Ik begrijp je. Terechte klacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Hier kan ik zo slecht tegen, iemand bij mij op msn, waarvan ik bijna zeker weet dat hij dom is, heeft in z'n naam staan:
"De ene helft van het land moet werken voor de andere helft die geen zin heeft om te werken"
![]()
Open een klacht en verwijs naar dit topic.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Koepert het volgende:
Ik dacht dat dit topic zou gaan over die droeftoeters die altijd "royal sadness" te pas en te onpas gebruiken..
Tegenvallertje......
mja, in principe wel, zie TS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Koepert het volgende:
Ik dacht dat dit topic zou gaan over die droeftoeters die altijd "royal sadness" te pas en te onpas gebruiken..
Tegenvallertje......
quote:
Faalhaas.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Koepert het volgende:
Tegenvallertje......
Niet zo snel! Is gecorrigeerdquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Koepert het volgende:
Tegenvallertje......
Goed bezig mien jong.quote:
Dat viel natuurlijk niet te verwachten dat dit ging gebeuren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Mijn topic is gekaapt. Slotje aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |