Ahhhh, wat lief van haarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:38 schreef Nonneke het volgende:
Oh Greys, nog even ter geruststelling, Anton was vannacht zo aan het mauwen en proberen uit te breken dat mn nichtje bij hem in de woonkamer is gaan liggen, hij heeft toen zelfs een beetje geslapen. Dus zeker niet opgesloten, zelfs gezelschap.
Ik had inmiddels ook al wat oudere topics gezien die over hem gingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh...dat topic met die hoestende hond?
Da's geen troltopic, dat joch spoort gewoon echt niet
ik ook, had hem ook graag zelf willen hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhh, wat lief van haar
Ik vind het zo sneu, ik wou dat ik iemand wist waar hij kon!
Ik ben een slecht mens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh...dat topic met die hoestende hond?
Da's geen troltopic, dat joch spoort gewoon echt niet
Janetje is heul geen naar wijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben een slecht mens.![]()
I lol'd aut laut bij de rat in de vriezer
Hey Non!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik ook, had hem ook graag zelf willen hebben, maarja ik ben niet wat hij zoekt
heb huis met tuin, maar ook 3 honden en 4 katten
Maar ze plaatst wel een overbodige kut-reactie wat nou júist is waarom mensen F&F zien als een kliekje betweterige fundi'squote:
Nou...in dit geval vind ik het niet sneu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had inmiddels ook al wat oudere topics gezien die over hem gingen.
Hij heeft ze niet helemaal op een rijtje iddMaar da's ook best sneu (jahoorrrrrrr daar isseweerrrrr!).
Ff die gast zn posthistory bekijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...in dit geval vind ik het niet sneu.
Ja, voor de hond...die ook al puppies moest krijgen zodat z'n tokkiema geld kon vangen![]()
Heb je z'n Slagharen, daar geniet je nog het meest-topic gelezen?
Ik vind toch dat ze wel een punt heeft. Ze had het anders kunnen zeggen, maar ze heb wel een puntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ze plaatst wel een overbodige kut-reactie wat nou júist is waarom mensen F&F zien als een kliekje betweterige fundi's
link?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, voor de hond...die ook al puppies moest krijgen zodat z'n tokkiema geld kon vangen![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hey Non!
Over die gekke buurman he? Hij stond er weer laatst, had weer hele mooie nieuwe woorden zoals pijpnicht en in die strekking. Toen ie naar binnen was hoorden we hem nog keihard schelden buiten
Wát is het punt dan? Dat hij 113 euro veel geld vind? Hij is 18 en woont thuis, en zn ouders betalen niet mee. Dan ís 113 euro gewoon veel geld. Hij lost het netjes op door in termijnen te betalen, en dan nóg volgt er een kutreactie op alsof hij z'n beest heeft laten inslapen omdat hij die 113 teveel vondquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind toch dat ze wel een punt heeft. Ze had het anders kunnen zeggen, maar ze heb wel een punt
Ik vind het ook naar dat je hem op handen moet dragen nu die dan toch eindelijk naar de da is geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan niet meer vinden, hij heeft meerdere namen gehad hierquote:
Wees blij dat hij niet direct naast je woont !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
YupsHad toch weer wat lol voor die dag zeg maar
Dattie eindelijk eens naar de DA gaat, en daarna zeurt over geld. Dieren kosten nou eenmaal centjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wát is het punt dan? Dat hij 113 euro veel geld vind? Hij is 18 en woont thuis, en zn ouders betalen niet mee. Dan ís 113 euro gewoon veel geld. Hij lost het netjes op door in termijnen te betalen, en dan nóg volgt er een kutreactie op alsof hij z'n beest heeft laten inslapen omdat hij die 113 teveel vond
k vind wat dat betreft wel dat je gelijk hebt, niet iedereen kan t geld voor een behandeling (wat nu eenmaal veel geld kost) zomaar op hoesten. en kom nu niet met de opmerking dat moet je niet aan dieren beginnen, hoeveel gezinnen met kinderen zijn er die nauwelijks kunnen rondkomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wát is het punt dan? Dat hij 113 euro veel geld vind? Hij is 18 en woont thuis, en zn ouders betalen niet mee. Dan ís 113 euro gewoon veel geld. Hij lost het netjes op door in termijnen te betalen, en dan nóg volgt er een kutreactie op alsof hij z'n beest heeft laten inslapen omdat hij die 113 teveel vond
Ja ok dat punt snap ik, en is natuurlijk ook gewoon zwaar nalatig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dattie eindelijk eens naar de DA gaat, en daarna zeurt over geld. Dieren kosten nou eenmaal centjes
maar dan hoeft daar toch niet zo sarcastisch over gedaan te worden? ben blij dat hij gegaan is! dat is t beste voor t dier, en laat t verder gewoon gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dattie eindelijk eens naar de DA gaat, en daarna zeurt over geld. Dieren kosten nou eenmaal centjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |