SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Note +2quote:
Just ask, dat is de keyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:12 schreef L.no het volgende:
Ik wil ook op een date. Ben alleen te laf om iets te doen.
Gewoon vragen/meesleurenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:12 schreef L.no het volgende:
Ik wil ook op een date. Ben alleen te laf om iets te doen.
Ik werd laatst nog afgewezen. Mijn drang om iemand te vragen wordt steeds minder zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Just ask, dat is de keyDe ander durft ook vaak niks te zeggen
Haha, hoe tof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef AMDB het volgende:
Was trouwens ook met mijn vriendin zo, na een paar weken daten, vroeg ik: "Hoe vind jij het gaan, wat denk je van het 'officieel' maken?" (misschien niet precies die woorden). Zegt zij: "ik weet het niet, wat denk jij?" Ik: "Ja wat mij betreft wel!" Zegt zij: "Ja wat mij betreft ook!"
Ja, bij de kraag vatten zo van: "We gaan nú iets drinken/film/eten!"quote:
Beter tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef AMDB het volgende:
Was trouwens ook met mijn vriendin zo, na een paar weken daten, vroeg ik: "Hoe vind jij het gaan, wat denk je van het 'officieel' maken?" (misschien niet precies die woorden). Zegt zij: "ik weet het niet, wat denk jij?" Ik: "Ja wat mij betreft wel!" Zegt zij: "Ja wat mij betreft ook!"
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik werd laatst nog afgewezen. Mijn drang om iemand te vragen wordt steeds minder zo.
Ruk zn kleren van het lijf en ga op em zittenquote:
Als je hem eens niet spoilert kan het zijn dat hij iemand opvaltquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
Niemand vindt mijn plaatje in de OP leuk?
Tja, dat is zijn fout.. Niet die van jou..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik werd laatst nog afgewezen. Mijn drang om iemand te vragen wordt steeds minder zo.
Ah, dat zag ik vaak in anime. Was het maar in RL ook zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, bij de kraag vatten zo van: "We gaan nú iets drinken/film/eten!"
Ik dacht aan de medemensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je hem eens niet spoilert kan het zijn dat hij iemand opvalt
Niemand houd je tegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, dat zag ik vaak in anime. Was het maar in RL ook zo.
Balen zeg.quote:
Kan ook aan mij liggen omdat ik blijkbaar niet tot zijn standards kom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dat is zijn fout.. Niet die van jou..
HMja, ik spreek eigenlijk al maandenlang met hem op msn. Ik viel hem niet aan ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
Gewoon een beetje msn'en en sms'en. Iedereen is gevoelig voor aandacht. Nooit iemand out of the blue meevragen
De politie wel.quote:
Tja, dan zijn die blijkbaar extreem hoog ofzo.. Ach, fuck hem. Genoeg andere mannen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Balen zeg.
[..]
Kan ook aan mij liggen omdat ik blijkbaar niet tot zijn standards kom.
Kwestie van andere smaak. Kan hij niets aan doen lijkt me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dan zijn die blijkbaar extreem hoog ofzo.. Ach, fuck hem.
quote:Genoeg andere mannen..
Nah.. Zal wel meevallen hoor.. En als hij echt niet wil, merk je dat wel..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef L.no het volgende:
[..]
HMja, ik spreek eigenlijk al maandenlang met hem op msn. Ik viel hem niet aan ofzo.
[..]
De politie wel.
Moet je wel eerst iemand tegenkomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
Gewoon een beetje msn'en en sms'en. Iedereen is gevoelig voor aandacht. Nooit iemand out of the blue meevragen
www.paiq.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst iemand tegenkomen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef AMDB het volgende:
Hier kan ik zo slecht tegen, iemand bij mij op msn, waarvan ik bijna zeker weet dat hij student is, heeft in z'n naam staan:
"De ene helft van het land moet werken voor de andere helft die geen zin heeft om te werken"
![]()
Misschien moet ik dat ook maar proberen idd.quote:
Dat is de reden waarom ik twijfel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
Ik vind zulke dingen altijd een beetje geforceerd. De meisjes waar ik mee gedate heb kwam ik allemaal tegen op de momenten dat ik juist zonder verwachtingen uit ging of naar een feestje ging...
Dat had ik de laatste keer ook.. Alleen gebeurt dat helaas niet zo vaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
Ik vind zulke dingen altijd een beetje geforceerd. De meisjes waar ik mee gedate heb kwam ik allemaal tegen op de momenten dat ik juist zonder verwachtingen uit ging of naar een feestje ging...
Ruzie klaar, maar het ging nog wel ff door tijdens 't taart etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vang je stukken uit de lucht op, of is de ruzie al klaar?
Mwah, dat "zouden we wel zien" vul ik dan zelf maar in hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Flink zuipen want daar had zij ook wel zin inEn voor de rest zouden we wel zien
Volgens mij klopt dat ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als het klikt komt dat vanzelf wel. Dan zal het ook niet zo snel stil vallen..
Dat is nou juist de verkeerde instelling, dat je aangeeft dat het niet zo vaak gebeurt geeft al aan dat je misschien toch wel verwachtingen hebt. Al is het natuurlijk altijd lastig niet te hopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat had ik de laatste keer ook.. Alleen gebeurt dat helaas niet zo vaak
Naja zo wanhopig ben ik ook weer niet. Al zou ik het niet erg vinden om dit weekend een leuke meid tegen te komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is nou juist de verkeerde instelling, dat je aangeeft dat het niet zo vaak gebeurt geeft al aan dat je misschien toch wel verwachtingen hebt. Al is het natuurlijk altijd lastig niet te hopen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, dat "zouden we wel zien" vul ik dan zelf maar in he![]()
Dat dus.. Ik ga eigenlijk elke week uit met de hoop om niet thuis te slapenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is nou juist de verkeerde instelling, dat je aangeeft dat het niet zo vaak gebeurt geeft al aan dat je misschien toch wel verwachtingen hebt. Al is het natuurlijk altijd lastig niet te hopen.
Dream onquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik ga eigenlijk elke week uit met de hoop om niet thuis te slapen
Dat is iig mijn ervaring, van te voren gewoon al wat onderwerpen bedenken dan komt de rest vanzelf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat ook welGewoon gespreksonderwerpje zoeken en dan loopt het wel
Gewoon heel dronken worden en buiten op straat in slaap flikkeren. Of de politie je een slaapplek laten verzorgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik ga eigenlijk elke week uit met de hoop om niet thuis te slapen
Ik denk wel dat dat werkt ja. Dan valt het in elk geval niet zomaar stil en heb je ook niet van die momenten waarbij je elkaar doelloos zit aan te starenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is iig mijn ervaring, van te voren gewoon al wat onderwerpen bedenken dan komt de rest vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |