* lacht paula dr ex uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien lag het dan aan de seks uberhaubt dat ik daar niets aan vond
INTERNETZ ARE BAD, MMKAY?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen goed argument. Die vent is écht koppig
QFT!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Vrouwen die met slechte seks zitten maar er niks van durven te zeggen en achteraf pas gaan klagenSeks kan alleen goed worden als je er over durft te praten.
Ja, dat ga ik denk ik doen. Hij kan niet boos blijven als hij lekkere pizza voor zijn neus ziet.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Vrouwen die met slechte seks zitten maar er niks van durven te zeggen en achteraf pas gaan klagenSeks kan alleen goed worden als je er over durft te praten.
Euhm. Ik hoop niet dat dit op mij slaat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Nouja, je reactie net was wel een beetje zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm. Ik hoop niet dat dit op mij slaat?
Ik heb het echt aangekaart in mijn relatie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nouja, je reactie net was wel een beetje zo.
* AMDB hoort iedereen in de SC denken: "Wie was wie in de relatie en waarom durf ik dat niet te vragen?"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het echt aangekaart in mijn relatie. *toch de quote maar aangepast, omdat ik zo'n goede jongen ben*
Herkenbaar.. (en nee, ik heb het niet over mijn exen)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
* AMDB hoort iedereen in de SC denken: "Wie was wie in de relatie en waarom durf ik dat niet te vragen?"![]()
Je hebt een punt hoor PaulaOpmerking is ook een beetje in het algemeen, zijn ook veel vrouwen die er over zeuren en zelf niks aan kaarten of gewoon stiekem zelf een zoutzak zijn.
Hmm. Ach, die dingen laten we maar aan de verbeelding over he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
* AMDB hoort iedereen in de SC denken: "Wie was wie in de relatie en waarom durf ik dat niet te vragen?"![]()
Je hebt een punt hoor PaulaOpmerking is ook een beetje in het algemeen, zijn ook veel vrouwen die er over zeuren en zelf niks aan kaarten of gewoon stiekem zelf een zoutzak zijn.
Dat kan je toch wel indenken wie wie wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Suspicious...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Herkenbaar.. (en nee, ik heb het niet over mijn exen)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef jna het volgende:
[..]
Dat kan je toch wel indenken wie wie was
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Te laatquote:
Komt wel goed joh. Maar ken het, mijn ouders vertrouwen internet ook niet echt. Ze onthouden dan ook alleen de slechte berichten, die slaan ze op en die stapel word alleen maar groter. Goede berichten horen ze niet/vergeten ze zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen goed argument. Die vent is écht koppig
Wat zou jij doen in zo'n situatie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Maar ken het, mijn ouders vertrouwen internet ook niet echt. Ze onthouden dan ook alleen de slechte berichten, die slaan ze op en die stapel word alleen maar groter. Goede berichten horen ze niet/vergeten ze zo.
Gebrek aan koffiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
GVD $)&@#(#&*@#
Niks wil lukken vandaag
Nee joh, hyves is duivels. Iedereen kan zomaar op je profiel komen en meelezen. Om dan nog maar niet te spreken over de foto's die zichtbaar zijn enz.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
Mijn ouders hebben zelfs Hyves en Facebook en mn pa besteld ook wel eens wat op internet
Whehe, modern.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
Mijn ouders hebben zelfs Hyves en Facebook en mn pa besteld ook wel eens wat op internet
haha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Verhuizen en dan snel op je nieuwe adres bestellen.
Uh... toch doen...quote:
HMja, de marktplaats is nog erg onbekend voor hun en vertrouwen het voor geen meter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh... toch doen...
Heb het dan over het algemeen een beetje hoor, zoals tickets kopen, dingen kopen van bijvoorbeeld Marktplaats/Speurders, webshops enzo. Zijn ze nooit kapot van: "dan ga je toch even naar de winkel?"
Zijn er gewoon niet mee opgegroeid, dus dan snappen ze niet alles en word het wat eng. Nieuw, veranderingen, kunnen ze toch niet echt goed tegen.
Eten bestellen deden we nooit. Die ene keer dat moeders eens niet kookte haalden we chinees... en dat was het wel eigenlijk
Haha, mijn moeder kan en wil niks met de pc en alles daaromtrent te maken hebben en paps snapt er genoeg van om zich te redden met internet, email, word en excel. Heeft wel lange avonden gekost om het hem te leren, maar het gaat nu wel goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, modern.
Mijn moeder heeft wel een profiel op een antiliaanse proefielwebsite. Ze luisteren naar internetradio, gaan op youtube en spelen spelletjes.
De rest is onbekend en eng...
Edit: mijn vader denkt dat internet explorer gelijk staat als google.
Netjes!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, mijn moeder kan en wil niks met de pc en alles daaromtrent te maken hebben en paps snapt er genoeg van om zich te redden met internet, email, word en excel. Heeft wel lange avonden gekost om het hem te leren, maar het gaat nu wel goed
Hij kan nu zelfs muziekjes downloaden en bestelt sporadisch eens iets bij bol.com ofzo
Die van mij eerst ook niet, maar ze zijn redelijk bijgedraaid toen ik een klein zakzentje bijverdiende via Marktplaats en zo nu en dan wat rommel voor hen verkocht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:37 schreef L.no het volgende:
[..]
HMja, de marktplaats is nog erg onbekend voor hun en vertrouwen het voor geen meter.
Kloptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Kost enorm veel geduld soms voor dit soort dingen.
Nou, je komt wel ver als hij weet hoe hij ze moet downloaden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef AMDB het volgende:
Ik moet mijn vader elke keer uitleggen hoe hij films moet downloaden en er ondertiteling onder moet zetten.
Hij kijkt alleen nooit films
Dat moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij eerst ook niet, maar ze zijn redelijk bijgedraaid toen ik een klein zakzentje bijverdiende via Marktplaats en zo nu en dan wat rommel voor hen verkocht.
Zolang het maar een mano a mano transactie was zeg maar
Maarja, een partij dakpannen via de post is ook weer zoiets
Als de mijne een wil zien koopt ie de DVD wel. Veel films kijkt ie toch niet, zo nu en dan eens een western DVD of als er wat op tv komt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef AMDB het volgende:
Ik moet mijn vader elke keer uitleggen hoe hij films moet downloaden en er ondertiteling onder moet zetten.
Hij kijkt alleen nooit films
Hmja, mijn ouders zijn neit de enige waar ik dingen moet aanleren. Mijn tantes kunnen er ook geen moer van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt
En twee dagen later gewoon al het voorgaande weer vergeten en alles in principe opnieuw moeten doen... maar beetje bij beetje word het gewoon wat routine en als je een beetje dieper uitlegt begrijpen ze beter waarom ze op dat knopje moeten klikken blijft het ook beter hangen.
Maar inderdaad, veel geduld en gezucht, maar hij hield wel vol dat hij het wou leren, dus dat was wel cool opzich
Moest bij moeder ook van ver komen hoor [soms nog steeds]. Dat is er een van briefjes ophangen bij de winkel. Dus ik zo uitleggen dat dat net hetzelfde was [foto en beschrijving en telefoonnummer], maar dan kon heel Nederland het lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, je komt wel ver als hij weet hoe hij ze moet downloaden.![]()
[..]
Dat moet ik onthouden.
Haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, mijn ouders zijn neit de enige waar ik dingen moet aanleren. Mijn tantes kunnen er ook geen moer van.Ik maakte een uitgebreide uitleg via word stap voor stap met veel plaatsjes hoe je filmpjes/mp3 via youtube kan downloaden.
Nou, dat viel niet mee zelfs als ik het gaf. Het probleem is, is dat ze liever zo snel mogelijk alles moeten doen waardoor ik me gedwongen voel om alles stap voor stap weer uit te leggen.
*"Nee, je moet het zo doen en dan zo.. kijk maar.. "
-"Nee, maar [insert belachelijk verhaal wat volgens hun eigen logica klopt]"
*[ik herhaal wat ik zeg]
-"oh zo.."
Dat zei ik, ze hebben die actie echt onderschat, die servers liggen zo plat en ze krijgen tienduizenden boze mailtjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef jna het volgende:
GODVER, waarom moet ze dat gratis eten bericht nou weer op de FP zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |