Zo was die ook bedoeld...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is een nogal dubbelzinnige opmerking
Tell me about it.. Ik word nog een Puala als ik zo door gaquote:
Spamrecorddddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tell me about it.. Ik word nog een Puala als ik zo door ga
Vergeet niet het kankerverwekkende-gedeelte...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:25 schreef AMDB het volgende:
Ik moet niet zoveel op m'n pen kauwen. Plasticsmaak in m'n bek en last van m'n tanden
Al een jaar of watquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
BTW Dean, ben je al aangemeld op PaiQ?
Hoeveel chickies al gescoord..?quote:
Nah, ik doe het liever bij een 'echt' bedrijf omdat het ook wel om belangrijke data gaat..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, ik heb een bepaalde ruimte gereserveerd op die server. Daar staan nu in totaal al een stuk of 13 websitejes op van mensen die ik ken etc. Daar zou je evt. wel bij kunnen nog.
Al kan ik je ook gewoon de mail van die kerel geven, dan kun je zelf contact er mee opzoeken.
Dat dus.quote:
Ik was eerst trotse eigenaar van zakhooi.comquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, ik doe het liever bij een 'echt' bedrijf omdat het ook wel om belangrijke data gaat..
Maar moet eerst een domeinnaam gaan bedenken want ik heb geen idee.
Pff, echt bedrijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, ik doe het liever bij een 'echt' bedrijf omdat het ook wel om belangrijke data gaat..
Maar moet eerst een domeinnaam gaan bedenken want ik heb geen idee.
0.quote:
Beter je best doenquote:
Vaker inloggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |