abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74111093
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef L.no het volgende:

[..]

Geen goed argument. Die vent is écht koppig
Komt wel goed joh. Maar ken het, mijn ouders vertrouwen internet ook niet echt. Ze onthouden dan ook alleen de slechte berichten, die slaan ze op en die stapel word alleen maar groter. Goede berichten horen ze niet/vergeten ze zo.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:30:39 #277
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74111115
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:30 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Komt wel goed joh. Maar ken het, mijn ouders vertrouwen internet ook niet echt. Ze onthouden dan ook alleen de slechte berichten, die slaan ze op en die stapel word alleen maar groter. Goede berichten horen ze niet/vergeten ze zo.
Wat zou jij doen in zo'n situatie?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:31:24 #278
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_74111142
Mijn ouders hebben zelfs Hyves en Facebook en mn pa besteld ook wel eens wat op internet
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:31:39 #279
192683 AMDB
Visionair.
pi_74111152
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:30 schreef L.no het volgende:

[..]

Verhuizen en dan snel op je nieuwe adres bestellen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:32:13 #280
192683 AMDB
Visionair.
pi_74111174
Meest opmerkelijke nieuws op mijn werk deze week: ik mag niet meer poepen op de wc bij het kantoor, omdat deze ook vlakbij de showroom zit. En daar maken klanten dus ook gebruik van.

Ik ben goed.
pi_74111177
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
GVD $)&@#(#&*@#

Niks wil lukken vandaag
Gebrek aan koffie

Ik ga als een speer
Maar heb dan ook veel zin in vanavond, dan gaat het altijd lekkerder
pi_74111243
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
Mijn ouders hebben zelfs Hyves en Facebook en mn pa besteld ook wel eens wat op internet
Nee joh, hyves is duivels. Iedereen kan zomaar op je profiel komen en meelezen. Om dan nog maar niet te spreken over de foto's die zichtbaar zijn enz.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:34:33 #283
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74111252
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
Whehe, modern.
Mijn moeder heeft wel een profiel op een antiliaanse proefielwebsite. Ze luisteren naar internetradio, gaan op youtube en spelen spelletjes.
De rest is onbekend en eng...

Edit: mijn vader denkt dat internet explorer gelijk staat als google.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:35:40 #284
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74111287
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef AMDB het volgende:

[..]

Verhuizen en dan snel op je nieuwe adres bestellen.
haha.
pi_74111310
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:30 schreef L.no het volgende:

[..]

Uh... toch doen...
Heb het dan over het algemeen een beetje hoor, zoals tickets kopen, dingen kopen van bijvoorbeeld Marktplaats/Speurders, webshops enzo. Zijn ze nooit kapot van: "dan ga je toch even naar de winkel?"
Zijn er gewoon niet mee opgegroeid, dus dan snappen ze niet alles en word het wat eng. Nieuw, veranderingen, kunnen ze toch niet echt goed tegen.

Eten bestellen deden we nooit. Die ene keer dat moeders eens niet kookte haalden we chinees... en dat was het wel eigenlijk

Maar in jou geval zou ik toch lekker bestellen. Het is toch gratis. En zoals je zei, als er eenmaal een geurende warme pizza voor zijn bakkes staat is het toch wel goed
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:37:42 #286
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74111364
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Uh... toch doen...
Heb het dan over het algemeen een beetje hoor, zoals tickets kopen, dingen kopen van bijvoorbeeld Marktplaats/Speurders, webshops enzo. Zijn ze nooit kapot van: "dan ga je toch even naar de winkel?"
Zijn er gewoon niet mee opgegroeid, dus dan snappen ze niet alles en word het wat eng. Nieuw, veranderingen, kunnen ze toch niet echt goed tegen.

Eten bestellen deden we nooit. Die ene keer dat moeders eens niet kookte haalden we chinees... en dat was het wel eigenlijk
HMja, de marktplaats is nog erg onbekend voor hun en vertrouwen het voor geen meter.
pi_74111422
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:34 schreef L.no het volgende:

[..]

Whehe, modern.
Mijn moeder heeft wel een profiel op een antiliaanse proefielwebsite. Ze luisteren naar internetradio, gaan op youtube en spelen spelletjes.
De rest is onbekend en eng...

Edit: mijn vader denkt dat internet explorer gelijk staat als google.
Haha, mijn moeder kan en wil niks met de pc en alles daaromtrent te maken hebben en paps snapt er genoeg van om zich te redden met internet, email, word en excel. Heeft wel lange avonden gekost om het hem te leren, maar het gaat nu wel goed
Hij kan nu zelfs muziekjes downloaden en bestelt sporadisch eens iets bij bol.com ofzo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:41:09 #288
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74111477
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Haha, mijn moeder kan en wil niks met de pc en alles daaromtrent te maken hebben en paps snapt er genoeg van om zich te redden met internet, email, word en excel. Heeft wel lange avonden gekost om het hem te leren, maar het gaat nu wel goed
Hij kan nu zelfs muziekjes downloaden en bestelt sporadisch eens iets bij bol.com ofzo
Netjes!
Kost enorm veel geduld soms voor dit soort dingen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:41:21 #289
192683 AMDB
Visionair.
pi_74111486
Ik moet mijn vader elke keer uitleggen hoe hij films moet downloaden en er ondertiteling onder moet zetten.

Hij kijkt alleen nooit films
pi_74111495
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:37 schreef L.no het volgende:

[..]

HMja, de marktplaats is nog erg onbekend voor hun en vertrouwen het voor geen meter.
Die van mij eerst ook niet, maar ze zijn redelijk bijgedraaid toen ik een klein zakzentje bijverdiende via Marktplaats en zo nu en dan wat rommel voor hen verkocht.
Zolang het maar een mano a mano transactie was zeg maar
Maarja, een partij dakpannen via de post is ook weer zoiets
pi_74111571
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef L.no het volgende:

[..]

Netjes!
Kost enorm veel geduld soms voor dit soort dingen.
Klopt
En twee dagen later gewoon al het voorgaande weer vergeten en alles in principe opnieuw moeten doen... maar beetje bij beetje word het gewoon wat routine en als je een beetje dieper uitlegt begrijpen ze beter waarom ze op dat knopje moeten klikken blijft het ook beter hangen.

Maar inderdaad, veel geduld en gezucht, maar hij hield wel vol dat hij het wou leren, dus dat was wel cool opzich
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:43:54 #292
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74111583
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef AMDB het volgende:
Ik moet mijn vader elke keer uitleggen hoe hij films moet downloaden en er ondertiteling onder moet zetten.

Nou, je komt wel ver als hij weet hoe hij ze moet downloaden.
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Die van mij eerst ook niet, maar ze zijn redelijk bijgedraaid toen ik een klein zakzentje bijverdiende via Marktplaats en zo nu en dan wat rommel voor hen verkocht.
Zolang het maar een mano a mano transactie was zeg maar
Maarja, een partij dakpannen via de post is ook weer zoiets
Dat moet ik onthouden.
pi_74111632
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef AMDB het volgende:

Als de mijne een wil zien koopt ie de DVD wel. Veel films kijkt ie toch niet, zo nu en dan eens een western DVD of als er wat op tv komt.
"Ach, als ik de meesten een keer heb gezien geloof ik het ook wel"

Muziek download ie wel regelmatig [Limewire]. Allemaal van die hippiemuziek
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:47:57 #294
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74111747
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:43 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Klopt
En twee dagen later gewoon al het voorgaande weer vergeten en alles in principe opnieuw moeten doen... maar beetje bij beetje word het gewoon wat routine en als je een beetje dieper uitlegt begrijpen ze beter waarom ze op dat knopje moeten klikken blijft het ook beter hangen.

Maar inderdaad, veel geduld en gezucht, maar hij hield wel vol dat hij het wou leren, dus dat was wel cool opzich
Hmja, mijn ouders zijn neit de enige waar ik dingen moet aanleren. Mijn tantes kunnen er ook geen moer van. Ik maakte een uitgebreide uitleg via word stap voor stap met veel plaatsjes hoe je filmpjes/mp3 via youtube kan downloaden.
Nou, dat viel niet mee zelfs als ik het gaf. Het probleem is, is dat ze liever zo snel mogelijk alles moeten doen waardoor ik me gedwongen voel om alles stap voor stap weer uit te leggen.
*"Nee, je moet het zo doen en dan zo.. kijk maar.. "
-"Nee, maar [insert belachelijk verhaal wat volgens hun eigen logica klopt]"
*[ik herhaal wat ik zeg]
-"oh zo.."
pi_74111772
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:43 schreef L.no het volgende:

[..]

Nou, je komt wel ver als hij weet hoe hij ze moet downloaden.
[..]

Dat moet ik onthouden.
Moest bij moeder ook van ver komen hoor [soms nog steeds]. Dat is er een van briefjes ophangen bij de winkel. Dus ik zo uitleggen dat dat net hetzelfde was [foto en beschrijving en telefoonnummer], maar dan kon heel Nederland het lezen.

Maar ze snapt de terminologie ook niet altijd. Zo moet ik zo nu en dan eens 'een foto van de computer halen'. Ze bedoeld dan dat ik even een uit wil printen of laten ontwikkelen... en het feit dat de foto dan blijft staan op de pc en ze ze zo vaak kan krijgen als ze wil snapt ze geloof ik ook nog niet helemaal
Ergens in de verte wel, maar komt gewoon omdat ze er gewoon niks van snapt. Zolang ik met de gevraagde foto aan kom en haar verzeker dat ik zo nog meer kopieën kan maken en dat ik de foto's bewaard heb is het goed
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:50:14 #296
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_74111840
GODVER, waarom moet ze dat gratis eten bericht nou weer op de FP zetten
Jawel, je keek.
pi_74111872
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:47 schreef L.no het volgende:

[..]

Hmja, mijn ouders zijn neit de enige waar ik dingen moet aanleren. Mijn tantes kunnen er ook geen moer van. Ik maakte een uitgebreide uitleg via word stap voor stap met veel plaatsjes hoe je filmpjes/mp3 via youtube kan downloaden.
Nou, dat viel niet mee zelfs als ik het gaf. Het probleem is, is dat ze liever zo snel mogelijk alles moeten doen waardoor ik me gedwongen voel om alles stap voor stap weer uit te leggen.
*"Nee, je moet het zo doen en dan zo.. kijk maar.. "
-"Nee, maar [insert belachelijk verhaal wat volgens hun eigen logica klopt]"
*[ik herhaal wat ik zeg]
-"oh zo.."
Haha, herkenbaar
Pa wilde dat soms ook wel, maar dat werkt toch soms echt niet
pi_74111893
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef jna het volgende:
GODVER, waarom moet ze dat gratis eten bericht nou weer op de FP zetten
Dat zei ik, ze hebben die actie echt onderschat, die servers liggen zo plat en ze krijgen tienduizenden boze mailtjes
En het gaat ze veeeeel meer kosten dan ze gepland hadden
pi_74111895
topic bijna vol
pi_74111905
sterker nog, hij is nu vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')