Nou ik had liever gezien dat ik hier nooit had hoeven komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:50 schreef Kiwijuice het volgende:
woeeehoeee![]()
Ik ben trots hieraan mee te mogen werken
I agree... maar als het dan toch moet, dan maar zo!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik had liever gezien dat ik hier nooit had hoeven komen.Maar van de andere kant is het ook wel gezellig.
Ik ben blij dat mijn relatie over is... heb mooie tijden gehad, maar uiteindelijk heeft ze bewezen een harteloos oppervlakkig mens te zijn. Dus klaar drmee..... op naar een nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
I agree... maar als het dan toch moet, dan maar zo!
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn relatie over is... heb mooie tijden gehad, maar uiteindelijk heeft ze bewezen een harteloos oppervlakkig mens te zijn. Dus klaar drmee..... op naar een nieuwe uitdaging
hahahaha dat vind ik een goeiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?
hell yeah!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik ben mijn ex na gisteren in ieder geval compleet vergeten:D.
Wie wat waar welke ex?
aHH! Ik heb laatst ook bijna tentamen gehaald zonder iets te doen.. (lees: 1 college gevolgd en 1x de HC sheets doorlezen).. had maar 1 MK vraag teveel fout!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
ik moet zo een tentamen gaan maken en ik had gister nog even flink moeten leren.. en dat heb ik eigenlijk voor geen meter gedaan![]()
ah well... we zullen zien, kansloos was ik toch al
Hey ga eens werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Iig succes dudequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
ik moet zo een tentamen gaan maken en ik had gister nog even flink moeten leren.. en dat heb ik eigenlijk voor geen meter gedaan![]()
ah well... we zullen zien, kansloos was ik toch al
Ja.quote:
maar we denken iig even niet aan de exenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over in deze reeks
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:32 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
aHH! Ik heb laatst ook bijna tentamen gehaald zonder iets te doen.. (lees: 1 college gevolgd en 1x de HC sheets doorlezen).. had maar 1 MK vraag teveel fout!
Waar gaat t over?
hoevaak moet ik nog sorry gaan zeggen?quote:
Je kan het jonge! jeweetsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
media geschiedenis.... en ik heb het boek wel redelijk doorgenomen, maar er bleef echt bijna niks hangen (mede omdat het een gigantisch saai kut boek was) dus ik vrees het ergste
Op je knieën om vergiffenis smeken zul je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoevaak moet ik nog sorry gaan zeggen?
idd,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over in deze reeks
Welkom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
Heej
Mag ik meedoen hier?
Legitiem hoor, ik ben sinds afgelopen zaterdag opeens volslagen onverwachts en donderslag en out of the blue enzo tot ex gedegradeerd. Dus zonder dat ik het wil heb ik er ook (weer) 1...
En iedereen is hier heel vrolijk enzo, dus het zou best 's kunnen helpen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf en hem toch maar even m'n excuses aangeboden.) en hij vroeg vanuit het niets of ik hem gemist had. 'Gemist? Nee. Wat valt er te missen dan?'
Snel uitgepraat dus.
Zie ik hem net weer, ging rond met snoepjes maar hij wilde zelf niet pakken vanwege vieze handen (hij werkt met auto's) dus vroeg of ik even een snoepje wilde pakken voor hem. Wilde dat snoepje aangeven maar moest het in zijn mond stoppen, waarna hij zachtjes in m'n vinger beet en likte. UHHHH?![]()
10 minuten later krijg ik een smsje; 'Ik heb je gemist Tamaar..'
![]()
![]()
![]()
Heb hem gezegd dat ik daar niets mee kan en dat ik m'n vriend echt niet zomaar aan de kant zou gaan zetten. (Hij is er heilig van overtuigd dat ik een vriend heb, ik heb hem zelf niets gezegd en toen hij er naar vroeg heb ik nieteens geantwoord, maar speel het wel mee als hij vraagt of alles goed gaat etc. Vind het wel makkelijk en veilig eigenlijk.![]()
![]()
ALS hij me echt gemist heeft en terug wil dan zal hij écht voor me moeten vechten OMDAT hij in de veronderstelling is dat ik een vriend heb. Hij kent die jongen in kwestie ook en die jongen speelt het ook mee.)
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf
Ja ahahaha, vanaf den beginne al isn't it? Ik vind het stiekem wel leuk wat hij daarstraks deed, maar ik wil er niet aan toegeven. Hij laat eerst maar eens zien of hij het écht meent.quote:
Tja Re wil het zo he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef purplerose het volgende:
Humor is ook de beste genezer, haal de sc weg en we gaan weer zitten sippen omdat we diegene maar niet los kunnen laten
Hij stond met collega W. in de werkplaats en besloot cola te gaan halen voor W. en hemzelf. Maar toen m'n ex wegliep zag ik W. en ben ik even met hem gaan praten.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij stond met collega W. in de werkplaats en besloot cola te gaan halen voor W. en hemzelf. Maar toen m'n ex wegliep zag ik W. en ben ik even met hem gaan praten.
M'n ex kwam dus terug met 2 cola, gaf er eentje aan W. en wilde zijn eigen cola afstaan aan mij. Maar ik zei dat ik niet hoefde. 'Echt niet?' 'Neuh dankje.' 'Je mag de mijne hebben hoor!' 'Hoeft niet.'
Toen liep m'n ex richting kantine om zich te gaan omkleden, waarna ik achter hem aanliep om cola voor mezelf te halen. Heb dat dus voor zijn neus ingeschonken voor mezelf en opgedronken terwijl hij zich omkleedde.En BOOOOOS dat 'ie was.
Achteraf ook wel sneu, hij wil tenslotte zijn eigen cola afstaan aan mij, maar W. en ik hebben wel hárd gelachen.![]()
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat nietquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Shitttt zeg. Vrijdag m'n ex gezien (hem een naaistreek geleverderg hard gelachen achteraf en hem toch maar even m'n excuses aangeboden.) en hij vroeg vanuit het niets of ik hem gemist had. 'Gemist? Nee. Wat valt er te missen dan?'
Snel uitgepraat dus.
Zie ik hem net weer, ging rond met snoepjes maar hij wilde zelf niet pakken vanwege vieze handen (hij werkt met auto's) dus vroeg of ik even een snoepje wilde pakken voor hem. Wilde dat snoepje aangeven maar moest het in zijn mond stoppen, waarna hij zachtjes in m'n vinger beet en likte. UHHHH?![]()
10 minuten later krijg ik een smsje; 'Ik heb je gemist Tamaar..'
![]()
![]()
![]()
Heb hem gezegd dat ik daar niets mee kan en dat ik m'n vriend echt niet zomaar aan de kant zou gaan zetten.
M'n ex is er heilig van overtuigd dat ik een vriend heb. Ik heb hem zelf niets gezegd en toen hij vroeg of ik een vriend had heb ik niet eens geantwoord, maar ik speel het wel mee als hij vraagt of alles goed gaat etc. Vind het wel makkelijk en veilig eigenlijk.![]()
![]()
ALS hij me echt gemist heeft en terug wil dan zal hij écht voor me moeten vechten OMDAT hij in de veronderstelling is dat ik een vriend heb. Hij kent die jongen in kwestie ook en die jongen speelt het ook mee.)
Dan het idee van Dick maar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat niet
quote:
je kunt het ook proberen in de gewone SC natuurlijk, of in de singles reeks, wat ook een soort opvolging van ditquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ok ik stel voor dat we dan een nieuwe topic-reeks aan maken voor ons gezever? Aangezien we hier niet helemaal op zijn plaats zijn inderdaadAls dat mag?
wat is een goede titel? "Na je ex komt de nieuwe uitdaging!"
Goed idee?
Zit wat inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil gewoon een topic waar dat voor bedoelt is, meer niet... ik zet de rem er gewoon ff op, deze reeks moet toegankelijk blijven voor iedereen, en 3 topics binnen een dag vollullen over alles en nogwat is dat niet
Agree zei ik gisteren ook al. Fok heeft ook onzin hoek waar je kunt lullen. Laten we hier beetje ontopic blijven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Agree zei ik gisteren ook al. Fok heeft ook onzin hoek waar je kunt lullen. Laten we hier beetje ontopic blijven.
Zaterdag personeelsfeestje. Zou ik met 'm naartoe gaan. Ik ga nu zelf ook maar niet, ik denk niet dat ik dat op kan brengen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef J0ttem het volgende:
[..]
ok
Mijn ex is morgen jarig
Ben niet van plan haar te feliciteren, ook al vind ik het een beetje lullig van mezelf
Mijn ex is over 2 weken jarig. Ben nu ook aan het nadenken of ik ga feliciteer of niet. Vind het lullig om het niet te doen, maar aan andere kant hebben we geen contact en verdiend ze het ook niet echt. Nouja heb nog even om erover na te denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef J0ttem het volgende:
Mijn ex is morgen jarig
Ben niet van plan haar te feliciteren, ook al vind ik het een beetje lullig van mezelf
Ah ok, nouja bij mij is het meer dat ik al 3 weken geen contact meer met haar heb (mijn beslissing). En het kan blijkbaar haar toch geen moer schelen, ik ga dus totaal geen (verspilde) moeite voor haar doen. Ik zit nu dus alleen met het dilemma om haar te feliciteren morgen, of om gewoon niets te doen omdat we al een tijdje geen contact meer hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zaterdag personeelsfeestje. Zou ik met 'm naartoe gaan. Ik ga nu zelf ook maar niet, ik denk niet dat ik dat op kan brengen...
Volgende week issie jarig, ik hoop dat ik dan mans vrouws genoeg ben om 'm droog op te bellen...
Ik kies er juist voor om wel contact te hebben, ook al maakt het dat misschien moeilijker. Hij is een goed mens, en als ik 'm dan niet als lief in m'n leven kan hebben, dan in ieder geval als vriend. Dat wil ik niet ook nog verliezen. En hij gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ah ok, nouja bij mij is het meer dat ik al 3 weken geen contact meer met haar heb (mijn beslissing). En het kan blijkbaar haar toch geen moer schelen, ik ga dus totaal geen (verspilde) moeite voor haar doen. Ik zit nu dus alleen met het dilemma om haar te feliciteren morgen, of om gewoon niets te doen omdat we al een tijdje geen contact meer hebben
Ach kan toch geen kwaad? Smsje / telefoontje is zo gepieptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ah ok, nouja bij mij is het meer dat ik al 3 weken geen contact meer met haar heb (mijn beslissing). En het kan blijkbaar haar toch geen moer schelen, ik ga dus totaal geen (verspilde) moeite voor haar doen. Ik zit nu dus alleen met het dilemma om haar te feliciteren morgen, of om gewoon niets te doen omdat we al een tijdje geen contact meer hebben
Mjah, blijkbaar zitten die allemaal in het nieuwe topic voor 'exen-die-eroverheen-zijn', in plaats van hier de recente exen bij te staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Miesjel het volgende:
Wat is het rustig hier ineens.. Beetje jammer.
Re heeft ons weggejaagd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, blijkbaar zitten die allemaal in het nieuwe topic voor 'exen-die-eroverheen-zijn', in plaats van hier de recente exen bij te staan
Voor de slowchat moet je daar zijn, voor raad en wijsheden is iedereen welkom. Vraag maar aan Requote:
Klopt, het is alleen een verklaring waarom het hier zo rustig is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Voor de slowchat moet je daar zijn, voor raad en wijsheden is iedereen welkom. Vraag maar aan Re
I know. Alleen moeten jullie hier niet helemaal weg gaan blijven, het zijn juist de (zinvolle, niet SC-achtige) posts van jullie waar we wat aan hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, het is alleen een verklaring waarom het hier zo rustig is.
Het gemis is ook niet goed voor je nachtrust.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:41 schreef JoeBravo het volgende:
er gaat niets boven een realistische droom over je ex om je nachtrust te verpesten![]()
Dat hoor ik pas morgen als ze de resultaten door de computer gehaald hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:45 schreef Barbusse het volgende:
Chev!Nog succes gehad met speeddaten?
Ten eerste zou ik jezelf gewoon een paar vragen stellen:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Platina het volgende:
Ik dacht dat ik over mijn ex heen was, maar zag haar 2 weken terug weer... en de vlam ging weer aan. Nu wil ik haar terugwinnen alleen is ze bang dat ik het niet meen of dat het weer mis gaat. Hoe haar van het tegendeel te overtuigen??
Ze is onder meer sceptisch omdat ik bijna geen contact met haar heb gehad nadat het uitging. Ik kan gewoon geen vrienden zijn (zonder bijbedoelingen) met een meid waar ik iets mee heb gehad. Maar dat nam ze wel een beetje kwalijk.
Hoe ECHT overtuigd ben je zelf? Is het vooral voelen of is er ook sprake van weten? Als het alleen gevoel is dan heb je grote kans dat het keihard weer fout gaat. Heb je echte redenen om te geloven dat niet weer hetzelfde fout gaat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Platina het volgende:
Ik dacht dat ik over mijn ex heen was, maar zag haar 2 weken terug weer... en de vlam ging weer aan. Nu wil ik haar terugwinnen alleen is ze bang dat ik het niet meen of dat het weer mis gaat. Hoe haar van het tegendeel te overtuigen??
Ze is onder meer sceptisch omdat ik bijna geen contact met haar heb gehad nadat het uitging. Ik kan gewoon geen vrienden zijn (zonder bijbedoelingen) met een meid waar ik iets mee heb gehad. Maar dat nam ze wel een beetje kwalijk.
Kwartje, ik heb geen idee hoe ik je kan helpen, ik heb ooit een vriendin gehad die na 16 jaar huwelijk en 2 kids uit elkaar zijn gegaan omdat hij vreemd ging, en wat zij deed is na een aantal maanden single opnieuw ging daten, en na een jaartje alleen een hele leuke man vond waar ze nu mee is getrouwd en zeer gelukkig is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Kwartje7 het volgende:
Wie haalt mij uit mijn dip.
Ik mis mijn ex. De kids missen hem ook zo erg. Iemand tips
Daar ben ik het met je eens Snowcoldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef Snowcold het volgende:
Uit ervaring (ja meerdere vriendjes hè, niet leeftijd XD) heb ik geleerd dat je voor je ex eigenlijk altijd wel een zwak houdt. Toch een vorm van liefde die blijft hangen.
Vraag me soms wel 's af wat het is.. je wilt elkaar zien, je wilt elkaar spreken, maar je weet dat het niet goed is en dat het nu zo op dat moment niet anders kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:48 schreef maartjeh het volgende:
Gister de hele avond gesmst met m'n ex nadat hij gezegd had me te missen. Heb toegegeven dat ik hem ook wel mis maar dat het niet anders is, en dat ik verder ga met m'n leven. Het valt gewoon niet meer om te draaien. (Ja, natuurlijk wel, maar ik probeer mezelf tegen te houden.)
Hij vroeg wat ik dan het meest gemist had enzo.. pff. Hij wil me graag een op een zien maar ik weet het niet hoor..
Herkenbaar, maar ik blijf overtuigd dat ik me ernstig gefrustreerd zou voelen wanneer ik haar nu zou zien. En in zulke buien is het voor mij nagenoeg onmogelijk om niet bijtend cynisch te zijn. Maar tot nu toe respecteren we beide de wederzijdse-contact stop voor 3 maanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Vraag me soms wel 's af wat het is.. je wilt elkaar zien, je wilt elkaar spreken, maar je weet dat het niet goed is en dat het nu zo op dat moment niet anders kan.
En als je dat eenmaal volhoud word het steeds moeilijker
Zit zelf ook nog wel 's te denken om ooit nog eens in de toekomst contact met haar op te nemen ondanks dat ik weet dat het niks uit maakt, en dat ik waarschijnlijk niet eens meer van haar kan houden zoals ik dat voorheen deed![]()
Ofwel waarom denk je dat danen laat je het niet gewoon los.
Antwoord: Omdat we mensen zijn.
Verders alles prima hoor hèhè![]()
Wat een herkenbaar verhaal... ik ken dat wel, dat je -tegen beter weten in- hoop blijft houden. Maar het is niet goed. Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je ex gemixte signalen afgeeft. Maar toch, denk aan jezelf. Rond het af. Blijf niet wachten op zijn luimen en buien, zet niet je leven op pauze omdat hij de boel niet op een rijtje krijgt. Dat is niet eerlijk voor jezelf, en al helemaal niet voor je kinderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik zou mijn ex ook graag niet meer willen zien/spreken. Maar dat gaat niet vanwege onze kinderen moeten we elkaar afwisselen en elkaar op de hoogte houden. Dit gaat trouwens meestal over de mail.
Elke keer als ik hem zie, vind ik zo fijn. Ik wil hem beethouden en nog meer ... Aan de andere kant vind ik hem een slapjanus. Zeg gewoon wat je wilt en niet elke keer dat je het niet weet. En de tijd zal het leren.
Heb net zijn moeder nog gesproken en zij zegt ook. Denk aan je zelf. Zij herkent haar eigen zoon niet. Ze zegt ook wij kunnen niet tot hem doordringen. Hij zit zwaar in de knoop met zichzelf. Kies voor jezelf. Uit al zijn daden, moet je hem gewoon een schop onder zijn hol geven. Misschien gaan dan zijn ogen open. Maak schriftelijk afspraken betreft de kids. En daar houden jullie je aan.
Ik wil die raad graag opvolgen. Mijn hoofd weet dat ook, maar mijn hart niet. Hoe krijg ik mijn hart ook zover. Ook maar scharrelen met een ander? Het meest wat ik mist, zijn toch de omhelsingen en intimiteit, sex met je partner. Ook al is iedereen lief voor je, zij kunnen dat gat niet vullen
't is voor mij nog maar kort geleden dat ik me ook zo gevoeld heb, maar het voelt als een eeuwigheid en stom genoeg weet ik zelf ook niet precies meer hoe ik die tijd doorgekomen ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik zou mijn ex ook graag niet meer willen zien/spreken. Maar dat gaat niet vanwege onze kinderen moeten we elkaar afwisselen en elkaar op de hoogte houden. Dit gaat trouwens meestal over de mail.
Elke keer als ik hem zie, vind ik zo fijn. Ik wil hem beethouden en nog meer ... Aan de andere kant vind ik hem een slapjanus. Zeg gewoon wat je wilt en niet elke keer dat je het niet weet. En de tijd zal het leren.
Heb net zijn moeder nog gesproken en zij zegt ook. Denk aan je zelf. Zij herkent haar eigen zoon niet. Ze zegt ook wij kunnen niet tot hem doordringen. Hij zit zwaar in de knoop met zichzelf. Kies voor jezelf. Uit al zijn daden, moet je hem gewoon een schop onder zijn hol geven. Misschien gaan dan zijn ogen open. Maak schriftelijk afspraken betreft de kids. En daar houden jullie je aan.
Ik wil die raad graag opvolgen. Mijn hoofd weet dat ook, maar mijn hart niet. Hoe krijg ik mijn hart ook zover. Ook maar scharrelen met een ander? Het meest wat ik mist, zijn toch de omhelsingen en intimiteit, sex met je partner. Ook al is iedereen lief voor je, zij kunnen dat gat niet vullen
voor tips: zie turbomuis' reactie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:13 schreef Kwartje7 het volgende:
Heb je nog een tip.
Ook het gemis van je zoontje is een hel
Inderdaad, en ik denk dat ik eerder gelukkiger ben dan hij. Hij zit nu zo in de knoop. En ik heb eigenlijk geen keuze, moet mij er maar neerleggen. Het laatste gaat hopelijk sneller dan met jezelf in de knoop te zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, we zijn sterk, we zijn dapper, we gaan er uit komen!
Een vriendin raadde me een boek aan, wat haar geholpen heeft. Ik ben er net in begonnen, en ik weet nog niet of het gaat helpen, maar proberen kan altijd: 'Mars en Venus beginnen opnieuw' van John Gray.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:13 schreef Kwartje7 het volgende:
Heb je nog een tip.
Ook het gemis van je zoontje is een hel
Ik ken dat ja. Toen ik net gescheiden was van de vader van mijn dochter (ze was toen nog geen 1, nu is ze 12) had ik dat ook. Mijn sociale leven speelde zich af op internet en via de telefoon. M'n ouders en vrienden woonden in een andere stad en om me heen alleen maar stelletjes die het drukdrukdruk hadden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:22 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik denk dat ik eerder gelukkiger ben dan hij. Hij zit nu zo in de knoop. En ik heb eigenlijk geen keuze, moet mij er maar neerleggen. Het laatste gaat hopelijk sneller dan met jezelf in de knoop te zitten.
Aan de ene kant superfijn om de kids te hebben. Aan de andere kant ben je wel erg gebonden aan je (ons) huis. Je wordt continu met alles geconfronteerd. Ik zou soms ook wel willen staan en gaan wat ik wil
Nouja bij hem en mij kan het wél anders, omdat ik helemaal geen vriend heb (maar hij dat wel denkt en ik dat wel meespeel omdat dat wel een soort van veilig voelt voor mijzelf.). Maar ik wéét dat het het beste is zoals het is, en dat is wel lastig. Hij blijft volhouden dat hij me mist en terug wil, maar ik ben niet overtuigd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Vraag me soms wel 's af wat het is.. je wilt elkaar zien, je wilt elkaar spreken, maar je weet dat het niet goed is en dat het nu zo op dat moment niet anders kan.
En als je dat eenmaal volhoud word het steeds moeilijker
Zit zelf ook nog wel 's te denken om ooit nog eens in de toekomst contact met haar op te nemen ondanks dat ik weet dat het niks uit maakt, en dat ik waarschijnlijk niet eens meer van haar kan houden zoals ik dat voorheen deed![]()
Ofwel waarom denk je dat danen laat je het niet gewoon los.
Antwoord: Omdat we mensen zijn.
Verders alles prima hoor hèhè![]()
Sorry, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen van die spelletjes spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouja bij hem en mij kan het wél anders, omdat ik helemaal geen vriend heb (maar hij dat wel denkt en ik dat wel meespeel omdat dat wel een soort van veilig voelt voor mijzelf.). Maar ik wéét dat het het beste is zoals het is, en dat is wel lastig. Hij blijft volhouden dat hij me mist en terug wil, maar ik ben niet overtuigd.
Haha ja, als loslaten nou makkelijk zou zijn.....
Ik ook, maar je kent het spel niet wat hij met mij gespeeld heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen van die spelletjes spelen.
Volgende week dinsdag zal de eerste keer gaan zijn dat ik mijn "ex" weer 1 op 1 ga zien, dan gaat ze mijn haren weer eens knippen. (zij was de laatste tijd ook mijn kapster, is daarvoor opgeleid) Ben eigenlijk eens benieuwd hoe dat zal gaan.
Durf je dat wel aan? Misschien wilt ze nog wat rechtzetten ben jij mooi de klosquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
Volgende week dinsdag zal de eerste keer gaan zijn dat ik mijn "ex" weer 1 op 1 ga zien, dan gaat ze mijn haren weer eens knippen. (zij was de laatste tijd ook mijn kapster, is daarvoor opgeleid) Ben eigenlijk eens benieuwd hoe dat zal gaan.
Haha, nee, zij is niet boos op mij, volgens mij ook nooit geweest, eerder andersom, maar dat is ook alweer tot rust gekomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan? Misschien wilt ze nog wat rechtzetten ben jij mooi de klos
Dan nog. Dus je verlaagd jezelf tot zijn niveau? Waarschijnlijk doe je het omdat je de aandacht leuk vind en je hem dus nog niet echt kan loslaten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kent het spel niet wat hij met mij gespeeld heeft.Dus ik maak graag een uitzondering voor hem en om mijzelf te beschermen.
De ultieme test of je werkelijk over haar heen bentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, nee, zij is niet boos op mij, volgens mij ook nooit geweest, eerder andersom, maar dat is ook alweer tot rust gekomen.
Dat is het inderdaad wel een beetje... Had ook weer mijn oude kapster kunnen bellen, maar goed, wilde toch dit weer eens proberen. Hoop dat ik er verder geen moeite mee heb.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
De ultieme test of je werkelijk over haar heen bent![]()
Doe ik dit om mijzelf te verlagen tot zijn niveau? Nee, absoluut niet. Ik doe dit omdat dit voor mij een manier is van mezelf beschermen, en omdat ik nooit gezegd heb dat ik een nieuwe relatie heb, maar mijn ex er zelf mee kwam en overtuigd is dat dit wel het geval is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Dan nog. Dus je verlaagd jezelf tot zijn niveau? Waarschijnlijk doe je het omdat je de aandacht leuk vind en je hem dus nog niet echt kan loslaten.
[..]
De ultieme test of je werkelijk over haar heen bent![]()
Ik geloof dat je een bepaalde hoeveelheid gerouwd(lees: gehuild) moet hebben voor je echt kan loslaten. Het helpt ook goed als je ECHT weet waarom het nu verkeerd ging. Ik heb zelf de indruk dat ik aan deze voorwaarden voldoe inmiddels. Het complete verwerken zal nog wel langer duren, maar het ergste heb ik nu echt gehad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Wat een herkenbaar verhaal... ik ken dat wel, dat je -tegen beter weten in- hoop blijft houden. Maar het is niet goed. Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je ex gemixte signalen afgeeft. Maar toch, denk aan jezelf. Rond het af. Blijf niet wachten op zijn luimen en buien, zet niet je leven op pauze omdat hij de boel niet op een rijtje krijgt. Dat is niet eerlijk voor jezelf, en al helemaal niet voor je kinderen.
Scharrelen met een ander werkt niet. Dat maakt het niet beter, en je kwets er misschien ook nog iemand anders mee.
Wat bij mij goed werkt is afleiding. Heel veel afleiding. Veel praten met vrienden, leuke dingen doen, maar ook jezelf af en toe de kans geven te rouwen en huilen over wat je kwijt bent. Want ook dat is nodig. Jezelf niet onnodig kwellen met bewust op zoek gaan naar dingen-van-jullie-samen, maar jezelf wel de ruimte geven verdriet te voelen.
Nou ja, ik zit zelf ook midden in de loslaatperiode, wat ik nu opschrijf is precies wat ik zelf uit alle macht probeer, en het kost me soms wel moeite. Zoals ik hierboven al scheef, janken om een tandenborstel...
Maar goed, we zijn sterk, we zijn dapper, we gaan er uit komen!
's avonds gaan sporten. Als je helemaal kapot bent slaap je heel makkelijker in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:19 schreef Kwartje7 het volgende:
Iemand een tip om goed te kunnen slapen. Ik loop al de hele dag te trillen van de zenuwen en slaapgebrek.
Geen drank of pillen of zoiets. Ik moet mijn kinderen kunnen horen
Sporten inderdaad. En als het blijft zou je eens moeten zoeken naar ademhalingstechnieken en/of yoga. Klinkt zweverig, maar het helpt wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:19 schreef Kwartje7 het volgende:
Iemand een tip om goed te kunnen slapen. Ik loop al de hele dag te trillen van de zenuwen en slaapgebrek.
ik heb zelf een week of 6 een homeopatisch middel gebruikt (naast het slaapmiddel voorgeschreven door m'n huisarts voor noodgevallen) dat me hielp met in slaap komen en door te slapen, maar dat belemmerde me niet om m'n zoontje te horen 's-nachts in de weekenden dat hij bij me was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:19 schreef Kwartje7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |