelf en opgedronken terwijl hij zich omkleedde.En BOOOOOS dat 'ie was.
Achteraf ook wel sneu, hij wil tenslotte zijn eigen cola afstaan aan mij, maar W. en ik hebben wel hárd gelachen.![]()
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat nietquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf en hem toch maar even m'n excuses aangeboden.) en hij vroeg vanuit het niets of ik hem gemist had. 'Gemist? Nee. Wat valt er te missen dan?'
Snel uitgepraat dus.
Zie ik hem net weer, ging rond met snoepjes maar hij wilde zelf niet pakken vanwege vieze handen (hij werkt met auto's) dus vroeg of ik even een snoepje wilde pakken voor hem. Wilde dat snoepje aangeven maar moest het in zijn mond stoppen, waarna hij zachtjes in m'n vinger beet en likte. UHHHH?![]()
10 minuten later krijg ik een smsje; 'Ik heb je gemist Tamaar..'
![]()
![]()
![]()
Heb hem gezegd dat ik daar niets mee kan en dat ik m'n vriend echt niet zomaar aan de kant zou gaan zetten.
M'n ex is er heilig van overtuigd dat ik een vriend heb. Ik heb hem zelf niets gezegd en toen hij vroeg of ik een vriend had heb ik niet eens geantwoord, maar ik speel het wel mee als hij vraagt of alles goed gaat etc. Vind het wel makkelijk en veilig eigenlijk.![]()
![]()
ALS hij me echt gemist heeft en terug wil dan zal hij écht voor me moeten vechten OMDAT hij in de veronderstelling is dat ik een vriend heb. Hij kent die jongen in kwestie ook en die jongen speelt het ook mee.)
Dan het idee van Dick maar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat niet
quote:
je kunt het ook proberen in de gewone SC natuurlijk, of in de singles reeks, wat ook een soort opvolging van ditquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ok ik stel voor dat we dan een nieuwe topic-reeks aan maken voor ons gezever? Aangezien we hier niet helemaal op zijn plaats zijn inderdaadAls dat mag?
wat is een goede titel? "Na je ex komt de nieuwe uitdaging!"
Goed idee?
Zit wat inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |