Ahhhh, wat lief van haarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:38 schreef Nonneke het volgende:
Oh Greys, nog even ter geruststelling, Anton was vannacht zo aan het mauwen en proberen uit te breken dat mn nichtje bij hem in de woonkamer is gaan liggen, hij heeft toen zelfs een beetje geslapen. Dus zeker niet opgesloten, zelfs gezelschap.
Ik had inmiddels ook al wat oudere topics gezien die over hem gingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh...dat topic met die hoestende hond?
Da's geen troltopic, dat joch spoort gewoon echt niet
ik ook, had hem ook graag zelf willen hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhh, wat lief van haar
Ik vind het zo sneu, ik wou dat ik iemand wist waar hij kon!
Ik ben een slecht mens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh...dat topic met die hoestende hond?
Da's geen troltopic, dat joch spoort gewoon echt niet
Janetje is heul geen naar wijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben een slecht mens.![]()
I lol'd aut laut bij de rat in de vriezer
Hey Non!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik ook, had hem ook graag zelf willen hebben, maarja ik ben niet wat hij zoekt
heb huis met tuin, maar ook 3 honden en 4 katten
Maar ze plaatst wel een overbodige kut-reactie wat nou júist is waarom mensen F&F zien als een kliekje betweterige fundi'squote:
Nou...in dit geval vind ik het niet sneu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had inmiddels ook al wat oudere topics gezien die over hem gingen.
Hij heeft ze niet helemaal op een rijtje iddMaar da's ook best sneu (jahoorrrrrrr daar isseweerrrrr!).
Ff die gast zn posthistory bekijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...in dit geval vind ik het niet sneu.
Ja, voor de hond...die ook al puppies moest krijgen zodat z'n tokkiema geld kon vangen![]()
Heb je z'n Slagharen, daar geniet je nog het meest-topic gelezen?
Ik vind toch dat ze wel een punt heeft. Ze had het anders kunnen zeggen, maar ze heb wel een puntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ze plaatst wel een overbodige kut-reactie wat nou júist is waarom mensen F&F zien als een kliekje betweterige fundi's
link?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, voor de hond...die ook al puppies moest krijgen zodat z'n tokkiema geld kon vangen![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hey Non!
Over die gekke buurman he? Hij stond er weer laatst, had weer hele mooie nieuwe woorden zoals pijpnicht en in die strekking. Toen ie naar binnen was hoorden we hem nog keihard schelden buiten
Wát is het punt dan? Dat hij 113 euro veel geld vind? Hij is 18 en woont thuis, en zn ouders betalen niet mee. Dan ís 113 euro gewoon veel geld. Hij lost het netjes op door in termijnen te betalen, en dan nóg volgt er een kutreactie op alsof hij z'n beest heeft laten inslapen omdat hij die 113 teveel vondquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind toch dat ze wel een punt heeft. Ze had het anders kunnen zeggen, maar ze heb wel een punt
Ik vind het ook naar dat je hem op handen moet dragen nu die dan toch eindelijk naar de da is geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan niet meer vinden, hij heeft meerdere namen gehad hierquote:
Wees blij dat hij niet direct naast je woont !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
YupsHad toch weer wat lol voor die dag zeg maar
Dattie eindelijk eens naar de DA gaat, en daarna zeurt over geld. Dieren kosten nou eenmaal centjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wát is het punt dan? Dat hij 113 euro veel geld vind? Hij is 18 en woont thuis, en zn ouders betalen niet mee. Dan ís 113 euro gewoon veel geld. Hij lost het netjes op door in termijnen te betalen, en dan nóg volgt er een kutreactie op alsof hij z'n beest heeft laten inslapen omdat hij die 113 teveel vond
k vind wat dat betreft wel dat je gelijk hebt, niet iedereen kan t geld voor een behandeling (wat nu eenmaal veel geld kost) zomaar op hoesten. en kom nu niet met de opmerking dat moet je niet aan dieren beginnen, hoeveel gezinnen met kinderen zijn er die nauwelijks kunnen rondkomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wát is het punt dan? Dat hij 113 euro veel geld vind? Hij is 18 en woont thuis, en zn ouders betalen niet mee. Dan ís 113 euro gewoon veel geld. Hij lost het netjes op door in termijnen te betalen, en dan nóg volgt er een kutreactie op alsof hij z'n beest heeft laten inslapen omdat hij die 113 teveel vond
Ja ok dat punt snap ik, en is natuurlijk ook gewoon zwaar nalatig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dattie eindelijk eens naar de DA gaat, en daarna zeurt over geld. Dieren kosten nou eenmaal centjes
maar dan hoeft daar toch niet zo sarcastisch over gedaan te worden? ben blij dat hij gegaan is! dat is t beste voor t dier, en laat t verder gewoon gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dattie eindelijk eens naar de DA gaat, en daarna zeurt over geld. Dieren kosten nou eenmaal centjes
Nah, ik moet eerlijk zeggen dat ik de reactie van janetje wel snap hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan hoeft daar toch niet zo sarcastisch over gedaan te worden? ben blij dat hij gegaan is! dat is t beste voor t dier, en laat t verder gewoon gaan
En de volgende keer duurt het weer zo lang en ligt dat dier te lijden tot het doodgaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan hoeft daar toch niet zo sarcastisch over gedaan te worden? ben blij dat hij gegaan is! dat is t beste voor t dier, en laat t verder gewoon gaan
Maar jij bent ook een mooie trouwensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ok dat punt snap ik, en is natuurlijk ook gewoon zwaar nalatig.
Ik vind het alleen vrij sneu als hij dan eindelijk is geweest en niet eens echt zeurt over het geld ofzo maar de kosten gewoon vermeld er zo'n supersarcastische kutopmerking komt naar een joch waar je duidelijk van merkt dat hij niet de bijdehandste is
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En de volgende keer duurt het weer zo lang en ligt dat dier te lijden tot het doodgaat.
Waarom niet
"Hey Braddie, goed dat je toch gegaan bent maar je hebt dus eigenlijk wel iets te lang gewacht hè, misschien een les voor de volgende keer. En dan zit je waarschijnlijk ook niet bij de dure weekendarts."
In plaats van
Omgggggggg, hij is toch geweest, ommggggggg, zeg dan zulke dingen niet omgggggg
maar die reactie is nog altijd normaler als hoe er nu gereageerd werdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En de volgende keer duurt het weer zo lang en ligt dat dier te lijden tot het doodgaat.
Waarom niet
"Hey Braddie, goed dat je toch gegaan bent maar je hebt dus eigenlijk wel iets te lang gewacht hè, misschien een les voor de volgende keer. En dan zit je waarschijnlijk ook niet bij de dure weekendarts."
In plaats van
Ooh al;sjeblieft zegt. Dus omdat die kerelt niet 100% is mag je geen opmerkingen maken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat dus.
En als die jongen echt niet helemaal 100% is doe je dat niet. Dat toont even weinig compassie als al die mensen die echt niet goed voor hun dieren zorgen.
Dat het debiel is staat buiten kijf, en natuurlijk hoeft hij niet meteen helemaal vereerd te worden dat hij nu eindelijk is geweest. Maar ze reageert echt naar, en dan zegt iemand iets van 'joh das toch niet nodig' en dan nog eens meteen heel dramatisch 'nee hij had het beest idd beter dood kunnen laten gaan'. Oh come onquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik moet eerlijk zeggen dat ik de reactie van janetje wel snap hoor.
Kom op, eerst gaat ie de hond hoestdrankjes voor mensen voeren, dan hoest snoepjes, dan gaat ie een filmpje maken, ect.En dan uiteindelijk gaat hij, en dan "ja poeh het was 113 euro"
![]()
Omdat hij niet helemaal mental normal is, hoeft ie nog niet op handen gedragen te wordenMisschien had janetje het iets anders moeten formuleren, though.
overigens ;
Help!!, Buurman is een ongelofelijke zeikerd, Wat te doen?!
Ik zei toch ook dat ze het beter anders had kunnen formuleren, maar dat ik het wel met dr eens benquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die reactie is nog altijd normaler als hoe er nu gereageerd werd
Die heb ik gemist dan zeker? Waar staat diequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een mooie trouwensIk heb niet eens op mn kop gehad van je over mn boomstam opmerking.
Lees nou mijn post onder de jouwe esquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat het debiel is staat buiten kijf, en natuurlijk hoeft hij niet meteen helemaal vereerd te worden dat hij nu eindelijk is geweest. Maar ze reageert echt naar, en dan zegt iemand iets van 'joh das toch niet nodig' en dan nog eens meteen heel dramatisch 'nee hij had het beest idd beter dood kunnen laten gaan'. Oh come on
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dan zeker? Waar staat die
Niet helemaal 100, hij kan ook normaal topics openen ed hoor. Het is niet alsof kwijlen dagelijkse kost is voor hem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat dus.
En als die jongen echt niet helemaal 100% is doe je dat niet. Dat toont even weinig compassie als al die mensen die echt niet goed voor hun dieren zorgen.
Lees het topic. Zo word er niet reageert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom niet
In plaats van
Je kunt er evenveel rekening mee houden als mensen ook rekening houden met wie jij bent. Bij de ene persoon kun je heel anders reageren of een tip heel anders neerleggen dan de andere persoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh al;sjeblieft zegt. Dus omdat die kerelt niet 100% is mag je geen opmerkingen maken?
Zie mijn reactie op Q.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet helemaal 100, hij kan ook normaal topics openen ed hoor. Het is niet alsof kwijlen dagelijkse kost is voor hem.
En omdat ie dan misschien een heel kleine achterstand heeft mag je niets zeggen, ook al kan dat voor het dier verkeerd aflopen. Misschien deze keer dan niet, maar de volgende keer dan?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:58 schreef Braddie het volgende:
We zijn bij de dierenarts in Kerkelanden geweest(de enige die nacht diensten draait)
Die zei dat hij een Hartruis heeft en hij heeft een prik gekregen(vocht afdrijvend) en we hebben wat pilletjes mee gekregen(3 stuks) hij moet 1 kwart per x(1 s`ochtends 1 s`middags 1 s`avonds)
Kosten zijn 113,87 ik heb alvast 20euro aanbetaald, En de rest word er in termijnen van 2 afgehaald!
Morgen gaan we even langs onze eigen dierenarts(Waar we het vrouwtje ook hebben laten helpen)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef Janetje het volgende:
Ik vind het fijn dat je 't kon opbrengen om een héle 113 euro aan je buitenshuisdier uit te geven, TS. Hulde hoor.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh.
Niet iedereen in Nederland kan dit zomaar ophoesten. Lees anders eens wat.
Hij zegt nergens dat hij het (te) veel geld vind, en dan komt die bash gewoon uit het niets, en als er dan op reageert word gaat ze nóg sarcastischer lopen doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, waar zat ik met m'n gedachten.
Gewoon laten creperen dat beest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |